atillas Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 deja uleiurile moderne sunt ff bune,doar ca unele firme au mai multa experienta in offroad decat altii:Yacco,Putoline,Ipone,Bel Ray,Motorex etc. sunt marci consacrate in domeniu fiecare ale +uri si - uri,n-am observat niciodata ca folosirea unei marci anume (dintre acestia) ar duce la performante mai bune. aici e vorba ca folosirea unor uleiuri de calitate intretin si prelungesc viata motorului sau a celorlalte elemente componente ce folosesc ulei(telescoape,lant,etc etc)..ptr performante mai bune trebuiesc folositi aditivi si benzina de calitate..dar asta e alta discutie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Pai numai la uleiuri de calitate ma gandeam.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
martinez Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 mie mi l-o spalat un prieten eu am stat si m-am uitat cre k o stiut el ce face acolo:destul de simplu am zis eu de pe margine ,so:scos,spalat de muuuult jeg in apa ku ceva detergent lichid,uscat aprox 2 h,impregnat cu nu jtiu ce..si bagat la lok simplu,nu?? eu:dat o ciorba de burta drept recompensa si gata... AM REZOLVAT-O SI PE ASTA!.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 mie mi l-o spalat un prieteneu am stat si m-am uitat cre k o stiut el ce face acolo:destul de simplu am zis eu de pe margine ,so:scos,spalat de muuuult jeg in apa ku ceva detergent lichid,uscat aprox 2 h,impregnat cu nu jtiu ce..si bagat la lok simplu,nu?? eu:dat o ciorba de burta drept recompensa si gata... AM REZOLVAT-O SI PE ASTA!.... asa-i cel mai curat bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
martinez Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 asa-i cel mai curat bravo sa vaz cum negociez un skimb de ulei,hahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 cea mai curata solutie de pana acum..incredibil,de ce nu m-am gandit pana acum la asta?? ..e ca inventia cuiului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 sa vaz cum negociez un skimb de ulei,hahahaha fumeile-astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
martinez Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 fumeile-astea.... "scopul scuza mijloacele"...eu asa am invatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 ramaneti on topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Sa nu rada nimeni pana nu incearca: O oala in care se pune detergent de vase apoi se completeaza cu apa si se scufunda integral filtrul. Se pune pe aragaz.In momentul in care incepe sa fiarba se opreste flacara.Dupa racirea partiala se clateste cu apa fierbinte(daca nu se face aceasta operatiune filtrul va fi tare dupa uscare,aproape casant) Nu se stoarce si nici nu se usuca fortat. Arata si functioneaza ca nou.Nu se rupe,nu se dezlipeste. Nu este o avere un filtru,dar totusi este.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 salut, o intrebare, daca dupa ce am spalat filtru nu l-am dat cu spray de uns are ceva ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Solutia de impregnare pentru filtrul de aer are urmatoarele proprietatii: -Nu permite trecerea apei -Nu permite impregnarea noroiului -Nu permite trecerea prafului. Pe cand apa cu care speli filtrul si detergentul nu au nici una din aceste proprietatii. Ca un test: pune pe maini solutie de impregnare si incearca sa te speli pe maini doar cu apa si o sa vezi ca se duce foarte greu. 1 Litru de solutie il puteti folosi cam 6-7 luni(deci merita investitia de 40-50RON) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Solutia de impregnare pentru filtrul de aer are urmatoarele proprietatii:-Nu permite trecerea apei -Nu permite impregnarea noroiului -Nu permite trecerea prafului. Pe cand apa cu care speli filtrul si detergentul nu au nici una din aceste proprietatii. Ca un test: pune pe maini solutie de impregnare si incearca sa te speli pe maini doar cu apa si o sa vezi ca se duce foarte greu. 1 Litru de solutie il puteti folosi cam 6-7 luni(deci merita investitia de 40-50RON) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 salut, o intrebare, daca dupa ce am spalat filtru nu l-am dat cu spray de uns are ceva ? multumesc Da. Randamentul lui in cazul in care il folosesti asa scade cu 80-90%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 ok, multumesc de raspunsuri ! momentan motorul e desfacut, deci nu-mi fac griji cu apa si prafu solutia de impregnare are vreun nume ? incaodata multumiri, bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) ok, multumesc de raspunsuri ! momentan motorul e desfacut, deci nu-mi fac griji cu apa si prafu solutia de impregnare are vreun nume ? incaodata multumiri, bafta ! Are un nume. Ulei pentru filtru aer. Ea poate fi sub forma de lichid sau spray. http://www.yacco-lub.ro/produse.php?ids=43 http://www.motociclete.com.ro/magazin/inde...product_id=1686 Editat Februarie 25, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Aici este o chestie care eu nu o inteleg. Filtrul clasic este foarte eficient cand vine vorba despre filtrat,insa devine restrictiv din primii km parcursi Filtrul cu burete nu este restrictiv,insa nu filtreaza eficient.De aceea se trateaza cu ulei,pe acesta lipindu-se praful. La ungere se imbaxeste(si asta nu poate fi contestat,se poate incerca sa se sufle prin material textil curat sau stropit cu ulei)dar totusi este mai eficient cu 20% fata de un filtru clasic. Parti de ulei si praf sunt cu siguranta absorbite in motor in cazul filtrului din burete...De ce spun asta?interiorul traiectului de admisie la orice filtru care se trateaza cu ulei este uleios si plin de praf imbibat in ulei.Pe cand un traiect de admisie cu filtru clasic schimbat