Sari la conținut

Ulei in camera de ardere


Bicious
 Share

Postări Recomandate

Vizitator corleone
Spune Belbody, cati km ti-a mai mers bujia curatata cu peria de sarma sau la aragaz? inca 10000 cum scrie la carte, sau pana acasa? Si spune mai exact ce inseamna "si merge" din cele de mai jos? merge in parametri sau merge inca 10km?

 

Io zic ca merge motocicleta si daca ii bagi apa in rezervor in loc de benzina. A! da' numa pana se termina benzina din camera de nivel constant.

 

Ajuta omul sa-i mearga motorul in parametri, nu cu prostii.

 

Nu exista intrebari stupide, exista doar raspunsuri stupide.

 

My 2 cents.

 

Hai sa va dau din experienta unor nemti prosti care au scris o carte pt niste profesionisti idioti, ca acei profesionisti sa nu mai aiba ocazia sa vorbeasca din experienta lor, ci din citite. Nerabdatorii sa sara la ultima pagina unde se povesteste despre peria de sarma, briceag si altele.

 

Iar cei care sunt si mai nerabdatori, sa-si puna 14np18, ca merge. O vreme.

 

 

Peace.

 

Domnu' marele mecanic, in caz ca nu stii bujiile stau in flacara in motor :laugh: , cand mergi in forta se-ncing de dracu le ia, atunci de ce s-ar strica ca le cureti cu flacara?? ai cumva impresia ca stau la 90 de grade acolo in camera de ardere? si poti sa le dai si cu peria daca vrei ca n-au nici pe dracu, nu stiu cati km am facut dupa ce le-am curatat cu peria dar oricum destui.

Nu tot ce se scrie pe google sau yahooanswers e adevarat.

 

Peace si tie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niste carpaci. Iti zic eu sigur ca nu merge cu ulei de masina in motocicleta prea mult timp si mai ales daca vrei performanta, iar amestecul de tipuri diferite de lichid de frana distrug garniturile de la pompa de frana, furtunele si garniturile de la etriere, ca sa numai zic ca un lichid de frana cu un dot mai mic se distruge mult mai repede la temp ridicata, iar la o motocicleta se incinge rau de tot!

BelBody daca tu faci asa la motocicleta ta, nu mai invata si pe altii ca sa si le distruga pe ale lor, continua tu sa faci experimente savante cu peria de sarma si lasa-i pe ceilalti sa procedeze in modul corect. Si da-te tu cu cauciucul cu detergent sau ulei de lant pe el sau orice alt ulei..sa vezi ce repede dai coltul, sau poate tu mergi ca trenul pe sine si nu ai nevoie decat de partea din mijloc a cauciucului. A si expertule, daca ai o motocicleta SH de cativa anisori nu inseamna ca nu si-a mentinut performanta, poate decat in stilul tau de intretinere a ei, atunci nu si-ar mentine-o ai dreptate, iar chestia asta explica multe...A si aia de la motogp sau F1 cum ziceai tu maestre, sunt sigur ca nu incurca uleiurile sa puna de masina la motocicleta sau invers si in mod sigur nu se dau cu cauciucuri cu ulei pe ele si iarasi sigur nu curata bujiile cu peria de sarma, ca sa numai zic de lichidul de frana ptr ca nu scriu aia degeaba USE ONLY DOT 4(3) BRAKING FLUID

Editat de Bogdis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unele chestii sunt stiute inainte de a se inventa internetul :laugh: ...las-o cu searchurile...

si sa-ti zic de peria de sarma... din experienta pe oltcit....nu al meu era a lui taicamiu....le ardeam iarna si le frecam cu peria de sarma....in maxim 3000 de km erau pline de calamina......si le si mai ardeam..ca iarna nu pornea decat cu bujiile calde....vb de temperaturi de -14...grade...spre -20

si in loc sa tina 15 000 - 20 000 de km cat ar fi trebuit ....erau gata in 7-8 mii de km..si erau straine ..nu sinteroame..si alte gen tesla..etc.....

