Sari la conținut

Echivalente Cu Suzuki Gs500f 2006


AdrianB1
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Mă bate gândul să îmi iau un GS500F model 2006 nou, dar înainte de a face pasul m-am gândit să întreb Âşi pe alții mai pricepuți. Motocicleta ar fi cea din poză.

 

Ce vreau să Âştiu e ce credeți voi că arată la fel de bine Âşi e la fel de fiabilă (sau mai bună) decât ea în limita de 400-500cc - nu sub 400, nu peste 500, Âşi să fie acelaÂşi gen - sport-touring cu aspect de sport. Eu vreau să o folosesc în general prin oraÂş spre servici Âşi înapoi (parcare acoperită Âşi garaj) Âşi ocazional câte o ieÂşire din oraÂş, maxim 500 km la un drum. Dacă ține mă bate gândul la un tur până în Egipt Âşi înapoi (prin Turcia-Siria-Iordania cu întoarcere pe feribot prin Grecia) Âşi unul Ungaria-Austria-Germania-Franța-Elveția-Italia-Croația-Serbia, dar peste 1-2 ani când mai capăt experiență, însă nu Âştiu cât de bine rezistă un motor răcit cu aer prin Siria la 45-50 de grade (am făcut drumul cu o maÂşină fără aer condiționat Âşi a fost cumplit). Eventual merg primăvara sau toamna târziu...

 

Adi

post-7203-1130147913_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-mi dau si eu cu parerea (sper sa nu ofensez pe cineva).

GS500 are un singur lucru cu care se poate lauda: fiabilitatea. In rest este o motoreta din trecut. GS500F este in schimb un model de-a dreptul penibil (ex: nici macar nu au avut bunul simt sa-i faca un bord, au lasat cadranele pe ghidon -unde ati mai vazut asemenea tampenie- , carena e cea mai prost prelucrata pe care am vazut-o vreodata. Kawa "Ninja"500 e cam in aceeasi situatie. Cu Honda sta altfel treaba, CBF500 a fost complet revizuit in 2004, are racire pe lichid, ABS. Daca vrei ieftin iei Suzuki, dar tehnic e la nivelul anilor '80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a zis "sport-touring cu aspect de sport". Ca atare CBF iese din discutie. Si chiar fiind tehnic mult mai avansata, CBF-ul costa o data si jumatate, si cum eu presupun ca e incepator nu prea merita.

 

AdrianB1 in aceeasi situatie sunt si eu. Vreau un motor mic de incepator, ieftin, fiabil, si carenat. In situatia asta nu prea ai ce alege, Kawasaki ninja 500 aratand chiar a 1980.

Si GS500F e inapoiat tehnic, dar macar arata 2000 si are un pret imbatabil. De racirea cu aer nu mi-as face probleme, daca rezista motoarele de scoala in poligon vara tinute numai in viteza intai de ce n-ar rezista si asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silenti, în cazul ăsta o să urmăresc cu interes dacă găseşti ceva. Pe moment mă gândesc la GS500 E sh carenată (am văzut ceva pe forum) şi ... mai aştept. Cine ştie când apare ceva. Dar sunt destul de dezamăgit de lipsa de motociclete la graniţa între sport (R6 e prea sport) şi all-round/naked. Ce e aşa greu să pună nişte carene la un naked de vreo 50 de cai? Şi un bord mai drăguţ? Cu un motor EURO 3, că tot suntem în 2005 toamna.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e aşa greu să pună nişte carene la un naked de vreo 50 de cai?

 

Nu e greu, dar carenele costa, si nu putin. Iar pe un motor de 50 de cai, rostul lor este limitat, ca sa nu zic inexistent. Exista nenumarate naked-uri de peste 100 de cai care isi fac treaba foarte bine fara carene.

 

Pe afara, motociclistii platesc pentru carene atunci cand isi iau touring sau sportive, si plusul de pret se justifica prin confortul pe autostrada sau pe circuit.

Segmentul de incepatori care vor un motor potolit (bravo lor) si carenat (nu zic nimic) este limitat. Intra aici incepatorii care au de gand sa foloseasca motocicleta extensiv la drumuri lungi, dar nu sunt pregatiti sau nu au bani de un touring mare. De aceea si oferta este limitata.

