Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

si eu te sfatuiesc sa iei unu de 400,eu am unu de 600 si ii prima mea motocicleta si nu stiam deloc sa merg pe motor........acuma depinde si de tine cat de mult esti in stare sa te controlezi sa nu i dai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barbate, intelege ca motocicleta de care spui tu este grea i cu un motor in 4 timpi, drept urmare, reactiile ii vor fi foarte lente.Trebuie sa te gandesti ca in cazul unei depasiri nu ajuta prea mult.(daca gresesti putin, vei trage de gaz si motorul nu va avea resurse sa te scoata).Se plafoneaza repede, trepte scurte...etc.

 

In alta ordine de idei, prietena mea, s-a dat in prima faza cu ZZR-ul meu de 600 (primii 100-200 de km), apoi si-a luat ea unul de 400, pe care nu il simte deloc prea puternic sau sa o surprinda in vreun fel.

E drept ca e o decizie buna sa incepi de pe ceva mic, insa, garantez ca un 250 ai sa vrei sa-l schimbi la sfarsitul sezonului.

 

Daca e sa iei ceva, recomand modelele de dupa '96, au o ciclistica putin mai buna, si stau pe drum exceptional.

 

Bafta tie...faci ce doresti :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, problema e in felul urmator...am facut un poc mic, si s-au phootut carenele...sucks...dar asta este.

 

Am o intrebare:

Sunt doua modele diferite de ZZR din perioada 91-92??? sau merg carenele de pe una pe cealalta?

 

Motivul intrebarii: Am gasit piesele la un ZZR din 91, al meu e din 92, dar, cand am vazut motorul in poze, am observat ca are carenajul la fel cu motorul prietenei mele (si motorul ei e din 96)...acum...evident ca ma tenteaza sa iau carenaj model nou, dar nu stiu in ce masura se potriveste, daca omul a facut doar carenajul la comanda sau ce dreaq sa fac....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, problema e in felul urmator...am facut un poc mic, si s-au phootut carenele...sucks...dar asta este.

 

Am o intrebare:

Sunt doua modele diferite de ZZR din perioada 91-92??? sau merg carenele de pe una pe cealalta?

 

 

90 pana in 92 sunt identice. Cele din 93 incoace nu se mai pupa. Posibil ca cele gasite de tine sa fie facute special sau adaptate cumva.

 

 

 

 

Nu recomand....mai multe motive:

piese greu de gasit,

putere mult prea mica

 

Daca tot vrei ceva mai mic, mergi pe un ZZR de 400, e manevrabil (asta testat de moi personal), peste 7000 de ture merge si ceva mai nervos dar nu o sa te surprinda niciodata.Are acceleratii liniare, exceptie facand pierderea de cuplu de pe la 3700...

 

Bafta

 

Da-mi voie sa te contrazic. Si anume:

piese greu de gasit,

 

Modelul de 250 este un model vandut si in Europa, de unde rezulta ca orice dealer Kawa iti poate aduce Orice piese NOI. SH poate nu gasesti asa usor,pt ca nu s-au vandut prea multe.

 

Pt modelul de 400 in schimb, daca ai nevoie de piese specifice(engine parts in special) trebuie sa apelezi la Tomina sau Kaore.

 

 

putere mult prea mica

 

Ia priviti acilea comparatie conform datelor, ZZRica mica are cam fix acelasi raport CP/Kg cu cel de 400. Daca mai adaugam un pilot de 70 kg ne ies ~5,45kg/cp la cel mic si ~5kg/cp la cel de 400.

 

Daca pui la socoteala faptul ca ai cu 50 Kg mai putin si este ceva mai supla si mai joasa, ZZR250 este mai potrivita pentru un incepator decat vacuta limitata special pentru japonezu de rand.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum multi dintre posesorii de ZZR au observat, motorul se incalzeste cam rau din cauza ca radiatorul e aproape lipit de cele 4 esapamente iar ventilatorul e cam micutz si pleaca cam tarziu, adica la temp. cam mare. In plus de asta , eu am numai un esapament din doaua cate avea ea de fabrica ,pe celalalt l-am astupat cu un dop. Teoretic , modificarea asta trebuia facuta prin schimbarea totala a coloanei de evacuare originala cu una mai mare in diametru, a.i. evacuarea gazelor sa se faca lejer. Oricum, ptr moment i-am schimbat antigelul si i-am pus unul f bun si i-am pus fan-ul pe un contact separat si-l pornesc ori de cate ori intru in aglomeratie. daca uit, porneste el singur , ca de obicei :lol:

 

tu glumesti, nu? :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

. In plus de asta , eu am numai un esapament din doaua cate avea ea de fabrica ,pe celalalt l-am astupat cu un dop.

