dori_x Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 (editat) Este motocicleta unui prieten. Este un model mai vechi, pe carburatoare. A mers foarte bine si, dintr-o data, nu se mai tureaza. Porneste foarte usor, sta la relanti bine. Cu socul tras, se tureaza, daca maresc relanti-ul se tureaza, cum pun mana pe acceleratie, si incerc sa o accelerez, nu-mi da voie absolut deloc. Se opreste, ca si cum nu ar mai avea benzina. Benzina are, filtrul de aer l-am verificat si ras-verificat. Nu stiu ce sa-i mai fac. Un lucru ciudat totusi : am pornit-o fara filtrul de aer, exact aceleasi simptome. Nu afecteaza cu nimic. Am pus mana si am astupat un carburator, pe acolo pe unde intra aerul , a urcat mai multa benzina si mi-a dat voie sa o accelerez perfect. Pentru 3 secunde, cat a avut surplusul de benzina. Apoi, s-a oprit iarasi. Din ce cauza sa fie ? Benzina are suficienta in carburatoare, filtrul de aer este etanseizat bine. Editat Ianuarie 19, 2009 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 19, 2009 Admin Share Postat Ianuarie 19, 2009 Motorul a stat mai multa vreme pe dreapta? Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 (editat) Motorul a stat mai multa vreme pe dreapta?Luigi Vicol Da, a stat destul de mult pe dreapta. Dar, a mers foarte bine dupa. Bine, nu mult timp. Cam 10-15 km. Apoi, dintr-o data ... Editat Ianuarie 19, 2009 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Face asa si cand se incalzeste sau tu incerci sa o turezi cand e rece? Ai verificat sa vezi daca merg toti cilindri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Daca a stat mult, in carburatoare se depun anumiti oxizi din benzina ,mai ales daca benzina nu a fost tratata cu stabilizatori! Demontate carburatoarele, curatate,sincronizate si va merge....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorola Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 vezi pompa de "spritz". membrana sparta, "cioc" infundat, etc daca nu functioneaza, cand accelerezi se opreste motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Daca a stat mult, in carburatoare se depun anumiti oxizi din benzina ,mai ales daca benzina nu a fost tratata cu stabilizatori!Demontate carburatoarele, curatate,sincronizate si va merge....... am patit si eo chestia asta...exact cand o accelerezi moare !...curatza carburatoarele si eventual curata`i bujjiile...apoi fa un drum cu ea si incearca sa schimb viteza in ture mari ...sa iti scoata afara toate gunoaiele....la mine a mers....nu a fost mearsa mult timp ... se intampla! ...dar se rezolva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 vezi pompa de "spritz". membrana sparta, "cioc" infundat, etc daca nu functioneaza, cand accelerezi se opreste motorul De unde cioc si mebrana de sprit ?! Apropo eu nu am vazut pina acum zx10 pe carburatie!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 De unde cioc si mebrana de sprit ?!Apropo eu nu am vazut pina acum zx10 pe carburatie!!!! eo stiam ca zx10 s-a fabricat din 2004 ....dar o fi zzr`u de 1100 ...sau 1000...de cat o fi ! ...prin europa se numeste zx ...in japonia...zzr !...ceva de genu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 Mda... Si cand este calda, tot la fel face. Carburatoarele o sa le desfac sa le curat, desi nu cred ca se intampla brusc asta, daca ar fi fost din cauza depunerilor din ele. Merg toti cilindrii, merge "rotund" motorul. Bujiile le-am scos si curatat. Nu erau ude, deci nu merge inecata. Nu stiam ca are pompa de sprit. O sa analizez mai atent. Multumesc tuturor. O sa mai incercam ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Mda... Si cand este calda, tot la fel face. Carburatoarele o sa le desfac sa le curat, desi nu cred ca se intampla brusc asta, daca ar fi fost din cauza depunerilor din ele. Merg toti cilindrii, merge "rotund" motorul. Bujiile le-am scos si curatat. Nu erau ude, deci nu merge inecata. Nu stiam ca are pompa de sprit. O sa analizez mai atent. Multumesc tuturor. O sa mai incercam ... Nu are pompa de sprit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 (editat) Nici eu nu vazusem. Sunt foarte rare. Am gasit totusi una, pe internet, chiar era de vanzare. E de prin 1995-1996 parca. Cunosc foarte bine zzr-urile. La carene, se aseamana cu asta. Si la tobe. Si totusi, uitati un zx 10 pe carburatie, destul de vechi ( si nu e al prietenului meu. Pozele sunt luate de pe net) Editat Ianuarie 19, 2009 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Nici eu nu vazusem. Sunt foarte rare. Am gasit totusi una, pe internet, chiar era de vanzare. E de prin 1995-1996 parca. Cunosc foarte bine zzr-urile. La carene, se aseamana cu asta. Si la tobe. Si totusi, uitati un zx 10 pe carburatie, destul de vechi ( si nu e al prietenului meu. Pozele sunt luate de pe net) stiu! exact ce ziceam .... "japonezele" astea se fabrica si prin europa din cate stiu eu ...si europenii prefera sa le numeasca zx`uri si nu zzr`uri cum le numesc japonezii! ....ceva de genu` stiam eo ca merge treaba !...acum nushtiu ...!! dar ti-am zis...asteapta sa vina putin caldura...si scoate`l in trafic...si incearca sa`l turezi bine ..si curata carburatoarele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 dar ti-am zis...asteapta sa vina putin caldura...si scoate`l in trafic...si incearca sa`l turezi bine ..si curata carburatoarele! O sa incerc, dar cum naiba sa-l turez cand nu pot pleca de pe loc, decat la relanti ? Uitati aici modelul . Se pare ca e mai vechi http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_zx-10_1989.