 

Asa ca poate va mai ganditi si voi. Decat dati banii pe carene care nu va folosesc decat la estetica si sa va incurce groaznic la reparatii, mai bine upgradati la performanta sau pastrati banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pistolaru fiecare cu pretentiile lui. Vreau carena din doua motive:

1. protectie la vant.

2. looks. De ce nu? Ce e asa rau/gresit in a vrea un accesoriu pur estetic si a plati pentru el? Desi vezi punctul 1, nu e doar estetic.

 

Stiu ca atunci cand te sui pe motor nu mai conteaza cum arata, dar exista momente intre plimbari cand eu sunt dispus sa cheltui niste bani pentru a-mi satisface pofta de frumos.

Si evident mai e si aspectul fetelor. Cine spune ca nu-l intereseaza aspectul asta ori e motociclista ori minte.

 

Si sincer GS 500 E efectiv nu-mi place cum arata. Punct. Nu vreau sa dau banii pe ceva care nu-mi place. Daca ar arata ca Monster-ul tau n-ar avea nevoie de carene dpdv estetic(parerea mea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contează aşa mult cum arată motocicleta când eşti pe ea, dar contează când o cumperi şi când te sui pe ea. Şi carenele nu sunt foarte utile pe o motocicletă liniştită, dar schimbă enorm aspectul. Altfel GS 500 arată groaznic cu farul ăla rotund (anii '60?) şi bordul din '70. Motorul nu pare generaţie prea nouă, deci tot ce rămâne e o motocicletă ieftină, bună pentru începători şi cu un posibil look decent.

 

Silenti, nu mă interesează fetele (nu sunt gay, dar am deja fete), dar mă interesează aspectul general. Dacă încerc să intru cu un MZ în parcare la servici mă opreşte paznicul - îmi trebuie ceva să arate decent. Nu îmi place ideea de chopper (nu e genul meu), nu am nevoie de o sportivă, enduro în nici un caz - 500 F e ceva ce se încadrează din lipsă de opţiuni. Şi e mai ieftină decât o maşină care să fie cel puţin Megane.

 

Ultima idee mi-a venit de la o Honda CB 500 S. Arată onorabil, are un bord superb (vezi poza), culoarea nu e pe gustul meu dar iese la spălat (vopsit - culorile de la GS 500 F 2006 arată mai bine şi nu cred că pot fi acuzat de plagiat :P ). Până la primăvară poate găsesc una mai nouă şi altă culoare, mai e timp de căutat.

 

PS. Dacă ar exista mai multe modele de 500 carenate ar mai fi atâţia începători care să sară direct la 750cc? Ar arăta suficient de "sport" şi am citit că şi GS500 ajunge pe la 200 km/h dacă ţii neapărat, deci ar satisface şi pe cei ce folosesc motorul la agăţat (look bun), şi pe vitezomani, şi pe începători. Sau poate că nu :banana:

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu va ganditzi la GPZ 500S? arata bine, carenele sunt chiar utile pt. ca atinge viteza de 195 km/h (GS-ul nu merge mai mult de 170 km/h), bordul onorabil iar racirea este cu lichid.Pt. o pozitie confortabila se poate schimba geamul cu unul touring.post-143-1130452185_thumb.jpg

La modelele mai noi fatza si spatele sunt asemanatoare cu ZX-9R.

Poveste: prima japoneza mi-am dorit sa fie GS 500...dar pt. ca am gasit o ocazie fff. ieftina pt. un GPZ 500S am optat pt. acesta.Dupa ceva timp, am facut schimb la o plimbarica cu un GS-u al unui prieten si m-am bucurat atunci ca intamplarea a facut sa-mi cumpar GPZ...

Singurul avantaj al GS-ului mi s-a parut a fi elasticitatea mai buna a amortizoarelor fatza de GPZ...

P.S. La GS 500F, bordul ala mobil la o carenata e de tot rahatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si evident mai e si aspectul fetelor. Cine spune ca nu-l intereseaza aspectul asta ori e motociclista ori minte.

 

Mi-am luat motorul pe care il am pentru ca:

- este ceea ce se numeste "essential bike", fara nimic in plus fata de ce iti trebuie ca sa mergi, fara parbriz, fara carene, cu ghidon de otel dintr-o bucata, etc.

- este negru si urat, super-masculin, astfel incat o majoritatea fetelor il urasc instantaneu.

