Sari la conținut

Trike-uri!


myagi
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 185
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

NO OFFENCE,

PT LUPALB SI CEILALTI:VA CER SOLEM SA PARASITI CU TRIKE-URILE VOASTRE ,GRUPUL CHOPPERISTILOR!

 

B.

PS: INCERCATI SA FACETI ALT GRUP SEPARAT

black nu te supara ce ai cu baietii lasai sa discute si ei,au mai fost topicuri cu trikuri si chiar au fost bine venite

 

stii bine ca nu este sectiune trike pe forum pt pur si simplu fapt ca exista putine trikeuri in ro

 

hai sa intelegem oamenii

 

respecte roby :ok: :welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NO OFFENCE,

PT LUPALB SI CEILALTI:VA CER SOLEM SA PARASITI CU TRIKE-URILE VOASTRE ,GRUPUL CHOPPERISTILOR!

 

B.

PS: INCERCATI SA FACETI ALT GRUP SEPARAT

 

Gata Cristi, am plecat, păi se poate să te supăpr pe tine. Nu mai postez aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NO OFFENCE,

PT LUPALB SI CEILALTI:VA CER SOLEM SA PARASITI CU TRIKE-URILE VOASTRE ,GRUPUL CHOPPERISTILOR!

B.

PS: INCERCATI SA FACETI ALT GRUP SEPARAT

Blackrider glumesti? Ca nu inteleg inversunarea. Trike-urile de choppere sunt cel mai aproape, ca tot un soi de customizari sunt. Unde sa se categoriseasca, la vitezane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai e varianta cu ansamblu spate de la o broscuta

 

aia e cea mai simpla varianta , de fapt! nu trebuie sa schimbi nimic! doar in fatza tunelului de rezistentza montezi o furca !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu glumesc,sa ceara sa se faca sectiune separata,asa cum este "scooter mania"....

"acu mai urmeaza la sectiunea choppere un topic despre trikeurile care duceau prajituri inainte de '89?!"

 

n-o mai luati la modul personal,stiti la ce ma refer si ca chopperele insemna totul pt mine.

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca esti prea rigid domle.

cei care facem sau mai vb aici de trikeuri santem tot odata si choperisti, cel putin din cate stiu eu, asta nu inseamna ca de placul cuiva sa fugim de aici . ti se pare ca deranjam?

ti se pare ca aducem o contributie negativa si punem intr-o umbra nasoala imaginea choperistilor?

nu vreau sa intru in comflic cu nimeni , si sant bucuros sa putem fi cu totii cu adevarat prieteni si sa ne ajutam , dar nu ma deranjeaza daca nu o sa mai postez niciodata aici .

sa ai bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

sistem trike spate pt tractiune pe lant :laugh: :moto:

 

video2.gif

 

sistem flosit pt trikeurile facute din motociclete cu tractiune pe lant (nici de cum pt sistemul de VW broscuta)

aici aveti linkul pozelor cu sporsterul facut trike la rusi http://fortmc.ru/trike/hd_trike.html putea fii facut un pic mai ingust,ar fii artat mai bine,dar idea conteaza ca se poate face si cu putini bani ce au facut si rusii tot acelasi ansamblu spate adaptat pe orce motor cu tractiune pe lant

 

salut :(

post-66-1138453779_thumb.jpg

post-66-1138453798_thumb.jpg

post-66-1138453813_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia bagati ochii aici sa vedeti ce face nea frank cu trikeul,are tractiunea doar pe roata din dreapta...

 

http://mcworx.com/Jeff/videos/mcworxtrike.mpg

link luat de pe http://www.choppersforever.com

 

pe pagina lor este un video mai lung cu trikeul pe care nu lam putut lua,intrati si vedeti direct de acolo videoclipul

 

salut :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul pentru cei care au ceva impotriva acestui subiect sau carora pur si simplu nu le place, si cu rugamintea de a ne mai pasui cateva saptamani, asa cum v-am promis va tin la curent cu trike-ul....

