Sari la conținut

Ulei in camera de ardere


Bicious
 Share

Postări Recomandate

Cam presupun raspunsul, dar poate primesc ceva sfaturi ... O tipa a pus frana brusc in fata mea si ca sa evit am pus frana si am facut dreapta. Am cazut pe dreapta cu moto, mi-am julit genunchiul...tipa a coborat, si-a cerut scuze (cica a pus altul frana in fata ei) si a zis daca am nevoie de ajutor. Odata ce moto era ok si eu la fel am zis ca nu e problema. Insa...nu mai porneste, se uda bujiile ( cred ca a intrat ulei in camera de ardere ). Am lasat-o vreo 8 ore si de dimineata avu o pornire de cam un minut ( cum m-am gandit, daca o las ceva timp isi revine singura...!? ). O sa o mai las pana deseara. Ceva sfaturi? Multam anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scoate bujiile si curata-le bine sau arde-le. Uleiul nu se evapora ca benzina. La fel mi s-a intamplat si mie, iar pana nu am curatat electrodul ala , in ture joase nu dadea scanteje. Apropo, de preferat sa le scoti pe toate sa le cureti si sa dai la demaror 10 secunde fara bujii sa cureti tot de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, de preferat sa le scoti pe toate sa le cureti si sa dai la demaror 10 secunde fara bujii sa cureti tot de acolo.

 

Buna ideea cu pornire fara bujii.

 

La fel mi s-a intamplat si mie, iar pana nu am curatat electrodul ala , in ture joase nu dadea scanteje.

 

Ce electrod? :laugh: Cum il curat? Sper ca nu trebuie sa desfac motorul sa ajung la pistoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca le arzi risti sa strici ceramica de pe ele.....eventual le poti tine la flacara 30 de sec.......dar sunt spray uri de curatat carburatoarele....diluantul stiu

ca nu dizolva calamina...+ca e putin uleios..si ramane ..pe electrod, evita sa folosesti perii de sarma etc...in general metal ca sa le cureti..pt ca daca zgarii electrodul..in zgarietura raman particule de metal(microscopice)..care favorizeaza depunerea de calamina...mult mai rapid....

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A..nu stiam de ce electrod e vorba. Deci electrodul de la bujie. O sa caut neste spray de curatat carburatoare. Momentan am ars bujia la flacara si pornii de dimineata un minut, dar tot se uda. O sa dau la demaror fara bujii, poate curata si n-o sa mai ude. Cred ca ar curata mai bine daca ar apuca sa poneasca motorul si sa scot cate-o bujie. Desi nu cred ca o sa apuc asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare de ce ar trebui sprayul de curatat carburatoare sa curete si calamina? De unde calamina in carburator?

Calamina e foarte greu de curatat chimic, una din substantele car ar putea dizolva calamina este camforul dar nici asta nu face minuni, eu am incercat si n-am fost multumit de rezultat.

Daca inainte de cazatura motorul mergea ok e suficient sa scoti bujiile si sa le stergi cu o carpa, eventual sa le incalzesti un pic pe aragaz.

Daca nici asa nu vrea ,se poate sa se fi blocat vreu plutitor de la carburator in urma cazaturii, eu am patit asta odata, tot dupa o cazatura dar la mine s-a blocat pe deschis si curgea tot timpul.(daca ai mai multe carburatoare e putin probabil sa se fi blocat mai multe plutitoare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa curete, dizolve uleiul de pe bujii..de asta sa dea cu spray din ala, da merge si cu carpa...dar carpa nu intra in ,,santul,, in care e electrodul...ziceam asa ca sa fie sigur... nu am zis de calamina in carburator....desi se depunde si in astea un oxid in timp....care e la fel de greu de dat jos.....

ziceam sa nu curete bujiile cu perie de sarma, sau cu metal...sa razuiasca pe acolo...ca pe BUJII, NU in CARBURATOR se depune calamina mai rapid.....

