tamas_09 Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Da esti sigur? nu sunt probleme sa nu ajunga fire sau stiu eu....?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 esti sigur? nu sunt probleme sa nu ajunga fire sau stiu eu....?? Nu.Sunt mobre identice.Sigurele diferente sunt la pistoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Vand sau dezmebrez. an 99 acte la zi stare perfecta de functionare,cu multe piese extra; pret 1300 e neg Vinde-o intreaga.Eventual mai lasi la pret acolo... Daca te apuci de dezmembrat,o sa vezi ca iesi in gaura pentru ca poate sa treaca 1 zi,1 luna sau ani buni pana vei scapa de ea. Sa nu mai zic ca mobrele astea deja dispar dupa piata,deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 stiu ce zici,dar am tot lasat de la 1600 euro...are toba,filtru aer sport,bujii iridium,parbroz double bubble,capete ghidon ninja etc etc... Pe vremea asta nu se vinde nimic,oricum Asteapta sa dea caldura si o sa isi gaseasca proprietar:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hysaf Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Am o foaie de spate,poate ii trebuie cuiva de pe aici.Garantez ca nu recunoasteti motocicleta dupa ce o montati. /index.php?/topic/722833-vand-foaie-spate-kawasaki-gpzzrxzzr1100zephyr1100/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Donez un cadru de ZZR 600 1990-1992 (ZX600D) cu ACTE cu conditia sa se faca transcrierea de pe numele meu pe al noului proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 curatenie de toamna.. pentru zzr 600 D, donez urmatoarele: - juguri si ax - furtune frana fata - pompa frana spate completa - bloc comenzi stanga - cutie sigurante - pedala frana - fise + bobine contact pe pm Inca ma incurc de cutia asta.. nu ma scapa nimeni de ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo81 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salutare, gasesc si eu pe la cineva un cablu acceleratie (A /tras) pt zzr600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo81 Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Un cablu ambreiaj pentru ZX4R '94 gasesc pe la cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 sunt proaspat posesor de ZZR600E 1995: si am cateva nelamuriri fata de moto.(nu sunt chiar incepator am mai avut un gs 500 vro 2 ani si acum am trecut la mai mare) -cam la ce consum se invarte moto in oras/exteriot(eu am facut 42 km cu 5 litri...cam prea exagerat parerea mea - nu trage mai mult de 150 cu a 6 sau cu a 5 parca se plafoneaza(presupun ca trebuie o carburatie facuta) -problema cu treapta a 2 si a 3 (nu mai intreb ca stiu povestea) de fostul proprietar.... -alte probleme de fabrica sau tipice kawa/zzr -am etrierul fata stanga blocat si nu am testat frana fata( e demontat) cum pareri despre franare, presupun ca prebuie altul sau sa incerc sal deblochez pe acesta!!!?? - si orice alte sfaturi legate de acest model le pot primi cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 - Consumul este mult exagerat, ar trebuie sa ia vreo 6 la suta; foarte probabil carburatoare dereglate sau defecte. - Idem - Da, modelele 95-96 au cam avut probleme cu cutia, nu numai la ZZR - Etrierii trebuiesc demontati complet (scoase toate pistonasele) si schimbate toate garniturile (2/pistonas), ar trebui sa fie vreo 16 in total pentru ambii etrieri de pe fata, plus inca 4 intre jumatatile etrierilor, daca tin minte bine. Garnituri ieftine de obicei se gasesc pe wemoto.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Salutare, mi-am luat si eu zilele trecute un zzr 1100 din 95 si caut un set de tobe originale (cu tot cu galerii ca ale mele sunt sudate) ca nu pot sa trec de RAR. Daca are cineva de imprumutat sau de vanzare, let me know Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Lipsa de de puterr si consumul.exagerat l-am rezolvat.(pompa benzina defecta) am curatat erierele garnituri si pistonase am cam dato la drum. Merge bine. Consum actual 8.5 litri bagati, am facut 62 km si mai am putin peste jumatate. E ok. » Post actualizat in 16 Jul 2015 12:18 Am o scurgere de ulei in dreptul la pompa de apa, se suspecteaza memeringul de acolo, cine ma poate ajuta cu o cota sau un manual de teparatie zzr600e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 (editat) Salutare inca o data ...dupa ce am rezolvat treaba cu R.A.R -ul acum caut un mecanic priceput la ZZR-uri si in mod special cele de 1100. Problema este ca nu imi sta la relanti constant, adica...ba urca la 1500 rpm ba coboara la 1000...variaza si nu imi place. Am sincronizat carburile, le-am curatat (acasa.....sincronizare cu ceasuri) dar problema persista, In plus, la plecarea de pe loc se simte o trepidatie pana cand motorul urca in turatii...trepidatii care nu se simteau pana acum. Din cand in cand se mai aude si un scartait care CRED ca vine de la rulmentii de la roata fata plus un tacanit care se aude mai ales la turatii joase (probabil ca la turatii mai mari nu se mai aude din cauza tobelor). Vreau un baietas meserias care a mai lucrat cu zzr-uri sa isi arunce un ochi la ea si sa imi spuna ce trebuie schimbat sa nu merg asa cu ea si sa dau de belea tocmai cand nu vreau. Inca o chestie interesanta este ca pompa de benzina (de viraga...cea origina a inceput sa scape benzina pe la incheieturi) cateodata porneste si nu se mai opreste, ca si cum nu ar face presiune. Am dat jos cutia filtrului de aer si m-am uitat in carburatoare dar nu iese benzina pe langa ace deci cuiele inchid, probabil o fi membrana de la pompa perforata sau ceva. Treaba este ca pompa are comportamentul asta doar din cand in cand, de multe ori merge ce merge si apoi se opreste. Foarte ciudat. As verifica si jocurile la supape sa vad daca trebuie schiimbate pastilele deci este ceva de lucru si nu vreau sa mai servisez pe fuga in spatele blocului. Daca stiti un service bun la care sa o duc si sa stiu ca o scot cel putin in starea in care am dus-o...