Sari la conținut

Care Ar Fi Cel Mai Bun Enduro


Postări Recomandate

Yamaha WR, KTM EXC, Honda CRF-X,

 

Ktm ar fi cea mai joasa, Yamaha cea mai inalta, Honda intre ele....

Ciudat - dar garda la sol este invers proportional cu inaltimea.....

Ktm si Yam ar fi mai putennice decat Hondele (modelul cu electrostarter e mai slabut (49 cp)...

Ktm ar fi mai putin fiabila ,dar cu piesele mai ieftine. La Honda spunem invers

Ktm are mai multe posibilitati de upgrade si accesorizare apoi Yamaha - la coada Honda...

 

Cred la la hard enduro Ktm sta cel mai bine, Honda e incepatoare iar Yamaha sta mai bine la motocros pe doi timpi (ca fiabilitate) . La categoria Adventure Ktm e....singur - raliul Dakar spune totul.

 

Am vazut la noi concursuri de Motocross in care caii erau albastri si de enduro cu cai predominant orange. Honda e mai razleata - ce sa-i faci - ei in state fac treaba. Daca le ceri o motocicleta te amana pentru primavara.....

 

Cred ca un KTM - "made in japan" ar rezolva problema.

Editat de univet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu as alge dupa experienta cu honda250crx si ktm500-525exc un motor cit mai usor ca greutate inaltimea se regleaza . Puterea -lucrezi la transmisie si te poti ajuta .Cel mai bun la enduro este un 250-in patru timpi si vezi la honda sau yamaha :lol: ce vezi la DAKAR sint motoare de uzina MULTI EUROI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate banuiesc eu, cred ca vrei enduro si nu cross, deci pica din start cele 2T.Intamplator am mers numai cu un exc 525 din cele mentionate si sunt subiectiv :baldy: , dar ai vazut si tu in parcul inchis de la Zarnesti ca predomina culoarea portocalie :moron: .Daca ar fi sa-mi iau ceva nou, as alege un Husaberg 650 :ok: .Numai 109 kg si f. multi cai, plus ca vine echipata la fel ca un ktm(brembo, white-power etc.) la un pretz mai bun. :lol:

P.S.daca stii un client pt. dereul meu..iti confisc XR-ul :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zile tu Cata..:lol: cum mere ktm-ul. Exista un motiv pentru care la concursurile de enduro portocaliul este culoarea predominanta.

Ktm-ul este printre cele mai usoare si puternice.Este adevarat ca Husabergul este mai usor dar fiabilitatea unui astfel de moto este ff scazuta, iar reteaua de dealeri si piese Husaberg nu e f mare in ro.

Pe de alta parte reteaua ktm este destul de buna in ro.

Iar din auzite pot sa zic ca dozajul puterii este ceva mai bland la ktm decat la yamaha care amauzit ca este f brutala si daca nu esti atent rupe aderenta oricand.

Cred ca la un hard enduro cel mai bine e ktm 400-525 exc iar pe locul doi as pune yamaha wr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adi,

 

KTM sta f bine cu fiabilitatea. Daca-i faci intretinerea cum scrie la carte nu ai nici o problema cu el. De ex, KTM-ul lui Razvan Dumitrache, pe care il stii de la 1 mai, are 2 ani si 6,000 km numai competitii (enduro si rally) si merge de rupe; nu l-a lasat niciodata in drum.

La Honda CRF trebuie sa schimbi pistonul la 15 ore de functionare (asa recomanda producatorul).

intr-adevar, Yama iti cere cea mai putina atentie.

 

Ca putere, toate cele 3 enumerate de tine sunt pe-acolo; diferente sunt doar pe hartie.

In schimb, KTM le bate pe celelalte 2 la:

- handling (suspensii, bicicleta)

- pret!

- servicii post vanzare (piese, accesorii, consumabile)

 

Asa ca, pana una alta, in Romania cea mai buna varianta enduro de 450 (asa cum zice in titlul topicului) e KTM 450 EXC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Hmmm... Asa as opta si io, catre un KTM 450 EXC!

