jhn05 Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 va salut,vreau sa imi cobor un r6 sa ajung mai bine.cum fac asta.la service mi-au zis ca o la sa din amortizor si furca cva de genu iar altii mi-au zis sa nu o las din amortizor ca devine instabila si sa imi iau un ''chit de picioare scurte'' care costa ''la noi'' xxx euro. nu am impresii de racer si daca vede topicul asta vreun mecanic sa imi zica pe forum sau pm. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 va salut,vreau sa imi cobor un r6 sa ajung mai bine.cum fac asta.la service mi-au zis ca o la sa din amortizor si furca cva de genu iar altii mi-au zis sa nu o las din amortizor ca devine instabila si sa imi iau un ''chit de picioare scurte'' care costa ''la noi'' xxx euro.nu am impresii de racer si daca vede topicul asta vreun mecanic sa imi zica pe forum sau pm. multumesc anticipat In locul tau m-as preocupa mai mult de dama din poza, mai exact de dosul ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 NU fa asta. lasa mobra cum e si invata-te mai bine sa o stapanesti fara sa stai prea mult cu picioarele pe jos. stiu, e greu dar e mai bine decat sa pui acel kit de cacaat care-ti va strica ciclistica mobrei. acum desigur, depinde si pt ce anume folosesti tu moto: oras/terasa/plimbari intre semafoare sau mers ca lumea, drum lung, viraje, serpentine, etc. in primul caz, poti sa ti-l pui linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 scote-i o parte din buretele din sha . se practica chestia asta mai ales de catre motocicliste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 scote-i o parte din buretele din sha . se practica chestia asta mai ales de catre motocicliste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 o poti lasa destul de mult din juguri. aproximativ 3 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bluetech Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 se poate lasa din suspensii, dar numai de catre cineva care stie, altfel se modifica toata ciclistica si o sa ai probleme, deci..NERECOMANDAT! app, dar ce inaltime ai tu, ca mobra aia e destul de joasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Decembrie 14, 2008 Autor Share Postat Decembrie 14, 2008 se poate lasa din suspensii, dar numai de catre cineva care stie, altfel se modifica toata ciclistica si o sa ai probleme, deci..NERECOMANDAT! app, dar ce inaltime ai tu, ca mobra aia e destul de joasa? 1.70 .....ma ajuta si pe mine cineva cu un numar de telefon al unui mecanic care sa stie sa o lase fara chit-ul acela??? o poti lasa destul de mult din juguri. aproximativ 3 cm. ai idee cum mai exact...sau cineva care stie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 Daca te uiti asa la motocicleta, chiar nu iti dai seama cam cum se face?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 (editat) 1.70?! Sunt altii si altele mai mici de statura ca tine care au invatat fara probleme sa o tina! Cunosc personal cazuri, nu vorbesc "din carti". Pune-i buloane mai bine; sa te ajute daca o scapi de pe loc (pana te obsinuiesti), si las-o asa, ca o fi mai inaltuta, dar nu e enduroaisca! ZAU. Chiar a fost un accident urat cu un 600 (nu mai stiu daca "r" sau "gsxr") si o posibila cauza discutata aici pe forum era faptul ca s-ar fi umblat la amortizoare (coborat). Nu-s vreun "espert" , si n-am mers pe vitezane pana acum (mentionez asta ca sa nu ma ia altii cu "de ce imi dau cu parerea?"), dar chiar daca nu vrei sa te dai reising: Las-o asa! - Parerea mea. Editat Decembrie 14, 2008 de Lt. Navarro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Decembrie 14, 2008 Autor Share Postat Decembrie 14, 2008 1.70?! Sunt altii si altele mai mici de statura ca tine care au invatat fara probleme sa o tina! Cunosc personal cazuri, nu vorbesc "din carti". Pune-i buloane mai bine; sa te ajute daca o scapi de pe loc (pana te obsinuiesti), si las-o asa, ca o fi mai inaltuta, dar nu e enduroaisca! ZAU. Chiar a fost un accident urat cu un 600 (nu mai stiu daca "r" sau "gsxr") si o posibila cauza discutata aici pe forum era faptul ca s-ar fi umblat la amortizoare (coborat). Nu-s vreun "espert" , si n-am mers pe vitezane pana acum (mentionez asta ca sa nu ma ia altii cu "de ce imi dau cu parerea?"), dar chiar daca nu vrei sa te dai reising: Las-o asa! - Parerea mea. e vorba de ciprian(rip) care nu a cazut ca a fost lovit de masina din spate cu avea r6-le coborat.obisnuit cu el sunt dar e frustrant sa nu poti sa o manavrezi cu motorul oprit..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Decembrie 14, 2008 Autor Share Postat Decembrie 14, 2008 1.70?! Sunt altii si altele mai mici de statura ca tine care au invatat fara probleme sa o tina! Cunosc personal cazuri, nu vorbesc "din carti". Pune-i buloane mai bine; sa te ajute daca o scapi de pe loc (pana te obsinuiesti), si las-o asa, ca o fi mai inaltuta, dar nu e enduroaisca! ZAU. Chiar a fost un accident urat cu un 600 (nu mai stiu daca "r" sau "gsxr") si o posibila cauza discutata aici pe forum era faptul ca s-ar fi umblat la amortizoare (coborat). Nu-s vreun "espert" , si n-am mers pe vitezane pana acum (mentionez asta ca sa nu ma ia altii cu "de ce imi dau cu parerea?"), dar chiar daca nu vrei sa te dai reising: Las-o asa! - Parerea mea. e vorba de ciprian(rip) care nu a cazut ca a fost lovit de masina din spate cu avea r6-le coborat.obisnuit cu el sunt dar e frustrant sa nu poti sa o manavrezi cu motorul oprit..... e vorba de ciprian(rip) care nu a cazut ca a fost lovit de masina din spate cu avea r6-le coborat.obisnuit cu el sunt dar e frustrant sa nu poti sa o manavrezi cu motorul oprit..... e vorba de ciprian(rip) care a cazut ca a fost lovit de masina din spate nu ca avea r6-le coborat.obisnuit cu el sunt dar e frustrant sa nu poti sa o manavrezi cu motorul oprit..