switch Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 SLR, SLR, dar 2200 euro e cam enorm... Ca fapt divers, un Dominator gasesti cu maxim 2000 euro (impecabil), iar pe afara un SLR e cam cu 300-500euro sub pretul unui Domi. Eu te cred ca ai dat atata pe el, dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ...... singur....... se vede ! raman sechele uneori ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 carcotasilor...........ORICE MOTO FACE ASTA.... la 280de kg ma lasati....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 gaseste si filmulet cu electra glide sau goldwingu ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Carcotez,mobra mea e la iernat. Ce altceva as putea face. Ia uite aici un porc facand uili : Da, dar nu ridica porcul din gaz, mai scapa manuta si in ambreiaj un pic asa... NAspa iarna rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 gaseste si filmulet cu electra glide sau goldwingu ?? Dorinta dvs este ordin pentru noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 PS. eu am vazut si masini, facand uiliii si stopiii , pe iutub bineinteles io am vazut si laiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 (editat) Restaurare aproape in intregime. Marcate de lipsa mea de indemanare sau cunostiinte tehnice, aici voi descrie experientele, mai mult ca sigur, zbuciumate pe care le voi trai alaturi de cea care mi-a adus atatea bucurii. Cu scopul si in tentativa de a-i aduce din nou stralucirea ce o reprezenta atunci cand am cunoscut-o. Jurnal de calatorie al unei ierni lungi si plina de idei ciudate... Editat Noiembrie 27, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 bagi tenereul la o reparatie capitala? cam ce ai de gand sa faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 (editat) bagi tenereul la o reparatie capitala?cam ce ai de gand sa faci? Da. Cum ai zis si tu, reparatie (aproape) capitala. Stai sa vezi lista de cumparaturi la care lucrez. Cum am ceva concret revin cu detalii. Editat Noiembrie 27, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Tunatul motorului este o boala incurabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Si io am de gand sa cosmetizez jucaria in iarna asta.Ma gandeam la reglaj supape,curatat carbelitoare,schimbat antigel,ulei filtru,demontat si lustruit toba,schimbat semnale fata,verificat toate surubele sa fie stranse si mici retusuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 (editat) Daca statul nu ar fi trimis bugetarii acasa, fara plata, probabil acest topic nu ar mai fi existat. La fel, nu ar fi existat nici daca acelasi stat nu ar fi platit drepturile banesti restante de 4 luni. Multumesc, deci, MTV, Chuck Norris si Romania! Luati-l cum vreti voi - jurnal de operatiuni, solutie autoimpusa pentru continuarea muncii, refugiu personal, motiv de abandonare a certurilor si off-topic-ului de pe aici. Deja vad miile de posesori de Yamaha XT600Z Tenere 3AJ din Romania, care, de ani de zile asteptau sa dea D-zeu sa mai scrie unul ceva despre reparatiile la aceasta motocicleta . Intre noi fie vorba, nu se mai strica odata ca sa am si eu de lucru iarna asta. Pentru mica comunitate de posesori de Yamaha XT600 am o veste buna - le dau voie si lor sa citeasca, sa se minuneze si sa invete din dedesubturile motocicletei care a zamislit pana in 2002 fierul de care se bucura si ei. Acum, redevenind sobru si luindu-mi peste fata fata seaca, va comunic ca ... Ca, ca trebuie sa readuc la starea initiala de functionare urmatoarele: * Rezervorul de benzina. Fie revopsit/restickerit, fie ma lipesc de unul identic de pe forumurile italienesti. * Desi retapitata de curand, saua nu imi place cum a iesit. Intra si ea in lucru. * Retusuri vopsea carena frontala * Daca gasesc una la un pret decent pe Ebay sau in Italia, schimbat masca de plastic a bordului. Daca nu, ghinion. * Crash-bar-urile trebuie readuse la forma initiala. De la prea multe trante au ajuns sa mai pocneasca din cand in cand baza rezervorului si sa fie periculos de aproape de galeria tobei (dr.) si electromotor (stg). * Cricul central in loc sa aiba un unghi usor ascutit este drept ca firul de par de la atatea lovituri incasate sub motocicleta. Am avut surpriza sa imi pice motocicleta