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorola Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 (editat) gasesti la http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...us-1990/o/m4081 carburetor parts uita-te la 16009, needle jet ( sau "cioc") sa nu fie infundata gaura, sau acul blocat si tng are dreptate, nu e "pompa de spritz" Editat Ianuarie 19, 2009 de motorola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 carburetor parts uita-te la 16009, needle jet ( sau "cioc") sa nu fie infundata gaura, sau acul blocat si tng are dreptate, nu e "pompa de spritz" Nu sunt infundate Daca suflu pe furtunele de supra-plin, iese benzina pe langa ace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 carburetor parts uita-te la 16009, needle jet ( sau "cioc") sa nu fie infundata gaura, sau acul blocat si tng are dreptate, nu e "pompa de spritz" Nu sunt infundate Daca suflu pe furtunele de supra-plin, iese benzina pe langa ace. incearca sa o ridici foarte incet in ture...fi mai bland cu mansonu ...si eventual cand ajunge in 4000....5000 ture atunci da`i mai tare...nu are cum ...atat timp cat sta in ralanti ... stai undeva prin buc? ..daca da...poate ne intalnim ...si vedem cum sta treaba...eventual vin cu frate`miu ...se pricepe mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 incearca sa o ridici foarte incet in ture...fi mai bland cu mansonu ...si eventual cand ajunge in 4000....5000 ture atunci da`i mai tare...nu are cum ...atat timp cat sta in ralanti ... stai undeva prin buc? ..daca da...poate ne intalnim ...si vedem cum sta treaba...eventual vin cu frate`miu ...se pricepe mai bine! Sunt din Tg-Jiu. Stiu sa fiu si bland Crede-ma, 2 mm daca misc mansonul, se opreste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 19, 2009 Admin Share Postat Ianuarie 19, 2009 (editat) ZX 10 este pentru piata japoneza si americana.Aceeasi motocicleta cu mici modificari la carene se numeste ZZR 1100 pt.piata europeana. La fel am patit si eu,are dreptate cine spune ca se depun oxizii aia din benzina daca sta mai mult pe dreapta. Mie imi facea la fel,la relanti mergea,dar cum acceleram murea.Din cauza oxizilor se blocheaza subarele din carburatoare,se astupa jiclerele. Da carburatoarele jos,desfa-le,scoate toate jiclerele si pune-le pe acestea impreuna cu corpurile carburatoarelor intr-o tava plina cu decarbusol.Lasa-le o noapte intreaga,a doua zi le asamblezi la loc,le reglezi si totul merge struna. Bafta multa.. Luigi Vicol Editat Ianuarie 19, 2009 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Ianuarie 20, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2009 Sistemul de alimentare l-am verificat. Nu sunt probleme. Ba chiar am umplut cu o seringa carburatoarele pana la refuz si tot asa face. O sa incerc azi sa desfac toate carburatoarele si sa iau fiecare jigler in parte, sa-l verific. De nivel in carburatoare nu se pune problema, ptr ca, fara rezervor, deci numai cu benzina din carburatoare, la relanti merge chiar mult ( mai ales ca e motor de 1000 cmc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Sistemul de alimentare l-am verificat. Nu sunt probleme. Ba chiar am umplut cu o seringa carburatoarele pana la refuz si tot asa face. O sa incerc azi sa desfac toate carburatoarele si sa iau fiecare jigler in parte, sa-l verific. De nivel in carburatoare nu se pune problema, ptr ca, fara rezervor, deci numai cu benzina din carburatoare, la relanti merge chiar mult ( mai ales ca e motor de 1000 cmc) Nu am avut motor cu mai multe carburatoare (doar monocilindru si injectie), dar din ce zici tu, nu s-ar putea sa nu fie sincronizate? Adica o diferenta foarte mare intre ele, a.i. la relanti sa iti mearga, iar cand accelerezi sa traga gaz+aer numai pe doua sau asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Februarie 7, 2009 Autor Share Postat Februarie 7, 2009 Problema s-a rezolvat. Aveau multa mizerie si cam toate jiglerele infundate. Cele care erau responsabile ptr simptomele de mai sus, erau 4 ( cate unul in fiecare), amplasate imediat langa jiglerul cu cuiul acela, prins de pistonase. Sunt amplasate pe un canal mai subtire si lung cam de 3-4 cm si , din cate am vazut, are legatura si cu aerul, si cu benzina. Nu pot sa explic mai clar. Oricum, s-a rezolvat. Va multumesc tuturor. Se poate inchide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.