Sari la conținut

Honda CR125 92 HPP power


gabyolty
 Share

Postări Recomandate

Am o honda CR125 din 92 si as vrea sa ii blochez poweru sau sal anulez ca sa porneasca din prima nu la 6000 de turatii !E power pe ambele parti ale cilindrului si tija in jos!Mam uitat pe net da nam inteles mare lucru. Daca e vreun cunoscator sami spuna si mie cum se face ? ms

post-37669-1228921960_thumb.jpg

post-37669-1228921999_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa ai cuplu mai mic la turatie mica,nu are ce sa se strice la el dar o sa mearga mai prost.

Daca chiar vrei sa faci asta cauta un mod in care sa blochezi sufa astfel incat sa stea trasa si anuleaza-i bobina care trage sufa(o anulezi scotand firele de alimentare).

Nu stiu exact cum este sistemul la cr dar la unele merge sa scoti lamela si pui o tabla ca sa astupi canalul lamelei sa nu iti iasa ulei nears si gaze pe acolo dupa care montezi capacul de la power-valve peste tabla,eventual dai gauri la tabla sa poti prinde capacul de cilindru.

PS: se numeste power-valve si eu nu recomand in nici un caz demontarea lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai invers iti tot explicau baietii, ca in turatie mica va merge mult mai prost!!! Ptr ca nu mai tine presiunea in cilindru si va merge bine numai in turatii ridicate. Problema ta poate fi de la altceva, dar power valve-ul asta e f imp asa ca mai bine te apuci sa citesti din manualul motocicletei, ptr ca nu l-au pus de prosti. Citeste mai atent ca vad ca nu prea intelegi. Iar daca tu zici ca porneste brusc, ii poti face o inspectie sa vezi ca poate nu functioneaza bine motorasul sau poate nu e vre-un cablu tensionat cum trebuie sau merge greu valva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

oricum e 2t si livreaza altfel puterea decat un 4t, e mai violent si cu o pronuntata lipsa de cuplu in ture joase, cu sau fara pv. cred ca problema e la tine si nu prea stii sa jonglezi cu acceleratia, ambreiajul si cu schimbatorul de viteze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rezolvi nimic cu blocarea valvei deschisa.Am avut CR(din 96 dar tot acelasi motor),si cand l-am luat valva era blocata deschisa.Dupa ce am desfacut si am curatat tot in Power Valve (HPP) mergea muuuult mai bine,chiar si in turatii joase.Stiu ce zici,dar CR-ul e un motor de cross,e facut sa mearga in turatii,circuitele de motocross fiind mai de viteza,deci ai nevoie de putere "sus".Ce te-ar ajuta cat de cat pe tine e un "Flywheel".E o chestie ce de obicei se prinde(daca nu se inlocuieste tot) pe rotorul de la aprindere,prin urmare se va tura putin mai greu,dar acel flywheel ii va lua din puterea de varf si punand-o la turatii mici,pt ca din moment ce rotorul e mai greu,acesta are o inertie mai mare,si nu ti se va mai opri asa usor,fapt ce ajuta extrem de mult la urcari,mers tehnic,sau pur si simplu enduro.Motoarele de enduro,chiar daca par asemanatoare cu cele de cross sunt total diferite.Sper ca te-am ajutat in vreun fel.Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gabyolty: daca o sa-i elimini power valve practic o s-o faci scuter. Iti recomand cu caldura achizitionare manualului service ptr cr 125, il poti gasi pe ebay cu tot cu transport pe la 120 RON. Motoreta va merge mai prost fara hpp si la turatii mici si la turatii mari, o sa intelegi dupa ce o sa aprofundezi. Ptr marirea cuplului poti sa incerci si ce a spus paul_ktm, poti pune si un pinion pe spate cu 52 dinti, mai poti mari jiglerul de turatii mici sa nu-ti mai dea in nas la urcare dar atentie la cum iti va incarca bujia! , prima toba schimbata cu una profi (in jur de 300$) te mai poate ajuta f. mult la turatii mici.

Dar, atentie, constructia motorului nu e ptr enduro si nu e facut sa mearga la turatii mici in sarcina, pur si simplu nu e gandit ptr asta si cu toate optimizarile (care o sa te coste ceva) nu te vei apropia de un 4t enduro. Tu pana la aproximativ 8500 turatii ai jumatate de putere, toata puterea (41 cai) o obtii la peste 8500 de ture cand practic poti sa ai viteza prea mare ptr a urca o panta chiar si in treapta 1.

Problemele astea le am si eu pe dealuri....dar in schimb avem avantajul manevrabilitatii :laugh:

Toate bune :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca lasi power valve deschis o sa fie mult mai nasol de cat inainte. eu la nsr am lasat PW deschis si in ture mici abia tragea. intre 6-7000rpm nu se simtea ca trage deloc apoi la 7000 rupea tare deodata pana pe la 10.000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am incercat sa anulez PW doar ca la yamaha dt. De altfel era nevoie deoarece cei de la yamaha au facut foarte prost acest sistem (este cu motor electric si cabluri) si se defecteaza foarte usor. Am blocat-o pe deschis si tragea mai nasol la turatii mici (zici ca era anemic), in turatii era bine. Cr intr-adevar nu este pentru enduro ci pentru circuit, spun deoarece am avut si eu unul si l-am dat deoarece nu era potrivit pentru mine: consuma mult, nu avea far avea autonomie mica. Eu zic sa cureti si sa reglezi corect, daca tot nu mrege ia-ti un 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creca o sami iau un 250 2T ca asta mai mult il chinui asa! :smoke:

 

cr250 2t este tot ptr motocross......iti va livra toata puterea tot in turatii mari dar fiind pistonul mai mare o sa ai niste calutsi si la turatii mici.

m-am dat cu 250 si este cu adevarat impresionant cand treci de jumatatea "gazului" , tot nu mi s-a parut bun de trial/endureala.

Mai ptr amatori asa, pentru endureala o alegere excelenta ar fi un 250 in 4 t, e usor si manevrabil si doar unul care stie va folosi diferenta de putere intre un 250 si un 450, restul nu facem decat sa simtim ca un 450 e mai greu ca un 250 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce 4t? Daca vrei 2t ai de unde alege.Este KTM 250 EXC,Honda CRE 250 (e ca si CR doar ca alta aprindere,suspensii mai moi,si tot ce e nevoie pentru a fi inmatriculabil),Husqvarna WR 250,Yamaha WR 250(dar cam rar).Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va mai plangeti de 2t.

daca se schimba roportu la 2t ...un 13-52 ...poti sa faci multe enduroaice in 4t.

totu depinde de pilot daca stie sa se dea si daca stie sa o calareasca.

 

eu am cr250 si merg enduro... ma tin bine de 4t si putine sunt urcarile unde nu am urcat...probabil si din cauza ca nu am incercat.

 

iati un 300exc si o sa ai cuplu cat sa urci un munte.

(parerea mea ;) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...