martinez Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 asa-i cel mai curat bravo sa vaz cum negociez un skimb de ulei,hahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 cea mai curata solutie de pana acum..incredibil,de ce nu m-am gandit pana acum la asta?? ..e ca inventia cuiului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 sa vaz cum negociez un skimb de ulei,hahahaha fumeile-astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
martinez Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 fumeile-astea.... "scopul scuza mijloacele"...eu asa am invatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Sa nu rada nimeni pana nu incearca: O oala in care se pune detergent de vase apoi se completeaza cu apa si se scufunda integral filtrul. Se pune pe aragaz.In momentul in care incepe sa fiarba se opreste flacara.Dupa racirea partiala se clateste cu apa fierbinte(daca nu se face aceasta operatiune filtrul va fi tare dupa uscare,aproape casant) Nu se stoarce si nici nu se usuca fortat. Arata si functioneaza ca nou.Nu se rupe,nu se dezlipeste. Nu este o avere un filtru,dar totusi este.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 salut, o intrebare, daca dupa ce am spalat filtru nu l-am dat cu spray de uns are ceva ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Solutia de impregnare pentru filtrul de aer are urmatoarele proprietatii: -Nu permite trecerea apei -Nu permite impregnarea noroiului -Nu permite trecerea prafului. Pe cand apa cu care speli filtrul si detergentul nu au nici una din aceste proprietatii. Ca un test: pune pe maini solutie de impregnare si incearca sa te speli pe maini doar cu apa si o sa vezi ca se duce foarte greu. 1 Litru de solutie il puteti folosi cam 6-7 luni(deci merita investitia de 40-50RON) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Solutia de impregnare pentru filtrul de aer are urmatoarele proprietatii:-Nu permite trecerea apei -Nu permite impregnarea noroiului -Nu permite trecerea prafului. Pe cand apa cu care speli filtrul si detergentul nu au nici una din aceste proprietatii. Ca un test: pune pe maini solutie de impregnare si incearca sa te speli pe maini doar cu apa si o sa vezi ca se duce foarte greu. 1 Litru de solutie il puteti folosi cam 6-7 luni(deci merita investitia de 40-50RON) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 salut, o intrebare, daca dupa ce am spalat filtru nu l-am dat cu spray de uns are ceva ? multumesc Da. Randamentul lui in cazul in care il folosesti asa scade cu 80-90%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 ok, multumesc de raspunsuri ! momentan motorul e desfacut, deci nu-mi fac griji cu apa si prafu solutia de impregnare are vreun nume ? incaodata multumiri, bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) ok, multumesc de raspunsuri ! momentan motorul e desfacut, deci nu-mi fac griji cu apa si prafu solutia de impregnare are vreun nume ? incaodata multumiri, bafta ! Are un nume. Ulei pentru filtru aer. Ea poate fi sub forma de lichid sau spray. http://www.yacco-lub.ro/produse.php?ids=43 http://www.motociclete.com.ro/magazin/inde...product_id=1686 Editat Februarie 25, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Aici este o chestie care eu nu o inteleg. Filtrul clasic este foarte eficient cand vine vorba despre filtrat,insa devine restrictiv din primii km parcursi Filtrul cu burete nu este restrictiv,insa nu filtreaza eficient.De aceea se trateaza cu ulei,pe acesta lipindu-se praful. La ungere se imbaxeste(si asta nu poate fi contestat,se poate incerca sa se sufle prin material textil curat sau stropit cu ulei)dar totusi este mai eficient cu 20% fata de un filtru clasic. Parti de ulei si praf sunt cu siguranta absorbite in motor in cazul filtrului din burete...De ce