traian Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Eu obisnuiam sa merg in JACK . Dar asta putem stabili cand ne intalnim. Ce zici de vineri sau sambata seara? spune tu locul de intalnire si o comitem . Sa-ti traiasca motorul ca e fain!! BAFTA MAXIMA!!!! Ok! ramane pt 'uichend' si vedem vineri ce si cum! (motorul e fotogenic!!!!... in 'natur' are urme de 'buna purtare' si vreau sa ii fac imbunatatiri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Martie 8, 2006 Autor Share Postat Martie 8, 2006 Pai uite numarul meu de tel. 0747599331 sau intri pe mess. Ma gasesti toata ziua si stabilim ce si cum! Bafta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Salut! O zi frumoasa de vara. Ies la o tura cu savaju', pun la un moment dat niste benzina de la o statie no-name, mai fac vreo 20 de km, ma intorc acasa, dupa-amiaza o spal, sera cand vreau sa plec la plimbarica again porneste dupa care merge ciudat, trepideaza si scoate fum negru si da sa se opreasca. O turez, se hotaraste greu dupa care isi da drumul cu niste rateuri de se ingrozeste cartierul. Ma gandesc ca am udat ceva ce nu trebuie cand am spalat-o, dar vad ca imi curge benzina, pe la carburator, printr-un tub care elimina apa din filtrul de aer si ma gandesc ca se inneaca. Vin acasa mai incolo, hai sa mai incerc. Porneste, merge bine, dau o tura de cartier, ma intorc sa-mi iau prietena, relantiul se duce iarasi, da fum, se opreste. A doua zi ma enervez, desfac motoru', gasesc bujia afumata si uda de benzina, verific carburatorul care pare in regula, cuiul poantou are un mic sant circular pe con dar nu foarte pronuntat, suflu tot, montez, dau drumul, merge cateva minute bune, iar se inneaca si ma enervez. Un prieten imi zice ca benzina e de vina. Asa o fi? Ce dreq sa fie, ca ma enervez si imi iau IJ sau Dnepr. Cine a zis ca japonezele sunt fiabile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Salut! O zi frumoasa de vara. Ies la o tura cu savaju', pun la un moment dat niste benzina de la o statie no-name, mai fac vreo 20 de km, ma intorc acasa, dupa-amiaza o spal, sera cand vreau sa plec la plimbarica again porneste dupa care merge ciudat, trepideaza si scoate fum negru si da sa se opreasca. O turez, se hotaraste greu dupa care isi da drumul cu niste rateuri de se ingrozeste cartierul. Ma gandesc ca am udat ceva ce nu trebuie cand am spalat-o, dar vad ca imi curge benzina, pe la carburator, printr-un tub care elimina apa din filtrul de aer si ma gandesc ca se inneaca. Vin acasa mai incolo, hai sa mai incerc. Porneste, merge bine, dau o tura de cartier, ma intorc sa-mi iau prietena, relantiul se duce iarasi, da fum, se opreste. A doua zi ma enervez, desfac motoru', gasesc bujia afumata si uda de benzina, verific carburatorul care pare in regula, cuiul poantou are un mic sant circular pe con dar nu foarte pronuntat, suflu tot, montez, dau drumul, merge cateva minute bune, iar se inneaca si ma enervez. Un prieten imi zice ca benzina e de vina. Asa o fi? Ce dreq sa fie, ca ma enervez si imi iau IJ sau Dnepr. Cine a zis ca japonezele sunt fiabile? Sunt fiabile. Incearca sa schimbi bujiile..... or fi de ceva vreme. In alta ordine de idei.... daca te tii de ea si ii dai in goarna.... isi da drumul singura (vorbesc din experienta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Cotizo,trebuie curatat carburatoru f bine,inclusiv jiglerele....cuiu pontou e f sensibil,orice zgarietura pe el e dezastruoasa ca nu mai inchide bine si iti inneaca motoru tot timpul...( la mine prinsese o murdarie mica, statea putin deschis si inneca motorul). B. ps: un filtru de benzina ar fi indicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Cotizo,trebuie curatat carburatoru f bine,inclusiv jiglerele....cuiu pontou e f sensibil,orice zgarietura pe el e dezastruoasa ca nu mai inchide bine si iti inneaca motoru tot timpul...