gecko Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 salut motorul este un cr125 honda 2t. piston nou, garnituri noi, ambielaj nou, discuri ambreiaj noi, power valve curatat, reed valve ok, evacuare reparata. cu toate astea dupa 2 zile de "plimbat" mi-a inecat bujia pe care am gasit depuneri negre si era un pic "uleioasa". Dupa ce s-a uscat "carterul" si s-a schimbat bujia a pornit. Trage ca nebuna in ture dar nu pot sa o tin mereu peste 8000 de ture cum i-ar place si rezultatul este "arderea" bujiei in cca 3 de mers. Mentionez ca in ultima ora de mers am chinuit-o groaznic prin niste noroaie si mi-a murit motorul de mai multe ori, am si culcat-o de cateva ori. Jiglerele din carburator sunt standard si anume pilot jet 52 si main jet 175, clipsul de pe needle jet este in pozitia standard. As putea incerca sa modific jiglerele cu unele mai mici si sa mut clipsul intr-o pozitie in care sa suga mai putina benzina ca s anu mai arda bujia? Sau sa-l las nemodificat doar pe main jet care raspunde de turatii mari sa nu uzez pistonul aiurea? Mai putina benzina inseamna si mai putin ulei respectiv mai putina ungere. Poate sa aiba alta problema mecanica "motorul" ? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 salutmotorul este un cr125 honda 2t. piston nou, garnituri noi, ambielaj nou, discuri ambreiaj noi, power valve curatat, reed valve ok, evacuare reparata. cu toate astea dupa 2 zile de "plimbat" mi-a inecat bujia pe care am gasit depuneri negre si era un pic "uleioasa". Dupa ce s-a uscat "carterul" si s-a schimbat bujia a pornit. Trage ca nebuna in ture dar nu pot sa o tin mereu peste 8000 de ture cum i-ar place si rezultatul este "arderea" bujiei in cca 3 de mers. Mentionez ca in ultima ora de mers am chinuit-o groaznic prin niste noroaie si mi-a murit motorul de mai multe ori, am si culcat-o de cateva ori. Jiglerele din carburator sunt standard si anume pilot jet 52 si main jet 175, clipsul de pe needle jet este in pozitia standard. As putea incerca sa modific jiglerele cu unele mai mici si sa mut clipsul intr-o pozitie in care sa suga mai putina benzina ca s anu mai arda bujia? Sau sa-l las nemodificat doar pe main jet care raspunde de turatii mari sa nu uzez pistonul aiurea? Mai putina benzina inseamna si mai putin ulei respectiv mai putina ungere. Poate sa aiba alta problema mecanica "motorul" ? merci bujia ii cea recomandata de producator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gecko Postat Decembrie 4, 2008 Autor Share Postat Decembrie 4, 2008 evident, da br9eg, am mai incercat si cu br10eg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 (editat) Salut.Ce cunoscuta imi suna problema ta.Am avut si eu un CR 125,si aveam aceeasi problema,doar ca nu asa de des ca tine.Eu am avut motocicleta aprox.4 luni si am schimbat 4 bujii.Se uda bujia pt ca motocicleta aceasta nu e facuta pt turatii mici,nu e facuta pt enduro.E facuta doar pentru "powerband",pentru acea putere enorma la turatii mari,lucru ce ajuta enorm pe circuit de motocross,dar dezavantajeaza enorm in enduro.Eu am incercat un Denso IRIDIUM,si sincer am fost multumit,a rezistat cel mai mult,bine,eu dupa max 1-2 ture scoteam bujia si o curatam.Nu mai stiu exact codul,am impresia ca CR9EIX dar nu sunt sigur.Aceleasi jigloare le aveam si eu,si inafara de curatat,nu prea iti recomand sa umbli la carburator.Numai bine Editat Decembrie 4, 2008 de paul_ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 cum sa mai spus dar sper ca ai facut rodajul dupa ce ai pus piesele noi..ca altfel ia-ti adio de la set mai ales daca ai si chinuito..oricat ar fi e 125 cmc cam 43 cp...stiu ce poate ca am avut si eu..trebuie turata ca sa mearga cum trebuie,iar daca schimbi jiglerele la carb ai sanse sa nu mai traga si in ture sa se opreasca..eu am patit.mergeam cat mergeam si se oprea trageam socul pornea in 1 peda(fara soc greu)apoi mai departe pana consuma rapid ce avea in carb.eu zic sa nu umbli la jiglere.cauta o alta bujie eventual dar nu o sa rezolvi mare lucru nici cu asta.daca e uleioasa poate nu ai amestecul corect sau ai bagat prea mult ulei in benzina.