oz Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 mai exista posesori de savage? as mai vrea ceva sfaturi ,eu imediat ma duc sa vad una ... e din 2000,21000km, pret 2600 euri , cum vi se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Cauta unul cu cutie de 4 viteze. Daca nu mai e TPI la motoare, poate gasesti unul mai ieftin din Germania. Savage-ul e super - fier, nu plastic, destul de neobisnuit pentru o japoneza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 mai exista posesori de savage? as mai vrea ceva sfaturi ,eu imediat ma duc sa vad una ... e din 2000,21000km, pret 2600 euri , cum vi se pare? Pretul e chiar ok pt un Savage din 2000, daca e in stare buna. Nici in Germania nu gasesti mult mai ieftin. Vezi ca undeva intre 20000 si 30000km s-ar putea sa trebuiasca schimbat lantul de distributie. Cauta unul cu cutie de 4 viteze. Daca nu mai e TPI la motoare, poate gasesti unul mai ieftin din Germania. Savage-ul e super - fier, nu plastic, destul de neobisnuit pentru o japoneza... Din cate stiu eu, cele cu 4 viteze s-au facut pana in 1988... eu as recomanda una mai noua, mai ales ca le-au adus tot felul de mici imbunatatiri de-a lungul timpului. Pentru tot ce tine de Savage, recomand cu caldura www.suzukisavage.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 Sunt foarte nelamurit...Am nevoie de niste sfaturi,si am cateva intrabari pt. posesorii de Savage.. Am vazut pe net de vanzare motociclete Savage cu putini km..20.000, 30.000 care aratau impecabil dar au cotul de la toba albastrit... din ce motiv?..iar la motoare cu 2-3 ori atatea km cu toba impecabila.. - cat rezista cureaua? - am citit ca sunt probleme cu supapele, la 30000-40000 multi au umblat in motor chiuloasa, schimbat supape, distributie.. destul de ciudat fata de coaja de dacie pe care o am care are 130.000 km si nu am schimbat supape... - eu circulam cu motorul aprox 6000 km/an, vreau sa merg zilnic 15-20 km in oras, cat ma tine una second, sunt fiabile aceste motociclete? merita cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Eu am avut Savage cu 4 viteze, modelul pt USA. Foarte buna motocicleta. Cotul se coloreaza din cauza temperaturii, la toate motoarele se intampla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Up! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAVAGE_GUY Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Salut toti propietarii de savage-uri de pe aci cu gandul ca in maxim 2 luni ma alatur si eu lor.Acum, dupa ce am citit multe treburi si am stat noptile treaz, mi-am facut o impresie despre aceste motoare si deja am in minte la ce voi supune motoru asta.Are cineva in romania, 10.000 de km baturi pe acest motor?daca da, am sa i pun ceva intrebari, mai ales despre schimbatul unor piese in interiorul motorului, asa cum zicea si nagy arpad. IN alta ordine de idei ce parere aveti de aceste lucruri: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...365645&rd=1 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...371808&rd=1 http://www.thunderproducts.com/dial_a_jet.htm http://www.thunderproducts.com/tpi_valve.htm http://www.thunderproducts.com/u_f_o.htm Vi se pare real ce zic ei acolo? Mie sincer nu!Multa vorbarie si nimic altceva Nu cred ca se dubleaza puterea motorului, fara sa se f...a mai toate componentele motorului dupa ceva km!! Voi ce ziceti? O sa pun aceasta intrebare si pe sectiunea pricipala a forumului sa vedem ce zice lumea care s-o pricepe! Inca o data hai noroc si cele bune....1.000.000 de km la toti motoristii! --- Mesaj completat în 15 Aug 2007 00:02 -------------hai domne nimeni nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 Eu am un Savage din 97, pe care am facut aproape 18.000km in mai putin de 1 an! Cand l-am luat avea 7800km, sau cel putin asta arata kilometrajul... Pe la 23.000km i-am schimbat lantul de distributie, intrucat intinzatorul era aproape de maxim. In rest, n-am avut nici un fel de probleme tehnice serioase. Are o scurgere de ulei, tipica pt savage-uri, care teoretic se