Supapa_Jr Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 pai e asa...tensiunea la baterie 12.9v, sigurante intregi, cand pun contact pompa face doar un tac scurt...daca scot mufa si masor cat ar trebui sa intre in pompa face ce ti-am zis...intra 9v si dupa aia scade...cu ea montata nu stiu unde sa masor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 ca sa masori cu ea in functiune trebuie pus un ac subtire prin pozitiv, dar nu mai are rost din moment ce caderea de voltaj apare fara pompa conectata. Problema s-ar putea sa fie ceva mai complicata, momentan nu-ti ramane decat sa verifici continuitatea firelor de la pompa la cutia cu sigurante respectiv masa, eventual sa incerci sa le misti in timp ce le masori ca sa fii sigur ca nu exista nici o problema la ele, nu ar trebui sa ai mai mult de 0,1 ohmi rezistenta pe ele. O sa incerc sa vad daca dau de schema electrica de la zzr sa vad daca pompa se alimenteaza direct de la baterie/releu de incarcare sau este controlata de un circuit integrat ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 daca o gasesti te rog sa mi-o trimiti pe mail supapa _ jr @ yahoo . com fara spatii...mi-ar fi de mare ajutor...sper sa nu fie altceva gen cdi. sau daca mai ai alta idee care merita incercata...o sa le incerc pe toate prin eliminare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 imi trebuie un cdi pentru un zxr 400 an 95 si ma gandeam daca se potriveste de la zzr 400 sau 600 mufele arata cam asa,in caz ca se potriveste la mufe nu stiu tehnic daca ar functiona Mesaj completat nu pot adauga imaginea caa nu e jpeg, oricum are 2 mufe din care una cu 4 pini si una cu 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_inu Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 (editat) am incercat sa pun un attach dar nush ce are de nu mere... Editat Aprilie 10, 2010 de big_inu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badbeats Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 salutare stie cineva daca se potriveste releul de incarcare de la zzr600, zzr400 la zzr-ul meu de 500? evident din aceeasi ani, eventual de la gpz sau alte modele de kawasaki?mersi si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Cel mai bine faci o cautare pe http://www.cmsnl.com/ si compari codul OEM de la un motor la altul. Exista si posibilitatea ca releele sa se potriveasca chiar daca au alt cod dar au acelasi numar de fire, dar asta e pe probate si la risc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badbeats Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Cel mai bine faci o cautare pe http://www.cmsnl.com/ si compari codul OEM de la un motor la altul. Exista si posibilitatea ca releele sa se potriveasca chiar daca au alt cod dar au acelasi numar de fire, dar asta e pe probate si la risc. ok, asa am sa fac mersi pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 imi trebuie un cdi pentru un zxr 400 an 95 si ma gandeam daca se potriveste de la zzr 400 sau 600 mufele arata cam asa,in caz ca se potriveste la mufe nu stiu tehnic daca ar functiona Mesaj completat nu pot adauga imaginea caa nu e jpeg, oricum are 2 mufe din care una cu 4 pini si una cu 6 Salut am eu un cdi de zzr 400, merge brici sa imi zici cat imi oferi si ti-l dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 salut ! am si eu o intrebare pt cunoscatori , ce fel de bujie trebe la un zzr din 94? ce model/serie/natie/firma...etc,etc? cei de la un magazin imi tot cereau modelul/seria... si eu habar nu aveam sa le spun.. presupun ca trebe un anumit fel de bujie cu anumite specificatii. A ! si inca ceva , un prieten mi-a spus ca trebe sa ai fac o sincronizare de carburatoare , se ocupa cineva cu asa ceva? multumesc! Asfalt uscat! NGK CR9E asta e standardul Mesaj completat salutare stie cineva daca se potriveste releul de incarcare de la zzr600, zzr400 la zzr-ul meu de 500? evident din aceeasi ani, eventual de la gpz sau alte modele de kawasaki?mersi si asfalt uscat! daca te intereseaza am u nreleu de pe zzr de 600 - dar este identic cu cel de 500 si 400 PM daca ai nevoie sa facem si test Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) Salutare, Am o evacuare stock de ZZR400 din dezmembrari si vreau s-o montez pe AfricaTwin ... la prima proba (vreo 10km) n-a sunat prea grozav ... deci as vrea s-o killaresc un pic .... are careva idee cum si ce site scot din ea, s-o fac sa sune un pic mai barbateste? Multumesc anticipat ! Editat Aprilie 15, 2010 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n0namee Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 am si eu o intrebare pentru voi? a-ti pus careva bagaje pe el? ma refer la top case / coburi laterale din plastic. Eu pana acum, aveam din alea de panza si o geanta care se punea frumos pe scaunul din spate ... problema este ca vara asta, trebe sa iau pe cineva pe locul ala ... deci ... imi trebuie o alta varianta. Sunt curios daca aveti ceva recomandari ... de