Sari la conținut

mare ajutor la un kawasaki zzr1100 dn 96


Postări Recomandate

Totul a inceput cand mi-a fiert apa la motor si mi-a bagat apa in ulei si invers.Am desfacut motorul,garnitura de chiuloasa nu era ciupita deci am crezut ca e chiuloasa fisurata.Am cumparat o chiuloasa completa second-hand foarte buna,am montat chiuloasa cu garnitura de chiuloasa noua si surpriza.....baga iar apa in ulei dar numai dupa ce ajunge apa la 90 de grade.S-au verificat si garniturile de cauciuc dintre cilindri si bloc,blocul nu se vede fisurat si chiar nu mai stiu ce ar putea avea.Mi s-a mai spus ca s-ar putea sa fie de la cartere.........nici eu nu mai stiu....astept niste pareri caci de o luna stau si stau degeaba!!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu exact cum e la modelul tau dar la multe japo e posibil sa se amestece apa cu uleiul din cauza pompei de apa. Daca alte idei nu mai ai incearca si varianta asta, eventual uita-te in manual sa vezi daca e posibil sa se intample asta daca de ex vreun simering al pompei e uzat( sau alte piese)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ta este pompa de apa !!! La fel am patit si eu tot la un Kawasaki ! Era un GPZ 600 de prin '92 si avea aceleasi simptome ca al tau , incingea si se albea uleiul....se facea ca laptele . Dupa ce am dat cu tunu in stanga si-n dreapta sa fac rost de o pompa de apa, in zadar insa, am gasit un strungar bun care mi-a desfacut pompa in bucatzele, i-a refacut axul , i-a facut nu stiu ce simeringuri si era k noua !!! Dupa ce am montat pompa de apa si am schimbat de cateva ori uleiul nu am mai avut probleme .

Spor la reparatii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe axul pompei duale ulei-apa se afla o presetupa, un fel de semering dublu cu un arc elicoidal intre bucsele de grafit, care nu lasa apa sa intre peste ulei si invers uleiul sa intre peste apa!

Am patit-o si eu la BMW!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ta este pompa de apa !!! La fel am patit si eu tot la un Kawasaki ! Era un GPZ 600 de prin '92 si avea aceleasi simptome ca al tau , incingea si se albea uleiul....se facea ca laptele . Dupa ce am dat cu tunu in stanga si-n dreapta sa fac rost de o pompa de apa, in zadar insa, am gasit un strungar bun care mi-a desfacut pompa in bucatzele, i-a refacut axul , i-a facut nu stiu ce simeringuri si era k noua !!! Dupa ce am montat pompa de apa si am schimbat de cateva ori uleiul nu am mai avut probleme .

Spor la reparatii !

aceeasi problema si la un zzr600. si tot asa , schimba garnitura de chiulasa. etc , ca pana la urma sa ne dam seama ca este presetupa de la pompa ulei-apa.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompa de apa am desfacut-o bucatele si se prezinta ok, a mai ramas o ultima sansa.......sa ma duc sa-mi rectific suprafata la cilindri am comandat o garnitura de chiuloasa mai groasa in caz de mai iau din suprafata de la cilindri........cam asta am inteles si eu de la mecanic.....deja mi-a invatat si el motorul pe de rost,in caz ca nu stia :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate ... unde ai gasit garnitura de chiulasa mai groasa decat standardul ? Kawa stiam ca nu face.

 

pompa de apa am desfacut-o bucatele si se prezinta ok, a mai ramas o ultima sansa.......sa ma duc sa-mi rectific suprafata la cilindri am comandat o garnitura de chiuloasa mai groasa in caz de mai iau din suprafata de la cilindri........cam asta am inteles si eu de la mecanic.....deja mi-a invatat si el motorul pe de rost,in caz ca nu stia :friends:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti careva nevoie de garnituri de chiulasa diferite de standard sau la modele mai rare, dati un PM. Am pe cineva care confectioneaza, la calitate maxima.

Hai noroc! :laugh:

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator rock46hunt
Totul a inceput cand mi-a fiert apa la motor si mi-a bagat apa in ulei si invers.Am desfacut motorul,garnitura de chiuloasa nu era ciupita deci am crezut ca e chiuloasa fisurata.Am cumparat o chiuloasa completa second-hand foarte buna,am montat chiuloasa cu garnitura de chiuloasa noua si surpriza.....baga iar apa in ulei dar numai dupa ce ajunge apa la 90 de grade.S-au verificat si garniturile de cauciuc dintre cilindri si bloc,blocul nu se vede fisurat si chiar nu mai stiu ce ar putea avea.Mi s-a mai spus ca s-ar putea sa fie de la cartere.........nici eu nu mai stiu....astept niste pareri caci de o luna stau si stau degeaba!!! :D

 

salut!eu cred ca este de la blocul de cilindri,lichidul de racire trece doar prin radiator,chiuloasa,blocul de cilindri si pompa.ar mai putea fi si semeringul pompei de apa.cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi rock46hunt deocamdata am ramas in stand-by...revin cu rezolvarea..ce ai vrut sa spui de blocul de cilindri ?Ca e fisurat sau ca nu mai are planeitate?Fisurat cica n-ar fi ca a turnat benzina prin gaurelele alea si n-ar fi curs....Mai vorbim!!! asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...