Geo81 Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Perfect! Mare om ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Bean Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 DONEZ carena frontala de KAWASAKI ZZR1100 D unui zzr-ist ce detine acest model.Carena are rupta partea incercuita cu rosu din poza.Cel ce-o doreste trebuie SA-SI plateasca transportul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dmmn Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) Salut, Ma intereseaza sa cumpar o motoreta ZZR600 '94. Ce-am observat la ea este ca sare din a 2-a la neutru peste 3000 rpm. S-a reprodus de fiecare data. Ma poate ajuta cineva, rogu-va, cu o parere, ce-ar putea fi? Completare: S-a intamplat cand schimbam la a 3-a, peste 3000 rpm. Sub 3000 n-are problema asta. La decelerare n-am testat dar mai mult ca sigur la fel face. Editat Aprilie 27, 2014 de Dmmn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Nu am zzr, dar stiu ca la Kawa saritul din viteza a 2-a e ceva ce se intample cand cutie are azura la niste piese. Mai cauta pe net, e imposibil sa nu gasesti mai multe informatie despre problema respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Salut, Ma intereseaza sa cumpar o motoreta ZZR600 '94. Ce-am observat la ea este ca sare din a 2-a la neutru peste 3000 rpm. S-a reprodus de fiecare data. Ma poate ajuta cineva, rogu-va, cu o parere, ce-ar putea fi? Completare: S-a intamplat cand schimbam la a 3-a, peste 3000 rpm. Sub 3000 n-are problema asta. La decelerare n-am testat dar mai mult ca sigur la fel face. Salut.Am avut asa ceva si pot sa iti spun ca ea e de vina cutia de viteze.Ca sa o repari trebuie intai sa dai jos motorul dupa cadru,apoi sa il intorci cu "craci" in sus si sa dai baia jos.Acolo vei vedea de ce ai nevoie.In principiu se strica:pinioanele(care sunt grupate 2 cate 2),furcile(care ghideaza pinioanele la cuplarea lor) si harta schimbatorului(care ghideaza furcile).Toate chestiile astea te vor costa peste 500 euro(daca le iei noi,ceea ce e si indicat).Le poti scoate lua si sh,dar e posibil sa fie uzate.Eu cumparasem totul sh,dar care erau in stare foarte buna si am renuntat la ideea de a o mai repara pentru ca nu am gasit cheie dinamometrica.Asa ca am vandu-o cu 800 euro,pret la care am oferi si piesele de schimb.Motorul avea 68000 de km,dar mergea foarte bine.Drept urmare,actualul proprietar si acum o foloseste si e multumit de ea.Motorul per ansamblu e destul de fiabil.Trebuie doar sa ii pui uleiu calumea in el si n-o sa ai probleme cu el.Eu foloseam pe vremea aia Repsol 10W40(full syntetic),caci atat imi permitea bugetul.Spor la cautare:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dmmn Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Merci mult pentru lamuriri. Nu mi-e a baga bani in ea toata vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Merci mult pentru lamuriri. Nu mi-e a baga bani in ea toata vara Bani ca bani,dar gandeste ca e ceva de munca...Mie mi-a luat cam 3 ore doar sa desfact motocicleta "donatoare"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Da, ca bani iesi chiar ieftin daca ai sculele necesare si iei o cutie SH, timpul petrecut insa cu demontat/remontat e alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Da, ca bani iesi chiar ieftin daca ai sculele necesare si iei o cutie SH, timpul petrecut insa cu demontat/remontat e alta poveste. Pentru o motocicleta destul de veche,consider ca nu prea renteaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barracuda12 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 salutare am o intrebare daca ma poate ajuta careva se potriveste cdi-ul de la zzr de 400 la zzr de 600 la mufe sunt exact la fel si codurile de pe ele cu exceptia a catorva cifre.sau are careva vreun cdi pt zzr 600 din 91?va rog sa ma contactati la nr de tel 0753886872 un apel sau mesaj ca sun inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Pentru piese din motor,sau de orice fel, de ZZR 600 E 94 dati un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barracuda12 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Pentru piese din motor,sau de orice fel, de ZZR 600 E 94 dati un semn dupa cum am scris mai sus ma