(cred ca stiti ce vreau sa spun) nu ezitati sa ma anuntati. P.S... pentru un motor de 127 cp trage destul de greu in viteza 1 si dupa ce trec de 5000 rpm vibratiile din ghidon devin destul de mari. Poate mi se pare mie ciudat pentru ca am mers numai pe mobre pe cardan dar nahh...ma asteptam la racheta si am dat peste un Hercules. Oricum mobra este de nota 10 Editat Iulie 26, 2015 de cyanide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Cel de 1100 are o poibila problema la cuzineti, daca e bataia jos din bloc la turatie joasa, sper sa nu fie de la asta. Motorul seamana oarecum cu cel de pe gpz900r cred, la care mai rontaia si distributie sau lantul pentru alternator/electromotor. Pentru rpm fluctuant la ralantiu m-as uite la admisie, sanu trage aer fals acolo, daca ai zis ca sunt curatate bine. Amestec la ralantiu cum ai reglat? Bujiile cum arat? Daca zici ca nu e racheta, probabil nu trage cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Tacanitul se aude sus, de asta banuiam joc mare pe la niste supape, desi nu se aude mereu. Bujiile sunt maronii deci amestecul pare reglat bine. O sa dau cu spray de pornire pe la admisie sa vad sa vad cum se comporta si eventual o sa mai sincronizez o data carburile la un service. I-am facut un test de compresie zilele trecute si arata destul de bine...12bari pe cilindrii 1,2,3 si 13 bari pe 4...sper totusi sagasesc un service bun sa o las pe mana profesionistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Atunci primul pas ar fi sincronizarea cred. Fisele sunt ok? Am avut niste probleme odata din cauza fisele de la bujie, facea scanteie intre fisele si cadru, cu rezultat un ralantiu oscilant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 la exterior pareau in regula, acum nu stiu ce sa zic...daca se pot masura sau verifica altfel decat vizual astept sugestii. Cu motorul pornit nu se vedeau scantei aruncate aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Salutare. Ceva nereguli la ZZR 400 din 96. 1. Nu porneste deloc la buton, se aude cuplarea in cutia de sigurante si releul de pornire, ies 11v din cutia de sigurante, ajung 11v in releul de pornire dar nu vrea sa invarta. Impinsa porneste untrun metru din prima chiar dupa o saptamana de stat. 2. Se tureaza bine in trepte inferioare, intr-a I-a se duce la 14mii, a II-a 10, a III-a 6mii si in restul parca nu se mai alimenteaza, daca ii trag soclul fuge de sub mine. Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 11v este foarte putin, schimba bateria si o sa plece la sfert. Verifica nivelul de benzina in carburatoare (plutitoarele sa fie reglate corespunzator) curata jiglerele si filtrul de benzina sa nu fie infundat. Verifica si incarcarea. Daca bateria e varza si nici alternatorul nu baga nici pompa de benzina nu furnizeaza cata benzina este nevoie sa mearga in turarii mari.Verifica si pompa de benzina, poate are inceput de sfarsit si baga benzina dar nu suficienta. AM avut eu problema asta cu o pompa cu membrana fisurata. Ea mergea saraca dar baga prea putina benzina si nu puteam sa urc mobra in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Daca intereseaza pe vreun posesor de zzr a mea a intrat la vanzare detalii pe privat sau pe olx- » Post actualizat in 06 Aug 2015 08:11 Daca intereseaza pe vreun posesor de zzr a mea a intrat la vanzare detalii pe privat sau pe olx- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Deabia o ai de o luna si deja o dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 E prea mult pentru mine. O sa revin la gs sau un cb de 500 ori un xj diversion, asta e puternica si fac prostii cu ea.prea multa putere strica, intr-un fel nu imi convine sa o dau dar e mai sanatos pentru mine. In caz ca e cineva interesat si de un schimb cu cu am enumerat mai sus sa nu ezite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionnyzxr Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Va salut cu respect. De curand sunt si eu madru posesor de zzr400,insa din pacate am nevoie de niste sfaturi pt a rezolva cateva probleme. De cand am achizitionat motocicleta consuma undeva la 10% indiferent daca merg in oras sau extraurban. Motocicleta am cumparat o din Constanta si inainte de a veni la Bucuresti cu ea mi am aruncat un ochi in carburatorul nr.4 sa vad cat de multa mizerie este acolo si din greseala am pus inapoi cuiul pontou gresit. A doua zi cand sa vin acasa a pornit bine insa cand sa plec nu mai mergea motocicleta,nu mai tragea. Intr un final am ajuns cu ea acasa in 3 pistoane. Ajuns acasa am descoperit greseala mea,am remediat,am curatat carburatoarele,schimbat bujii,filtru de aer,montat toate la loc...surpriza...merge in 4 dar consuma la fel,nu mai sta la ralnti,da ceva rateuri (nu merge motorul rotund,intrerupe),intre 3000 si 4000rpm indiferent de treapta intrerupe,nu mai trage...zici ca se ineaca si nu mai pot depasi 100km la ora. Va rog ajutati ma cu un sfat pt ca mai stiu ce sa i fac si sincer bani pt service nu detin. Este un zzr400 GP 08 din '92 cu 39kw in talon. Multumesc si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.