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 (editat) Cam asta iti trebuie. God speed Editat Decembrie 14, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 O intrebare....Va mai sta pe cric ? sau scurtezi si cricul ? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 Pui unul ajustabil... cel din poza merge la o coborare de aprox 7.5cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Decembrie 16, 2008 Autor Share Postat Decembrie 16, 2008 Cam asta iti trebuie. God speed si asta de unde il cumpar???sau mai bine imi lasa cineva un numar de tel. al unui mecanic bun(care sa stie sigur ce face) care sa o lase din amortizor....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 din amortizor o lasi si tu numai ca tre sa tii cont cat o lasi fata, cat lasi spate si cat echilibrezi fata cu spatele.Fata poate e mai greu de lasat un pic ca iti trebuie inca un ajutor.Personal zic sa ai mare bagare de seama daca vrei sa o lasi din amortizoare pt ca se pot schimba unele lucruri p-acolo:ciclistica ar fi cam principalul dar cred ca nu te dai tare cu ea si mergi lejer din moment ce nu ajungi jos cu picioarele. Si inca un sfat pe care ti-l pot da: incearca totusi sa nu umblii la ea ci sa te obisnuiesti asa.In primul rand psihic si apoi fizic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Mai bine te apuci de un sport ceva ca sa mai cresti, un baschet te ajuta...deh daca nu ai fost copil cuminte cand ai fost mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Mai, eu tot 1.70 am (ia in calcul si burta) si ajung bine de tot cu picioarele jos la R6 generatie '99-2003 (cele pe care m-am urcat). Si chiar si la manevratul cu motorul oprit tot ma descurc bine, R6-le este un motor destul de usor. Obisnuieste-te sa nu mai mergi cu picioarele pe jos, foloseste-te mai mult de motor decat de picioare. Eu m-am urcat odata pe un Fazer ca al meu foarte coborat si nu ma intelegeam deloc cu el, pur si simplu pozitia si ciclistica motocicletei erau... nefiresti. Deci si eu sunt de parere ca nu e ok sa cobori o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Decembrie 16, 2008 Autor Share Postat Decembrie 16, 2008 Mai bine te apuci de un sport ceva ca sa mai cresti, un baschet te ajuta...deh daca nu ai fost copil cuminte cand ai fost mic. meric de sfat dar baschetul nu cre ca mai ajuta la 23 de ani:)) sport am facut si nu imi e rusine deloc cu fizicul meu din amortizor o lasi si tu numai ca tre sa tii cont cat o lasi fata, cat lasi spate si cat echilibrezi fata cu spatele.Fata poate e mai greu de lasat un pic ca iti trebuie inca un ajutor.Personal zic sa ai mare bagare de seama daca vrei sa o lasi din amortizoare pt ca se pot schimba unele lucruri p-acolo:ciclistica ar fi cam principalul dar cred ca nu te dai tare cu ea si mergi lejer din moment ce nu ajungi jos cu picioarele.Si inca un sfat pe care ti-l pot da: incearca totusi sa nu umblii la ea ci sa te obisnuiesti asa.In primul rand psihic si apoi fizic mercic de sfat...oricum nu ma dau tare...ai vreun nr de tel de la un mecanic de incredere care sa stie exact ce face???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 NU vreau sa sune aiurea (chiar nu asta e intentia) dar prietena mea se da bine-mersi cu XT-ul care are saua la 86cm spre deosebire de r6 care ii undeva la 82-83?...si are tot 1,70 si mult mai putine kile decat tine (presupun ca ai peste 45 ) , deci trebe numa sa te obijnuiesti cu scula. Dar serios acuma, daca spui ca te ti cat de cat ok fizic nu ai chiar nici un motiv sa o cobori. Gandeste-te ca motocicleta aia a fost gandita sa functioneze asa cum e nu sa o modifici. Si daca nu vrei sa te dai tare, vinde-o si ia ceva mai potrivit si o sa fi muuuuuult mai fericit. Daca planuiesti sa te dai tare pe viitor, categoric las-o asa cum e!!! Bafta si asfalt...cum o fi, numa sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 nu am numere de tel ca in general imi fac singur cam tot Aproape toti de pe forum cred ca iti pot lasa R6 -le din suspensii insa ti-am spus cam care ar fi dezavantajele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Special K Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Am coborat motorul prietenei (un SV650) de la 79cm la 71: scobit saua 5 cm, kit coborare 4 cm. Nu am simtit diferente de ciclistica negative, chiar a coborat centrul de greutate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Faza cu scobitul seii ar fi ok, dar la r6 nu stiu ce sa mai scobesti la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Nu cred ca se simte la un mers de strada vreo diferenta daca cobori centrul de greutate Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.