spun asta?interiorul traiectului de admisie la orice filtru care se trateaza cu ulei este uleios si plin de praf imbibat in ulei.Pe cand un traiect de admisie cu filtru clasic schimbat la timp este IMACULAT. Si ce ma distreaza mai mult este caciula pentru filtru in cazul zonelor nisipoase.Pai care-i figura?ne laudam ca filtrul nostru nu este restrictiv,dar trebuie imbracat cu tricou,geaca si fular ca sa filtreze... Ktm nu are variante de filtre clasice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Aici este o chestie care eu nu o inteleg.Filtrul clasic este foarte eficient cand vine vorba despre filtrat,insa devine restrictiv din primii km parcursi Filtrul cu burete nu este restrictiv,insa nu filtreaza eficient.De aceea se trateaza cu ulei,pe acesta lipindu-se praful. La ungere se imbaxeste(si asta nu poate fi contestat,se poate incerca sa se sufle prin material textil curat sau stropit cu ulei)dar totusi este mai eficient cu 20% fata de un filtru clasic. Parti de ulei si praf sunt cu siguranta absorbite in motor in cazul filtrului din burete...De ce spun asta?interiorul traiectului de admisie la orice filtru care se trateaza cu ulei este uleios si plin de praf imbibat in ulei.Pe cand un traiect de admisie cu filtru clasic schimbat la timp este IMACULAT. Si ce ma distreaza mai mult este caciula pentru filtru in cazul zonelor nisipoase.Pai care-i figura?ne laudam ca filtrul nostru nu este restrictiv,dar trebuie imbracat cu tricou,geaca si fular ca sa filtreze... Ktm nu are variante de filtre clasice? Multe modele si marci de motociclete au filtru de aer impregnat cu ulei. Si mai depinde si cat de performant se vrea motorul etc. Dar nu-ti mai zic nimic pentru ca te faci singur de ras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Aici este o chestie care eu nu o inteleg.Filtrul clasic este foarte eficient cand vine vorba despre filtrat,insa devine restrictiv din primii km parcursi Filtrul cu burete nu este restrictiv,insa nu filtreaza eficient.De aceea se trateaza cu ulei,pe acesta lipindu-se praful. La ungere se imbaxeste(si asta nu poate fi contestat,se poate incerca sa se sufle prin material textil curat sau stropit cu ulei)dar totusi este mai eficient cu 20% fata de un filtru clasic. Parti de ulei si praf sunt cu siguranta absorbite in motor in cazul filtrului din burete...De ce spun asta?interiorul traiectului de admisie la orice filtru care se trateaza cu ulei este uleios si plin de praf imbibat in ulei.Pe cand un traiect de admisie cu filtru clasic schimbat la timp este IMACULAT. Si ce ma distreaza mai mult este caciula pentru filtru in cazul zonelor nisipoase.Pai care-i figura?ne laudam ca filtrul nostru nu este restrictiv,dar trebuie imbracat cu tricou,geaca si fular ca sa filtreze... Ktm nu are variante de filtre clasice? si in ideea ca folosesti cartus clasic de filtrare si ai parte de un an secetos iti cumperi 40 de filtre(ca la max 2 iesiri trebuie filtru nou ca se umple instant de mizerie)?iar la motoarele noastre(si avem vreo 30 in gasca la nici un schimb de filtru sau curatire nu am gasit traiectul imbacsit si lipicios)..alta problema interesanta ar fi cum se comporta filtrul clasic la un contact de 1 minut cu apa..daca are ceva praf se transforma in mazga si mai porneste draq motorul..tu chiar crezi ca zeci de ingineri care lucreaza in proiectare sunt asa de incuiati la minte si o sa vii tu sa inventezi cuiul?no offence dar crede-ma ca filtrul de hartie nu are ce cauta la enduro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 cat ii trebuie unui exc culcat in apa pe partea stanga sa traga apa in motor?care filtru ar conduce apa mai"vioi" catre cilindru? Din acest punct de vedere,cum se comporta filtrul de aer?ambele variante Situatie de genul am servit eu astazi intr-un sant acoperit cu gheata care era mai adanc decat am preconizat.Noroc ca am oprit motorul.Cand am ridicat motocicleta din carcasa filtrului curgea un rau.Am scos capacul,filtrul,am urcat motorul cu fata pe damb sa sa scurga apa din carcasa.Filtru nu l-am mai montat.Era ca si buretele de vase dupa spalat vasele de la o nunta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Pana va apare filtru GoreTex, le folosim pe astea care sunt (este). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) In enunt era o intrebare(despre apa in filtru).Pentru noi din nord,o picatura de apa intr-un motor cu un raport de compresie de 11:1 inseamna o biela indoita. In raspuns este o ironie ieftina de bUCALE(cu accent pe e) Si ca sa fiu in ton cu predecesorul, Hai pa Editat Februarie 25, 2009 de pasbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 bogdane..am o filmare ptr tine cu 5 ktm-uri in 4 si 2 timpi care la o traversare a argesului pur si simplu au fost luate de apa si s-a alergat 300 de m(de fapt s-au pescuit)dupa ele..motoarele erau intr-adevar pline de apa incepand din esapament si terminand cu cilindrul dar au scapat fara biele stambe sau altceva..iar cu treaba cu filtrul asta e..daca tu inventezi ceva safe ptr apa si noroi mai bun decat filtrul clasic sunt primul tau client(si nu incerca sa sesizezi vreo ironie ca nu exista) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Ulei in cutia filtrului de aer mai poate sa apara si de la epuratorul de gaze din baia de ulei. Se poate intampla daca se merge cu ulei in motor mai mult decat trebuie. Nu inseamna ca provine de la uleiul cu care este imbibat filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) am observat ca atunci cand posetezi si ajungi greu la motor sa il intorci..gasesti fleasca de ulei(uneori)in filtru..si am ajuns la concluzia ca ajunge acolo pe epurator asa ca nu intotdeauna..iar cand il readuci pe linia de plutire scoate un fum ca o locomotiva veche pe carbuni de roseste orice motor in 2 timpi..uitati o poza de genu cand am gasit balta in filtru.. Editat Februarie 26, 2009 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 lipsesc manusile... si parte cu poze cand se unge cu "'grease"' marginile filtrului(unii folosesc altii nu) e asa da. sper sa nu fiu acuzat ca fac reclama, si nu mascata, ca eu sunt importator, DAR: 1. daca nu cumparati KIT-ul de la twin air, adica 2 galeti, una mica pt solutie impregnat, una mare pt solutie de spalat, care au pe fund o grila sa se poata decanta mizeria atunci luat 2 galeti cu capac(pt a evita evaporarea + miros) si puneti solutiile fiecare la galeata ei. Dupa mai multe spalari cand vedeti voi ca solutia de spalat s-a murdarit o aruncati. cea de impregnat se consuma numai, nu are valabilitate, nu se evapora daca are capac. 2. inainte sa folositi solutia de impregnat "agitati bine" 3. solutia de spalat este asa zisul PETROSIN, un solvent usor pt a nu ataca buretele filtrelor. 4. din experienta mea(de vreo 15 ani) ca pe vremea "raposatului" la CZ aveam filtre de aer pe care le suflam cu aer sau cumparam filtre de Skoda ca se potriveau, va pot expune urmatoarele: a. cumparati min 3 filtre de aer. folositi manusi de cauciuc si spalatiile pe toate odata. eu le las 1 zi sau peste noapte sa se usuce(evapore bine). le impregnez pe toate trei bine, adica le scufund in ulei si le storc tot atat de bine. Curat foarte bine interiorul cutiei de filtru, dupa care montez dar nu inainte de a da cu vaselina la zona de imbinare si a verifica daca etansaza bine. Celelalte doua le bag in pungi separate. Cand se murdaresc toate repet operatiunea. b. viata motorului depinde SI DE curatirea filtrului de aer asa ca atentie....... c. acei "chilotei" care se pun peste filtru sunt pt cursele pe nisip sau pe praf f mare. d. mai sunt