La prima strigare ar fi KTM-ul si la a doua ar fi Husaberg 650 ...

Intre astea doua m-as gandi! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Hmmm... Asa as opta si io, catre un KTM 450 EXC!

La prima strigare ar fi KTM-ul si la a doua ar fi Husaberg 650 ...

Intre astea doua m-as gandi! :ok:

 

Nu ai ce sa faci cu Husaberg de 650 cmc si 109 kg. Nu poti sa mergi cu asa ceva. Nu ai ce sa faci cu atata putere pentru ca oricum nu ai cum sa o pui jos la roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci oameni buni.......

Husabergul are niste incapatanari cu kick-ul pe stanga si lantul pe dreapta, cum erau ktm-urile odata. Pun pariu ca nu sta prea bine nici cu ungerea. Pe hard enduro se mananca piese si nu prea am chef sa le astept de la suedezi! Si apoi consumul trebuie sa fie la un Husaberg de 650 undeva peste 8% iar rezervorul nu e mai mareca la un 450. Pe enduro un motor mare e si greu pe fata deci mai dificil de manevrat. De aia multi se baga in paduri cu 250 in 4 timpi de la Honda si mai ales Yamaha si in curand de la KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM sta foarte bine cu fiabilitatea si, foarte important, sunt foarte bine reprezentati in Romania (piese pe stoc, timp scurt de livrare a celor care nu sunt pe stoc).

Din cate banuiesc eu, cred ca vrei enduro si nu cross, deci pica din start cele 2T.

KTM au multe modele enduro 2T: EXC-urile de 125, 200, 250, 300. De altfel, Mani & Laci de la EGLY Team au castigat RedBull Romaniacs la echipe cu EXC-uri 2T.

 

http://www.ktm.ro/enduro?from=6

 

Husaberg sunt motoare foarte performante dar nu prea fiabile: bune pentru concurent, infernale pentru mecanic. De altfel brand-ul Husaberg este proprietatea KTM, asa ca probabil fiabilitatea se va imbunatati in timp.

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as atrage atentia mai mult asupra suspensiei. KTM ruleaza pe WP. Plaja de reglare a telescoapelor fata este de 36 pozitii (clicuri) pentru amortizarea la intrare (comprimare) si 34 la iesire (extensie). Eu zic ca mai mult este o problema ca la noi ca nu e cine sa regleze la asemenea finete un motor, mai extact suspensia ei. Credeti-ma pe cuvint -DEGEABA AI MOTOR BUN DACA NU-L POTI CONDUCE PE UN DRUM ACCIDENTAT-

In ziua de azi este "relativ" usor sa faci niste motoare exterm de puternice de care oricun nu prea e nevoie in offroad. Motorul prea puternic (mai ales daca este pusa pe o suspensie proasta) oboseste foarte mult dupa 3-4 ore de mers in conditii "hard".

KTM a scos de 2 ani modelul 400 EXC Racing. Acesta este varianta "mai slaba: al lui 450 EXC Racing. Acest model a fost cerut de concureni in mod special deoarece pina si 450-ul s-a dovedit prea puternic (deci obositor) la competitiile mai lungi de 4-5 ore!

Eu in continuare nu va recomand motoarele mari mai ales la incepatori. Pentru mine ca vinzator de motoare ar fii o afacere mai buna (motor mai mare = pret mai mare) dar in timp va veti razgindi si apoi urmeaza probleme de "cum pot sa-mi schimb motocicleta cu unul mic dar bun" :P

 

De altfel KTM a scos un model 250 SX-F model de 4 timpi de 39 CP. Eu l-am incercat si zic ca-i prea mult (pentri mine) in enduro hard

 

Salut Zsolt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat asta nu e un forum de bancheri, as discuta putin si despre banutzi.... Baietii cu bani f multi pot sa ignore postul

 

- KTM EXC 450 - 6,600 E + TVA = 7850 E DDP

- Yamah WR 450 - 7,370 E CIP = 11.400 E DDP

La pret DDP sunt 3550 E diferenta. Ok, o sa ziceti ca nu e nimeni nebun sa ia motor japonez cu banii jos. In leasing te costa in mare, asa, la ochi, 7,370 E CIP + 450 E taxa vamala la valoare reziduala de minim 20% + 500 E costuri aferente leasingului (dobanda minim un an, taxa dosar, etc) ... Ajunge pe la 8,300 + TVA = 9,900 E in cel mai fericit caz.