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nici un ulei in camera de ardere, ce-ai lasat motocicleta cu fundul in sus vreo 3 ore? Ti-a curs benzina din carburatoare pe jos sau in motor, trebuia sa o pornesti la fata locului, dupa ce ai cazut, daca aveai putina rabdare.

 

Poti sa freci bujiile si cu flexu cu discu de sarma ca n-au nici pe dracu, terminati cu curatatul bujiilor cu penseta sub microscop. Sunt niste fiare si daca motorul functioneaza corect va functiona cu bujiile curatate cu ce vrei tu, numai curate sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

cel mai bine pe flacara se curata totusi :laugh: nu se crapa nici o ceramica pe aragaz, stati linistiti! in 10 minute se curata bine si le lasati acolo, pe aragaz sa se si raceasca. o sa isi schimbe un pic culoarea dar in afara de asta nimic. pe aragaz se incalzesc usor si constant, in motor sufera socuri de incalzire si racire intr-una. da scanteie - se aprinde amestecul - caldura enorma, intra amestecul - se raceste foarte repede. s-ar sparge ceramica aia intr-o veselie daca ar fi asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic......ma ..voi ce mai stati in tara....ca vad ca sunteti un fel de zei..pe forumul asta in ..ale ..mecanicii.....mergeti la moto jp sau F1 ca acolo e de voi.....

sorry ..dar sariti calul de multe ori....in fine ...numai parerea voastra conteaza...indiferent cine scrie pe aici ceva..dar probabil vi s-a mai zis lucrul asta

bafta......eu fiind neinsemnat :laugh: nu voi mai posta vreodata pe aici....

 

un conductor cu cat e mai pur(ca, compozitie) conduce mai bine curentul electric..daca dam cu periile pe electrozi..bagam imouritati...sansele sa mearga 50-50 ...dar logic scanteia va fi parazitara intr-o oarecare masura, datorita.....impuritatilor metalice.....nu e vb de microscopie etc.....dar se reduce viata unei buji f mult..asta e ideaa...

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, aveti dreptate cu 'o bujie sanatoasa inseamna motor sanatos' :laugh:. Faza e ca de cand am cazut aseara, nu mai porneste. Cand porneste pentru scurt timp se aude motorul ca si cum ar mai avea ceva arderi in plus ( pacanituri sporadice in interior, unde sunt bujiile), iar dupa ce se opreste ma uit la bujii si sunt umede deja. Faza e ca observai ca de dimineata merse motorul 1 MINUT INTREG :D, deci probabil nu mai intra ulei in camera de arderi ci probabil ca e ce a ramas de-aseara. Cand o sa ajung acasa de la servici o sa dau la demaror ( adica butonul de pornire?! ) fara bujii, mi s-a parut buna ideea, ca cica ar curata cat de cat ce e p-acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si tu esti al 999-ulea user care spune ca nu se curata bujiile cu peria de sarma pe forumul asta si eu vreau sa te contrazic si-ti spun ca merg curatate cu peria de sarma foarte bine si arse pe aragaz si arse cu benzina si n-au nici pe dracu. Si nu-ti spun din ce-am citit pe forumul asta iti spun din ecsperientza mea proprie. Cand o sa cureti bujii cu peria cate am curatat eu atunci sa vorbesti, pana atunci nu mai lua de bune toate prostiile citite pe ici pe colo.

 

Si merge ulei de masina la motocicleta.

Si merge antigel de masina la motocicleta.

Si merge lichid dot4 peste dot3.

Si merge sa amesteci 2 tipuri de uleiuri cum vrei tu.

Si merge apa in loc de antigel vara.

Si merge sa-ti ungi rotile cu ulei sau detergent si apoi sa mergi fara sa cazi.

Si merge sa mergi pe ploaie cu 160 km/h fara sa cazi.

Si merge sa treci in lung peste sine de tramvai ude fara sa cazi.

Si merge sa pui apa distilata in baterie chiar daca nu mai are deloc electrolit.

Si etc. etc. etc.

 

Toate astea le zic din practica nu din ce citesc pe forum. Pe forum dau sfaturi din experienta proprie, nu din ce citesc prin alte parti.

