gabyolty Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Am o honda CR125 din 92 si as vrea sa ii blochez poweru sau sal anulez ca sa porneasca din prima nu la 6000 de turatii !E power pe ambele parti ale cilindrului si tija in jos!Mam uitat pe net da nam inteles mare lucru. Daca e vreun cunoscator sami spuna si mie cum se face ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 De ce ai vrea sa faci asta? Motorul si toba acestuia ("plamanul"ala) sunt calculate ca sa functioneze cu power valve, fara o sa mearga mai prost si o sa consume mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 o sa ai cuplu mai mic la turatie mica,nu are ce sa se strice la el dar o sa mearga mai prost. Daca chiar vrei sa faci asta cauta un mod in care sa blochezi sufa astfel incat sa stea trasa si anuleaza-i bobina care trage sufa(o anulezi scotand firele de alimentare). Nu stiu exact cum este sistemul la cr dar la unele merge sa scoti lamela si pui o tabla ca sa astupi canalul lamelei sa nu iti iasa ulei nears si gaze pe acolo dupa care montezi capacul de la power-valve peste tabla,eventual dai gauri la tabla sa poti prinde capacul de cilindru. PS: se numeste power-valve si eu nu recomand in nici un caz demontarea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Decembrie 11, 2008 Autor Share Postat Decembrie 11, 2008 poi asta vreau la turatie mica sa nu mai moara in deal!Il folosesc mai mult ca enduro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Tocmai invers iti tot explicau baietii, ca in turatie mica va merge mult mai prost!!! Ptr ca nu mai tine presiunea in cilindru si va merge bine numai in turatii ridicate. Problema ta poate fi de la altceva, dar power valve-ul asta e f imp asa ca mai bine te apuci sa citesti din manualul motocicletei, ptr ca nu l-au pus de prosti. Citeste mai atent ca vad ca nu prea intelegi. Iar daca tu zici ca porneste brusc, ii poti face o inspectie sa vezi ca poate nu functioneaza bine motorasul sau poate nu e vre-un cablu tensionat cum trebuie sau merge greu valva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 oricum e 2t si livreaza altfel puterea decat un 4t, e mai violent si cu o pronuntata lipsa de cuplu in ture joase, cu sau fara pv. cred ca problema e la tine si nu prea stii sa jonglezi cu acceleratia, ambreiajul si cu schimbatorul de viteze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Nu rezolvi nimic cu blocarea valvei deschisa.Am avut CR(din 96 dar tot acelasi motor),si cand l-am luat valva era blocata deschisa.Dupa ce am desfacut si am curatat tot in Power Valve (HPP) mergea muuuult mai bine,chiar si in turatii joase.Stiu ce zici,dar CR-ul e un motor de cross,e facut sa mearga in turatii,circuitele de motocross fiind mai de viteza,deci ai nevoie de putere "sus".Ce te-ar ajuta cat de cat pe tine e un "Flywheel".E o chestie ce de obicei se prinde(daca nu se inlocuieste tot) pe rotorul de la aprindere,prin urmare se va tura putin mai greu,dar acel flywheel ii va lua din puterea de varf si punand-o la turatii mici,pt ca din moment ce rotorul e mai greu,acesta are o inertie mai mare,si nu ti se va mai opri asa usor,fapt ce ajuta extrem de mult la urcari,mers tehnic,sau pur si simplu enduro.Motoarele de enduro,chiar daca par asemanatoare cu cele de cross sunt total diferite.Sper ca te-am ajutat in vreun fel.