unde ... cat ? Thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 eu am set de genti textile, de la louis, foarte incapatoare. Rola care se aseza pe locul pasagerului am asezat-o pe un suport din teava facut ad-hoc impreuna cu un prieten. A mers brici in ture prin Europa si va mai merge mult timp . Plus ca il montez doar cand e necesar suportul, nu raman cu el agatat pe motor mereu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n0namee Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 eu am set de genti textile, de la louis, foarte incapatoare. Rola care se aseza pe locul pasagerului am asezat-o pe un suport din teava facut ad-hoc impreuna cu un prieten. A mers brici in ture prin Europa si va mai merge mult timp . Plus ca il montez doar cand e necesar suportul, nu raman cu el agatat pe motor mereu... ai o poza? ca imi manufacturez si eu o treaba din aia ... dar na ... vreau sa vad cum se prinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Salut. Rezervor de ZZR1100 gasesc (model '94) si daca da, la ce pret? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Are cineva idee de ce cand dau la buton sa porneasca moto ,da sa porneasca si se opreste,iar cand ii dau a doua oara porneste dar ceva mai greu...asta e valabil doar cand motorul e rece.daca e cald o ia fara probleme.o fi de la sincronizarea carburatoarelor ? multumesc Editat Aprilie 19, 2010 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntIs0cI@L Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 intreabare, intrebataoare .....ce ulei sa pun la un Kawa de 400 din 96? cateva sfatrui pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 intreabare, intrebataoare .....ce ulei sa pun la un Kawa de 400 din 96?cateva sfatrui pls poti folosi cu incredere Repsol 15W 50 semi-sintetic vezi ca motoretea are o varsta - mai bine un pic mai vascos - iar motorul e acelasi cu cel din '93 (la model ma refer) iar prin 93 nu era full sintetic poti sa bagi ce vrei tu numai sa fie poti sa merci pe Repsol, Motorex, Motul - eu am bagat si Motul si Repsol si n am vazut nici o diferenta ... decat la pret unu 93 de lei iar celalat 180 vezi ca acum multe posturi in urma am pus eu o lista cu mai multe consumabile - si preturi - in mare parte au scazut - unele au ramas neschimbate asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntIs0cI@L Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Sa folosesc Motorex?E ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Sa folosesc Motorex?E ok? am scris mai sus toate sunt bune - inclusiv motorex-ul ideal e sa fie in niste standarde omologate iar schimbul il recomand sa il faci la 5000 nu la 6000 cum scrie in carte ai motor mic - iar cantitatea de ulei e aceeasi cu cea de la 600 cc fara radiator de ulei - deci ai mai mult decat suficient ... preferabil e sa ai si sa pui ceva vascos uite poti sa pui Repsol 15W50 care e 93 lei 4 litri - iar motorul merge la fel de bine ca si Motulul Super Ester - nu ai sa simti diferenta ... nu la motorul de 400 la uzura si anii lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_inu Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Are cineva idee de ce cand dau la buton sa porneasca moto ,da sa porneasca si se opreste,iar cand ii dau a doua oara porneste dar ceva mai greu...asta e valabil doar cand motorul e rece.daca e cald o ia fara probleme.o fi de la sincronizarea carburatoarelor ? multumesc asa am crezut si eu , ca e de la carburatoare dar am mers la un mecanic si ce crezi ? pe unul din pistoane nu am compresie buna... bine macar ca nu s-a apucat de reglaj ca il facea degeaba... chiar asa, stie cineva de unde pot lua manualul de reparatie pt zzr 600 94' ? am gasit ceva in posturile anterioare dar nimic de motor ... ma indruma cineva? asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Off you go: http://s1.transfer.rol.ro/8bde4621d25f96a7...4f6e72edef.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 asa am crezut si eu , ca e de la carburatoare dar am mers la un mecanic si ce crezi ? pe unul din pistoane nu am compresie buna... bine macar ca nu s-a apucat de reglaj ca il facea degeaba... chiar asa, stie cineva de unde pot lua manualul de reparatie pt zzr 600 94' ? am gasit ceva in posturile anterioare dar nimic de motor ... ma indruma cineva? asfalt uscat! pai uite de ex aseara a luat-o din prima.dar am dat ieri dimineata un pic la automat si nu a luat-o si aseara a luat-o din prima.ca si cum nu s-ar baga suficienta benzina.si in sarcina mi se pare ca merge in 3 pistoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SandyBelle Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 m-ar interesa janta fata si un rezervor de zzr 400 (zzr 600) un pret si daca mai ai? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 m-ar interesa janta fata si un rezervor de zzr 400 (zzr 600) un pret si daca mai ai? ms anticipat Specifica anul de fabricatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.