....faza e ca le pui noi....le faci treaba cu peria de sarma....si cand ai un drum lung te lasa cand ti-e lumea mai draga...si daca iti place sa stai pe marginea drumului sa te bagi in bujii nu ai decat.....cel putin la mobra mea....nu rpea imi arde sa desfac rezervor, filtru de aer ca sa schimb toata ziua

toata treaba e ca da scanteie dar nu mai da la fel.....se pierde f mult din intensitate.....si parametrii motorului se schimba...+ creste consumul.......

....avand in vedere si turatiile la care lucreaza....cred ca e de evitat...ca vrem sa traga...dar nu poate sa mearga cu ceva aiurea...in ea ..bujii oricare...ulei de care prinde ..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste carpaci. Iti zic eu sigur ca nu merge cu ulei de masina in motocicleta prea mult timp si mai ales daca vrei performanta, iar amestecul de tipuri diferite de lichid de frana distrug garniturile de la pompa de frana, furtunele si garniturile de la etriere, ca sa numai zic ca un lichid de frana cu un dot mai mic se distruge mult mai repede la temp ridicata, iar la o motocicleta se incinge rau de tot!

BelBody daca tu faci asa la motocicleta ta, nu mai invata si pe altii ca sa si le distruga pe ale lor, continua tu sa faci experimente savante cu peria de sarma si lasa-i pe ceilalti sa procedeze in modul corect. Si da-te tu cu cauciucul cu detergent sau ulei de lant pe el sau orice alt ulei..sa vezi ce repede dai coltul, sau poate tu mergi ca trenul pe sine si nu ai nevoie decat de partea din mijloc a cauciucului. A si expertule, daca ai o motocicleta SH de cativa anisori nu inseamna ca nu si-a mentinut performanta, poate decat in stilul tau de intretinere a ei, atunci nu si-ar mentine-o ai dreptate, iar chestia asta explica multe...A si aia de la motogp sau F1 cum ziceai tu maestre, sunt sigur ca nu incurca uleiurile sa puna de masina la motocicleta sau invers si in mod sigur nu se dau cu cauciucuri cu ulei pe ele si iarasi sigur nu curata bujiile cu peria de sarma, ca sa numai zic de lichidul de frana ptr ca nu scriu aia degeaba USE ONLY DOT 4(3) BRAKING FLUID

Bai nene, intai invata sa citesti si apoi raspunde. Daca nu intelegi citeste de doua ori. Nu citi printre randuri. De ce oare raspund retardatilor? :laugh:

Cata_30, la otlcitu' lu' taica-tu se ancrasau bujiile de bun ce era motorul, nu pentru ca erau curatate bujiile cu peria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, vad ca se face referire la carti, nu stiu din ce carte au fost postate paginile acelea si cine-s autorii dar o sa postez si eu un fragment dintr-un manual de japoneza , unde se mentioneaza cum se pot curata bujiile.

La ce ineptii se posteaza din ce in ce mai des pe acest forum cred ca pana la urma o sa renunt si eu la postat .....

post-334-1227731657_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa curete, dizolve uleiul de pe bujii..de asta sa dea cu spray din ala, da merge si cu carpa...dar carpa nu intra in ,,santul,, in care e electrodul...ziceam asa ca sa fie sigur... nu am zis de calamina in carburator....desi se depunde si in astea un oxid in timp....care e la fel de greu de dat jos.....

ziceam sa nu curete bujiile cu perie de sarma, sau cu metal...sa razuiasca pe acolo...ca pe BUJII, NU in CARBURATOR se depune calamina mai rapid.....

..