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gecko Postat Decembrie 4, 2008 Autor Share Postat Decembrie 4, 2008 ce drac de rodaj sa-i fac?! parca il aud pe taica-miu cu loganu' nou. nu am tinut-o blana non stop si de fapt doar m-am plimbat, oricum a adormit pistonul ala sub mine...deci a fost intr-un rodaj continuu. deci la carburator o sa umblu ca de asta au pus aia d ela honda jiglere ptr turatii pana la 1/4, de la 1/4 la 3/4 si de la 3/4 la full...ca sa-si seteze omu cum vrea motoru in functie de cum merge si pe unde merge, cel putin asa scrie in manualul ei, al mobrei. intrebarea mea era daca pentru plimbari mai nervoase ar fi nimerite niste jiglere mai mici....sau de fapt ar fi trebuit sa mearga bine si cu astea si de fapt mobra mai are ceva de care nu m-am prins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 , clipsul de pe needle jet este in pozitia standard. sa mut clipsul intr-o pozitie in care sa suga mai putina benzina ca s anu mai arda bujia? exact asta sa faci, muta clipsul la pozitia maxima sus(acul sa coboare la minim) si fa o proba. eu asa am dat de cap la KTM 2T. pana atunci imi ineca bujii in fiecare dimineata, iar dupa aceea n-a mai inecat-o niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gecko Postat Decembrie 8, 2008 Autor Share Postat Decembrie 8, 2008 exact asta sa faci, muta clipsul la pozitia maxima sus(acul sa coboare la minim) si fa o proba. eu asa am dat de cap la KTM 2T. pana atunci imi ineca bujii in fiecare dimineata, iar dupa aceea n-a mai inecat-o niciodata. am mutat clipsul de pe needle jet cu 1 pozitie mai sus saracind un pic amestecul dintre turatiile 1/8 pana la 3/4 si vad ca nu mai uda bujia. am iesit si sambata si duminica, ne-am facut ca dracii. oricum am evitat pe cat posibil relantiul si turele joase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Felicitari! Esti un tuner adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gecko Postat Decembrie 9, 2008 Autor Share Postat Decembrie 9, 2008 un tuner tv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Cuiu pontou are niste gradatii pe el!Daca ridici siguranta mai sus acu merge mai jos dal cat mai jos da asigurate ca nu e prea jos ca dupaia se opreste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Iti recomand sa nu te joci tare reglajele de aer\benzina ale carburatorului ca poate patesti ca mine si anume sa ti se gaureasca pistonul. Eu am cumparat un Cr ca al tau cu capitala facuta din Ungaria, l-am rodat dar pe loc in jur de doua ore, toate bune si frumoase pana cand am inceput sa merg cu el. Mergea de manca pamantul dar doua aprox. 2 km se opreste incetisor. Dau sa pornesc nimic compresie, am crezut ca s-a desfacut ambreiajul sau orice altceva. Vin acasa desfac si cilindrul si constat cu stupoare ca pistonul cu 95 euro Wossner s-a gaurit. S-a intamplat din cauza amestecului necorespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 (editat) Iti recomand sa nu te joci tare reglajele de aer\benzina ale carburatorului ca poate patesti ca mine si anume sa ti se gaureasca pistonul. Eu am cumparat un Cr ca al tau cu capitala facuta din Ungaria, l-am rodat dar pe loc in jur de doua ore, toate bune si frumoase pana cand am inceput sa merg cu el. Mergea de manca pamantul dar doua aprox. 2 km se opreste incetisor. Dau sa pornesc nimic compresie, am crezut ca s-a desfacut ambreiajul sau orice altceva. Vin acasa desfac si cilindrul si constat cu stupoare ca pistonul cu 95 euro Wossner s-a gaurit. S-a intamplat din cauza amestecului necorespunzator. serios?????? nu cumava din alte cauze??????? rodaj pe loc spui???????? Editat Decembrie 15, 2008 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibipop Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 posibil sa fi avut avansul prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 serios?????? nu cumava din alte cauze??????? rodaj pe loc spui???????? Da pe loc cu pauze de racire a motorului, am la activ peste 100 de rodaje si nu am avut probleme. Daca il rodezi un sarcina ii creezi uzura prematura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Da pe loc cu pauze de racire a motorului, am la activ peste 100 de rodaje si nu am avut probleme. Daca il rodezi un sarcina ii creezi uzura prematura tu rescrii legile legate de functionarea motoarelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Da pe loc cu pauze de racire a motorului, am la activ peste 100 de rodaje si nu am avut probleme. Daca il rodezi un sarcina ii creezi uzura prematura depinde cine conduce credema.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Da pe loc cu pauze de racire a motorului, am la activ peste 100 de rodaje si nu am avut probleme. Daca il rodezi un sarcina ii creezi uzura prematura am inteles cum ai ajuns la 100 de rodaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.