 

ce oameni :crack:

taie la flex, leaga cu sarma .... si se minuneaza ca nu mai functioneaza jucaria :agree:

:D :welcome: :thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shh mah ca nu avea omu' ciocan si sarma......

 

In alta ordine de idei...are careva un far de ZZR600 din 92? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog frumos sa imi spuneti cat ii compresia la un zzr de 600 din 91 si supapele la cat trebuie reglate ca am fost de le-a reglat dar tot imi porneste in 3 si nu merge rotund...........multumesc....aaa si nu ii din buji sigur pt ca le-am schimbat de mai multe ori

Editat de cratoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu nevoie de ajutor...sa fiu scurt si la obiect:

ZZR 400, 1996, 31000 km, intretinuta bine, pret 2700 .

Isi merita pretul?

Daca are ceva bulit(cablaraie...bucsaraie) cat dureaza pana gasesc?

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu nevoie de ajutor...sa fiu scurt si la obiect:

ZZR 400, 1996, 31000 km, intretinuta bine, pret 2700 .

Isi merita pretul?

Daca are ceva bulit(cablaraie...bucsaraie) cat dureaza pana gasesc?

Multumesc frumos!

 

In afara de motor totul e de zzr 600. Cred ca gasesti. Pretul in chimb... cam scumpica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine:

cauciucuri si un semnal spate dreapta pt un kawasaki zzr 400(chiar daca e identica la caroserie cu 600 trebuia precizat:D)....unde gasesc si la cati bani??

Aveti idee?

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De intrebat intrebi, dar cu ce pana mea crezi ca ai de-a face pe forumul asta? Cu urmasi ai mamei Omida? De unde sa ghiceasca cineva din ce oras esti????? Mai completeaza la profil ca nu te doare mana (sper).

 

In fine... iti dau raspunsuri pentru Bucuresti.

 

Cauciucuri ... Dunlop au la Autozone la Piata Buzesti - iti sunt montate si echilibrate. 120/60ZR17 si 160/60ZR17 cu montaj si echilibrat m-au ajuns la 1050 lei prin aprilie-mai 2007.

Mai ai varianta www.pneurom.ro - undeva pe centura langa Carrefour Militari... da telefon, au alte marci Pirelli si inca ceva... parca ceva mai scump per total.

Mai e un baiat ... ceva gen bogdan_c aici pe forum, care aduce din Germania ... montajul si echilibrarea sunt problema ta insa.

 

Semnale ...daca le ai pe alea originale (integrate in carena) forget about it. Sunt scumpe rau ... mai bine adaptezi vreun d-ala de atarna cum au facut atatia... Piese originale gasesti la alde www.cmsnl.com sau la United Motors la noi... dureaza mult livrarea orice fel ai alege si de la cmsnl e si f scump transportul.

 

 

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine:

cauciucuri si un semnal spate dreapta pt un kawasaki zzr 400(chiar daca e identica la caroserie cu 600 trebuia precizat:D)....unde gasesc si la cati bani??

Aveti idee?

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul il identifici dupa anul de fabricatie... dar cel mai usor e asa:

 

- intri pe www.cmsnl.com

- mai jos pe pagina apesi pe link-ul numit: Kawasaki motorcycle parts

- mai jos apesi pe link-ul: motorcycle-kawasaki

- ca sa nu umbli in toata lista iei primele litere si cifre din talon de la serie: de exemplu la mine ZX500 si le scrii in casutza cu numele Search model: mai sus pe pagina

- acum lista iti va fi restransa la putine modele si acum in functie de anul de fabricatie poti sa-ti identifici modelul tau

- apesi pe link-ul numit partslist din dreptul modelului tau

- te duci in lista la componenta care te intereseaza (sper ca stii engleza cu termeni tehnici) si cu ajutorul diagramelor atasate (adica a desenelor) identifici ce iti trebuie

- apoi te uiti la modelul ZX600 din acelasi an cu al tau si vezi daca e identic codul piesei

- apoi te duci pe www.louis.de si cauti filtrul pentru modelul ZX600 (daca a fost echivalent cu al tau)

- si comanzi :lol:

 

Nu comanda direct de la cmsnl.com decat ceea ce nu poti gasi la louis... pentru ca te rupe la bani transportul prin UPS.