( la mine prinsese o murdarie mica, statea putin deschis si inneca motorul). B. ps: un filtru de benzina ar fi indicat. Asa este cum spune Black...cu mizeria cat de mica in carburatoare.Cumpara-ti un spray de carburatoare si desfa-i carburatorul si spalal bucata cu bucata orificiu cu orificu cu jet direct din spray.Cel putin eu asa am facut si au fost OK.(daca faci asta grija la maini cu sprayul , ca arde tot) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Multzumesc la toti, dar hiba era alta. Plutitorul e spart, cred ca sunt unic in felul meu. Are idee cineva de unde gasesc un plutitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Multzumesc la toti, dar hiba era alta. Plutitorul e spart, cred ca sunt unic in felul meu. Are idee cineva de unde gasesc un plutitor? din ce ii facut plutitorul? (material) daca ii din metal se poate cositorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 din ce ii facut plutitorul? (material) daca ii din metal se poate cositorii daca-l cositoresti ii cresti greutatea. La Dacie nu se simte, da aici... Sigur e din plastic insa (foarte probabil Keihin). Cred ca se poate aduce la comanda prin orice magazin specializat, numa ca-ti trbe' rabdare si tutun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 ce spune Tavi e corect....sa stii ca la Louis nu am vazut asa ceva... eu unul l-as lipi cu poxipol....sau sa iei legatura cu baietii de la Actionland..... B. ps:Tavi,ce dracu e cu telenovela aia de juma de pagina in semnatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 daca e din plastic carata-l bine scoate toata benzina din el si lipeste-l cu vreun superglue ca sa te poti folosi de motor pana gasesti unul nou. Ce dreq sa fie, ca ma enervez si imi iau IJ sau Dnepr. si lasa omule bacurile astea ca Savage-ul e de o mie de ori mai motocicleta decat alea! (sau mai am o idee: iau eu un Dnepr si facem schimb ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 ps:Tavi,ce dracu e cu telenovela aia de juma de pagina in semnatura? Servus Paul, Pai in perioada asta sunt dezbaterile publice cu privire la incepera ori ba a unei uriase expluatari miniere de aur la Rosa Montana. O sa fie un dezastru ecologic si nu prea inntereseaza pe nime, asa ca din disperare de cauza am pus anuntul telenovelistic in semnatura. Scuze pt inconvenient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Sa revigoram topicul! Cine mai are si ce mai face? Cum le chopperim la iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragstrip Queen Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Eu, nimic, habar n-am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Septembrie 26, 2006 Autor Share Postat Septembrie 26, 2006 (editat) Credeati ca ati scapat de mine??? Minunata ideea cu revigorarea topicului. In momentul asta declarati is vre-o 5 posesori de Savage doar ca 2 dintre ei nu prea au intrat pe aici. Tre sa ma uit pe unde is schitele alea pt. sisybar sa le trimit lui Cotizo. In alta ordine de idei, as fi vrut sa ajung la Sibiu dar nu cred ca voi putea de data asta , oricum ramane pe next time care sper sa fie cit mai curand si poate sa fie o sedere macar de o zi ca sa pucam sa bem mai serios!! ASFALT USCAT!!! Editat Septembrie 26, 2006 de spire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rfuchs Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 si eu am una .... da sta saraca in garaj ... am avut motorul dus ... acuma am adus unul din germania e montat pe cadru revopsit nr tot ... din pacate pt ea o sa o pun la vanzare ca am cumparat un intruder 1400 intre timp ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 Nu's ce va place la Intruderele alea... Inafara de motorul in V... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 mai exista posesori de savage? as mai vrea ceva sfaturi ,eu imediat ma duc sa vad una ... e din 2000,21000km, pret 2600 euri , cum vi se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Cauta unul cu cutie de 4 viteze. Daca nu mai e TPI la motoare, poate gasesti unul mai ieftin din Germania. Savage-ul e super - fier, nu plastic, destul de neobisnuit pentru o japoneza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 mai exista posesori de savage? as mai vrea ceva sfaturi ,eu imediat ma duc sa vad una ... e din 2000,21000km, pret 2600 euri , cum vi se pare? Pretul e chiar ok pt un Savage din 2000, daca e in stare buna. Nici in Germania nu gasesti mult mai ieftin. Vezi ca undeva intre 20000 si 30000km s-ar putea sa trebuiasca schimbat lantul de distributie. Cauta unul cu cutie de 4 viteze. Daca nu mai e TPI la motoare, poate gasesti unul mai ieftin din Germania. Savage-ul e super - fier, nu plastic, destul de neobisnuit pentru o japoneza... Din cate stiu eu, cele cu 4 viteze s-au facut pana in 1988... eu as recomanda una mai noua, mai ales ca le-au adus tot felul de mici imbunatatiri de-a lungul timpului. Pentru tot ce tine de Savage, recomand cu caldura www.suzukisavage.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 Sunt foarte nelamurit...Am nevoie de niste sfaturi,si am cateva intrabari pt. posesorii de Savage.. Am vazut pe net de vanzare motociclete Savage cu putini km..20.000, 30.000 care aratau impecabil dar au cotul de la toba albastrit... din ce motiv?..iar la motoare cu 2-3 ori atatea km cu toba impecabila.. - cat rezista cureaua? - am citit ca sunt probleme cu supapele, la 30000-40000 multi au umblat in motor chiuloasa, schimbat supape, distributie.. destul de ciudat fata de coaja de dacie pe care o am care are 130.000 km si nu am schimbat supape... - eu circulam cu motorul aprox 6000 km/an, vreau sa merg zilnic 15-20 km in oras, cat ma tine una second, sunt fiabile aceste motociclete? merita cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Eu am avut Savage cu 4 viteze, modelul pt USA. Foarte buna motocicleta. Cotul se coloreaza din cauza temperaturii, la toate motoarele se intampla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Up! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAVAGE_GUY Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Salut toti propietarii de savage-uri de pe aci cu gandul ca in maxim 2 luni ma alatur si eu lor.Acum, dupa ce am citit multe treburi si am stat noptile treaz, mi-am facut o impresie despre aceste motoare si deja am in minte la ce voi supune motoru asta.Are cineva in romania, 10.000 de km baturi pe acest motor?daca da, am sa i pun ceva intrebari, mai ales despre schimbatul unor piese in interiorul motorului, asa cum zicea si nagy arpad. IN alta ordine de idei ce parere aveti de aceste lucruri: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...365645&rd=1 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...371808&rd=1 http://www.thunderproducts.com/dial_a_jet.htm http://www.thunderproducts.com/tpi_valve.htm http://www.thunderproducts.com/u_f_o.htm Vi se pare real ce zic ei acolo? Mie sincer nu!Multa vorbarie si nimic altceva Nu cred ca se dubleaza puterea motorului, fara sa se f...a mai toate componentele motorului dupa ceva km!! Voi ce ziceti? O sa pun aceasta intrebare si pe sectiunea pricipala a forumului sa vedem ce zice lumea care s-o pricepe! Inca o data hai noroc si cele bune....1.000.000 de km la toti motoristii! --- Mesaj completat în 15 Aug 2007 00:02 -------------hai domne nimeni nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 Eu am un Savage din 97, pe care am facut aproape 18.000km in mai putin de 1 an! Cand l-am luat avea 7800km, sau cel putin asta arata kilometrajul... Pe la 23.000km i-am schimbat lantul de distributie, intrucat intinzatorul era aproape de maxim. In rest, n-am avut nici un fel de probleme tehnice serioase. Are o scurgere de ulei, tipica pt savage-uri, care teoretic se poate rezolva relativ usor, daca ai timp. Nu i-am facut nici un fel de modificari care sa-i creasca performantele, mie imi place asa cum e. Are putere destul de mica, iar viteza maxima e in jur de 130-140km/h, dar mie mi se pare suficient pt. genul asta de motor, daca nu mergi cu pasager. Demarajul e ok, daca nu te astepti la minuni. Daca vrei performante, cred ca e mai usor sa iei un motor cu putere mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.