 

Dap, aveti dreptate cu 'o bujie sanatoasa inseamna motor sanatos' :laugh: . Faza e ca de cand am cazut aseara, nu mai porneste. Cand porneste pentru scurt timp se aude motorul ca si cum ar mai avea ceva arderi in plus ( pacanituri sporadice in interior, unde sunt bujiile), iar dupa ce se opreste ma uit la bujii si sunt umede deja. Faza e ca observai ca de dimineata merse motorul 1 MINUT INTREG :D , deci probabil nu mai intra ulei in camera de arderi ci probabil ca e ce a ramas de-aseara. Cand o sa ajung acasa de la servici o sa dau la demaror ( adica butonul de pornire?! ) fara bujii, mi s-a parut buna ideea, ca cica ar curata cat de cat ce e p-acolo

Mai baiat, daca iti intra ulei in camera de ardere scotea un fum mare albastru de nu te vedeai la prima pornire. Nu ai nici un ulei, ai carburatoarele cu plutitorul blocat. Porneste-o si las-o sa mearga pana isi da drumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nici un ulei in camera de ardere, ce-ai lasat motocicleta cu fundul in sus vreo 3 ore? Ti-a curs benzina din carburatoare pe jos sau in motor, trebuia sa o pornesti la fata locului, dupa ce ai cazut, daca aveai putina rabdare.

 

 

Daca a mai mers motorul dupa ce a culcat`o exista sanse sa fi intrat, la mine a intrat ulei dupa ce am culcat`o si a mai mers circa 20 secunde. S`a rezolvat numai cu curatatul bujiei cu o carpa dar in nici un caz nu s-au autocuratat la turatie mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BelBody, unele din chestiile de le zici le-am incercat si eu si merge. Merge si cu peria de sarma la bujii, etc. Probabil si in alelalte ai dreptate.

 

Mai baiat, daca iti intra ulei in camera de ardere scotea un fum mare albastru de nu te vedeai la prima pornire. Nu ai nici un ulei, ai carburatoarele cu plutitorul blocat. Porneste-o si las-o sa mearga pana isi da drumul.

Cum adica s-o pornesc si s-o las sa mearga pana-si da drumul? Tocmai, nu porneste mai mult de cateva secunde, deci cum s-o las sa mearga? Si in juma de minut deja se uda bujiile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune Belbody, cati km ti-a mai mers bujia curatata cu peria de sarma sau la aragaz? inca 10000 cum scrie la carte, sau pana acasa? Si spune mai exact ce inseamna "si merge" din cele de mai jos? merge in parametri sau merge inca 10km?

 

Io zic ca merge motocicleta si daca ii bagi apa in rezervor in loc de benzina. A! da' numa pana se termina benzina din camera de nivel constant.

 

Ajuta omul sa-i mearga motorul in parametri, nu cu prostii.

 

Nu exista intrebari stupide, exista doar raspunsuri stupide.

 

My 2 cents.

 

Hai sa va dau din experienta unor nemti prosti care au scris o carte pt niste profesionisti idioti, ca acei profesionisti sa nu mai aiba ocazia sa vorbeasca din experienta lor, ci din citite. Nerabdatorii sa sara la ultima pagina unde se povesteste despre peria de sarma, briceag si altele.

 

Iar cei care sunt si mai nerabdatori, sa-si puna 14np18, ca merge. O vreme.

 

 

Peace.

 

post-16788-1227697263_thumb.jpg

post-16788-1227697268_thumb.jpg

post-16788-1227697273_thumb.jpg

post-16788-1227697278_thumb.jpg

post-16788-1227697286_thumb.jpg

post-16788-1227697291_thumb.jpg

post-16788-1227697327_thumb.jpg

post-16788-1227697370_thumb.jpg

post-16788-1227697378_thumb.jpg

post-16788-1227697393_thumb.jpg

post-16788-1227697399_thumb.jpg

post-16788-1227697418_thumb.jpg

post-16788-1227697424_thumb.jpg

post-16788-1227697433_thumb.jpg

 

