almostcyborg Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 va salut ! am pornit motocicleta astazi, prima data dupa noiembrie anul trecut, am iesit sa fac o tura, cand dintro data a inceput sa bata ceva tare la motor, apoi s-a oprit. L-am pornit din nou, sunetu acela metalic a incetat dupa care l-am oprit si cand sa il pornesc inapoi nu a mai mers. Cand dau la automat, nu o ia, face doar un TZAC TZAC. Sa fie gripat motorul ? cu toate ca l-am pornit de vreo 3-4 ori in cursul zilei si ar fi trebuit sa se unga. Ulei are ca l-am verificat. va rog niste pareri! mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Pai ce zdranganea in interior crezi ca s-a reparat singur? Nu am nici o sugestie, dar ceva a crapat sigur. Poti incepe investigatia prin a scoate capacul chiulasei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 20, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2009 vad eu maine. nu cred ca e electric, sper sa fie. am bagato in a 5-a si am incercat sa invart de roata si nu pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Au... Incearca sa ne spui exact pe unde pacanea, ca nu e prea roz faza Sa speram ca nu-i grav... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Daca e un pacanit continuu cat tii apasat pe Start, atunci poate fi bateria. Dupa prima iesire din an si prima problema e bine sa ai bateria full incarcata, bujii noi sau verificare si benzina suficienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Daca e un pacanit continuu cat tii apasat pe Start, atunci poate fi bateria. Dupa prima iesire din an si prima problema e bine sa ai bateria full incarcata, bujii noi sau verificare si benzina suficienta. Ia uite ce stie fata, sa o pupe tata pe ea de mecanicoasa frumoasa Bravo ma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Pacanitul ala mecanic de la motor, de care zici, ma duce cu gandul la vremea cand gripasem motorul la prima mea masina, o Dacie. Se dusese martorul de la presiune de la ulei, asa ca nu stiam ca mancase tot uleiul pana cand nu am auzit batai metalice in bloc dupa care a crapat. Sper din tot sufletul sa nu fie cazul si la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 (editat) Mai nu mai speriati omul, e posibil daca motorul a stat afara in frig ca uleiului sa ii ia ceva mai mult timp sa se incalzeasca...Nu stiu dar as zice sa incerce mai intai obisnuitele probleme: benzina sa fie ok, bujiile sa nu fie inecate si sa dea scantaie, bateria sa o incarce din nou. Depinde si de baterie: daca e pe gel numai o incarci, daca e pe lichid sa verifici nivelul lichidului din ea si sa completezi cu apa distilata daca acesta este inferior. In general bateria pe lichid, careia i-a scazut nivelul lichidului are putere sa porneasca motorul dar sa nu fie suficient sa il mentina pornit. Atunci apare acel zgomot dar nu atat de puternic. Editat Ianuarie 21, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 In general bateria pe lichid, careia i-a scazut nivelul lichidului are putere sa porneasca motorul dar sa nu fie suficient sa il mentina pornit. Asta nu se prea intampla decat daca e vreo problema in instalatie, ceva de genul aparitiei unui scurtcircuit dupa pornirea motorului. Puterea necesara la pornire e mult, mult mai mare decat puterea necesara aprinderii ca sa functioneze corect. Daca bateria are putere sa invarta motorul si acesta porneste in mod sigur ii mai ramane putere ca sa alimenteze aprinderea pt inca cel putin cateva minute bune (presupunand ca sistemul de incarcare e mort de tot, ca altfel odata pornit motorul bateria se incarca) In cazul de fata mai mult ca sigur nu e o problema electrica din moment ce motorul e blocat, daca nu se invarte atunci cand o impinge intr-a 5-a e clar o problema mecanica. Eu as desface capacul de la alternator unde este si "ambreiajul" de pornire ( cum a zis si maosan) iar daca nu e de aici urmeaza capacul de la chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Asta nu se prea intampla decat daca e vreo problema in instalatie, ceva de genul aparitiei unui scurtcircuit dupa pornirea motorului. Puterea necesara la pornire e mult, mult mai mare decat puterea necesara aprinderii ca sa functioneze corect. Daca bateria are putere sa invarta motorul si acesta porneste in mod sigur ii mai ramane putere ca sa alimenteze aprinderea pt inca cel putin cateva minute bune (presupunand ca sistemul de incarcare e mort de tot, ca altfel odata pornit motorul bateria se incarca) In cazul de fata mai mult ca sigur nu e o problema electrica din moment ce motorul e blocat, daca nu se invarte atunci cand o impinge intr-a 5-a e clar o problema mecanica. Eu as desface capacul de la alternator unde este si "ambreiajul" de pornire ( cum a zis si maosan) iar daca nu e de aici urmeaza capacul de la chiulasa. Desigur un caz ar fi cand releul nu mai functioneaza cum trebuie... Dar cred ca parerile noastre is putin ... in plus. Asta pentru ca nu stim exact ce fel de pacanit s-a auzit si cum face motorul acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 22, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2009 am scos uleiul, am desfacut capacul de la alternator si acolo unul din magnetii de pe margine, ala fiind rotoru, cred, s-a crapat si a facut praf magnetu ala. acuma sa vad cum dau jos demaroru sa vad daca merge. pana atunci va rog care le stiti cu germana sa intrati pe louis sa imi ziceti ce pret are rotoru ala cu magneti si garnitura aferenta capacului. mersi pt sfaturi ! va salut din nou. am verificat din nou azi, si din fericire demaroru nu are nimic, singura problema este oala cu magneti(rotorul). Nu stiti cumva daca se vinde separat fata de stator? si cam ce pret are, sa vad daca are rost sa caut second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Vorbeste cu Mr. Watt de pe forum (da-i PM). A avut exact aceeasi problema asta-vara. Poate te sfatuieste el de unde sa le iei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 22, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2009 inca astept, caut inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 inca astept, caut inca. Cauta nenica o volanta second ca pe louis sigur nu gasesti asa ceva,si una noua te rupe la buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 23, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2009 voi nu stiti pe nimeni care vinde asa ceva second ? cam toti la care am incercat, l-au vandut. nu stiti daca se potriveste rotoru de pe un KLE 500 la gpz meu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 voi nu stiti pe nimeni care vinde asa ceva second ? cam toti la care am incercat, l-au vandut. nu stiti daca se potriveste rotoru de pe un KLE 500 la gpz meu ? DA, se potriveste ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 24, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2009 nu stii ii dinala cu magnetii expusi? cum ii al meu? sau is acoperiti cu un fel de rasina? ca daca is expusi nu are rost sa cumpar, ca mi se pot strica oricand iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) Pai ceilalti de ce s-au stricat? Ca erau expusi sau ca avea joc rulmentul axului si se invartea rotorul aiurea? Editat Ianuarie 24, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 24, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2009 pai doar unu s-a dezlipit. ceilalti au ramas. e o problema comuna la cele de dinainte de 94 sa se desprinda magnetii aceia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radhoo Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Salut. Poti sa verifici daca porneste impinsa bagata in a 2-a. Daca porneste o tii pe normal si o turezi si vezi daca se mai aude.. Daca DA desfa chiuloasa, verifica acolo tot, schimba uleiul si dupa aia incearca iar sa o pornesti. Daca NU , drum bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.