Sari la conținut

tuning carburator 2t


gecko
 Share

Postări Recomandate

salut

motorul este un cr125 honda 2t.

piston nou, garnituri noi, ambielaj nou, discuri ambreiaj noi, power valve curatat, reed valve ok, evacuare reparata.

cu toate astea dupa 2 zile de "plimbat" mi-a inecat bujia pe care am gasit depuneri negre si era un pic "uleioasa".

Dupa ce s-a uscat "carterul" si s-a schimbat bujia a pornit. Trage ca nebuna in ture dar nu pot sa o tin mereu peste 8000 de ture cum i-ar place si rezultatul este "arderea" bujiei in cca 3 de mers. Mentionez ca in ultima ora de mers am chinuit-o groaznic prin niste noroaie si mi-a murit motorul de mai multe ori, am si culcat-o de cateva ori.

Jiglerele din carburator sunt standard si anume pilot jet 52 si main jet 175, clipsul de pe needle jet este in pozitia standard.

 

As putea incerca sa modific jiglerele cu unele mai mici si sa mut clipsul intr-o pozitie in care sa suga mai putina benzina ca s anu mai arda bujia?

Sau sa-l las nemodificat doar pe main jet care raspunde de turatii mari sa nu uzez pistonul aiurea? Mai putina benzina inseamna si mai putin ulei respectiv mai putina ungere.

Poate sa aiba alta problema mecanica "motorul" ?

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

motorul este un cr125 honda 2t.

piston nou, garnituri noi, ambielaj nou, discuri ambreiaj noi, power valve curatat, reed valve ok, evacuare reparata.

cu toate astea dupa 2 zile de "plimbat" mi-a inecat bujia pe care am gasit depuneri negre si era un pic "uleioasa".

Dupa ce s-a uscat "carterul" si s-a schimbat bujia a pornit. Trage ca nebuna in ture dar nu pot sa o tin mereu peste 8000 de ture cum i-ar place si rezultatul este "arderea" bujiei in cca 3 de mers. Mentionez ca in ultima ora de mers am chinuit-o groaznic prin niste noroaie si mi-a murit motorul de mai multe ori, am si culcat-o de cateva ori.

Jiglerele din carburator sunt standard si anume pilot jet 52 si main jet 175, clipsul de pe needle jet este in pozitia standard.

 

As putea incerca sa modific jiglerele cu unele mai mici si sa mut clipsul intr-o pozitie in care sa suga mai putina benzina ca s anu mai arda bujia?

Sau sa-l las nemodificat doar pe main jet care raspunde de turatii mari sa nu uzez pistonul aiurea? Mai putina benzina inseamna si mai putin ulei respectiv mai putina ungere.

Poate sa aiba alta problema mecanica "motorul" ?

merci

 

 

bujia ii cea recomandata de producator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Ce cunoscuta imi suna problema ta.Am avut si eu un CR 125,si aveam aceeasi problema,doar ca nu asa de des ca tine.Eu am avut motocicleta aprox.4 luni si am schimbat 4 bujii.Se uda bujia pt ca motocicleta aceasta nu e facuta pt turatii mici,nu e facuta pt enduro.E facuta doar pentru "powerband",pentru acea putere enorma la turatii mari,lucru ce ajuta enorm pe circuit de motocross,dar dezavantajeaza enorm in enduro.Eu am incercat un Denso IRIDIUM,si sincer am fost multumit,a rezistat cel mai mult,bine,eu dupa max 1-2 ture scoteam bujia si o curatam.Nu mai stiu exact codul,am impresia ca CR9EIX dar nu sunt sigur.Aceleasi jigloare le aveam si eu,si inafara de curatat,nu prea iti recomand sa umbli la carburator.Numai bine

Editat de paul_ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa mai spus dar sper ca ai facut rodajul dupa ce ai pus piesele noi..ca altfel ia-ti adio de la set mai ales daca ai si chinuito..oricat ar fi e 125 cmc cam 43 cp...stiu ce poate ca am avut si eu..trebuie turata ca sa mearga cum trebuie,iar daca schimbi jiglerele la carb ai sanse sa nu mai traga si in ture sa se opreasca..eu am patit.mergeam cat mergeam si se oprea trageam socul pornea in 1 peda(fara soc greu)apoi mai departe pana consuma rapid ce avea in carb.eu zic sa nu umbli la jiglere.cauta o alta bujie eventual dar nu o sa rezolvi mare lucru nici cu asta.daca e uleioasa poate nu ai amestecul corect sau ai bagat prea mult ulei in benzina.bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce drac de rodaj sa-i fac?! parca il aud pe taica-miu cu loganu' nou.

