Sari la conținut

Ulei Cutie Ptr Mz!


Kozmin
 Share

Postări Recomandate

Va salut pe toti! Nu de mult am intrat si eu in randul MZ-istilor! De cand am cumparat motorul tot s-a pllind pe la o imbinare ulei din cutie! Fostul proprietar a spus ca numai ce a schimbat uleiul din cutie si nu l-ar inloci asa repede! Intrebarea mea este dc are un efect faptul ca adaug ulei de amestec peste cel din cutie care nu stiu sigur de ce tip este (probabil ca diferit)? Mai precis este bine sau rau sa se conbine in cutie 2 tipuri de ulei!

 

 

 

Salve si numa bine!

 

 

P.S. In curand o sa pun poze sa vedeti si motorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori il completezi cu ulei T90 (care e de cutie), ori mai bine il schimbi (tot cu T90 desigur).

Uleiul de amestec e mai subtire si nici nu are aceleasi proprietati ca cel de cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti! Nu de mult am intrat si eu in randul MZ-istilor! De cand am cumparat motorul tot s-a pllind pe la o imbinare ulei din cutie! Fostul proprietar a spus ca numai ce a schimbat uleiul din cutie si nu l-ar inloci asa repede! Intrebarea mea este dc are un efect faptul ca adaug ulei de amestec peste cel din cutie care nu stiu sigur de ce tip este (probabil ca diferit)? Mai precis este bine sau rau sa se conbine in cutie 2 tipuri de ulei!

Salve si numa bine!

P.S. In curand o sa pun poze sa vedeti si motorul!

 

Uleiurile de motor (nu e cazul la motoarele in 2 timpi), cele de cutie si cele de amestec sunt tipuri de uleiuri diferite. Pentru cutia de viteze poti sa pui ulei de cutie (sau de transmisie) T90. Oricum, spui vanzatorului de la piese auto la ce-ti trebuie uleiul si te lamureste el ce fel de ulei iti trebuie. In nici un caz sa nu amesteci uleiurile intre ele. Eu zic sa scurgi uleiul din motor (ai de desfacut vreo 2 busoane pe dedesubt), si sa-i pui 0.5 litri de ulei T90. Daca pierzi ulei, completezi din cand in cand pana te hotarasti sa rezolvi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa schimbatorul de viteza tre sa fie un surub, care nu suporta nimik, desfal si daca curge ulei afara atunci ai ulei destul... chiar mai mult, daca nu curge atunci probabil e sub nivel....

orice ulei de transmisie ii bun un cutie da in niciintr-un caz nu ulei de amestec !!!!

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In unele manuale se recomanda din cate am auzit si ulei normal de motor 4T . Nu stiu ce zic cei de la MZ dar e clar, la toate comunistele merge in cutie foarte bine T90 de transmisie , indicat fiind cel romanesc ieftin care sigur nu are in el teflon sau alte minuni care sa iti faca ambreiajul sa patineze. Mai ales daca il pierzi pe drum (90 % din comuniste pierd ulei din cutie) :lol: Completezi din cand in cand la nivel si gata...de schimbat il schimbi cand nu ai ce face sau daca ti-a intrat apa si s-a facut maioneza (nu radeti ca am vazut cazuri :ok: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...