 

Incearca deci sa nu mai emiti reguli. Asteapta cativa ani sa ti se linisteasca hormonii si vei vedea ca motociclismul nu se refera la agatat. Unui barbat de 50 de ani care merge pe moto de 35 de ani si care te-ar trimite la plimbare cu fetele tale la fel i-ai raspunde, ca e motociclista? Sau ca e mincinos?

 

 

P.S. Nu incerc sa conving pe nimeni sa-si cumpere GS sau orice altceva. Toate motoare mentionate sunt bune si cine are bani sa-si cumpere unul se poate considera fericit. Drum bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

P.S. La GS 500F, bordul ala mobil la o carenata e de tot rahatul.

 

daca'mi spui ca tu te uiti la bord in curba, poate te cred. poate..

 

 

ps: bravo adrianb1, iata un om cu capul pe umeri care stie ce vrea. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteapta cativa ani sa ti se linisteasca hormonii si vei vedea ca motociclismul nu se refera la agatat.

Nu ii pricep pe cei care-si cumpara motocicleta numai pentru imagine, dar la fel de sigur nu ii pricep nici pe cei care resping imaginea cu orice pret, ba chiar vor sa iasa in evidenta prin uratenia motorului. Pentru ca pana si cei din urma tot o alegere de imagine fac, numai ca negativa.

Una peste alta fiecare isi cumpara ce-i place, si eu unul sigur nu o sa dau banii pe un motor care nu ma atrage deloc dpdv estetic atata timp cat exista variante.

De varsta stai linistit ca n-am 18, insa hormonii o sa se potoleasca probabil la andropauza.

 

AdrianB1 CB-ul e probabil o alegere mai buna dpdv tehnic, insa si costa sensibil mai mult. Si la modelele vechi in afara de problema uzurii pe mine ma deranjeaza si suspensia spate estetic vorbind.

Editat de Silenti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silenti:

 

Imaginea se formeaza in mintea unui public tinta. Eu vreau sa imi placa mie motorul, nu altor persoane (fete, neveste, pietoni, soferi, bunici etc.). Asa ca imaginea motorului meu e foarte pozitiva, in mintea publicului tinta care conteaza cu adevarat, si care include in mod exclusiv propria mea persoana. Nu inteleg deci de ce tot insisti cu iesitul in evidenta.

 

Altii probabil au gusturi mai "feminine", sau prefera un design care sa placa in primul rand altor persoane decat ei insisi. Sa fie sanatosi.

 

Am vorbit atat despre propria persoana pentru ca m-au deranjat doua exagerari:

Cine spune ca nu-l intereseaza aspectul asta ori e motociclista ori minte.

(...)

...nu ii pricep nici pe cei care resping imaginea cu orice pret, ba chiar vor sa iasa in evidenta prin uratenia motorului.

Abtine-te de la astfel de generalizari/interpretari, deoarece unii mai sensibili asa ca mine se pot simti usor lezati, si un topic care incepuse promitator se duce nabii in offtopic-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok hai sa ne oprim din offtopic. Am precizat mult inainte de iscarea discutiei ca GS 500 E nu-mi place mie deloc. Iar cand am adus vorba de fete am spus-o ca pe un bonus, evident nu ca motiv principal, sau macar secundar important.

Nu stiu de ce s-a intiparit ideea ca incepatorii care vor carenata gata n-au nici o legatura cu motociclismul si-si cumpara motor numai sa fie la moda. Asta m-a deranjat pe mine si asta am vrut sa se intelega ca nu e adevarat (in cazul meu cel putin).

 

Revenind ontopic eu chiar nu vad o alternativa viabila la GS 500 F. Si ca sa explic pe componente:

- ieftin

- SH dar destul de nou. Mi-e frica de service-uri ca de dracu. (un CB de 5-6 ani e 4000 euro, adica un pic mai putin ca un GS de 1 an).

- sa arate post 2000 (aici ma deranjeaza CB-ul cu suspensiile lui spate, de GPZ nici nu mai vorbesc)

- sa consume putin

- potolit

 

Din diverse review-uri pe net am inteles ca la GS calitatea finisajelor lasa de dorit, adica carene, rugineste evacuarea, vopseaua se mai curata, etc. Dar deh, nu poti sa le ai pe toate. Alt lucru care ma deranjeaza ar fi greutatea care mi se pare prea mare la un motor atat de mic.

Editat de Silenti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat motorul pe care il am pentru ca:

....

