life_is_random33 Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Am un typhoon(scuter) si acum 2 luni mi s-a calat motorul.As vrea sa stiu ce anume trebuie sa ii schimb.Adica ii schimb tot setul motor(cilindru,piston segmenti) sau numai pistonul?... multumesc Am atasat o imagine cu pistonul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 pai mai desfa niste piulite si scoate cilindrul si daca vezi rizuri in zona schimbi setul motor. Nu rizuri foarte fine, de-alea adanci de juma de mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Decembrie 11, 2008 Autor Share Postat Decembrie 11, 2008 OK. Setul motor ce ar trebui sa contina pe langa piston cilindru si segmenti? Cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 (editat) :laugh: Vai..micul cocalar a calat motorul ), mititelul de el, pey nu erai tu acela atot stiutor, la ce mai ai nevoie de sfaturi?! Uite ca si scuterul s-a razbunat pe tine ) mai bine te lasi de sportul asta ca nu e de tine. Editat Decembrie 12, 2008 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 OK. Setul motor ce ar trebui sa contina pe langa piston cilindru si segmenti? Cat costa? Pai vezi si ambielajul in ce stare e. Ala te papa de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 :laugh: Vai..micul cocalar a calat motorul ), mititelul de el, pey nu erai tu acela atot stiutor, la ce mai ai nevoie de sfaturi?! Uite ca si scuterul s-a razbunat pe tine ) mai bine te lasi de sportul asta ca nu e de tine. omul din greseli invata! nu trebuie sa dam dovada de rautate . Trebuie schimbat tot . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Normal ) alt scuter...sau mai bine trece la carutza ca aia nu se caleaza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Da' lasati omul sa mai scoata niste suruburi si apoi sa vada ce e de schimbat. Scoate pistonul din cilindru si vezi care e starea lui. E posibil sa fie nevoie doar de niste segmenti. Sau de nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Decembrie 12, 2008 Autor Share Postat Decembrie 12, 2008 Bogdis cu caruta o sa mergi tu poate.Si nu vad de ce te bagi asa in seama sa strici treaba si buna dispozitie a omului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 verifica daca ai zgarieturi pe cilindru...oricum din ce vede in poza aia ai saprt si segmentii si pistonul pare sa fie si el afectat!acum scoate cilindrul si apoi pune poze.dar cel ami sigur ai nevoie de piston si segmenti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Bogdis cu caruta o sa mergi tu poate.Si nu vad de ce te bagi asa in seama sa strici treaba si buna dispozitie a omului. Imi pare rau, dar nu fac parte din ginta cocalareasca...asa ca te las pe tine sa faci ce stii mai bine bikere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Decembrie 13, 2008 Autor Share Postat Decembrie 13, 2008 Termina cu fazele cu cocalarii pt ca chiar nu ii suport.Nu cred ca eu te-am jignit pe tine intr-un fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Si acum ca sa fiu on topic. Cand ai o asftel de problema majora e cam greu sa repari un motor din sfaturile pe care le primesti pe forum ptr ca cei care incearca sa te ajute nu au de unde sa stie situatia exacta de la fata locului, chiar daca tu oferi poze si mai stiu eu ce. Mai bine du-te la cineva care chiar stie ce face si te invata el practic, ptr ca ceea ce ai tu de facut desi nu este chiar asa complicat, necesita anumite cunostiinte dobandite din experienta. Poti gasi pe cienva dispus sa te iti ofere ajutor. Iar 2 vezi ca ai mai multe lucruri de inspectat nu numai cilindrul si pistonul cu segmentii si restul, mai bine afla motivul calarii, ptr ca el nu se caleaza asa usor, vezi daca mai aveai ulei, daca mai mergea pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Decembrie 13, 2008 Autor Share Postat Decembrie 13, 2008 Cred ca uleiul este cauza .O sa ma mai uit oricum. Multumesc mullt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Cred ca uleiul este cauza .O sa ma mai uit oricum. Multumesc mullt mai pot fi si alte cauze?... Are radiator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Alooo!..se vede....... e racire pe aer.Ulei are se vede dupa calamina ,cred ca e COOX,mai mult ca SIGUR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Pai calamina aia poate fi acolo de pe vremea cand se folosea ulei. E de-ajuns sa mearga cox fara ulei cateva zeci de km si scaaaarttt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Decembrie 15, 2008 Autor Share Postat Decembrie 15, 2008 (editat) ulei nu mai avea decat f putin pe fundul rezervorului.Cred ca asta a fost cauza.Si putin COX aa .. si e racire pe aer Editat Decembrie 15, 2008 de life_is_random33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Daca ai asa ceva pe cilindru...ghinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Decembrie 15, 2008 Autor Share Postat Decembrie 15, 2008 Adica trebuie sa schimb tot setul ? .. cam cat costa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 (editat) Daca il cumperi din targ:150-250 RON. Daca il cumperi de pe site-uri specializate(din germania sau olanda): 200+ euro. Succes. PS:pune-i motor de Buceag. Editat Decembrie 15, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Decembrie 15, 2008 Autor Share Postat Decembrie 15, 2008 Aa .. ok .. vroiam sa stiu care e piata pt ca a zis un prieten ca imi aduce din germania un set polinni sau mallosi undeva pe la 150 de euro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.