Sari la conținut

Rezervor fisurat. de comunista.


CzCustoms
 Share

Postări Recomandate

Am un rezervor de cz care are o mica fisura, nu se vede cu ochiul dar curge incet de tot benzina pe acolo. daca l-as benzina in el, intr-o noapte curg vro 300ml sa zic, si pe langa asta se mai si murdareste degeaba de benzina si se pune prafu pe ea.

 

intreb daca a mai incercat careva, vreau sa ii dau prin interior un strat mai gros de vopsea rezistenta la benzina.

a mai incercat careva ? a tzinut? crede-ti ca o sa tina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un rezervor de cz care are o mica fisura, nu se vede cu ochiul dar curge incet de tot benzina pe acolo. daca l-as benzina in el, intr-o noapte curg vro 300ml sa zic, si pe langa asta se mai si murdareste degeaba de benzina si se pune prafu pe ea.

 

intreb daca a mai incercat careva, vreau sa ii dau prin interior un strat mai gros de vopsea rezistenta la benzina.

a mai incercat careva ? a tzinut? crede-ti ca o sa tina?

Nu poate sa tina vopseaua in interior ca nu poti curata si degresa bine insa se poate cositori in exterior si nu se arde nici vopseaua.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vopsitul inauntru se face, dar nu ca solutie de etansare, cositoreste sau lipeste calumea inainte

De unde ai pus mana pe vopsea de rezervoare?

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

Eu la Nipru aveam mai multi pori de-a lungul cordoanelor de sudura de la baza rezervorului si pe langa robinet.

Am rezolvat problema cu rasina epoxidica pt fibra de sticla luata de la un atelier care lucra cu asa ceva.

Am dat cu ea pe INTERIOR...........Este o solutie bicomponenta care face o reactie exoterma si emana vapori destul de nasoli........

Rugina am curatat-o mecanic, apoi cu alcool si la final am dat cu solutie de pasivare ( Evipass, ungureasca).

Rasina am preparat-o in transe mici (max 100g), am turnat-o in rezervor pe care l-am rotit pe toate fetele.Uscarea este rapida, cateva minute.

Am dat 3 straturi sa fiu sigur........

Trebuie avut grija sa astupi gaura robinetului (dai jos robinetul..........) si gaurile de comunicare intre cele 2 sunci ale rezervorului.........pt

ca dak intra rasina ................aia nu mai iese decat sparta sau gaurita..........

 

Stiu ca sunt mai multe tipuri de rasini, nu stiu dak toate rezista la benzina, a mea avea culoare albastra........

 

Spor la treaba............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Omule, nu te scumpi la tarite si ieftini la... benzina. Da rezervorul jos de pe motocicleta, obtureaza iesirile din el, umple cu benzina, sters bine

 

vazut unde "lacrimeaza" si cositorit. Daca este pe "burta" (de regula acolo apar porii), dupa proba tras o " bidinea" cu vopsea. Cu solutii s-au alte "plastiline" amestecate s-ar putea sa mearga foarte bine, s-au sa dai chix. Decizia este a ta. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un rezervor de cz care are o mica fisura, nu se vede cu ochiul dar curge incet de tot benzina pe acolo. daca l-as benzina in el, intr-o noapte curg vro 300ml sa zic, si pe langa asta se mai si murdareste degeaba de benzina si se pune prafu pe ea.

 

intreb daca a mai incercat careva, vreau sa ii dau prin interior un strat mai gros de vopsea rezistenta la benzina.

a mai incercat careva ? a tzinut? crede-ti ca o sa tina?

Salut, cu cositor se rezolva problema foarte usor

cureti locul de vopsea,dai cu apa tare si apoi cu un letcon electric mare sau

cu unul care se pune in foc pui putin cositor, mie mi se pare cel mai simplu si sigur

si nu trebe sa speli rezervorul inainte de lipire daca nu lucrezi cu flacara pe el

doar scoti benzina si apoi te apuci de treaba

Succes !!

Editat de CatalinRUSE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....doua flacoane unite, se amescteca cele doua componente si cica tine ca o sudura.........

...se intareste prin polimerizare, iar daca vrei ca fisurile sa fie bine ermetizate incalzesti pisa la cca 50-60 grade, creste capilaritatea solutiei, reactia de intarire (polimerizare) scade la cateva minute, operatia fiind terminata in mai putin de o ora.

.....Este o solutie bicomponenta care face o reactie exoterma si emana vapori destul de nasoli........

nestrapol se chiama solutia de care pomenesti...

...cu cositor se rezolva problema foarte usor...

in cazul in care fisura se afla intr-o zona de fixare a rezervorului(ureche de prindere, punct de reazem, etc) lipirea cu cositor nu va rezista din cauza vibratiilor, va ceda in scurta vreme. In acest caz trebe lipt un petec din tabla subtite de cupru, care se muleaza anterior operatiei de lipire pt a capata forma rezervorului. Dupa utilizarea apei tari, se spala cu o solutie alcalina (soda caustica)pt a stopa procesul de ruginire in interiorul si exteriorul rezervorului. Urmele de acid actioneaza in timp si sub vopsea. Aliajul de cositor cel mai indicat este cel utilizat la instalatii sanitare sau la tabla de pe casa, fludorul crapa in timp foarte usor.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fisura este pe undeva pe lateral, nu la prindere. deci nu cred ca apare problema de rezistenta la vibratii. si e foarte mica.