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Decembrie 11, 2008 Autor Share Postat Decembrie 11, 2008 Am sal curat sa vad daca merge mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gecko Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 gabyolty: daca o sa-i elimini power valve practic o s-o faci scuter. Iti recomand cu caldura achizitionare manualului service ptr cr 125, il poti gasi pe ebay cu tot cu transport pe la 120 RON. Motoreta va merge mai prost fara hpp si la turatii mici si la turatii mari, o sa intelegi dupa ce o sa aprofundezi. Ptr marirea cuplului poti sa incerci si ce a spus paul_ktm, poti pune si un pinion pe spate cu 52 dinti, mai poti mari jiglerul de turatii mici sa nu-ti mai dea in nas la urcare dar atentie la cum iti va incarca bujia! , prima toba schimbata cu una profi (in jur de 300$) te mai poate ajuta f. mult la turatii mici. Dar, atentie, constructia motorului nu e ptr enduro si nu e facut sa mearga la turatii mici in sarcina, pur si simplu nu e gandit ptr asta si cu toate optimizarile (care o sa te coste ceva) nu te vei apropia de un 4t enduro. Tu pana la aproximativ 8500 turatii ai jumatate de putere, toata puterea (41 cai) o obtii la peste 8500 de ture cand practic poti sa ai viteza prea mare ptr a urca o panta chiar si in treapta 1. Problemele astea le am si eu pe dealuri....dar in schimb avem avantajul manevrabilitatii Toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Decembrie 12, 2008 Autor Share Postat Decembrie 12, 2008 omu asta e singuru care a inteles ce problema am ptr ca si el o are da deja am pinion cu 52 de dinti poate la motoru unu mai mic eventual o sa duc carburatoru sa vad daca poate sai faca ceva ptr turatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 daca lasi power valve deschis o sa fie mult mai nasol de cat inainte. eu la nsr am lasat PW deschis si in ture mici abia tragea. intre 6-7000rpm nu se simtea ca trage deloc apoi la 7000 rupea tare deodata pana pe la 10.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Si eu am incercat sa anulez PW doar ca la yamaha dt. De altfel era nevoie deoarece cei de la yamaha au facut foarte prost acest sistem (este cu motor electric si cabluri) si se defecteaza foarte usor. Am blocat-o pe deschis si tragea mai nasol la turatii mici (zici ca era anemic), in turatii era bine. Cr intr-adevar nu este pentru enduro ci pentru circuit, spun deoarece am avut si eu unul si l-am dat deoarece nu era potrivit pentru mine: consuma mult, nu avea far avea autonomie mica. Eu zic sa cureti si sa reglezi corect, daca tot nu mrege ia-ti un 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Decembrie 16, 2008 Autor Share Postat Decembrie 16, 2008 Creca o sami iau un 250 2T ca asta mai mult il chinui asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gecko Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Creca o sami iau un 250 2T ca asta mai mult il chinui asa! cr250 2t este tot ptr motocross......iti va livra toata puterea tot in turatii mari dar fiind pistonul mai mare o sa ai niste calutsi si la turatii mici. m-am dat cu 250 si este cu adevarat impresionant cand treci de jumatatea "gazului" , tot nu mi s-a parut bun de trial/endureala. Mai ptr amatori asa, pentru endureala o alegere excelenta ar fi un 250 in 4 t, e usor si manevrabil si doar unul care stie va folosi diferenta de putere intre un 250 si un 450, restul nu facem decat sa simtim ca un 450 e mai greu ca un 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 De ce 4t? Daca vrei 2t ai de unde alege.Este KTM 250 EXC,Honda CRE 250 (e ca si CR doar ca alta aprindere,suspensii mai moi,si tot ce e nevoie pentru a fi inmatriculabil),Husqvarna WR 250,Yamaha WR 250(dar cam rar).Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Decembrie 17, 2008 Autor Share Postat Decembrie 17, 2008 250 2T motocross eu zic ca are putere destula chiar si la turatii mici !Am vazut un cr 250 in actiune la turatii mici !Nici nu simte dealu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 nu va mai plangeti de 2t. daca se schimba roportu la 2t ...un 13-52 ...poti sa faci multe enduroaice in 4t. totu depinde de pilot daca stie sa se dea si daca stie sa o calareasca. eu am cr250 si merg enduro... ma tin bine de 4t si putine sunt urcarile unde nu am urcat...probabil si din cauza ca nu am incercat. iati un 300exc si o sa ai cuplu cat sa urci un munte. (parerea mea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.