Masa Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Salutare posesori si pasionati de RF sunt foarte aproape de a intra in randul vostru, vreau sa cumpar un Rf6000R din 97' ,tnand cont de experienta voastra as dori sa imi dati cateva sugestii la ce sa fiu atent cand cumpar aceasta motocicleta , particularitati sau zone cu defectiuni frecvente.Va multumesc .Paste Fericit! Cam slaba activitatea aici cum spuneam in postul anterior, sunt acum posesorul unui RF600R 97' /uploads/monthly_04_2012/post-54784-0-42893000-1335299624_thumb.jpg Trebuie sa ii schimb uleiul+filtrul si filtrul de aer in rest se comporta bine, daca ma puteti indruma spre un service in Bucuresti unde imi pot fi schimbate ar fi grozav.Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Sa il stapanesti sanatos si fara incidente. Inlocuirea uleiului si filtrelor o poti face singur in 30 min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 de unde cumpar filtru de aer? ulei pentru motor stiu ca imi trebuie 10w40 dar ce filtru imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Eu am luat filtru de aer Delo de pe www.motorai.ro (aduc tot ce este pe louis), dar sunt mai multe firme producatoare.In functie de buget poti cumpara ce doresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Ca viitor fost detinator de Suzuki RF 900R doresc sa furnizez unele informatii celor interesati de acest model. Motocicleta mea "de baza" e un GSX 1100 EF din 1985.. un model frumos si reusit dupa parerea mea pe care il voi pastra probabil pana la sfarsit. 2 lucruri care ma deranjau la GSX erau vibratiile excesive in jurul turatiei de 4000 rpm si putin faptul ca roata fata de 16" e cam predispusa spre instabilitate. Mi-a placut dintotdeauna cum arata RF-ul si dat fiind faptul ca avea roata fata de 17 si motor ceva < am decis sa-mi cumpar una. Un prieten a mers si a cumparat-o pt mine dintr-un alt oras.. atunci eram departe de casa si f departe de locul achizitiei. Fostul proprietar nu prea a avut grija de motor, insa am avut eu ulterior. Uleiul arata groaznic cand l-am schimbat (impreuna cu filtrul). Dupa prima tura cu el mi se parea relativ ciudat.. pozitia nu era chiar cea pe care mi-as fi dorit-o, motorul parea cam anemic in ture joase si viteza 1 mi se parea prea inalta.. mers incet/f incet prin oras e cam neplacut si necesita cam mult ambreiaj. O alta problema initiala a motocicletei era consumul.. la mers frumos cu ea (legal si fara accelerari bruste) imi lua cca 8-8,5 %. Consumul mediu la GSX e undeva la 5,6 - 6 %. Ca probleme cunoscute la RF era uzura tuburilor emulsoare, viteza a 2-a si cuplajul alternatorului. Cea mai cunoscuta era problema cu saritul din treapta a 2-a.. din fericire a mea nu are deloc aceasta problema. Am vopsit zona de pe rezervor care era ruginita si am schimbat cauciucurile care erau praf; cu ocazia schimbarii cauciucurilor am realizat cat de grea e motocicleta si cat de rau e sa nu ai cric central (prima mea moto fara cric central). De asemenea cu ocazia schimbarii cauciucurilor am aflat si de ce frana pe spate era cam slaba.. placutele erau praf.. le-am schhimbat cu unele noi. Consumul mare m-a facut sa cred ca exista uzura in carburator, dar dupa o vizita la un mecanic care mi-a facut reglajele la carburator am aflat ca nu sunt uzate. Din nefericire insa reglajul carburatoarelor nu a fost facut bine. Amestecul prea bogat imi uda bujiile si pornirea a devenit un chin la prima tura de anul acesta; am dat jos bujiile, le-am curatat, le-am ars si apoi a pornit. Am folsit-o vreo 2 zile fara probleme si apoi a urmat o cursa lunga (310 km) catre orasul unde sunt detasat de firma. RF-ul n-a mai vrut sa porneasca desi in seara precedenta pornise usor. Am tot incercat sa-l pornesc (imbracat in costum de piele si cu bagajele pe motor). Intr-un tarziu am decis sa-mi iau alte bujii si o baterie; spre norocul meu le-am gasit pe stoc in Alba Iulia si cu ajutorul unui prieten le-am montat.. motorul a pornit foarte usor. Pe drum am constatat cu stupoare ca mi s-a aprins becul cu rezerva dupa prea putini km.. la drumul respectiv consumul mi-a iesit unul apropiat de 10%. Ajuns in localitatea de destinatie dupa cateva curatari de bujii m-am enervat si am desfacut carburatoarele pt reducerea nivelului benzinei. Motocicleta nu a mai mers chiar la fel de bine