Prima problema ivita.... jentile de Dacia 1100 sunt pe 3 prezoane si sunt de 15... nu pot pune jenti pe 13 de Dacia 1300... Sunt mult prea mici in diametrul interior! (aprox. 5 cm)

Deocamdata nu stiu ce voi putea pune in loc.... Astept sfaturi! :moto:

By-the-way! O sa vina si www.trikes.ro :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima problema ivita.... jentile de Dacia 1100 sunt pe 3 prezoane si sunt de 15... nu pot pune jenti pe 13 de Dacia 1300... Sunt mult prea mici in diametrul interior! (aprox. 5 cm)

Deocamdata nu stiu ce voi putea pune in loc.... Astept sfaturi! :moto:

By-the-way! O sa vina si www.trikes.ro :laugh:

Man e chiar siplu ce poti face,cu ani in urma la ralyurile romaniei,participau dacii 1100 cu genti late....

sunt aceleasi genti pe 15 in 3 prezoane,stii cum erau facute......sunt facute din 4 genti de 1100 adica sunt latite...taiate in doua la mijloc si latite,si le poti lati cum vrei tu si cit vrei tu.....sfatul meu ar fii sa folosesti ceva caciucuri de 250/45/15

.....iti pun un mic desen sa vezi despre ce vorbesc ......

 

ar mai fii o chestie .....lasa planetarele de dacie 1100 si pune alti tamburi cu 4 prezoane,gasesti in srot cite modele vrei ....cel mai practic este de pe vw golf din fata sunt cu frine disc si sunt pe 4 prezoane..poti pune ce gen de roti vrei tu.....pe 4 prezoane gasesti orce.....roti late inalte joase cum vrei tu

 

te salut roby

post-66-1138712664_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robby! Ma complic cu tamburii de VW! cea mai simpla solutie ar fi cea prezentata de tine, iar o alta - jenti de Aro 10, alea ingropate... Problema e ca sunt rare! sa caut si alte modele de jenti, de la alte masini care au 3 sau 6 prezoane! :laugh:

Apropos! Cumpar 2 jenti Aro 10, modelul cu 6 prezoane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am terminat etrierii... Pacat ca n-am gasit garniturile de la ei... Sincer, a fost o reala placere sa-i curat...

Ca sa nu mai zic ca s-au suparat unii prieteni de-ai nostri ca le tot scot limba pe messenger.... :laugh:

Deci, cum va ziceam, a fost o placere sa-i curat! Se vede si se simte diferenta de prelucrare a diferitelor componente....

N-am apucat sa fac poze inainte de curatare...

Dar asa arata dupa... :moto:

post-5642-1138895549_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raducu! Stiu tata ca Oltcitul are 3 prezoane, insa "japonezii" care-au facut-o, au facut-o cu distanta intre prezoane de 100 mm, fata de 130 mm de la Dacie...

Am intors problema asta pe toate partile si-am ajuns la concluzia ca cea mai simpla solutie si cea mai ieftina este cea prezentata de Robychopper.. Am luat inca 2 jenti de 15 de 1100 si ma duc cu ele la strungar sa le faca... Deja am cumparat cele 2 anvelope... PLATIN 205/65/15 (Germany)

post-5642-1138962446_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca miam adus aminte...chestia cu latitul gentilor, ce tiam zis este chiar destul de bine cunoscuta la modificatul gentilor,in grupul celor pasionati de vw broasca,pe vremuri erau chiar si mai greu de gasit genti late. Pe vremea lui ceau si chiar la inceput dupa revolutie,foloseau acest sistem de latire a rotilor ce era foarte practic si cum ai zis si tu BOA destul de ieftin....

......Astept sa vad rezultatul modificarii.....

 

spor la lucru :laugh:

 

te salut

roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa va aud parerile! :laugh:

post-5642-1139237428_thumb.jpgpost-5642-1139237615_thumb.jpg

FELICITARI man, da repede lucrezi...asta da treaba...

intrebare: zimi cit are in interior geanta dupa ce ai latito?

in rest...fa si tu doua poze cu gentile in picioare puse una linga celalata cea originala si cea latita...vreau sa vad cit se vede diferenta intre ele? ca asa cum ai facut pozele tu acum cam naspa de obsevat :(

Pt caciucul de 205/65/15 ar trebui sa aibe geanta in interior cel putin 15cm......fa si tu ceva pune un cauciuc pe o geanta ce ai latito sa vedem cu arata........

 

salut :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos!!!!!!

poate o sa facem un club al celor pe trei roti pana la urma.

bafta tuturor

 

mere condusa cu B!

Superbe modele!

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti niste scumpi si va multumesc pentru incurajari!

post-5642-1139331920_thumb.jpgpost-5642-1139332636_thumb.jpgpost-5642-1139331985_thumb.jpg

Apropos! Daca faceti asa ceva, aveti grija la niturile care raman dupa ce scoateti mijlocul jentii... Pe-acolo da aer! Asa ca trebuie sudate si alea sau incarcate cu mastic dizolvat in benzina, toluen, chestii de-astea...

Editat de BOA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...