poate rezolva relativ usor, daca ai timp. Nu i-am facut nici un fel de modificari care sa-i creasca performantele, mie imi place asa cum e. Are putere destul de mica, iar viteza maxima e in jur de 130-140km/h, dar mie mi se pare suficient pt. genul asta de motor, daca nu mergi cu pasager. Demarajul e ok, daca nu te astepti la minuni. Daca vrei performante, cred ca e mai usor sa iei un motor cu putere mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAVAGE_GUY Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 atw, mersi mult de informatie...adevarul e ca daca stai si citesti ce scriu cei de pe suzukisavage.com iti vine sa nu iti mai iei acest motor....numai si numai probleme.....ma cam speriat, plus un prieten din germania care imi spunea ca nu are o reputatie grozava acest motor..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 atw, mersi mult de informatie...adevarul e ca daca stai si citesti ce scriu cei de pe suzukisavage.com iti vine sa nu iti mai iei acest motor....numai si numai probleme.....ma cam speriat, plus un prieten din germania care imi spunea ca nu are o reputatie grozava acest motor..... toate motoarele au probleme! fiecare model are cate un punc slab!... mai ales dc trec anii peste ele... ...dar tb sa te gandesti si ca la pretul pe care il are un savage, nu prea iti iei motoreta de capacitate cat-de-cat! oricum, este o motoreta pe care inveti componentele unui motor! este FOARTE simpla si aerisita! eu sunt (eram) atehnic si dupa 2 ani, dc ma pui sa schimb ceva la un savage, o fac cu ochii inchisi! (in afara de interiorul motorului ca nu am avut ce cauta acolo!... si este, dupa parerea mea, cea mai indicata pt incepatori datorita pozitiei sezutului si a centrului de greutate! Apropos, este de vanzare ca mi-am luat intruder de 800... din motive de evolutie! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brumifahrer Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Salutare la toata lumea! Credeam ca sunt singurul pasionat de Savage.........se pare ca am facut fixatie pe modelul asta :-))).....si eu ma intreb asemenea unora cit ma costa intretinerea ei! Daca stie cineva de unde sa o cumperi in siguranta si la ce sa ma uit? As vrea sa plec in Germania dar am inteles ca Olanda ar fi m-ai buna la achizitionarea de asa ceva??? Orice informatie mi-ar fi de ajutor......o alta intrebare pt cei care au fost "afara" la cumparaturi ar fi sa o achizitionez de la particular sau de la deler? As m-ai avea intrebari dar...............:-))) ramine asa! Toate bune si sper la ceva sfaturi de la detinatori de Savage(eu inca nu o am dar am fost obligat sa complectez spatiul asa ca........) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 O prietena a gasit un savage la o mie de euro, in stare foarte buna, in Germania. Nu cred ca o sa ai probleme decat sa le alegi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beast Postat Septembrie 22, 2007 Share Postat Septembrie 22, 2007 Sal... de 2 luni am shy yo un savage... de o luna il dau legal pe sosele... ,acum am o mica problema cu distributia... 200E de la suzuki... lantz+ghidaje... in fine... c-am tot ce am citit pe aici... e c-am asa... sincer... parerea mea... e shmechera cureaua... shy yo vreau sa o fac sa sune ma rau... da parca shy asa e destul de galagioasa... o iubesc... pe scurt...cat mi-a mers "legal" am facut 2000km in 5 zile prin buc problema cu distributia era de cand am luat-o de la unu care nu stia ce fel de suspensie era pe spate... shy tot asa... e adusa de ala din germania... a mea e lucrata... a fost a unei firme de curierat... shy avea 40000km cand al luat-o shy singura problema e lantul pe care il astept... urmand vineri sa il iau... poza cu ceasu e facuta la 5 zile dupa ce am facut permisu.... acum are undeva la 43000-43500km... Merita TOTI BANII... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beast Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Am o problema cu motorul meu.... mi-a iesit balansul din el... shy am nev de carcasa noua la cutie shy de alte cateva... care stie de unde pot sa le iau ieftinache il implor sa ma ajute.... va rog... nu ma ignoratzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beast Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Ti-a iest balansul? Ce e ala? Spune exact si cu vorbe mai multe ce iti trebuie. Savageul are cutie de viteze separata? Fii mai explicit, necunoscatorii sunt in ceata (ma refer la cei care nu au Savage). asa.... arborele cotit are contra greutatzi... ok.... asta are una in fata lui pe langa restul de 2.... pun shy poze.... cu desenele pieselor... bucata aia de fier(crank_balancer) a tzajnit prin motor afara.... spargand crankcase-ul caut posesor de savage care are nev de piese de motor sa ne combinam la cumparat sau care a avut unu shy nu ii ma merge pt piese... incercam sa il luam pe tot.... poze ma jos cu ce stiu ca am nev pt moment... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sick Boy Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 asa.... arborele cotit are contra greutatzi... ok.... asta are una in fata lui pe langa restul de 2.... pun shy poze.... cu desenele pieselor... bucata aia de fier(crank_balancer) a tzajnit prin motor afara.... spargand crankcase-ul caut posesor de savage care are nev de piese de motor sa ne combinam la cumparat sau care a avut unu shy nu ii ma merge pt piese... incercam sa il luam pe tot.... poze ma jos cu ce stiu ca am nev pt moment... Mai s-ar putea sa te ajut eu cu ceva ieftinica unnul "complet"lipsa doar chiuloasa pret in jur de 1000 si un pic de euro,numai sa nu il fi dat daca te intereseaza pot sail caut pe tip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beast Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Mai s-ar putea sa te ajut eu cu ceva ieftinica unnul "complet"lipsa doar chiuloasa pret in jur de 1000 si un pic de euro,numai sa nu il fi dat daca te intereseaza pot sail caut pe tip merci mane.... tzinem legatura.... pe forum am tot shi nr tel shy mail... --- Mesaj completat în 21 Oct 2007 01:28 ------------- nimic... caut caut caut.... inebunesc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...1997-62058.html si ii 800 de euro , nu 'o mie si ceva'!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 sus cu topicul. o intrebare:la apasarea franei de pe spate trebuie sa se aprinda stopul , sau numai la cea de pe fatza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 trebuie in ambele cazuri sus cu topicul. o intrebare:la apasarea franei de pe spate trebuie sa se aprinda stopul , sau numai la cea de pe fatza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beast Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 sal... va multumesc... carcasa am luat-o de pe ebay.... cu 6 mil + drum.... a ramas bucata de fer... satept in continuare propuneri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 ok , mersi. Si ce benzina sa-i bag, cu plumb sau fara? e carburator , nu ar trebui cu plumb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 N-are nici o legatura cu carburatorul. Trecerea la benzina fara plumb a presupus modificarea camerei de ardere, a scaunelor supapelor si a ghidurilor de supape. In principiu benzina fara plumb contine adititvi antidetonanti oxigenati, deci folosirea ei duce la saracirea amestecului care oricum e reglat mai sarac pentru respectarea normelor anti-poluare, chestie care duce la temperatura mai mare in camera de ardere, ce presupune materiale mai bune si arhitecturi care sa disipe caldura mai eficient. Teoretic, poti folosi benzina etilata intr-un motor care e gandit pt benzina fara plumb, dar vei distruge catalizatorul si ti se va ancrasa bujia mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 nu prea am inteles mare lucru. pana la urma, de care sa bag? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 fara plumb....uita-te si in cartea tehnica daca ai...presupun ca spune benzina fara plumb,nu conteaza ca are carburator.aceeasi poveste si la virago Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.