insa pe drumul catre casa mi-a scos sub 7 % (cca 20,5l la 310 km). Am dus-o din nou la mecanic care de data aceasta cred ca a nimerit-o mai bine cu reglajele. La noul drum catre localitatea unde lucrez temporar a mers mai bine si mi-a scos un consum de cca 6%; cu exactitate nu stiu intrucat senzorul de indicare a rezervei se pare ca nu mai functioneaza. De altfel datorita lui la drumul precedent catre casa mi s-a terminat benzina la cca 500 de m de statia unde vroiam sa alimentez (si cca 1 km de blocul unde stau). Intors la localitatea unde sunt detasat la putin timp am avut o problema cu o unghie incarnata la piciorul drept care mi-a fost extrasa astfel ca am vrut sa folosesc moto pt a merge la servici (500 m). Spre surpriza mea nu a pornit si electromotorul nu invartea bine.. aveam baterie NOUA. Am impins-o putin la vale si apoi ajuns la servici am masurat bateria.. descarcata.. am constatat ca nu-mi mai functiona incarcarea. Am dat jos alternatorul si l-am verificat.. functiona bine. Apoi am vazut ca de fapt alternatorul nu se mai invartea. Era o problema la cuplajul alternatorului, piesa metalica care realiza cuplajul nu era originala: era una metalica si ar fi trebuit sa aiba si o parte din ceva cauciuc/plastic special. Mi-au confectionat niste colegi un alt inel din ceva material plastic special... sincer cred ca e mult mai buna decat piesa originala, care oricum a suferit 2 revizii de-atunci (deci clar ceva defect de proiectare). Dupa montarea cuplajului alternatorului RF-ul iar n-a vrut sa porneasca: bujii murdare. Dupa curatarea lor moto mi-a pornit de atunci tot timpul.. e posibil sa fi prins si ceva benzina proasta atunci. Acum motocicleta imi merge bine dar am decis sa o vand.. chiar daca acum merge bine de fiecare data cand ma gandesc la ea ma gandesc ca m-a lasat EXACT cand aveam mai mare nevoie de ea.. in rest a mers bine si n-am avut probl. Motivul vanzarii tine si de nemultumirile prietenei mele pt care pozitia pe ea nu e asa comoda cum e pe GSX. Cum am si cam multe motociclete acum am decis ca e cazul sa o vand: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-rf%20900r-din-1997-451362.html Despre model in sine pot sa confirm ca vibratiile sunt reduse la orice turatie comparativ cu GSX-ul, roata fata e mai stabila si pozitia de mers e putin mai sport (dar nu mult). De asemenea dimensiunile cauciucurilor sunt mult mai usor de procurat comparativ cu GSX-ul si implicit mai ieftine. E foarte agila pe curbe.. la comparatia cu SV 650-ul unui prieten iese clar in avantaj din toate punctele de vedere. Tot asa sunetul de turbina pe care il are e f placut.. ma face sa ma gandesc ca sunt pe ceva racheta . E o motocicleta frumoasa si destul de robusta, foarte multi o apreciaza.. inclusiv eu, insa dupa cati nervi mi-a facut nu mai e fun. De asemenea am avut ocazia sa apreciez "inspiratia" celor de la Suzuki la diverse solutii constructive.. sa lucrezi pe ea e un chin. Trebuie dat rezervorul jos si partea din carenele spate; nici GSX-ul nu e mult mai bun, dar la el e mai scuzabil datorita dimensiunilor motorului. In ce priveste nr kilometrilor sincer ma indoiesc ca sunt reali. Pe de alta parte faptul ca nu sunt uzate carburatoarele, ca nu am probleme cu viteza a 2-a si faptul ca fltrul de ulei pe care l-am schimbat era japonez (provenienta motociletei e Italia) ma duce cu gandul la faptul ca nu are multi km.. in nici un caz nu poate avea 116000.. motorul merge prea bine pt un asa kilometraj si nu consuma ulei. Ca un corolar: Avantaje: pozitie buna pt sport-touring (mai ales pt cei < de 1,85.. eu am 1,88 m), foarte manevrabila, design frumos, suspensii bunicele, cauciucuri usor de gasit, nu vibreaza tare la nici o turatie, saua e comoda pt motociclist, decenta si pt pasager(a) daca nu e inalt(a), are 5 viteze si nu prea trebuie sa le tot schimbi ca la una cu 6, cuplu bun, trage liniar cu un salt la 4000 rpm (dar asta datorita "gaurii" dintre 3000 si 4000 rpm) Dezavantaje: consum nu prea grozav, viteza 1 cam inalta, cele 3 probleme mentionate mai sus (pinionul pt treapta a 2-a, uzarea usoara a carburatoarelor si cuplajul alternatorulu), "gaura" dintre 3000-4000 rpm, ispita vitezei mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 de unde cumpar filtru de aer? ulei pentru motor stiu ca imi trebuie 10w40 dar ce filtru imi recomandati? Se gasesc la piese auto filtre MANN pentru modelul asta si sunt foarte bune, ulei iti recomand 10W40 Castrol sau Motul (daca nu ai foarte multi bain Mobil 1 e o alternativa mai ieftina). Filtru de aer iti recomand cu caldura K&N, gasesti la Louis cod "10050639" costa in jur de 60 EUR dar e filtru pe viata, trebuie doar sa il cureti. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Multumesc pentru raspuns, am schimbat uleiul, am pus Motul, filtrul de ulei Hiflo,filtru de aer Hiflo, am dat jos filtrul de aer original suzuki l-am curatat si se poate remonta pe viitor.Apoi am schimbat kit-ul de lant , la vechiul lant au fost scoase 2 zale pentru a il scurta de catre fostul proprietar si nu il puteam intinde corect din cauza uzurii inegale.Placuele de frana aveau uzura inegala, pe fiecare etrier era cate o placuta ajunsa pana la metal iar alta in stare buna din cauza ca nu mai actionau corect etrierele, le-am curatat pe ambele si am pus placute sbs carbon.Mie imi place rf este adevarat ca nu explodeaza in turatii inferioare dar depinde de fiecare ce asteptari are de la motocicleta si de stilul de mers.toti cei care detineti Rf aveti stander pentru roata spate? ceva sfaturi pentru construirea unuia? cam greu de intins sau uns lantul fara unul. REVIN Am observat ca cele 5 suruburi care prind foaia de la roata spate se misca cu totul, deci nu piulitele si surubul se misca in butuc.Din cate stiu suruburile au capul cu un model patrat in butuc sa nu permita invartirea, dar de ce se misca? sa desfac si sa le lipesc cu loctite? la voi se intampla asa? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Painkill3r Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Ca viitor fost detinator de Suzuki RF 900R doresc sa furnizez unele informatii celor interesati de acest model. Motocicleta mea "de baza" e un GSX 1100 EF din 1985.. un model frumos si reusit dupa parerea mea pe care il voi pastra probabil pana la sfarsit. 2 lucruri care ma deranjau la GSX erau vibratiile excesive in jurul turatiei de 4000 rpm si putin faptul ca roata fata de 16" e cam predispusa spre instabilitate. Mi-a placut dintotdeauna cum arata RF-ul si dat fiind faptul ca avea roata fata de 17 si motor ceva < am decis sa-mi cumpar una. Un prieten a mers si a cumparat-o pt mine dintr-un alt oras.. atunci eram departe de casa si f departe de locul achizitiei. Fostul proprietar nu prea a avut grija de motor, insa am avut eu ulterior. Uleiul arata groaznic cand l-am schimbat (impreuna cu filtrul). Dupa prima tura cu el mi se parea relativ ciudat.. pozitia nu era chiar cea pe care mi-as fi dorit-o, motorul parea cam anemic in ture joase si viteza 1 mi se parea prea inalta.. mers incet/f incet prin oras e cam neplacut si necesita cam mult ambreiaj. O alta problema initiala a motocicletei era consumul.. la mers frumos cu ea (legal si fara accelerari bruste) imi lua cca 8-8,5 %. Consumul mediu la GSX e undeva la 5,6 - 6 %. Ca probleme cunoscute la RF era uzura tuburilor emulsoare, viteza a 2-a si cuplajul alternatorului. Cea mai cunoscuta era problema cu saritul din treapta a 2-a.. din fericire a mea nu are deloc aceasta problema. Am vopsit zona de pe rezervor care era ruginita si am schimbat cauciucurile care erau praf; cu ocazia schimbarii cauciucurilor am realizat cat de grea e motocicleta si cat de rau e sa nu ai cric central (prima mea moto fara cric central). De asemenea cu ocazia schimbarii cauciucurilor am aflat si de ce frana pe spate era cam slaba.. placutele erau praf.. le-am schhimbat cu unele noi. Consumul mare m-a facut sa cred ca exista uzura in carburator, dar dupa o vizita la un mecanic care mi-a facut reglajele la carburator am aflat ca nu sunt uzate. Din nefericire insa reglajul carburatoarelor nu a fost facut bine. Amestecul prea bogat imi uda bujiile si pornirea a devenit un chin la prima tura de anul acesta; am dat jos bujiile, le-am curatat, le-am ars si apoi a pornit. Am folsit-o vreo 2 zile fara probleme si apoi a urmat o cursa lunga (310 km) catre orasul unde sunt detasat de firma. RF-ul n-a mai vrut sa porneasca desi in seara precedenta pornise usor. Am tot incercat sa-l pornesc (imbracat in costum de piele si cu bagajele pe motor). Intr-un tarziu am decis sa-mi iau alte bujii si o baterie; spre norocul meu le-am gasit pe stoc in