G B V Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Salutare din nou, am reusit sa pun mana pana la urma pe un zzr600 din '93 Mi-as fi dorit unul din '94, doar pentru inimioara din ceas si pentru cele 30 de kg mai usor, dar asta e, trece vara pana dau de unul decent. In fine am mici intrebari/nelamuriri pentru cine ma poate ajuta: 1. ce-am observat la asta este ca martorul de benzina imi sta aprins la 40-50% benzina in rezervor, e normal? poate fi reglat? 2. O alta rugaminte, imi poate indica cineva locul unde sa-mi montez crash pad? 3. ca sa incalzesc motorul la prima pornire (e.g. dimineata) e ok daca-l tin cu socul la maxim tras? huruie cam tare ce-i drept. Iertati-le, intrebarile, daca par stupide Danke! 1.Eu aveam zzr de 400 si nu pot sa dau cu parerea.Teoretic,se poate sa fie dereglata sonda. 2.Cauta pe net poze cu zzr-uri si sigur vei gasi un model care are crash pad-uri montate.Pt inceput intra pe www.bikepics.com 3.Porneste-l asa si apoi impinge de el in asa fel incat sa stea turatia motorului intre 2500-3000 de ture.Ca si sfat,ti-as recomanda sa ii dai cateva automate in "gol" chiar daca nu porneste motorul.E indicat asa pentru ca sa il ungi inainte de pornire.Uite...sunt modele de motocicleta care au din fabrica "functia" asta cum ar fi:Triumph,Honda CBR1000RR,chiar si la mercedes am observat asta. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dmmn Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 merci pentru sfaturi si pentru site (foarte util!) suzukirf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 merci pentru sfaturi si pentru site (foarte util!) suzukirf. Cu placere:).oricand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ghostyz Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Salutare! Nu am gasit un topic exclusiv pentru posesorii de "Big Z", cu toate ca am vazut cateva exemplare si prin Bucuresti dar si prin tara. As fi curios cati suntem in Bucuresti si eventual sa gasim o zi in care sa ne intalnim sa ne cunoastem si sa schimbam ceva pareri. Mobra mea e din '93, modelul D si are pe ceas ~36.000 km (teoretic). 2000 facuti de mine. In ziua in care am luat-o i-am dat fustita jos sa-i schimb uleiul si sa vad ce gasesc sub ea. Spre surprinderea mea, avea doar semne de uzura cauzate de trecerea timpului. E un motor superb din toate punctele de vedere si merita sa o reconditionez si sa schimb tot ce ar putea sa cada in timp sau sa creeze probleme. Sper sa gasiti topicul si sa raspundeti cat mai multi Drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Salut ! Fost posesor de ZZR 1100 la indispozitia ta. Intr-adevar, este un motor fain si impunator,daca il exploatezi si il ingrijesti corespunzator. Motorul nu este pretabil in oras,mai ales in treapta nr2. Locul lui este 90% in afara orasului, unde reuseste un consum decent de 6-7%,mers normal. Daca esti incepator,ai mare grija cu ea,nu stie sa ierte. Ride safe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Bean Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Dupa cum ai spus,sunt cateva exemplare de ZZR1100 C si D in tara,insa nu prea multe.Le numeri pe degete.Si eu detin o astfel de motocicleta de ani buni si nu am cuvinte despre ea decat doar la superlativ. Ride safe si sa aveti grija unul de altul.Daca mai ai ceva intrebari legate de moto,iti stau la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axico Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Salut D-lor,am am si eu un zzr600 adus din Austria si azi am avut neplacuta surpriza sa constat ca RAR-ul mi l-a trecut cu an de fabricatie 93 cu toate ca prima inmatriculare este in 2001 si pe brieful austriac apare E7 ceea ce ma trimite la 2000 2001 an de fabricatie.Stiti cumva unde pot sa le arat pe motor un an de fabricatie ca serii?M-au pus sa platesc in plus la omologare fiindca nu am numar de omologare european,ceea ce este relativ pentru ca nici nu prea stiau unde ar trebui cautata aceea placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 S-ar putea ca dupa seria ta de sasiu sa fie fabricat in 93...da-mi un pm cu seria si iti zic exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Am mai vazut greseli in acte emise de la rar. Trebuie sa te gandesti cu ce te afecteaza. Dar si, prima inmatriculare nu inseamna neaparat si anul de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 E7 ar insemna 1999; intradevar, seria de pe cadru o sa faca lumina imediat in toata povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Salut, am o intrebare catre voi ,a-si fi interesat de doua jante de zzr 600, doresc sa le pun pe un gpz, in caz ca ma poate ajuta cineva? bineinteles nu moca,pot fi fara discuri de frina si fara pinion .multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dmmn Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Salutare, Si-a motat cineva suporti metalici pentru side case / top case pe ZZR600 (1990 - 1995) sau model similar? M-ar ajuta enorm ceva poze si/sau descriere cum au fost montate si eventual cu ce case-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Salut, eu n-am avut montat nimic pe ZZR, dar din cate stiu se fixeaza intr-o parte in locul manerului de la pasager si in cealalta parte pe semicadru, in partea inferioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 ZZR de care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dmmn Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Salut, eu n-am avut montat nimic pe ZZR, dar din cate stiu se fixeaza intr-o parte in locul manerului de la pasager si in cealalta parte pe semicadru, in partea inferioara. Salut X-eL, da, am vazut ca poti prinde in locul manerului, insa, m-ar interesa prinderea lor (side) de suportul top-case-ului (nici asta nu prea vad cum sa-l prind altfel decat legat de plastic) http://www.sportbikes.net/forums/zzr-mods/355374-givi-side-case-how.html Am vazut aici ceva exemplu, pt sidecase e mai inalta coada din poze, la mine e mai joasa si nu-mi dau seama daca incape ceva mai mult de 20 L pe laterale. Anyway ma tot invart sa vad sa-l adaptez pt Givi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo81 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Salutare, dezmembrez ZZR 400 '91. Daca sunteti interesati va astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 curatenie de toamna.. pentru zzr 600 D, donez urmatoarele: - juguri si ax - furtune frana fata - pompa frana spate completa - bloc comenzi stanga - cutie sigurante - pedala frana - fise + bobine contact pe pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carp.George Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Buna seara! Am nevoie de un amortizor spate pentru un ZZR600 modelul E. Preferabil cat mai nou. Sau mai e vreun amortizor de pe alte motociclete care sa se potriveasca? Stiu doar de cel de ZZR1200 care totusi are nevoie si de acele modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 de la zzr 400 merge sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Tija din capacul de ambreiaj este oare la fel la zzr 400 cu cel de zzr 600 acelasi an/ ani diferiti? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) Tija din capacul de ambreiaj este oare la fel la zzr 400 cu cel de zzr 600 acelasi an/ ani diferiti? Multumesc. da.Singurele diferente sunt la pistoane in rest sunt mobre identice Editat Octombrie 22, 2014 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Mai stie cineva ce s-a ales de B321PA! ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Tija din capacul de ambreiaj este oare la fel la zzr 400 cu cel de zzr 600 acelasi an/ ani diferiti? Multumesc. sunt identice,confirm si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Instalatia electrica (cablajele) sunt la fel zzr 400 vs zzr 600 aceasi ani? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.