 

Asadar, este o diferenta de cel putin 2,000 E cu care poti sa iei oricat de multe accesorii si consumabile vrei. De ex, iata ce as lua eu de banii astia :crack: :baldy: :P : rezervor de 13 l, handguardsuri, scut Al, inaltatoare ghidon, protectie lant, elctroventilator sau pompa de apa cu debit marit, ventile de aerisit furcile, suport de roadbook, protectii radiatoare, plastice de schimb, mousse-uri .... si tot ar mai ramane bani de mult ulei, multe filtre, multe placutze si niste revizii la nea Doru

 

@ Pit: nu a zis ca s-a dat cu 250 la ultimele curse din RO. Acolo a mers intr-adevar cu un 525. probabil a prins un 250 SXF cu alta ocazie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut , nu trebuie sa fie din reprezentanta! la mine a fost 6300 cip si la final 7550 . sursa ztk !!!!

oricum nu se compara ktm cu yamaha in veci .

 

Super sursa ta. Insa nu poti sa faci o regula.

Hai ca le comparam la anu' :P

Desi acum 2 luni eram "capsat" pe 525, dupa ce am mai discutat cu oameni cu capu' pe umeri cred ca o sa-mi iau 450 EXC. E suficient pentru cat stiu eu acum si pentru cat voi sti peste 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai parca am vauzut in poza ca aveai 525 la enduro.... :P

 

Eu de obicei "ma dau" cu ce am prin curte :baldy:

Noi am introdus sistemul de "by back" si eu folosesc de obicei motoarele recumparate, le mai setez, mai vad diferentele ......

 

In ultima vreme intradevar am incercat sa merg mai mult pe un 525, deoarece la inceputul anului voiam sa fac tot campionatul national de raliu, cum insa acolo au fost problemele care au fost, am ramas cu el la enduro :crack:

 

Salut zsolt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spre deosebire de zsolt eu vand si YAMA , dar toate datele pana la urma duc tot la EXC 450, 525.

Chiar daca ai bani de Yama, nu cred ca vrei sa ii irosesti pe un plus de fiabilitate fata de Ktm, care este insesizabil si nerelevant avand in vedere costurile pieselor japoneze... si crede-ma eu vand si piese japoneze... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Poate tu le vinzi scump :crack:

Exista oameni foarte seriosi care aduc pise de yamaha la preturi mult mai bune decat vand magazinele de la noi , exista prieteni in vest care trimit piesele mai repede decat verifica multe magazine romanesti stocurile si inca ceva , cine a spus ca yamaha are nevoie de piese de schimb ? :P

Editat de Raven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la aceasta intrebare toti o dau ba cu KTM ba cu japoneze am vazut un raspuns ca cele mai bune sunt ktm ca la curse predomina portocaliul .daca vreti sa vedeti ce culori predomina la un concurs ca si carpat express unde vin adevarati concurenti veti veda mai mult ROSU SI ALBASTRU oare de ce sunt ei ma i putin experimentati si noi romini profi ACUM osa spuneti ca la concursul de la sibiu cupa redbbul majoritatea au ktm va imaginati mari campioni ai lumi cu o remorca dupa ei trasa de o masina cu probleme in vama la romini ce fac ei in rominia daca cumva vind motoru si nu platesc vama etc.cei buni isi aduc doar suspensia motocicletele le primesc cu ajutorul lui jolt dela unu si altu cum le poate rezolva si el .deci in final cea mai buna motocicleta este ce care iti place tie nu la ceilalti piese trebuie la toate depinde cum sti sa o grijesti asa ca bafta la cei care vreau sa faca cumaraturi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...