la timp este IMACULAT. Si ce ma distreaza mai mult este caciula pentru filtru in cazul zonelor nisipoase.Pai care-i figura?ne laudam ca filtrul nostru nu este restrictiv,dar trebuie imbracat cu tricou,geaca si fular ca sa filtreze... Ktm nu are variante de filtre clasice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Aici este o chestie care eu nu o inteleg.Filtrul clasic este foarte eficient cand vine vorba despre filtrat,insa devine restrictiv din primii km parcursi Filtrul cu burete nu este restrictiv,insa nu filtreaza eficient.De aceea se trateaza cu ulei,pe acesta lipindu-se praful. La ungere se imbaxeste(si asta nu poate fi contestat,se poate incerca sa se sufle prin material textil curat sau stropit cu ulei)dar totusi este mai eficient cu 20% fata de un filtru clasic. Parti de ulei si praf sunt cu siguranta absorbite in motor in cazul filtrului din burete...De ce spun asta?interiorul traiectului de admisie la orice filtru care se trateaza cu ulei este uleios si plin de praf imbibat in ulei.Pe cand un traiect de admisie cu filtru clasic schimbat la timp este IMACULAT. Si ce ma distreaza mai mult este caciula pentru filtru in cazul zonelor nisipoase.Pai care-i figura?ne laudam ca filtrul nostru nu este restrictiv,dar trebuie imbracat cu tricou,geaca si fular ca sa filtreze... Ktm nu are variante de filtre clasice? Multe modele si marci de motociclete au filtru de aer impregnat cu ulei. Si mai depinde si cat de performant se vrea motorul etc. Dar nu-ti mai zic nimic pentru ca te faci singur de ras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Aici este o chestie care eu nu o inteleg.Filtrul clasic este foarte eficient cand vine vorba despre filtrat,insa devine restrictiv din primii km parcursi Filtrul cu burete nu este restrictiv,insa nu filtreaza eficient.De aceea se trateaza cu ulei,pe acesta lipindu-se praful. La ungere se imbaxeste(si asta nu poate fi contestat,se poate incerca sa se sufle prin material textil curat sau stropit cu ulei)dar totusi este mai eficient cu 20% fata de un filtru clasic. Parti de ulei si praf sunt cu siguranta absorbite in motor in cazul filtrului din burete...De ce spun asta?interiorul traiectului de admisie la orice filtru care se trateaza cu ulei este uleios si plin de praf imbibat in ulei.Pe cand un traiect de admisie cu filtru clasic schimbat la timp este IMACULAT. Si ce ma distreaza mai mult este caciula pentru filtru in cazul zonelor nisipoase.Pai care-i figura?ne laudam ca filtrul nostru nu este restrictiv,dar trebuie imbracat cu tricou,geaca si fular ca sa filtreze... Ktm nu are variante de filtre clasice? si in ideea ca folosesti cartus clasic de filtrare si ai parte de un an secetos iti cumperi 40 de filtre(ca la max 2 iesiri trebuie filtru nou ca se umple instant de mizerie)?iar la motoarele noastre(si avem vreo 30 in gasca la nici un schimb de filtru sau curatire nu am gasit traiectul imbacsit si lipicios)..alta problema interesanta ar fi cum se comporta filtrul clasic la un contact de 1 minut cu apa..daca are ceva praf se transforma in mazga si mai porneste draq motorul..tu chiar crezi ca zeci de ingineri care lucreaza in proiectare sunt asa de incuiati la minte si o sa vii tu sa inventezi cuiul?no offence dar crede-ma ca filtrul de hartie nu are ce cauta la enduro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 cat ii trebuie unui exc culcat in apa pe partea stanga sa traga apa in motor?care filtru ar conduce apa mai"vioi" catre cilindru? Din acest punct de vedere,cum se comporta filtrul de aer?ambele variante Situatie de genul am servit eu astazi intr-un sant acoperit cu gheata care era mai adanc decat am preconizat.Noroc ca am oprit motorul.Cand am ridicat motocicleta din carcasa filtrului curgea un rau.Am scos capacul,filtrul,am urcat motorul cu fata pe damb sa sa scurga apa din carcasa.Filtru nu l-am mai montat.Era ca si buretele de vase dupa spalat vasele de la o nunta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Pana va apare filtru GoreTex, le folosim pe astea care sunt (este). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) In enunt era o intrebare(despre apa in filtru).Pentru noi din nord,o picatura de apa intr-un motor cu un raport de compresie de 11:1 inseamna o biela indoita. In raspuns este o ironie ieftina de bUCALE(cu accent pe e) Si ca sa fiu in ton cu predecesorul, Hai pa Editat Februarie 25, 2009 de pasbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 bogdane..am o filmare ptr tine cu 5 ktm-uri in 4 si 2 timpi care la o traversare a argesului pur si simplu au fost luate de apa si s-a alergat 300 de m(de fapt s-au pescuit)dupa ele..motoarele erau intr-adevar pline de apa incepand din esapament si terminand cu cilindrul dar au scapat fara biele stambe sau altceva..iar cu treaba cu filtrul asta e..daca tu inventezi ceva safe ptr apa si noroi mai bun decat filtrul clasic sunt primul tau client(si nu incerca sa sesizezi vreo ironie ca nu exista) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 filtrul clasic, de hartie, este superior celui de burete, insa in conditiile in care expunerea la elemente este foarte dura la offroad, pur si simplu nu este viabila varianta.filtrul de burete cu densitati diferite este suficient, intretinerea lui corecta nepermitand admisia de praf la dimensiuni semnificative. nici eu nu am avut pana acum mizerie dincolo de filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Ulei in cutia filtrului de aer mai poate sa apara si de la epuratorul de gaze din baia de ulei. Se poate intampla daca se merge cu ulei in motor mai mult decat trebuie. Nu inseamna ca provine de la uleiul cu care este imbibat filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.