Tzutzule... lasa-ne... taticu... cu ....sprayurile.... lu.... peste... ca... nu ...avem... fiecare.... acasa.... service... moto... Dai ...cu carpa..., stergi ...cu.... batista,....arzi, ....dai.... cu.... smirghel.... si ....pana.... la.... urma.... tot ....dracu ....ala ...e... ca .....nu ...e ....de.... la ...bujie .....................................................:laugh: Si te mai si ataci :D)

Calamina in carburator :P

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Bai nene, intai invata sa citesti si apoi raspunde. Daca nu intelegi citeste de doua ori. Nu citi printre randuri. De ce oare raspund retardatilor? :laugh:

Cata_30, la otlcitu' lu' taica-tu se ancrasau bujiile de bun ce era motorul, nu pentru ca erau curatate bujiile cu peria.

 

Pun pariu ca in loc de set motor i-a bagat segmenti iar olsitu' se impaca mai greu doar cu segmentare, la chiulase ia bagat (daca i-a bagat) semeringuri de supape romanesti care aveau obiceiul sa sara de pe ghiduri, axe cu came nashpeturi care nu te lasau sa dai avansul corect la delco plus "tablele" care conduc aerul pentru racire indoite aiurea ca n-au mai stiut sa le puna la loc iar cireasa de pe tort silicon la garniturile dintre carburator si galeria de admisie. Si uite asa aparuse mitul ca olsitu' e o masina proasta iar sinteroamele nu sunt bune. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au, nu va mai certati. Ca vrem sa recunoastem sau nu, ce facem acasa in garaj, uneori sunt carpeli ( binenteles ca e bine sa le evitam pe cat posibil :laugh: ).

Aseara dupa servici m-am dus la moto, am pus bujiile si am pornit-o. A mers vreo 20 de minute, cat sa ajung pana acasa ( o lasasem undeva prin oras). Ajuns acasa binenentels bujiile erau umede. Undeva pe drum, cand am scos una din bujii (cea de la pistonul pe care mai tarziu am observat ca nu mergea) in timp ce mergea motorul, scotea aer puternic p-acolo...asta inseamna ca pistonul ala mergea in timpul ala sau scotea aer de la pistonul celalalt? Nu mergea pistonul din cauza ca era bujia uda? Auzisem ca daca merge o bujie din 2, ar pornii si al doilea piston, e adevarat? Locul in care intra bujiile e carburatorul?!

Mentionez ca acasa nu am mai testat absolut nimic, ca e bateria moarta si deseara fac rost de redresor.

 

P.S.: Bravo Binox

Editat de Bicious
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..

Tzutzule... lasa-ne... taticu... cu ....sprayurile.... lu.... peste... ca... nu ...avem... fiecare.... acasa.... service... moto... Dai ...cu carpa..., stergi ...cu.... batista,....arzi, ....dai.... cu.... smirghel.... si ....pana.... la.... urma.... tot ....dracu ....ala ...e... ca .....nu ...e ....de.... la ...bujie .....................................................:D Si te mai si ataci :P)

Calamina in carburator :huh:

 

daca-mi arati si mie unde am scris ca se face calamina in carburator dau o lada de bere :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au, nu va mai certati. Ca vrem sa recunoastem sau nu, ce facem acasa in garaj, uneori sunt carpeli ( binenteles ca e bine sa le evitam pe cat posibil smile.gif ).

Aseara dupa servici m-am dus la moto, am pus bujiile si am pornit-o. A mers vreo 20 de minute, cat sa ajung pana acasa ( o lasasem undeva prin oras). Ajuns acasa binenentels bujiile erau umede. Undeva pe drum, cand am scos una din bujii (cea de la pistonul pe care mai tarziu am observat ca nu mergea) in timp ce mergea motorul, scotea aer puternic p-acolo...asta inseamna ca pistonul ala mergea in timpul ala sau scotea aer de la pistonul celalalt? Nu mergea pistonul din cauza ca era bujia uda? Auzisem ca daca merge o bujie din 2, ar pornii si al doilea piston, e adevarat? Locul in care intra bujiile e carburatorul?!

Mentionez ca acasa nu am mai testat absolut nimic, ca e bateria moarta si deseara fac rost de redresor.

 

Din cate scrii aici se vede ca nu ai treaba cu mecanica , iti recomand sa nu mai umbli singur la ea ca risti sa o strici mai tare.