 

Sal,

Eu la Nipru aveam mai multi pori de-a lungul cordoanelor de sudura de la baza rezervorului si pe langa robinet.

Am rezolvat problema cu rasina epoxidica pt fibra de sticla luata de la un atelier care lucra cu asa ceva.

Am dat cu ea pe INTERIOR...........Este o solutie bicomponenta care face o reactie exoterma si emana vapori destul de nasoli........

Rugina am curatat-o mecanic, apoi cu alcool si la final am dat cu solutie de pasivare ( Evipass, ungureasca).

Rasina am preparat-o in transe mici (max 100g), am turnat-o in rezervor pe care l-am rotit pe toate fetele.Uscarea este rapida, cateva minute.

Am dat 3 straturi sa fiu sigur........

Trebuie avut grija sa astupi gaura robinetului (dai jos robinetul..........) si gaurile de comunicare intre cele 2 sunci ale rezervorului.........pt

ca dak intra rasina ................aia nu mai iese decat sparta sau gaurita..........

 

Stiu ca sunt mai multe tipuri de rasini, nu stiu dak toate rezista la benzina, a mea avea culoare albastra........

 

Spor la treaba............

nu cred ca am de unde sa iau rasina de care spui tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facand asa cum am scris, am astupat si porii din fundul rezervorului, am eliminat rugina care murdarea carburatorul si am SIGILAT complet rezervorul...............

Initial incercasem si eu cu cositor ( tehnica clasica, ca sa nu zic de cand lumea) dar cu tot efortul de pregatire a suprafetei, au mai existat mici scurgeri si rugina

INTERIOARA era o problema reala pt carb si motor............

Am folosit si Poxipol (de fapt epokitt ..........) inclusiv sa astup gauri in carter pe interior la motor 2T.............deci mediu uleios, cu temp mare si oarece presiune.........deci

tind sa recomand rasinile epoxidice..............

 

De fapt, forumul este util pt adunarea a cat mai multe idei si experiente.................chiar si negative ( ,,omul destept invata din greselile altora....heheheeh") si este

urmat de aplicarea unora sau a mai multora de catre cel aflat la anaghie..........

 

Succes mult si asfalt uscat......(voua, ca mie mi-a expirat asigurarea).........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am probleme cu rugina din rezervor. i-am pus filtru decantor dar intr-0 jumatate de ora se umple, asa e de ruginit.

dar nu am de unde sa iau rasina de care spui tu.

crezi ca ai putea sa mai gasesti rasina aia pe care ai folosito tu? platesc cat o fi, si in plus daca e nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rasina o gasesti la orice firma de reparatii auto care foloseste fibra de sticla...........sau chiar la depozitele de chimicale.........

Eu am primit jumate de litru de la cineva............

Eu zic sa dai search pe google ...........sigur gasesti in zona Bucuresti.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un rezervor de cz care are o mica fisura, nu se vede cu ochiul dar curge incet de tot benzina pe acolo. daca l-as benzina in el, intr-o noapte curg vro 300ml sa zic, si pe langa asta se mai si murdareste degeaba de benzina si se pune prafu pe ea.

 

intreb daca a mai incercat careva, vreau sa ii dau prin interior un strat mai gros de vopsea rezistenta la benzina.

a mai incercat careva ? a tzinut? crede-ti ca o sa tina?

Da da bre obiectul jos de pe moto si du-te la un sudor specialist ca sunt o gramada azi.Da-i si lu ala un leu doi si o sa ai un rezervor bun.Restul sunt solutii de moment.Ca si solutie de moment foloseste sapunul.Sa nu rizi.Se freaca cu sapun zona cu pricina si acesta va intra si va astupa porii.Problema este la tine mai grava pentru ca porul ala arata o zona puternic corodata unde in jurul porului tabla este foarte subtire si mai devreme sau mai tirziu va apare alt por.Deci la sudor cu el ,la un sudor bun.Ca ultima solutie daca dai ceva la schimb am eu un rezervor bun de CZ.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maistore... te-as sfatui sa nu incerci cu poxipol! am avut un bandit de 400 pe care l-am vandut recent si avea rezervorul marsavit cu poxipol, nu numai k nu tine dar iti belesti degetele si rezervoru' pana-l dai jos, eu am avut ceva de lucru cu rez ala pana l-am curatat de matrafoxu' ala imputit,l-am curatat bine si mi l-a facut un tinichigiu cu cositor,apa tare,etc -de-ale lui, si a iesit ca la magazin si tot cat matrafoxu' ala costa,si nici noul proprietar nu se plange de scurgeri... fa tu ce vrei dar sa nu lucri la el de 2 ori,in cazul de fata nu banii conteaza ci sa nu-ti [....] rezervorul mai tare.. bafta :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am probleme cu rugina din rezervor. i-am pus filtru decantor dar intr-0 jumatate de ora se umple, asa e de ruginit...

Stiu un amic, care a avut aceeasi problema ca si tine, rugina si supurari de benzina pe toata partea de jos a rezervorului. Avea o mobra veche. A rezolvato cu o metoda propie: un lant, doua cani de pietricele de mozaic, 5 cani de apa puse in rezervor apoi pus capacul si balbotat pe toate partile timp de o ora. A spalat apoi rezervorul cu apa si soda de rufe, dupa ce l-a scurs bine, a turnat aracet in rezervor si l-a balbotat pe toate partile, dupa care a scurs aracetul ramas si l-a lasat la uscat. De atunci a terminat cu pirderea de benzina si cu rugina din decantor.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...