intereseaza pe mine un cdi de zzr 600 din 91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 salutare am o intrebare daca ma poate ajuta careva se potriveste cdi-ul de la zzr de 400 la zzr de 600 la mufe sunt exact la fel si codurile de pe ele cu exceptia a catorva cifre.sau are careva vreun cdi pt zzr 600 din 91?va rog sa ma contactati la nr de tel 0753886872 un apel sau mesaj ca sun inapoi da se potriveste.Motocicletele sunt cam aceleasi per ansamblu.Diferentele sunt decat la capacitatea cilindrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dmmn Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Mersi mult de sfaturi privind problema de cutie, am si renuntat la ea fara sa stau pe ganduri, oricum, motorul era schimbat (nu-l mai avea pe cel stock), ghidonul batea spre stanga, tind sa cred ca a luat o busitura mai serioasa decat cea de pe cric. Acum, alta intrebare de incepator care vine din urmatoarea observatie: multe anunturi au anul eronat, 1994 in loc de 1991/1992, 1998 in loc de 1994 s.a.m.d. Le-am putut repera anii corecti dupa bord si forma semnalizatoare/stop. Pana aici e ok, dar cum deosebesc un ZZR400 de un ZZR600? Ca ma gandesc ca daca un cascat nu stie ce-are si daca ma duc sa-l iau dintr-un sat de la mama naibii unde dyno n-am si cum incepator fiind nu prind eu diferenta intre 50 cp (zzr 400) si ~100 cp (zzr 600) in primele 2-3 trepte (nu de alta dar n-am probat decat unul pana acum si spatiu nu prea era pentru turat serios in a 2-a/3-a). M-am tot orbecait pe net si seamana izbitor la carene, becuri, bord (valabil pentru modele din acelasi an). Facem abstractie de acte (cu 50 ron scoti carte de identitate nou nouta cu ce vrei tu pe ea) ). Editat Aprilie 29, 2014 de Dmmn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Seria de sasiu, cel mai sigur. Alte diferente: la modelul de 400, pozitiile sunt semnalizarile fata; au becuri de 5/21W. Pozitia de park de la contact e in celalalt capat (dupa ON) la modelele de 400 bordul are viteza maxima mai mare si turatia maxima mai mica la cel de 600. Editat Aprilie 29, 2014 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Trebuie sa scrie si pe blocul motor undeva cilindree. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Mersi mult de sfaturi privind problema de cutie, am si renuntat la ea fara sa stau pe ganduri, oricum, motorul era schimbat (nu-l mai avea pe cel stock), ghidonul batea spre stanga, tind sa cred ca a luat o busitura mai serioasa decat cea de pe cric. Acum, alta intrebare de incepator care vine din urmatoarea observatie: multe anunturi au anul eronat, 1994 in loc de 1991/1992, 1998 in loc de 1994 s.a.m.d. Le-am putut repera anii corecti dupa bord si forma semnalizatoare/stop. Pana aici e ok, dar cum deosebesc un ZZR400 de un ZZR600? Ca ma gandesc ca daca un cascat nu stie ce-are si daca ma duc sa-l iau dintr-un sat de la mama naibii unde dyno n-am si cum incepator fiind nu prind eu diferenta intre 50 cp (zzr 400) si ~100 cp (zzr 600) in primele 2-3 trepte (nu de alta dar n-am probat decat unul pana acum si spatiu nu prea era pentru turat serios in a 2-a/3-a). M-am tot orbecait pe net si seamana izbitor la carene, becuri, bord (valabil pentru modele din acelasi an). Facem abstractie de acte (cu 50 ron scoti carte de identitate nou nouta cu ce vrei tu pe ea) ). O vezi si tu cum trage...Modelul de 400 are doar 180 pe bord si are in jur de 56 de cai(din cate imi aduc aminte). Trebuie sa scrie si pe blocul motor undeva cilindree. Ai dreptate.Din cate imi aduc aminte,in componenta seriei de 600 e trecut dupa combinatia de litere ZXE(sau ZZE) numarul 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dmmn Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Multumesc mult! The search shall now proceed! P.S. Daca stiti pe cineva in Timisoara sau pe langa (<=300 km distanta) cu un zzr600 de dat, as fi mai mult decat fericit sa-l vad/probez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barracuda12 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 care ma ajuta si pe mine cu un sfat numa nu ii pot da de capat am parcato bine si a doua zi a pornit si s a oprit de atunci nu mai vrea sa porneasca i am schimbat bujiile,fisele cdi-ul si tot degeaba