Ori apelezi la cineva care stie macar care-i carburatorul ori te apuci serios de studiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se poate sa-mi raspudeti la cele 2-3 chestii care intrebai, as fi recunoscator. Si nu vreau sa ma bag in ea, singura chestie care vreau s-o fac este sa pun redresorul sa incarc bateria, sa dau dup-aceea la demaror cu bujiile scoase, ca sa curat cat se poate uleiul care a intrat la pistoane cand am cazut cu ea pe-o parte.

Editat de Bicious
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, o sa-ti raspund.

Un cilindru nu are cum sa ia aer de la celalalt dar oricum nu poti sa-ti dai seama daca functioneaza normal numai daca vezi ca sufla aer.

Carburatorul nu e "chestia" in care se infig bujiile, aia se numeste chiulasa.

Ca sa-ti dai seama daca bujia merge ok scoate-o, pune-o in fisa iar partea metalica a bujiei (partea cu hexagonul pt cheie) tine-o lipita de o parte metalica nevopsita a motocicletei cum ar fi cilindrul, apoi dai la buton. Daca scanteia e albastra si apare numai intre electrodul central si cel de masa e ok, dar daca pe langa scanteia asta mai observi si alte scantei e cazul sa schimbi bujia ( sau sa o cureti calumea)

Ca sa-ti dai seama daca un cilindru functioneaza poti sa pui degetele umezite pe cotul de evacuare, daca-s amandoua cam la fel de fierbinti inseamna ca functioneaza amandoi cilindri daca nu ala mai rece ori nu functioneaza ori functioneaza prost( grija mare cand pui degetele deoarece coturile se incing f tare)

In mod normal ulei nu avea cum sa-ti intre in camera de ardere iar daca zici ca ai mers cu ea 20min , s-a dus tot uleiul (care e f putin probabil sa fi intrat)

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu bujia cum sa verific daca merge. Ce m-a deranjat aseara a fost ca decat un cilindru era fierbinte. Si erau umede bujiile (poate ptr ca nu am putut merge cu ea decat cu socul pus :laugh: ). O sa aflu deseara mai multe, dar m-a cam speriat faza ca nu mergea un piston, nu am putut verifica daca e din cauza bujiei ptr ca deja ajunsesem cu ea acasa si nu mai aveam baterie ca sa vad daca da scanteie. Ce este important...daca o bujie nu merge, automat nu merge pistonul corespondent ? ( imi zisese cineva ca cica si-ar lua scanteie de la bujia alalta si ar merge si pistonul ala, mi se pare cam ciudat sa fie asa)

P.S.: odata ce a mers doar in un piston, automat nu s-a curatat camera de ardere a pistonului nefolosit :|

Editat de Bicious
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baieti, in loc sa va certati si sa strigati mai tare care e carpaci si care nu, si intre noi fie vb, sunt cativa pe aici, mai bine il trimiteti pe baiatul asta la service.

bai nene daca nu ai nici o treaba cu mecanica, de ce te bagi sa faci pe mecanicul? nu am timp sa iti explic ca nu avea cum sa`ti ajunga ulei in camera de ardere, ca de ce nu functioneaza cilindrul care nu are scanteie, de ce nu da scanteie o bujie inecata si ce sunt alea detonatii sau auto-aprinderi, pentru simplul fapt ca nu ai intelelge nik din moment ce poti zice ca o bujie ia scanteie de la cealalta. e clar esti pe dinafara si asta nu e o rusine. nimeni nu se naste invatzat. dar daca tii la motorul ala, ia`l nene si du`te la un mecanic cu el. dar nu la nush ce vecin care repara si el dacii cu patentul si cu sarme.

 

cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu, faptul ca auzisem ca cica pistoanele si-ar lua aprindere si de la alta bujie ( si specificai ca mi s-ar parea aberant asta ), faptul ca stiu sa verific daca merge un piston, faptul ca stiu sa verific o amarata de bujie dar aseara N-AVEAM BATERIE SA VERIFIC, faptul ca stiu diferenta cand o bujie este umeda de la innecare in benzina, si cand e innecata in ceva mai negru si vascos ... daca asta ma face inapt, daca faptul ca intreb daca unele aberatii care le-am auzit sunt adevarate ... multam oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si merge ulei de masina la motocicleta.