de pe el odata (in loc sa stea pe spate, ea era perfect dreapta), asa ca trebuie sa il indoi si pe el la starea initiala. * Curatat rezervorul la interior si schimbate filtrele de benzina * Curatat carburatorul * Curatate si reunse cablurile de ambreiaj, acceleratie si cel de soc. * Schimbat uleiul in telescoape * Lipit o taietura mica la un burduf de la furca fata * Refacut 1 filet pentru aripa fata * Refacute 3 filete la carterul motorului (cele in care intra suruburile capacului de la filtrul de ulei) * Curatata cantitatea mica de oxid de aluminiu din interiorul jantelor si centrate spitele * Demontate total si curatate circuitele de frana, adicatele si schimbat lichidul de frana; * Curatata evacuarea finala + aplicata vopsea termica (de oricare, numa` la spay nu). Daca o sa fiu bine dispus poate duc iar galeria la sablat si o vopsesc si pe ea. Chit ca nu o sa reziste asa nici o luna. Ca, ca vreau/trebuie sa schimb: * Kitul piston * Oala, arcurile si placile de frictiune ale ambreiajului * Discul spate * Kitul de lant * Scaritele si pedala de frana * Sigurantele de la etrierele spate si fata * Placutele de frana fata si spate * (Implicit) Tot setul de garnituri si (probabil) toti rulmentii din interiorul motorului. Sunt curios mai ceva ca un copil mic sa vad ce o sa gasesc in sita sorbului de ulei (nedemontata, cred eu, de 20 de ani). Ca, ca o sa adaug pe prietena mea: * Alte protectii de plastic pe ghidon * Cu un minim de bulan (Please, Chuck Norris, please !) voi gasi un sudor care imi va construi o protectie din plasa de sarma pentru blocul de lumini. Sau o sa il bazai pe un amic al unui amic sa imi taie o protectie din plexiglas cu masina lui de taiat cu jet de apa. * Trusa de scule din piele f. groasa, in genul celor folosite in rally-uri in anii `80, atasabila pe portbagajul motocicletei. * Protectie de plastic pentru cadru in zona de deasupra scaritelor * Portbagaje laterale. Nu sunt mare fan cutii, dar daca pica ceva ok pe Ebay, nu-i cu suparare. * Daca nu uita Big Brother sa ma plateasca la timp poate ma lipesc si de un parbriz touring ca m-am saturat de cat mi-au vajait gandurile in cap in 2008 si 2009 Deci, dah, deci, de la aceasta experienta, deci, daaah, ohhh, ma astept ca se vor intampla urmatoarele: * sa ma ... in ce vreti voi comerciantii cand o sa dau pe fata preturi mai ieftine ca ale lor la aceleasi produse. * sa zica lume si oamene ca "japonezele sucks big time" si ca Bruce Lee nu poate sa il face pe Schwartzeneger, Lundgren, JCVD sau Piedone. Ma rog la SuperMan si sper: * sa ma opreasca la timp prietenii si dusmanii daca o iau pe aratura si sunt pe cale sa stric minunatie intruchipata de motocicleta. * sa ma incadrez in limite umane cu banii si sa iasa macar decent. Am fost atentionat sa revin si sa le multumesc pentru suport moral si Iepurasului de Paste, lui Mos Gerila, Zanei Maseluta, lui Baubau, lui Porky Pig, lui Fifi Inaripatu`, Albei ca (,) Cocaina, Alinutei Sadicuta, strumfilor, lui Benoi Ratonul, lui Cyril Rictus, superbei Wonder Woman... Plm, prea lunga lista. Hai, sa trecem la lucruri serioase si sa inceapa dezmatu, sa se auda ratch-urile invartite, loviturile de ciocan, scartaitul de cauciuc, scurtcircuitele si arcurile electrice, levierele scapate pe cimentul rece, injuraturile urlate cu sete, sa se simta mirosul de benzina, motorina, ulei si transpiratie si sa se vada ranjeturile imense provocate de blocuri motor spintecate in bucati. Baaa, esti incredibil frate... Iar ai uitat sampania si paharele! Editat Noiembrie 27, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 cel mai mult ma intereseaza treaba cu curatatul rezervorului pe interior, poze cu motorul desfacut si insirat, plasa de pretectie pentru far si explica matele cum e treaba cu trusa de scule din piele. in rest spor la treaba si multa putere de munca PS astept cu nerabdare poze detaliate ale opreatiunilor. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 MULT SUCCES FRATIOARE !!!!!! Sunt cu ochii pe tine ,deci nu uita sa scrii si sa pui poze in acelasi stil care te caracterizeaza. Spor la treaba !