Sari la conținut

nu mai porneste


Postări Recomandate

va salut ! am pornit motocicleta astazi, prima data dupa noiembrie anul trecut, am iesit sa fac o tura, cand dintro data a inceput sa bata ceva tare la motor, apoi s-a oprit. L-am pornit din nou, sunetu acela metalic a incetat dupa care l-am oprit si cand sa il pornesc inapoi nu a mai mers. Cand dau la automat, nu o ia, face doar un TZAC TZAC. Sa fie gripat motorul ?

cu toate ca l-am pornit de vreo 3-4 ori in cursul zilei si ar fi trebuit sa se unga. Ulei are ca l-am verificat. va rog niste pareri! mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce zdranganea in interior crezi ca s-a reparat singur?

 

Nu am nici o sugestie, dar ceva a crapat sigur. Poti incepe investigatia prin a scoate capacul chiulasei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e un pacanit continuu cat tii apasat pe Start, atunci poate fi bateria.

Dupa prima iesire din an si prima problema e bine sa ai bateria full incarcata, bujii noi sau verificare si benzina suficienta.

Ia uite ce stie fata, sa o pupe tata pe ea de mecanicoasa frumoasa :yikes:

Bravo ma... :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacanitul ala mecanic de la motor, de care zici, ma duce cu gandul la vremea cand gripasem motorul la prima mea masina, o Dacie. Se dusese martorul de la presiune de la ulei, asa ca nu stiam ca mancase tot uleiul pana cand nu am auzit batai metalice in bloc dupa care a crapat. Sper din tot sufletul sa nu fie cazul si la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nu mai speriati omul, e posibil daca motorul a stat afara in frig ca uleiului sa ii ia ceva mai mult timp sa se incalzeasca...Nu stiu dar as zice sa incerce mai intai obisnuitele probleme: benzina sa fie ok, bujiile sa nu fie inecate si sa dea scantaie, bateria sa o incarce din nou. Depinde si de baterie: daca e pe gel numai o incarci, daca e pe lichid sa verifici nivelul lichidului din ea si sa completezi cu apa distilata daca acesta este inferior. In general bateria pe lichid, careia i-a scazut nivelul lichidului are putere sa porneasca motorul dar sa nu fie suficient sa il mentina pornit. Atunci apare acel zgomot dar nu atat de puternic.

Editat de ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general bateria pe lichid, careia i-a scazut nivelul lichidului are putere sa porneasca motorul dar sa nu fie suficient sa il mentina pornit.

Asta nu se prea intampla decat daca e vreo problema in instalatie, ceva de genul aparitiei unui scurtcircuit dupa pornirea motorului. Puterea necesara la pornire e mult, mult mai mare decat puterea necesara aprinderii ca sa functioneze corect. Daca bateria are putere sa invarta motorul si acesta porneste in mod sigur ii mai ramane putere ca sa alimenteze aprinderea pt inca cel putin cateva minute bune (presupunand ca sistemul de incarcare e mort de tot, ca altfel odata pornit motorul bateria se incarca)

 

In cazul de fata mai mult ca sigur nu e o problema electrica din moment ce motorul e blocat, daca nu se invarte atunci cand o impinge intr-a 5-a e clar o problema mecanica.

Eu as desface capacul de la alternator unde este si "ambreiajul" de pornire ( cum a zis si maosan) iar daca nu e de aici urmeaza capacul de la chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu se prea intampla decat daca e vreo problema in instalatie, ceva de genul aparitiei unui scurtcircuit dupa pornirea motorului. Puterea necesara la pornire e mult, mult mai mare decat puterea necesara aprinderii ca sa functioneze corect. Daca bateria are putere sa invarta motorul si acesta porneste in mod sigur ii mai ramane putere ca sa alimenteze aprinderea pt inca cel putin cateva minute bune (presupunand ca sistemul de incarcare e mort de tot, ca altfel odata pornit motorul bateria se incarca)

 

In cazul de fata mai mult ca sigur nu e o problema electrica din moment ce motorul e blocat, daca nu se invarte atunci cand o impinge intr-a 5-a e clar o problema mecanica.

Eu as desface capacul de la alternator unde este si "ambreiajul" de pornire ( cum a zis si maosan) iar daca nu e de aici urmeaza capacul de la chiulasa.

Desigur un caz ar fi cand releul nu mai functioneaza cum trebuie...

Dar cred ca parerile noastre is putin ... in plus. Asta pentru ca nu stim exact ce fel de pacanit s-a auzit si cum face motorul acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos uleiul, am desfacut capacul de la alternator si acolo unul din magnetii de pe margine, ala fiind rotoru, cred, s-a crapat si a facut praf magnetu ala. acuma sa vad cum dau jos demaroru sa vad daca merge. pana atunci va rog care le stiti cu germana sa intrati pe louis sa imi ziceti ce pret are rotoru ala cu magneti si garnitura aferenta capacului. mersi pt sfaturi !

 

va salut din nou. am verificat din nou azi, si din fericire demaroru nu are nimic, singura problema este oala cu magneti(rotorul). Nu stiti cumva daca se vinde separat fata de stator? si cam ce pret are, sa vad daca are rost sa caut second.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu Mr. Watt de pe forum (da-i PM). A avut exact aceeasi problema asta-vara. Poate te sfatuieste el de unde sa le iei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca astept, caut inca.

Cauta nenica o volanta second ca pe louis sigur nu gasesti asa ceva,si una noua te rupe la buzunar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ceilalti de ce s-au stricat? Ca erau expusi sau ca avea joc rulmentul axului si se invartea rotorul aiurea?

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Poti sa verifici daca porneste impinsa bagata in a 2-a. Daca porneste o tii pe normal si o turezi si vezi daca se mai aude..

Daca DA desfa chiuloasa, verifica acolo tot, schimba uleiul si dupa aia incearca iar sa o pornesti.

Daca NU , drum bun :laugh::).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...