Si merge antigel de masina la motocicleta.

Si merge lichid dot4 peste dot3.

Si merge sa amesteci 2 tipuri de uleiuri cum vrei tu.

Si merge apa in loc de antigel vara.

Si merge sa-ti ungi rotile cu ulei sau detergent si apoi sa mergi fara sa cazi.

Si merge sa mergi pe ploaie cu 160 km/h fara sa cazi.

Si merge sa treci in lung peste sine de tramvai ude fara sa cazi.

Si merge sa pui apa distilata in baterie chiar daca nu mai are deloc electrolit.

Si etc. etc. etc.

 

Toate astea le zic din practica nu din ce citesc pe forum. Pe forum dau sfaturi din experienta proprie, nu din ce citesc prin alte parti.

Daca toate "jmecheriile" astea le-ai incercat pe banii tai, imi scot palaria.

 

Spune Belbody, cati km ti-a mai mers bujia curatata cu peria de sarma sau la aragaz? inca 10000 cum scrie la carte, sau pana acasa? Si spune mai exact ce inseamna "si merge" din cele de mai jos? merge in parametri sau merge inca 10km?

 

Io zic ca merge motocicleta si daca ii bagi apa in rezervor in loc de benzina. A! da' numa pana se termina benzina din camera de nivel constant.

 

Ajuta omul sa-i mearga motorul in parametri, nu cu prostii.

 

Nu exista intrebari stupide, exista doar raspunsuri stupide.

 

My 2 cents.

 

Hai sa va dau din experienta unor nemti prosti care au scris o carte pt niste profesionisti idioti, ca acei profesionisti sa nu mai aiba ocazia sa vorbeasca din experienta lor, ci din citite. Nerabdatorii sa sara la ultima pagina unde se povesteste despre peria de sarma, briceag si altele.

 

Iar cei care sunt si mai nerabdatori, sa-si puna 14np18, ca merge. O vreme.

 

 

Peace.

:laugh: :D

 

Bujii umede - pentru lectura http://www.drpiston.com/Cvcarbs.html

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu, faptul ca auzisem ca cica pistoanele si-ar lua aprindere si de la alta bujie ( si specificai ca mi s-ar parea aberant asta ), faptul ca stiu sa verific daca merge un piston, faptul ca stiu sa verific o amarata de bujie dar aseara N-AVEAM BATERIE SA VERIFIC, faptul ca stiu diferenta cand o bujie este umeda de la innecare in benzina, si cand e innecata in ceva mai negru si vascos ... daca asta ma face inapt, daca faptul ca intreb daca unele aberatii care le-am auzit sunt adevarate ... multam oricum

bre, nu te simti ofensat ca nu am zis ca esti inapt si nici nu am vrut sa te jignesc. dar degeaba incerc sa iti explic ceva, pentru ca nu ai intelege. cum sa`ti spun sa verifici in carburator daca tu zici ca e ala in care intra bujia? eu zic umbla in carburator si tu desfaci chiuloasa. corect? sunt chestii la care nu ne pricepem si la care trebe sa`i lasam pe cei care se pricep. cum ar fi sa vin eu la tine la munca si sa incerc sa fac treaba in locul tau. am spus doar sa merg al un mecanic sa vezi despre ce e vb. si acum asa ca un sfat, sau cum as face eu daca asa vrea sa ma apuc sa repar televizoare sau orice altceva. intai as pune mana pe carte si incerca sa deprind lucrurile elementare. inca odata iti spun ca nu am vrut sa te jignesc in nici un fel. daca am facut`o imi cer scuze. dar toate abilitatile pe care le`ai enumarat mai sus nu te transforma intr`un mecanic. nici macar intr`unul amator. no offence.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, nu te simti ofensat ca nu am zis ca esti inapt si nici nu am vrut sa te jignesc. dar degeaba incerc sa iti explic ceva, pentru ca nu ai intelege. cum sa`ti spun sa verifici in carburator daca tu zici ca e ala in care intra bujia? eu zic umbla in carburator si tu desfaci chiuloasa. corect? sunt chestii la care nu ne pricepem si la care trebe sa`i lasam pe cei care se pricep. cum ar fi sa vin eu la tine la munca si sa incerc sa fac treaba in locul tau. am spus doar sa merg al un mecanic sa vezi despre ce e vb. si acum asa ca un sfat, sau cum as face eu daca asa vrea sa ma apuc sa repar televizoare sau orice altceva. intai as pune mana pe carte si incerca sa deprind lucrurile elementare. inca odata iti spun ca nu am vrut sa te jignesc in nici un fel. daca am facut`o imi cer scuze. dar toate abilitatile pe care le`ai enumarat mai sus nu te transforma intr`un mecanic. nici macar intr`unul amator. no offence.