 

Simplu nu? :wave: succes

 

 

P.S. De obicei la Kawele ZZR de la inceputul anilor '90 ... filtrul de aer e o bucata de burete nenorocit... cumperi din piatza un metru patrat de burete de granularitate apropiata cu ceea ce scoti din motorul tau (si de grosime la fel) si o sa-ti poti decupa nu unul ci 10 filtre de aer :lol:

Dar nu ma crede pe cuvant, mai bine verifici :lol:

 

 

Am un kawasaki zzr 400. Intrebare. cum identific modelul (d sau e ???) Vreau sa-i schimb filtru de aer. Se potriveste unul de zzr 600 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de aer este la fel.Eu am comandat la zzr 500 un filtru delo de 600 s e boboc. Faptul ca e un burete este adevarat,dar conteaza un pic cat de dens e buretele,plus ca este si uns. Pretul este ffff mic,deci merita luat unul nou, nu te apuca sa decupezi.Gasesti si filtru de aer sport pt modelul nostru,dar mai greu.Si e ndeva in jur de 60-70 euro.

Modelul il gasesti f simplu - an de fabricatie 90-92 este modelul D, dupa 93 este modelul E. Din poze iti poti da seama usor ce model e,o sa vezi ca difera. De exemplu,al meu e model D.Gasesti poze pe site-ul meu, si compari cu al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a incheiat operatiunea de schimbare a garniturii de chiulasa, impreuna cu planeizarea acesteia.

Totul s-a efectuat cu motorul in cadru. e cam incomod insa posibil (atentie ZZR-urile incepand cu '93 au scris in manual ca nu mai e posibil sa dai jos chiulasa fara a scoate motorul din cadru).

Garnitura chiulasa si cea de la capac le-am luat din Olanda deoarece la noi la United Motors am primit un raspuns de genul "da avans, dam comanda si vedem peste 3 sapt daca vine sau nu :cheers: "

Garnitura chiulasa 31 euro.

Garnitura capac chiulasa (asta as fi putut sa o refolosesc eventual) 25 euro.

Transport pachet prin UPS 39 euro :cheers: . Asta am aflat-o dupa ce comandasem deja.

Planeizare si curatare chiulasa la Titulescu 150 lei.

Manopera X beri datorie (multumiri multe multe prietenilor moshulik si adorlith). :rusinica:

 

Cam asta a fost... daca e cineva interesat de detalii... be my guest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Poate totusi inainte sa o punem de-un club afli si tu ce motor ai exact :moto:

La profilul tau scrie 600D (iar modelul D s-a fabricat '90-'92) din '93 e modelul E.

 

:lol:

 

First time here....Salutare la toata lumea.Tocmai am intrat in posesia unu ZZR 600 din 94 si sunt mai mult decat incantat de "animal".Poate o punem de un club?:moto: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Poate totusi inainte sa o punem de-un club afli si tu ce motor ai exact :ok:

La profilul tau scrie 600D (iar modelul D s-a fabricat '90-'92) din '93 e modelul E.

 

:agree:

E trecut DE in acte, doar D si in o parte din ele E. Ca an e 94 sigur:)Oricum super multumit de el mai ales ca la 1,90 si 110kg ale mele nu prea m-ar avantaja un supersport. A incercat cineva sa il bage pe un drum forestier(fara prea multe cratere)? Sunt tare curios cum se comporta si daca se incinge rau. Iarasi legat de incins...cum se comporta in oras?...mie nu imi merge indicatorul desi ventilatorul declanseaza.

:smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vreu sami cumpar un zzr 400 ...si imi place mult cum arata sidin cite am citit cum se comporta...va fi primu meu motor..dar numi palce o chestie estetica la el..suportu rotii din spate..e facut cam din topor..imho

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...