- este negru si urat, super-masculin, astfel incat o majoritatea fetelor il urasc instantaneu.

...

 

Cred ca e o adevarata onoare sa ai acel Ducati. :banana: Vrei nu vrei, nu poti sa ai o parere indiferenta despre el :banana:

Si pe mine ma farmeca imaginea acelui Monster. E chiar "muscle-bike", si chiar ii transmite conservarului "don't mess with me!"... sau altora care se holbeaza enervant. Dar urat nu pot sa zic ca e

 

 

Cat despre carene... pai evident ca omu se gandeste la niscaiva protectie, insa, si cu naked nu ai de ce sa te ascunzi la drum lung. I mean... uitati-va la chopperisti, zero carene si totusi sunt halitori de km!

La o adica totusi, un parbriz mic acolo, n-ar strica :P

 

 

Adriane, e cel mai bine sa treci la asa ceva serios, sa fi bagat bani intr-o Apriliutza RS50 ..hmm, nu merita. M-am convins si eu dupa ce mi-am batut capul cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Salut,

-am luat un suzuki gs500f din 2006 acum 6 luni, si la fel k orice incepator am avut de ales intre honda cbf500 kawasaki 500 gpz si gs-500ul

-naked nu am vrut pt k nu-mi plac motocicletele naked deci honda a picat

-am ales suzuki gs 500f pt k l-am luat ietin de la un prieten cu 2400 euro si k e 2006 si in caz k e sa intre unul in mine sau sa am vreu accident si sa-mi facamotorul varza asigurarea o sa-mi dea aprope toti banii pe pe el sau macar 2000 de euro (fiind din 2006)

-motorul este fiabil

-racirea pe aer isi face treaba ciar si la 35 de grade in bucuresti (student aici)

-intretinerea e ieftina

-si cu carene arata f bine(in ciuda ceasurilor de bord neschimbate)

- de performata cei 44 de cai sunt suficienti pt un incepator(am vazut k toata lumea ala are 5 cai mai mult ala are nu stiu cit) nu-ti trebuie

-am mers si pe ploaie cu el( eu sunt de loc din onesti,bacau) din bucuresti pina la mine acasa sun km 270 de km ) si carenele sunt excelente(nu iei tot vintul si toata ploia in fata si la picioare) in schimb la unul naked nu e chiar asa;

-la drum lung e excelenta iar in bucuresti este km la fel pt k nu este un motor mare.

Mesaj completat

Salut,

-am luat un suzuki gs500f din 2006 acum 6 luni, si la fel k orice incepator am avut de ales intre honda cbf500 kawasaki 500 gpz si gs-500ul

-naked nu am vrut pt k nu-mi plac motocicletele naked deci honda a picat

-am ales suzuki gs 500f pt k l-am luat ietin de la un prieten cu 2400 euro si k e 2006 si in caz k e sa intre unul in mine sau sa am vreu accident si sa-mi facamotorul varza asigurarea o sa-mi dea aprope toti banii pe pe el sau macar 2000 de euro (fiind din 2006)

-motorul este fiabil

-racirea pe aer isi face treaba ciar si la 35-40 de grade cite sunt vara in Bucuresti (student aici)

-intretinerea e ieftina

-si cu carene arata f bine(in ciuda ceasurilor de bord neschimbate)

- de performata cei 44 de cai sunt suficienti pt un incepator(am vazut k toata lumea ala are 5 cai mai mult ala are nu stiu cit) nu-ti trebuie

-am mers si pe ploaie cu el( eu sunt de loc din onesti,bacau) din bucuresti pina la mine acasa sun km 270 de km ) si carenele sunt excelente(nu iei tot vintul si toata ploia in fata si la picioare) in schimb la unul naked nu e chiar asa;

-la drum lung e excelenta iar in bucuresti este km la fel pt k nu este un motor mare.

 

 

Recomand Suzuki-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GUSTURILE NU SE DICUTA!!

Ce ma intereseaza pe mine ca lu' X nu ii place GieS 500 eF?

Daca mie imi place...imi place,si cu asta basta!

Am ales GS500E ptr. ca imi place foarte mult aspectul,nu sunt super-sportiv,dar nici ciopartzar!

Gs-u e o motocicleta a naibii de fiabila!Faci km cat un TIR,si nu pateste nimic motorul...

Acum,ramane la aprecierea ta.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...