 

 

 

Da, si tu esti al 999-ulea user care spune ca nu se curata bujiile cu peria de sarma pe forumul asta si eu vreau sa te contrazic si-ti spun ca merg curatate cu peria de sarma foarte bine si arse pe aragaz si arse cu benzina si n-au nici pe dracu. Si nu-ti spun din ce-am citit pe forumul asta iti spun din ecsperientza mea proprie. Cand o sa cureti bujii cu peria cate am curatat eu atunci sa vorbesti, pana atunci nu mai lua de bune toate prostiile citite pe ici pe colo.

 

Si merge ulei de masina la motocicleta.

Si merge antigel de masina la motocicleta.

Si merge lichid dot4 peste dot3.

Si merge sa amesteci 2 tipuri de uleiuri cum vrei tu.

Si merge apa in loc de antigel vara.

Si merge sa-ti ungi rotile cu ulei sau detergent si apoi sa mergi fara sa cazi.

Si merge sa mergi pe ploaie cu 160 km/h fara sa cazi.

Si merge sa treci in lung peste sine de tramvai ude fara sa cazi.

Si merge sa pui apa distilata in baterie chiar daca nu mai are deloc electrolit.

Si etc. etc. etc.

 

Toate astea le zic din practica nu din ce citesc pe forum. Pe forum dau sfaturi din experienta proprie, nu din ce citesc prin alte parti.

 

 

Mai baiat, daca iti intra ulei in camera de ardere scotea un fum mare albastru de nu te vedeai la prima pornire. Nu ai nici un ulei, ai carburatoarele cu plutitorul blocat. Porneste-o si las-o sa mearga pana isi da drumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate toate bujiile, curata-le, da la automat fara bujii sa aerisesti cilindrii pune-le la loc si gata. Asigura-te ca nu curg carburatoarele sau si socul blocat inainte de noua tentativa.

 

Spune Belbody, cati km ti-a mai mers bujia curatata cu peria de sarma sau la aragaz? inca 10000 cum scrie la carte, sau pana acasa? Si spune mai exact ce inseamna "si merge" din cele de mai jos? merge in parametri sau merge inca 10km?

 

Io zic ca merge motocicleta si daca ii bagi apa in rezervor in loc de benzina. A! da' numa pana se termina benzina din camera de nivel constant.

 

Ajuta omul sa-i mearga motorul in parametri, nu cu prostii.

 

Nu exista intrebari stupide, exista doar raspunsuri stupide.

 

My 2 cents.

 

Hai sa va dau din experienta unor nemti prosti care au scris o carte pt niste profesionisti idioti, ca acei profesionisti sa nu mai aiba ocazia sa vorbeasca din experienta lor, ci din citite. Nerabdatorii sa sara la ultima pagina unde se povesteste despre peria de sarma, briceag si altele.

 

Iar cei care sunt si mai nerabdatori, sa-si puna 14np18, ca merge. O vreme.

 

 

Peace.

Uite ce ziceam tot eu legat de bujii si cum se curata.

/index.php?...t&p=1561776

 

Si da, intotdeauna trebuie sa ai grija la izolatorul ceramic, sa fie cat mai curat. Si pot sa contrazic si cartea daca vrei, am bujii curatate cu peria de sarma si merg dupa 12000km.

 

Mai e un mic talc, depinde si de mana omului, si de perie, si etc... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt motoare si motoare. O partzeta care ajunge la 6 mii de ture poate merge 20.000 cu o bujie si inca 10.000 daca o periezi. A mea (una dintre) mananca o bujie la 5-6 mii, periata mai merge in ca 1-2 mii (si asta ca pentru ca o periez ca sa pot sa plec si pe urma uit sa cumpar)

 

Faptul ca tu ai facut din carpeala un mod de viata asta nu inseamna ca toti trebuie sa faca la fel. Din toata lista aia sunt de acord doar cu mersul pe ploaie (de ce doar 160??? :laugh:) si pe sine de tramvai. In rest ori tii motorul un an si il dai, ori iti place sa il repari tot timpul, ori nu iti pasa de performantele obtinute, ori nu ai mers inca suficient timp futzi pompa de apa sau discurile de ambreiaj, ori ai nimerit intamplator antigel compatibil cu aliajele de aluminiu, ori mergi prea incet ca sa vezi ce inseamna brake fading. Ori ai un motor la care chiar nu conteaza.

