delu Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 in atentia posesorilor de Kawasaki ZZR 1100 am gasit la mecanicul meu - carenajul intreg - culoare neagra cu tot cu decalurile originale frumos scrise ZZR 1100 din ce am apucat sa vad nu sunt zgariate sau pleznite pretul este de 200 euro - fara far ( carena fata, si laterale) separat se discuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 in atentia posesorilor de Kawasaki ZZR 1100 am gasit la mecanicul meu - carenajul intreg - culoare neagra cu tot cu decalurile originale frumos scrise ZZR 1100 din ce am apucat sa vad nu sunt zgariate sau pleznite pretul este de 200 euro - fara far ( carena fata, si laterale) Supapa...nu este nici un cot nene, este galeria cu totul. Ca asa o poti face si tu...sa o tai sa o sudezi, dar obturezi galeria!! Cine ti-a zis cu cot sau alte mizerii si-a cam batut joc de tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 in atentia posesorilor de Kawasaki ZZR 1100 am gasit la mecanicul meu - carenajul intreg - culoare neagra cu tot cu decalurile originale frumos scrise ZZR 1100 din ce am apucat sa vad nu sunt zgariate sau pleznite pretul este de 200 euro - fara far ( carena fata, si laterale) separat se discuta Sal, ai cumva si semnalizarile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africa Korps Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Mesaj completat Stai linistit ca acolo nu ai presiune. Deci nu trebuiesc neaparat toate suruburile alea sa fie bine stranse. Acum na, eu banuiesc ca ti s-a rupt unul dintre "varfurile" alea in care e facut filetul in care intra unul dintre suruburile capacului. Sper ca nu ti s-a rupt piesa in doua, adica si traseele de ulei si punctele in care strange axele cu came. Spune daca e altfel. Problema principala este sa gasesti bucata rupta (desprinsa) sa nu intre in motor pe ghidul lantului de distributie. Daca s-a rupt piesa cu totul, as putea cauta prin ramasitele mele (insa si eu aveam unul din filete duse la aia din dreapta, de aceea zic ca merge si fara unul din suruburi stranse). VOrbesc de suruburile exterioare care tin capacul chiulasei. NU vorbesc de suruburile care tin piesa aia stransa peste axele cu came (acolo NU ar trebui sa ai nici un surub stricat ca iti pleaca camele la plimbare). Am gasit azi piesa respectiva si dupa indelungi negocieri am cumparat-o Am avut noroc si am gasit partea rupta sus langa axa cu came si am scos-o cu o surubelnita, o sa ma uit maine cu o lampa daca nu mai am resturi prin motor, multumesc pentru interes si sfaturi se pare ca suntem cu adevarat un grup aparte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 (editat) Pentru coturile si iesirea pe 1 toba. Uite cum arata si e totul dintr-o piesa: De aceea ziceam ca nu se potrivesc intre modelele pana in 1992 si dupa 1993. Editat Martie 6, 2010 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 aha...si cat te-a dus jucaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Sal, ai cumva si semnalizarile? da sunt si semnalizarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Lau un zzr 600 din `91 cat ulei trebuie sa pun in furca ? nu am gasit in manual. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 pe 5 mai 2009 ai mai intrebat asta.ti sa raspuns atunci.cauta raspunsul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 ulei in firca - Model D, E1, E2 - SAE10W20 fork oilModel E3 -> - SAE 10W Capacitate: Model D: - la oil change - 384 cc completly dry - 452 cc Model E1 si E2 - - la oil change 429 cc - completly dry - 505 cc De la E3 - la oil change - 405 cc - completly dry - 477 +- 4 cc Nu va chinuiti sa masurati cc aia, uite aici definitia din manual pt umplere corecta: Oil level ( distance from oil to top of fork tube, fork fully compressed, without spring) D model - 140 mm E1 si E2 - 98 mm E3 -> - 112 +- 2 mm Dupa ce ati pus ulei pana la limita asta, puneti arcul, capacul si furca e gata de bataie . Spor la treaba ! oricum daca ai manualul si un minim de dexteritate faci asta ft usor! mare grija la "baterea "semeringurilor noi! sa nu la strici de la bun inceput! dami un id de messenger si ti mai spun acolo ce cum si in ce ordine sa procedezi! multumesc scz uitasem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inga Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Buna, am nevoie de un barbriz pt zzr 400 din '91. Are cineva idee de vreo sursa mai ieftina, noi am vazut ca sunt destul de scumpe. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 nu incurca pe nimeni in garaj o pompa de apa ptr un zzr 600 din `91 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_zzr400 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Am un zzr 400 din 1999 si am incercat sa ii schimb uleiul, dar nu am reusit decat sa fisurez baia de ulei si sa stric filetul. Stie cineva daca se poate demonta baia de ulei (capacul inferior) si se poate schimba cu unul de zzr 600? Garnitura este una speciala sau exista o solutie de etansare? Are cineva un asemenea capac de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristy31 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Scuze de off, dar poate intereseaza pe cineva: /index.php?showtopic=498642 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Am un zzr 400 din 1999 si am incercat sa ii schimb uleiul, dar nu am reusit decat sa fisurez baia de ulei si sa stric filetul. Stie cineva daca se poate demonta baia de ulei (capacul inferior) si se poate schimba cu unul de zzr 600? Garnitura este una speciala sau exista o solutie de etansare? Are cineva un asemenea capac de vanzare? Cel de 400 nu are radiator de ulei dar da, se poate pune de ZZR600. Numai sa fie acelasi model. Adica "E", produs dupa 1993. Ai 2 variante: fie pui si radiatorul de ulei pe ea (am unul de vanzare daca vrei), fie acoperi gaurile din baia de ulei cu dopuri de cauciuc + capacele (2 tablite dreptunghiulare sa apese dopul) prinse-n suruburile care tin in mod normal furtunurile. Editat Martie 24, 2010 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Cred ca omul se referea la surubul de evacuare a uleiului Se poate majora filetul, suda capacul. Cel mai bine totusi e sa schimbi capacul de la baie. Garnitura e una ordinara se poate refolosi in general dar oricum e ieftina ceva gen klingherit. Cel de 400 nu are radiator de ulei dar da, se poate pune de ZZR600. Numai sa fie acelasi model. Adica "E", produs dupa 1993.Ai 2 variante: fie pui si radiatorul de ulei pe ea (am unul de vanzare daca vrei), fie acoperi gaurile din baia de ulei cu dopuri de cauciuc + capacele (2 tablite dreptunghiulare sa apese dopul) prinse-n suruburile care tin in mod normal furtunurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 nu incurca pe nimeni in garaj o pompa de apa ptr un zzr 600 din `91 ? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikercri82 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) Salut. Imi anunt si eu prezenta. Proaspat posesor de ZZR 600 din 92. Cumparat proaspat din Jud Suceava. De fapt o sa intru in posesia lui de Paste. In curs de schimbare: Ulei; bujii; kit de lant; cauciucuri; antigel Cau carena inferioara pt el. Ms Editat Martie 25, 2010 de bikercri82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Arunca si o privire cu multimetrul la grosimea discurilor de frana. Din poze par a avea o margine foarte pronuntata. Salut. Imi anunt si eu prezenta.Proaspat posesor de ZZR 600 din 92. Cumparat proaspat din Jud Suceava. De fapt o sa intru in posesia lui de Paste. In curs de schimbare: Ulei; bujii; kit de lant; cauciucuri; antigel Cau carena inferioara pt el. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 si ai grija cu gunoiul ala de cauciuc spate ) zici ca e de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikercri82 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Pai am scris ca acum sunt in curs de schimbare cauciucurile. Si da, cauciucul de pe spate e de enduro(asa am luat-o) In legatura cu discurile, o sa verific. Oricum motocicleta nu am vazut-o live, numa din poze si filme. Acuma e la frate-miu in Suceava, si de Paste ma duc sa ii fac actele si sa o duc in Cluj. Pana atunci o mai aranjeaza si ii schimba cele mentinate mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 s-o stapanesti sanatos si fara incidente...fa-i revizia aia mai maricica de care ziceai ca e spre binele tau si al motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Salut. Imi anunt si eu prezenta.Proaspat posesor de ZZR 600 din 92. Cumparat proaspat din Jud Suceava. De fapt o sa intru in posesia lui de Paste. In curs de schimbare: Ulei; bujii; kit de lant; cauciucuri; antigel Cau carena inferioara pt el. Ms sa o stapanesti sanatos si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin13n2002 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 si cat a costat jucaria:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikercri82 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 pai 3700ron ea + piese pana la 5000ron(ulei motul semisintetic+bujii nkg+ 2 cauciucuri+....) Apropo, pe spate imi pun 180/55....Voi avea probleme la identificare la RAR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.