si alte chestii care ajuta precum power flow kit pt o mai buna "oxigenare" La enduro folosesc max 2 filtre/weeknd dar la motocros folosesc 3-4 filtre /weekend asa ca am spalat la filtre de ........... Mai acum cativa ani spalam cu mana goala de aveam niste degete/unghii de toata frumusetea nu prea intindeam mana la fete ca..... daca va mai pot fi de folos.... bafta, eu sunt maine la ciolpani. cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 salut.. eu am luat 2 caserole de mancare de-alea cu capac la 5 lei si, ca era la reducere solutii de la putoline, dar... erau de curatat la 4l si de impregnat la 1l si-am luat una si una.. ma gandesc ca cea de impregnat o sa se termine ceva mai repede.. Intrebare.. cam cat de repede se consuma una fata de alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 salut.. eu am luat 2 caserole de mancare de-alea cu capac la 5 lei si, ca era la reducere solutii de la putoline, dar... erau de curatat la 4l si de impregnat la 1l si-am luat una si una.. ma gandesc ca cea de impregnat o sa se termine ceva mai repede..Intrebare.. cam cat de repede se consuma una fata de alta? salut. greu de estimat. ce-ti pot spune ca cea de spalat o arunci si tu cand devine "jegoasa" cu multe impuritati, poti spala si 5-7 filtre in aceiasi solutie, depinde cat de murdare sunt. din cea de impregnat consumi atat cat isi ia filtrul cred ca este o proportie corecta 4 - 1. nu am calculat exact. bafta cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cowr11 Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 procedura mea este urmatoarea: dat filtru jos, spalat cu solutie, stors, spalat cu detergent de vase si apa calda, clatit cu apa, stors, uscat, dat cu spray de filtru, pus sus. folosesc solutie speciala (care la miros seamana f mult cu petrolu) pentru ca benzina este prea "tare" pentru burete. folosesc la o spalare aprox 1/2-1l de solutie pe care dupa folosire o bag intr-o plosca transparenta, si o las sa se depuna, apoi la urmatoarea spalare scurg numa solutia de la suprafata fara impuritatile de pe fundul sticlei si o refolosesc. eu folosesc pt filtru spray, si pun foarte mult pe el. am si 2 intrebari? 1 conteaza ce cantitate de spray dai pe filtru? si de ce? 2 care e mai bun/a, spray-ul sau uleiul(solutia de impregnat)? si de ce? recipientul in care spal filtrul (o galetuta) se spala foarte usor cu apa si dero dupa ce am terminat treaba, nu ramane unsuroasa sau murdara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 procedura mea este urmatoarea:dat filtru jos, spalat cu solutie, stors, spalat cu detergent de vase si apa calda, clatit cu apa, stors, uscat, dat cu spray de filtru, pus sus. folosesc solutie speciala (care la miros seamana f mult cu petrolu) pentru ca benzina este prea "tare" pentru burete. folosesc la o spalare aprox 1/2-1l de solutie pe care dupa folosire o bag intr-o plosca transparenta, si o las sa se depuna, apoi la urmatoarea spalare scurg numa solutia de la suprafata fara impuritatile de pe fundul sticlei si o refolosesc. eu folosesc pt filtru spray, si pun foarte mult pe el. am si 2 intrebari? 1 conteaza ce cantitate de spray dai pe filtru? si de ce? 2 care e mai bun/a, spray-ul sau uleiul(solutia de impregnat)? si de ce? recipientul in care spal filtrul (o galetuta) se spala foarte usor cu apa si dero dupa ce am terminat treaba, nu ramane unsuroasa sau murdara. Dupa impregnare cu ulei, filtrul de aer trebuie stors. Altfel motorul o sa traga aer mai greu si pierzi din putere. Plus ca se formeaza o crusta de mizerie prea groasa care va cade mai greu. De obicei sa formeaza o crusta de mizerie care, de la trepidatii, cade si se depune pe fundul cutiei filtrului de aer. Daca e ulei prea mult, crusta va cade mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.