 

Ia-ti un SS si fute-l o vara pe circuit cu apa de la chiuveta in radiator, ulei de masina in motor, lichid de frana amestecat, si unge-i rotile cu ulei inainte. Mai vedem daca apuci sa scrii, de motor nu mai vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt motoare si motoare. O partzeta care ajunge la 6 mii de ture poate merge 20.000 cu o bujie si inca 10.000 daca o periezi. A mea (una dintre) mananca o bujie la 5-6 mii, periata mai merge in ca 1-2 mii (si asta ca pentru ca o periez ca sa pot sa plec si pe urma uit sa cumpar)

 

Faptul ca tu ai facut din carpeala un mod de viata asta nu inseamna ca toti trebuie sa faca la fel. Din toata lista aia sunt de acord doar cu mersul pe ploaie (de ce doar 160??? :laugh: ) si pe sine de tramvai. In rest ori tii motorul un an si il dai, ori iti place sa il repari tot timpul, ori nu iti pasa de performantele obtinute, ori nu ai mers inca suficient timp futzi pompa de apa sau discurile de ambreiaj, ori ai nimerit intamplator antigel compatibil cu aliajele de aluminiu, ori mergi prea incet ca sa vezi ce inseamna brake fading. Ori ai un motor la care chiar nu conteaza.

 

Ia-ti un SS si fute-l o vara pe circuit cu apa de la chiuveta in radiator, ulei de masina in motor, lichid de frana amestecat, si unge-i rotile cu ulei inainte. Mai vedem daca apuci sa scrii, de motor nu mai vorbesc.

 

Eu vorbeam de ineptiile pe care le scot unii pe forum raspunzand stupizenii, de parca ar fi mari savanti chimisti sau mecanici de motoGP.

In cea mai mare parte, problemele care se discuta pe forum la sectiunea service sunt mai mult sau mai putin carpeli, chestiuni pe care le face omul acasa fara sa cheltuie bani sau intr-o situatie extrema, cand nu are service capabil la indemana sau are nevoie urgenta de o rezolvare.

Probleme de genul curatatul bujiei, unsul lantului, murdarirea cauciucurilor nu au un asa mare impact la utilizatorul de rand al motocicletelor incat sa afecteze performanta, performanta e spus prea mult in acest caz. Utilizatorul de rand are de obicei o motocicleta cumparata SH, veche de cativa anisori, pe care incearca sa o mentina in parametri de functionare.

Cineva care are o motocicleta noua nu va curata bujii cu peria de sarma, nu va amesteca uleiuri sau alte prostii.

 

O motocicleta 4T la care s-a ajuns sa se curete bujia cu peria de sarma are probleme mult mai mari si mai greu de rezolvat decat achizitionarea de bujii noi.

 

Lista mea de "merge" era pentru toti cei care dau raspunsuri savante fara a avea nici o notiune de practica in domeniu, dar se documenteaza din carti de specialitate, adresate mecanicilor de meserie.

 

Eu nu merg cu apa in loc de antigel insa am patit sa pierd antigel pe drum si am pus apa distilata in loc dupa ce am rezolvat cauza scurgerii si am continuat sa merg pana acasa ca nu era sa las motocicleta acolo ca nu am antigel moto la indemana... etc..

 

La motocicleta mea nu e cazul sa curat bujii cu peria, pentru ca am carburatia reglata corect. (tot de mine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasaneeeee.....lasaneeee..... curata cum vrei dar nu baga tu ineptii aici..din proprie experienta........sunt lucruri descoperite si invatate de altii....

i`m out....macar e bine sa recunosti ca uneori...aiurezi

mult pa

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...