da sa porneasca dar nimic rateuri in evacuare si nimic mai mult,ce simtome are cand e dus cititorul de scanteie?din cate vad nu da scateie cum trebuie din ce poate fi bobine sau cititorul de scanteie?ca altceva nu vad ce ar mai fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 care ma ajuta si pe mine cu un sfat numa nu ii pot da de capat am parcato bine si a doua zi a pornit si s a oprit de atunci nu mai vrea sa porneasca i am schimbat bujiile,fisele cdi-ul si tot degeaba da sa porneasca dar nimic rateuri in evacuare si nimic mai mult,ce simtome are cand e dus cititorul de scanteie?din cate vad nu da scateie cum trebuie din ce poate fi bobine sau cititorul de scanteie?ca altceva nu vad ce ar mai fi bobina magnetica de la distributie,capac rotund dreapta.Dacva nu ai piesa,da un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barracuda12 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 bobina magnetica de la distributie,capac rotund dreapta e sub capacul acela rotund din partea dreapta in 4 surube prins.se poate masura?ca asa daca merg prin eliminare si ma apuc sa cumpar fiecare piesa pana ii dau de capat nu ajung nicaieri ).....tot asa m a sfatuit mecanicul dupa ce a puricat instalatia curatat carburatoare fise buji zice ca 80 la suta e cdi-ul am luat si cdi si tot degeaba nu as mai arunca bani degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 bobina magnetica de la distributie,capac rotund dreapta e sub capacul acela rotund din partea dreapta in 4 surube prins.se poate masura?ca asa daca merg prin eliminare si ma apuc sa cumpar fiecare piesa pana ii dau de capat nu ajung nicaieri ).....tot asa m a sfatuit mecanicul dupa ce a puricat instalatia curatat carburatoare fise buji zice ca 80 la suta e cdi-ul am luat si cdi si tot degeaba nu as mai arunca bani degeaba Nu ai ce face.Incerci pana elimini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barracuda12 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Nu ai ce face.Incerci pana elimini am rezolvat problema era doar un surub destrans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dmmn Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Salutare din nou, am reusit sa pun mana pana la urma pe un zzr600 din '93 Mi-as fi dorit unul din '94, doar pentru inimioara din ceas si pentru cele 30 de kg mai usor, dar asta e, trece vara pana dau de unul decent. In fine am mici intrebari/nelamuriri pentru cine ma poate ajuta: 1. ce-am observat la asta este ca martorul de benzina imi sta aprins la 40-50% benzina in rezervor, e normal? poate fi reglat? 2. O alta rugaminte, imi poate indica cineva locul unde sa-mi montez crash pad? 3. ca sa incalzesc motorul la prima pornire (e.g. dimineata) e ok daca-l tin cu socul la maxim tras? huruie cam tare ce-i drept. Iertati-le, intrebarile, daca par stupide Danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Salutare din nou, am reusit sa pun mana pana la urma pe un zzr600 din '93 Mi-as fi dorit unul din '94, doar pentru inimioara din ceas si pentru cele 30 de kg mai usor, dar asta e, trece vara pana dau de unul decent. In fine am mici intrebari/nelamuriri pentru cine ma poate ajuta: 1. ce-am observat la asta este ca martorul de benzina imi sta aprins la 40-50% benzina in rezervor, e normal? poate fi reglat? 2. O alta rugaminte, imi poate indica cineva locul unde sa-mi montez crash pad? 3. ca sa incalzesc motorul la prima pornire (e.g. dimineata) e ok daca-l tin cu socul la maxim tras? huruie cam tare ce-i drept. Iertati-le, intrebarile, daca par stupide Danke! 1.Eu aveam zzr de 400 si nu pot sa dau cu parerea.Teoretic,se poate sa fie dereglata sonda. 2.Cauta pe net poze cu zzr-uri si sigur vei gasi un model care are crash pad-uri montate.Pt inceput intra pe www.bikepics.com 3.Porneste-l asa si apoi impinge de el in asa fel incat sa stea turatia motorului intre 2500-3000 de ture.Ca si sfat,ti-as recomanda sa ii dai cateva automate in "gol" chiar daca nu porneste motorul.E indicat asa pentru ca sa il ungi inainte de pornire.Uite...sunt modele de motocicleta care au din fabrica "functia" asta cum ar fi:Triumph,Honda CBR1000RR,chiar si la mercedes am observat asta. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.