Alba Iulia si cu ajutorul unui prieten le-am montat.. motorul a pornit foarte usor. Pe drum am constatat cu stupoare ca mi s-a aprins becul cu rezerva dupa prea putini km.. la drumul respectiv consumul mi-a iesit unul apropiat de 10%. Ajuns in localitatea de destinatie dupa cateva curatari de bujii m-am enervat si am desfacut carburatoarele pt reducerea nivelului benzinei. Motocicleta nu a mai mers chiar la fel de bine insa pe drumul catre casa mi-a scos sub 7 % (cca 20,5l la 310 km). Am dus-o din nou la mecanic care de data aceasta cred ca a nimerit-o mai bine cu reglajele. La noul drum catre localitatea unde lucrez temporar a mers mai bine si mi-a scos un consum de cca 6%; cu exactitate nu stiu intrucat senzorul de indicare a rezervei se pare ca nu mai functioneaza. De altfel datorita lui la drumul precedent catre casa mi s-a terminat benzina la cca 500 de m de statia unde vroiam sa alimentez (si cca 1 km de blocul unde stau). Intors la localitatea unde sunt detasat la putin timp am avut o problema cu o unghie incarnata la piciorul drept care mi-a fost extrasa astfel ca am vrut sa folosesc moto pt a merge la servici (500 m). Spre surpriza mea nu a pornit si electromotorul nu invartea bine.. aveam baterie NOUA. Am impins-o putin la vale si apoi ajuns la servici am masurat bateria.. descarcata.. am constatat ca nu-mi mai functiona incarcarea. Am dat jos alternatorul si l-am verificat.. functiona bine. Apoi am vazut ca de fapt alternatorul nu se mai invartea. Era o problema la cuplajul alternatorului, piesa metalica care realiza cuplajul nu era originala: era una metalica si ar fi trebuit sa aiba si o parte din ceva cauciuc/plastic special. Mi-au confectionat niste colegi un alt inel din ceva material plastic special... sincer cred ca e mult mai buna decat piesa originala, care oricum a suferit 2 revizii de-atunci (deci clar ceva defect de proiectare). Dupa montarea cuplajului alternatorului RF-ul iar n-a vrut sa porneasca: bujii murdare. Dupa curatarea lor moto mi-a pornit de atunci tot timpul.. e posibil sa fi prins si ceva benzina proasta atunci. Acum motocicleta imi merge bine dar am decis sa o vand.. chiar daca acum merge bine de fiecare data cand ma gandesc la ea ma gandesc ca m-a lasat EXACT cand aveam mai mare nevoie de ea.. in rest a mers bine si n-am avut probl. Motivul vanzarii tine si de nemultumirile prietenei mele pt care pozitia pe ea nu e asa comoda cum e pe GSX. Cum am si cam multe motociclete acum am decis ca e cazul sa o vand: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-rf%20900r-din-1997-451362.html Despre model in sine pot sa confirm ca vibratiile sunt reduse la orice turatie comparativ cu GSX-ul, roata fata e mai stabila si pozitia de mers e putin mai sport (dar nu mult). De asemenea dimensiunile cauciucurilor sunt mult mai usor de procurat comparativ cu GSX-ul si implicit mai ieftine. E foarte agila pe curbe.. la comparatia cu SV 650-ul unui prieten iese clar in avantaj din toate punctele de vedere. Tot asa sunetul de turbina pe care il are e f placut.. ma face sa ma gandesc ca sunt pe ceva racheta . E o motocicleta frumoasa si destul de robusta, foarte multi o apreciaza.. inclusiv eu, insa dupa cati nervi mi-a facut nu mai e fun. De asemenea am avut ocazia sa apreciez "inspiratia" celor de la Suzuki la diverse solutii constructive.. sa lucrezi pe ea e un chin. Trebuie dat rezervorul jos si partea din carenele spate; nici GSX-ul nu e mult mai bun, dar la el e mai scuzabil datorita dimensiunilor motorului. In ce priveste nr kilometrilor sincer ma indoiesc ca sunt reali. Pe de alta parte faptul ca nu sunt uzate carburatoarele, ca nu am probleme cu viteza a 2-a si faptul ca fltrul de ulei pe care l-am schimbat era japonez (provenienta motociletei e Italia) ma duce cu gandul la faptul ca nu are multi km.. in nici un caz nu poate avea 116000.. motorul merge prea bine pt un asa kilometraj si nu consuma ulei. Ca un corolar: Avantaje: pozitie buna pt sport-touring (mai ales pt cei < de 1,85.. eu am 1,88 m), foarte manevrabila, design frumos, suspensii bunicele, cauciucuri usor de gasit, nu vibreaza tare la nici o turatie, saua e comoda pt motociclist, decenta si pt pasager(a) daca nu e inalt(a), are 5 viteze si nu prea trebuie sa le tot schimbi ca la una cu 6, cuplu bun, trage liniar cu un salt la 4000 rpm (dar asta datorita "gaurii" dintre 3000 si 4000 rpm) Dezavantaje: consum nu prea grozav, viteza 1 cam inalta, cele 3 probleme mentionate mai sus (pinionul pt treapta a 2-a, uzarea usoara a carburatoarelor si cuplajul alternatorulu), "gaura" dintre 3000-4000 rpm, ispita vitezei mari. Tu sigur vrei sa vinzi motoru asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_b93 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salut! Unde gasesc si eu cuplajul de la alternator? sau piesa cu totul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 la mine, 100 de lei plus transportul... cred ca e maxim 30 de lai prin curier... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Tu sigur vrei sa vinzi motoru asta? Cam da.. mai trebuie sa gasesc de cumparat bucata de carena care se detaseaza de pe partea stanga jos, intrucat se pare ca am pierdut-o la ultimul drum . Multumesc pt ajutorul pe care mi l-ai dat totdeauna. Pe de alta parte daca nu erai tu nu luam motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_b93 Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 la mine, 100 de lei plus transportul... cred ca e maxim 30 de lai prin curier... lasa-mi si mie id-ul sau nr tau de telefon, sau da add la rares_b93. Salut! Unde gasesc si eu cuplajul de la alternator? sau piesa cu totul? valabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Am nevoie de branhia stanga jos. Se pare ca am pierdut-o la ultimul drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Salutare am nevoie de termostat pentru gn76a si nu prea gasesc. are cineva idee de unde pot comanda unul? mersi asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 gsxr 600 (92-95), gsxr 750, 1100 (93-95), rf 900 sau te duci cu el in mana frumos si iei de la auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Salutare! In curand as vrea sa schimb si eu uleiul. Ce recomandati in cazul in care motorul are undeva la 50 k ? P.S: ce filtru(de ulei) sa iau? As fi recunoscator daca ati posta link direct catre produs. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 10w50. orice filtru, sunt la fel. daca ai vreun piticel pe creier poti sa iei hiflo, sunt singurele cu certificat tuv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Mersi pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Daca e cineva interesat de o carena fata in stare bunicica originala din plastic .... mi-a ramas mie dupa ce am vandut motorul, pretul se discuta http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=169632 Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 Daca e cineva interesat de o carena fata in stare bunicica originala din plastic .... mi-a ramas mie dupa ce am vandut motorul, pretul se discuta http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=169632 Bafta O branhie mare stanga nu stii cumva? Eu am reusit sa o pierd pe drum pe a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 am eu una dar e polizata un pic, nu rupta sau ceva. se scoate din chit. ti-o dau moaca, iti platesti doar transportul prin ce vrei tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 se vinde rf-ul: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-rf%20600%20r-din-1994-479301.html o sa imi fie dor de el dar vreau ceva mai confortabil pentru sotie (touring sau auto) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Cred ca o sa ma despart de dragonul meu, imi trebuie 4 roti ca si prioritate. Daca stiti pe cineva interesat: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=481326&selpic=0&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talanu Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Salut detinatorilor de RF. Am de gand sa imi desfac motorul sa il segmentez si sa ii schimb pinioanele de la viteza a 2-a. A mai facut cineva operatiunea asta ??? Sunt lucruri la care trebuie sa fiu mult mai atent? Stie cineva de unde pot sa cumpar piese OEM pentru cutie mai ieftine ? Astept raspunsuri de la voi. Multumesc. vad ca ati disparut toti cu venirea frigului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 eu de aici am cumparat piese http://www.pieces-suz.com/...Operatiunea in sine nu este foarte complicata doar ca iti trebuie un garaj si sculele necesare.Ai putea cauta si un motor sh dar aici e faza cu norocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.