Sari la conținut

Postări Recomandate

Legat de trusa de scule, sa va zic din calatoriile mele CE MI-A TREBUIT: (TOATE SUNT LEGATE DE TRANSALP)

 

1 data s-a intamplat sa-mi crape semeringul de la teava de apa de pe motor - pierdeam antigel la greu

ce mi-a trebuit sa remediez:

- cheie de 10 - sa scot teava din motor sa scot semeringul - AM AVUT

- surubelnita dreapta - sa scot carena dreapta sa am acces la busonul de la radiator - AM AVUT

- semering - NU AM AVUT - solutia, am nimerit din prostie la un magazin de flori si gradina gen Praktiker - si am luat semering pt fitingurile la furtunele de gradina - a mers perfect.

- apa distilata sa pun la loc - NU AM AVUT - aveau tot la magazinul ala

 

problem solved in 30 min in parcarea magazinului - eram la 200km de casa.

 

2 s-a intamplat sa pierd pe drum un cob pe autostrada noaptea.

ce mi-a trebuit sa remediez :

- sarma - sa il leg la loc - nu aveam sarma dar aveam din greseala in topcase cam 2m de cablu de boxe - am legat cu el si a tinut

- patent sa tai sarma si sa strang - am taiat sarma pe care aveam steguletul si am legat si cu ea sa fiu sigur ca sta

- lanterna ca era bezna, 11pm... - ca sa vad ce fac, in plus sa gasesc cobul pierdut - l-am gasit si legat la loc :laugh:

 

3 s-a intamplat sa plec la drum lung si in prealabil am intins lantul. Nu am evaluat corect greutatea totala si lantul in mers era f f f strans, dupa 100km de calatorie am oprit si am pus mana pe lant - FRIGEA

ce mi-a trebuit sa remediez - am slabit lantul si totul a fost ok, mai aveam de parcurs inca 700km

-cheia de 22 - pentru piulita roata spate - AM AVUT

-cheie de 17 - pt tinut contra de ax - AM AVUT

-cheie de 13 - sa dau drumul la intinzatoare - AM AVUT

 

Asta e tot:

deci lista de obiecte folosite:

 

 

 

 

chei - 10, 13, 17, 22

surubelnita dreapta

sarma

patent.

lanterna

 

In 2,5 ani de mers cu Transalpul si 34000km cu el nu am facut pana de cauciuc. Sper ca si de acum inainte.

De obicei la drum lung am camere cu mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Legat de trusa de scule, sa va zic din calatoriile mele CE MI-A TREBUIT: (TOATE SUNT LEGATE DE TRANSALP)

 

1 data s-a intamplat sa-mi crape semeringul de la teava de apa de pe motor - pierdeam antigel la greu

ce mi-a trebuit sa remediez:

- cheie de 10 - sa scot teava din motor sa scot semeringul - AM AVUT

- surubelnita dreapta - sa scot carena dreapta sa am acces la busonul de la radiator - AM AVUT

- semering - NU AM AVUT - solutia, am nimerit din prostie la un magazin de flori si gradina gen Praktiker - si am luat semering pt fitingurile la furtunele de gradina - a mers perfect.

- apa distilata sa pun la loc - NU AM AVUT - aveau tot la magazinul ala

 

problem solved in 30 min in parcarea magazinului - eram la 200km de casa.

 

2 s-a intamplat sa pierd pe drum un cob pe autostrada noaptea.

ce mi-a trebuit sa remediez :

- sarma - sa il leg la loc - nu aveam sarma dar aveam din greseala in topcase cam 2m de cablu de boxe - am legat cu el si a tinut

- patent sa tai sarma si sa strang - am taiat sarma pe care aveam steguletul si am legat si cu ea sa fiu sigur ca sta

- lanterna ca era bezna, 11pm... - ca sa vad ce fac, in plus sa gasesc cobul pierdut - l-am gasit si legat la loc :crack:

 

3 s-a intamplat sa plec la drum lung si in prealabil am intins lantul. Nu am evaluat corect greutatea totala si lantul in mers era f f f strans, dupa 100km de calatorie am oprit si am pus mana pe lant - FRIGEA

ce mi-a trebuit sa remediez - am slabit lantul si totul a fost ok, mai aveam de parcurs inca 700km

-cheia de 22 - pentru piulita roata spate - AM AVUT

-cheie de 17 - pt tinut contra de ax - AM AVUT

-cheie de 13 - sa dau drumul la intinzatoare - AM AVUT

 

Asta e tot:

deci lista de obiecte folosite:

 

 

 

 

chei - 10, 13, 17, 22

surubelnita dreapta

sarma

patent.

lanterna

 

In 2,5 ani de mers cu Transalpul si 34000km cu el nu am facut pana de cauciuc. Sper ca si de acum inainte.

De obicei la drum lung am camere cu mine.

 

Am numarat 10 scule folosite....deci in concluzie trusa de scule e foarte utila la drum lung si poate chiar la drum de numai cativa km uneori, la fel si cu unele piese/consumabile care pot sa strice mai repede si te lasa in drum din cauza asta, chiar daca asta ar supradimensiona un pic bagajul, se vede clar ca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat asta

http://www.louis.de/_10dcbadec82c81d15810e...tnr_gr=10003277

 

sper sa nu am nevoie de ea, la drum.

o sa postez si niste impresii despre calitatea lor, cand imi ajunge acasa trusa.

cele bune, Sim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pot desface aproape toata motocicleta numai cu trusa de scule originala a motorului: set complet de imbusuri, cheie 10/13, cheie 6/8, cheie bujii, surubelnita duala, cheie 19 pentru a desface roata spate (dubleaza pentru fulia curelei alternatorului si rotirea motorului), kit de pana tubeless (am incercat sa-l folosesc o data si, din pacate, nu a mers), cheie olandeza pentru preload-ul amortizorului fata. Pe langa astea am adaugat o pompa de aer de picior, o cheie de filtru de ulei, un set complet de saibe deformabile si fasii de metal pentru verificarea valvelor (am un lapsus imens pentru nume).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pot desface aproape toata motocicleta numai cu trusa de scule originala a motorului: set complet de imbusuri, cheie 10/13, cheie 6/8, cheie bujii, surubelnita duala, cheie 19 pentru a desface roata spate (dubleaza pentru fulia curelei alternatorului si rotirea motorului), kit de pana tubeless (am incercat sa-l folosesc o data si, din pacate, nu a mers), cheie olandeza pentru preload-ul amortizorului fata. Pe langa astea am adaugat o pompa de aer de picior, o cheie de filtru de ulei, un set complet de saibe deformabile si fasii de metal pentru verificarea valvelor (am un lapsus imens pentru nume).

Lere :wacko:

 

da mai, am desfacut mobra ca sa schimb ambreiaju cu cateva imbusuri (din trusa orijinala) si o cheie de 10-12 parca :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat asta

http://www.louis.de/_10dcbadec82c81d15810e...tnr_gr=10003277

 

sper sa nu am nevoie de ea, la drum.

o sa postez si niste impresii despre calitatea lor, cand imi ajunge acasa trusa.

cele bune, Sim

daca cari aia dupa tine chiar vrei sa te "lupti" cu legea lu' Murphy

 

On topic - la trusa de scule sunt necesare si coliere, metalice si de plastic . Pierdeam putin antigel care se evapora si nu se vedea pe unde, inevitabilul s-a produs la 200km de casa :cheers: ... am cumparat colier si cheie de 6 de la un magazin pe piese auto pe care l-am pus langa colierul original la care nu aveam acces sa il strang

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...