 

:laugh: Corect. Chestiile complicate nu le stiu si nici nu ma bag. Dar intreb ceva simplu: daca o bujie din 2 nu merg, nu porneste motocicleta sau merge intr-un piston? Daca e varianta 2 ma simt mai linistit pana deseara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

) tine-o lipita de o parte metalica nevopsita a motocicletei cum ar fi cilindrul, apoi dai la buton. Daca scanteia e albastra si apare numai intre electrodul central si cel de masa e ok, dar daca pe langa scanteia asta mai observi si alte scantei e cazul sa schimbi bujia ( sau sa o cureti calumea)

Prima data trebuie inlaturata cauza, apoi efectul(bujia), asa e mai ieftin. Bujia mea iridiu am montat-o cand functionarea era defectuoasa, a imbunatatit putin, apoi s-a udat in repetate randuri, uda nu mai dadea scatee aproape deloc, intre electrozi zero. Dupa rezolvarea problemei cu innecul "iridiul" s-a revenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Corect. Chestiile complicate nu le stiu si nici nu ma bag. Dar intreb ceva simplu: daca o bujie din 2 nu merg, nu porneste motocicleta sau merge intr-un piston? Daca e varianta 2 ma simt mai linistit pana deseara :D

poate fi si varianta 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Corect. Chestiile complicate nu le stiu si nici nu ma bag. Dar intreb ceva simplu: daca o bujie din 2 nu merg, nu porneste motocicleta sau merge intr-un piston? Daca e varianta 2 ma simt mai linistit pana deseara :D

este ca si cum ai pleca de pe loc cu maina si frana mana e trasa la maxim. Se poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am mers cu putere la jumate, s-a simtit asta, dar eram la 3 km de casa asa ca am fost nevoit, ca sa nu ma car cu ea sau sa platesc pe cineva sa mi-o ia cu remorca. Multam frumos de sfaturi.

Editat de Bicious
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene, intai invata sa citesti si apoi raspunde. Daca nu intelegi citeste de doua ori. Nu citi printre randuri. De ce oare raspund retardatilor? :laugh:

Cata_30, la otlcitu' lu' taica-tu se ancrasau bujiile de bun ce era motorul, nu pentru ca erau curatate bujiile cu peria.

nu rade de motoarele boxer....pana sa-i treaca ,,viata,, si sa ajunga la fiare vechi era o masina excelenta.... :D :P

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am mers cu putere la jumate, s-a simtit asta, dar eram la 3 km de casa asa ca am fost nevoit, ca sa nu ma car cu ea sau sa platesc pe cineva sa mi-o ia cu remorca. Multam frumos de sfaturi.

puterea era mai putin de jumate din cauza ca pistonul functional trebuie sa il impinga si pe celalalt care franeaza. Din cauza asta pornitea e mult mai greoaie. Este naspa si numai daca nu merge 1 cilindru din 4.

La mine e ceva mai simplu: "un cilindru, o problema", dar sunt alte dezavantaje

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...