X-eL Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 In momentul de fata as fi bucuros si de un drum pana la servici cu motoru. M-am saturat de atata iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Gata? Iar a dat gerul peste degetele voastre?Tare discreti mai sunt ZZR-isti din ziua de azi!!! Hai baietii...vine primavara in curand. Cum ramane cu intalnirea posesorilor de ZZR? Ceva propuneri? Ceva idei de trasee avem si noi? Asfalt dezghetat si sub roti !!!! Am inteles ca se incalzeste, iar pe 15 februarie vom avea chiar 15 grade cu plus ( + ) afara. Fain! Daca nu, luna lui Martisor se anunta a fi delicioasa din punct de vedere al vremii (mai putin ploile ocazionale, dar na! trecem noi si peste asta). Asfalt sa fie, ca deja se vad gropile largi din cauza sarii aruncate pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 pe mine ma sperie gropanele alea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mephisto Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 OK, pana una-alta, o iesire la socializare va convine? Poate vineri, poate sambata............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 OK with me; ziceti locul si ora Mesaj completat L.E.: Cine doreste cine pofteste, ne adunam diseara la Unirii in fata la McDonalds pe la ora 8! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 OK with me; ziceti locul si oraMesaj completat L.E.: Cine doreste cine pofteste, ne adunam diseara la Unirii in fata la McDonalds pe la ora 8! Ne vedem vineri/sambata? bere/suc/lapte/apa plata? si sa imi ziceti cu ce sa vin dupa mine o biela, cu capac, un alternator, un CDI (roata nu o car dupa mine) negociem in bere sunt urmatoarele variante Bikers Otopeni/Paw(iron city)/ alter ego eu zic sa ne intalnim mai multi si poate punem de o mica excursie (eu mi-am facut planul anul asta pentru Grecia (Thassos sau Halkidiki)) asfalt hmm fara zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mephisto Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 In Alter Ego e pary....ma gasiti acolo! Am vazut azi cum arata asfaltul fara zapada si nu-mi mai doresc asta....................prefer sa fie decat lipsa!!!! ( 1000 gropi / km ) Ride Safe!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) Imi puteti explica si mie mura-n gura cum se intinde lantul de distributie,daca trebuie sa mai reglez cea etc. Si la ce foloseste piesa din imagine .. Am manual si am vazut si oarecum am inteles cum sa fac.Dar vreau sa fiu sigur.. Editat Februarie 15, 2010 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 de ce crezi ca mai trebuie intins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Pai cand e motorul rece tzacane.Nu foarte tare ce e drept.Dar de cand o am eu ,am facut vreo 13000 cu ea.Nu ar fi cazul sa il intind ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Pai cand e motorul rece tzacane.Nu foarte tare ce e drept.Dar de cand o am eu ,am facut vreo 13000 cu ea.Nu ar fi cazul sa il intind ? vezi ca am explicat la servie cum se face "intinderea " si ce inseamna ea. e un topic cu un gpz eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Salut, nu stitzi, cheile astea de zzr 400 '97 au cip? pt ca vreau sa imi fac o copie ca, cheile alea originale mi se rup Salutari:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) Salut, nu stitzi, cheile astea de zzr 400 '97 au cip? pt ca vreau sa imi fac o copie ca, cheile alea originale mi se rup Salutari:P te duci la un nene din piata si ii dai cheia ta sa iti faca copie dupa ea echivalentul ei este cheia de la tico - eu mi-am facut copie cu una de la tico - sunt identice ca forma nu are chip - stai linistit dar ai grija cheile astea din comert sunt slab calitativ - a mea o indoiam cu mana nu te astepta sa te tina o vesnicie Editat Februarie 18, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Imi puteti explica si mie mura-n gura cum se intinde lantul de distributie,daca trebuie sa mai reglez cea etc. Si la ce foloseste piesa din imagine .. Am manual si am vazut si oarecum am inteles cum sa fac.Dar vreau sa fiu sigur.. In poza aia este chiar intinzatorul lantului de distributie. Daca arcul lui este intreg si intinzatorul nu este blocat de mizerie, nu ai ce intinde, se intinde automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Mersi pt info!:-D dak va intereseaza am un zzr din 95 pt piese te duci la un nene din piata si ii dai cheia ta sa iti faca copie dupa eaechivalentul ei este cheia de la tico - eu mi-am facut copie cu una de la tico - sunt identice ca forma nu are chip - stai linistit dar ai grija cheile astea din comert sunt slab calitativ - a mea o indoiam cu mana nu te astepta sa te tina o vesnicie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anduryl Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 salve din ghena.....am inviat si eu intr-un sfarsit .... ce e de actualitate? Delu injuraturile le iau la pachet sau cu tir-ul daca e cazul Adi .... fuck you Romania Alex .... shit .... nothing to comment ... RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) Se spune ca in fiecare an, cand se apropie sezonul, Anduryl va iesi din barlog si daca nu se sperie de umbra sa o sa fie un sezon prosper pentru toti zzr-istii de pretutindeni! Hai cu primavara! Editat Februarie 19, 2010 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anduryl Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Se spune ca in fiecare an, cand se apropie sezonul, Anduryl va iesi din barlog si daca nu se sperie de umbra sa o sa fie un sezon prosper pentru toti zzr-istii de pretutindeni! Hai cu primavara! A dreacu rozatoare ce esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 A dreacu rozatoare ce esti Traieste Fetita !!! OFF topic CUMAPR LOGAN VAN stare buna - preferabil in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Salutare, ZZR-istilor... vin si eu cu una mica problema. Acum 2 saptamani am dat drumul la motor, ca asa am fost sfatuit de confratii mei conservari ca asa se face, ii mai dai drumul din cand in cand la motor, sa-l auzi, sa vezi cum face, etc. Am bagat ulei, benzina, antigel, toate cele acolo. Am dat drumul la motor si l-am oprit. Dupa care au inceput sa curga, la propriu, problemele. S-a rupt o garnitura de la o piesa care, afon fiind in domeniu, nu stiu cum se numeste, asa ca o sa va arat o poza cu ea . Intrebarea mea este de unde as putea cumpara o asemenea garnitura? Motorul meu este o ZZR1100D. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 capacul ala daca nu gresesc este de le pompa de apa.curge sigur pe la garnitura sau pe "gaurica" din corpul pompei? daca nu curge pe la garnitura ai presetupa de la pompa bulita.garnitura o "face" in 15 minute un mecanic auto din "clingherit" dupa capac . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Initial am crezut ca-mi curge pe la surub, dar am scos surubul si tot picura. Asa ca am cautat bine cu mainile pe acolo si am vazut ca e o bucata mica de cauciuc subtire care iese afara, ceea ce insemna clar ca e garnitura. E singurul loc prin care curge... mi-a umplut si tevile de esapament de ulei si cand i-am dat drumul din nou, a inceput sa scoata si fum de nu mai intelegeam nimic. Apoi am aflat ca si uleiul fierbe si scoate fum. Inainte nu curgea. A facut probabil condens (cauciucul rece cu ulei fierbinte) si s-a rupt. Gandesc eu... poate gresesc. Multumesc de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 In/din piesa aia intra/ies furtunele groase de apa catre radiator? Asa imi pare mie, ca e pompa de apa... Iar daca de la garnitura pompei de apa iti iese ulei, inseamna ca se amesteca uleiul cu apa... Ia uita-te pe la termostat in circuitul de racire (cu motorul rece si oprit)... are o culoare dubioasa apa? La fereastra de masurare a nivelului uleiului... cum arata? Face spume ? are o culoare gen ness-cu-mult-lapte? Daca uleiul e amestecat cu apa, probabil e dus rulmentul de antrenarea pompei de apa. Daca nu, exista posibilitatea sa fie dusa garnitura din jurul "gatului" pompei de apa si sa-ti iasa pe acolo direct ulei din motor... Toate astea presupunand ca aia e pompa de apa, ce ai fotografiat acolo. Initial am crezut ca-mi curge pe la surub, dar am scos surubul si tot picura. Asa ca am cautat bine cu mainile pe acolo si am vazut ca e o bucata mica de cauciuc subtire care iese afara, ceea ce insemna clar ca e garnitura. E singurul loc prin care curge... mi-a umplut si tevile de esapament de ulei si cand i-am dat drumul din nou, a inceput sa scoata si fum de nu mai intelegeam nimic. Apoi am aflat ca si uleiul fierbe si scoate fum. Inainte nu curgea. A facut probabil condens (cauciucul rece cu ulei fierbinte) si s-a rupt. Gandesc eu... poate gresesc. Multumesc de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Am verificat uleiul - e negru-negru. Dar acum am o intrebare de "(cuvant urat)" : unde se verifica apa? Adica... m-am uitat eu pe cartea tehnica, dar nu inteleg mare lucru... Daca te referi la recipientele in care pui apa, cel din spate, de sub sa si cel din fata, de langa acceleratie (relativ langa), acolo am pus antigel si culoarea e albastra. Eu sper sa se rezolve usor si rapid, oricare ar fi problemele... pana in aprilie Multumesc de raspuns. Mesaj completat O alta intrebare de incepator: se pune antigel special in motor? Ca eu am luat antigel de motor auto, d-ala albastru, am pus in vasul de expansiune si in ala din spate... sau fata... in ambele. Pe el scria antigel concentrat - aka a se amesteca cu apa, bla, bla... dar na! daca erau sub 0 grade Celsius temperaturile, baga, frate! concentrat, ca-i mai bine! iti zic eu . Poza e facuta la pompa de apa, adica imi curge ulei pe langa pompa de apa, acolo e garnitura rupta. In week-end o sa chem baiatul care mi l-a vandut sa-mi repare motorul... sper sa-i poata face ceva. Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Bun, deci nu se amestecta. Atunci presupunerea mea ar fi ca e dusa garnitura de pe "gatul" pompei de apa. Asta ar insemna ca uleiul nu iti iese pe langa garnitura de pe corpul pompei de apa ci oarecum din spatele ei. Trebuie vazut exact de unde iese. Se pune antigel: - amestec gata facut - concentrat pe care il combini cu apa distilata, proportia uzuala e 50-50 iar antigelul (oricare ar fi) trebuie sa nu atace aluminiul. De obicei scrie pe el ca e pentru masini / moto cu blocul din aluminiu, sau scrie G12 sau scrie "fara nitriti". Nu se pune doar antigel concentrat. Antigelul are rolul lui, apa are rolul sau in combinatie. Sunt o mie de pagini pe net detaliind asta. Un exemplu: http://en.wikipedia.org/wiki/Coolant Am verificat uleiul - e negru-negru. Multumesc de raspuns. Mesaj completat O alta intrebare de incepator: se pune antigel special in motor? Ca eu am luat antigel de motor auto, d-ala albastru, am pus in vasul de expansiune si in ala din spate... sau fata... in ambele. Pe el scria antigel concentrat - aka a se amesteca cu apa, bla, bla... dar na! daca erau sub 0 grade Celsius temperaturile, baga, frate! concentrat, ca-i mai bine! iti zic eu . Poza e facuta la pompa de apa, adica imi curge ulei pe langa pompa de apa, acolo e garnitura rupta. In week-end o sa chem baiatul care mi l-a vandut sa-mi repare motorul... sper sa-i poata face ceva. Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.