nu am tinut-o blana non stop si de fapt doar m-am plimbat, oricum a adormit pistonul ala sub mine...deci a fost intr-un rodaj continuu.

deci la carburator o sa umblu ca de asta au pus aia d ela honda jiglere ptr turatii pana la 1/4, de la 1/4 la 3/4 si de la 3/4 la full...ca sa-si seteze omu cum vrea motoru in functie de cum merge si pe unde merge, cel putin asa scrie in manualul ei, al mobrei.

intrebarea mea era daca pentru plimbari mai nervoase ar fi nimerite niste jiglere mai mici....sau de fapt ar fi trebuit sa mearga bine si cu astea si de fapt mobra mai are ceva de care nu m-am prins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, clipsul de pe needle jet este in pozitia standard.

 

sa mut clipsul intr-o pozitie in care sa suga mai putina benzina ca s anu mai arda bujia?

exact asta sa faci, muta clipsul la pozitia maxima sus(acul sa coboare la minim) si fa o proba. eu asa am dat de cap la KTM 2T. pana atunci imi ineca bujii in fiecare dimineata, iar dupa aceea n-a mai inecat-o niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asta sa faci, muta clipsul la pozitia maxima sus(acul sa coboare la minim) si fa o proba. eu asa am dat de cap la KTM 2T. pana atunci imi ineca bujii in fiecare dimineata, iar dupa aceea n-a mai inecat-o niciodata.

 

am mutat clipsul de pe needle jet cu 1 pozitie mai sus saracind un pic amestecul dintre turatiile 1/8 pana la 3/4 si vad ca nu mai uda bujia. am iesit si sambata si duminica, ne-am facut ca dracii. oricum am evitat pe cat posibil relantiul si turele joase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa nu te joci tare reglajele de aer\benzina ale carburatorului ca poate patesti ca mine si anume sa ti se gaureasca pistonul. Eu am cumparat un Cr ca al tau cu capitala facuta din Ungaria, l-am rodat dar pe loc in jur de doua ore, toate bune si frumoase pana cand am inceput sa merg cu el. Mergea de manca pamantul dar doua aprox. 2 km se opreste incetisor. Dau sa pornesc nimic compresie, am crezut ca s-a desfacut ambreiajul sau orice altceva. Vin acasa desfac si cilindrul si constat cu stupoare ca pistonul cu 95 euro Wossner s-a gaurit. S-a intamplat din cauza amestecului necorespunzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa nu te joci tare reglajele de aer\benzina ale carburatorului ca poate patesti ca mine si anume sa ti se gaureasca pistonul. Eu am cumparat un Cr ca al tau cu capitala facuta din Ungaria, l-am rodat dar pe loc in jur de doua ore, toate bune si frumoase pana cand am inceput sa merg cu el. Mergea de manca pamantul dar doua aprox. 2 km se opreste incetisor. Dau sa pornesc nimic compresie, am crezut ca s-a desfacut ambreiajul sau orice altceva. Vin acasa desfac si cilindrul si constat cu stupoare ca pistonul cu 95 euro Wossner s-a gaurit. S-a intamplat din cauza amestecului necorespunzator.

 

 

serios??????

nu cumava din alte cauze???????

rodaj pe loc spui????????

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

serios??????

nu cumava din alte cauze???????

rodaj pe loc spui????????

 

Da pe loc cu pauze de racire a motorului, am la activ peste 100 de rodaje si nu am avut probleme. Daca il rodezi un sarcina ii creezi uzura prematura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Da pe loc cu pauze de racire a motorului, am la activ peste 100 de rodaje si nu am avut probleme. Daca il rodezi un sarcina ii creezi uzura prematura

 

 

tu rescrii legile legate de functionarea motoarelor! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...