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 aventura marca P M R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 (editat) cel mai mult ma intereseaza treaba cu curatatul rezervorului pe interior, poze cu motorul desfacut si insirat, plasa de pretectie pentru far si explica matele cum e treaba cu trusa de scule din piele.PS astept cu nerabdare poze detaliate ale opreatiunilor. ms Pai la rezervor vreau, minimum, sa ii scot robinetii si sa il spal, cu benzina, de bucatile maricele de rugina care stiu sigur ca sunt prin el. Rugina aceea ca sarea grunjoasa. Din ce imi aduc aminte, acum mai bine de 1 an am gasit pe aici pe undeva un topic despre curatirea rezervoarelor prin diverse metode. O sa il caut sa ma documentez mai serios. Poza cu motorul desfacut bucati este un "must". Protectia pentru far nu este f. complicat de facut din bucati de sarma dreapta (spite de bicla, etc) sudate cu argon. Am vazut insa unele la care tijele de sarma sunt ondulate si se intrepatrund. Daca ati vazut pe undeva asemenea impletituri si sunt demontabile, indiferent cat de bizara ar fi alaturarea lor cu acest topic, dati-mi va rog si mie de stire. Referitor la gentile de piele, uite cateva imagini, poate te ajuta/inspira : MULT SUCCES FRATIOARE !!!!!!Sunt cu ochii pe tine ,deci nu uita sa scrii si sa pui poze in acelasi stil care te caracterizeaza. Multumesc de urare, G.! De data asta nu mai aman documentarea operatiilor. aventura marca P M R. M-a bufnit un ras... Da frate C., mai ceva ca la casa de nebuni ! Editat Noiembrie 28, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 la protectia de far stii la ce ma gandeam ca poti folosi? la sursele de calculator sunt niste greilaje de protectie ca sa nu intre degetul sau vreun cavlu in ventilator. stai sa iti pun o poza edificatoare: Mesaj completat ia uite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 lasa tati , ca trecem noi si peste asta. sper din inima,la cit de tare te-o mincat in arse,si ai inceput sa te scarpini,sa te si astimperi. adica,la cit de ambitios de stiu eu,sunt convins ca trebe sa iasa miez. si ,vorba aia,si eu stau din mai cu mobra bucatele,asa ca stiu feelingul care il ai cind te uiti la mobra bucatele. hai ca o sa imi misc oole,si trec pe la garaj ,azi -maine cu on Âşol de cafa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 (editat) la protectia de far stii la ce ma gandeam ca poti folosi? la sursele de calculator sunt niste greilaje de protectie ca sa nu intre degetul sau vreun cavlu in ventilator. Multumesc mult pentru idee! adica,la cit de ambitios de stiu eu,sunt convins ca trebe sa iasa miez. Da, asa este. Trebuie. Fiindca va fi vb. de foarte multi timp si foarte multi bani alocati. Daca initial m-am gandit la o placa de lemn in care sa infig cuie la distante perfect egale si in jurul acestora sa ondulez sarma, se pare ca exista firme care au trecut deja la nivelul urmator in acest domeniu si mai sunt si destul de aproape de mine. MiraMetal S.a. Timisoara - Tesaturi din sarma ondulata Editat Noiembrie 29, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 maestre daca poti face rost si pt mine de o bucata de 35x25cm ti-as fi recunoscator. contra cost evident ca nimic nu e gratis in lumea asta Mesaj completat PS la treaba cu lemunu m-am gandit si eu dar ar dura foarte mult si tot nu ar iesi ca din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 (editat) maestre daca poti face rost si pt mine de o bucata de 35x25cm ti-as fi recunoscator. Luni voi trece pe la sediul firmei de care aminteam. Am o presimtire ca nu ma lasa afara pe poarta fara macar 1/2 m liniar, asa ca o rezolvam cumva. Sa ma vad eu cu sarma in masina si restul e detaliu. Editat Noiembrie 29, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 Luni voi trece pe la sediul firmei de care aminteam. Am o presimtire ca nu ma lasa afara pe poarta fara macar 1/2 m liniar, asa ca o rezolvam cumva. Sa ma vad eu cu sarma in masina si restul e detaliu. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 maestre daca poti face rost si pt mine de o bucata de 35x25cm ti-as fi recunoscator. contra cost evident ca nimic nu e gratis in lumea asta Mesaj completat PS la treaba cu lemunu m-am gandit si eu dar ar dura foarte mult si tot nu ar iesi ca din fabrica Cavalere, m-am interesat (acum vreo 2 saptamani) pt o plasa de sarma, pt tdm, si am gasit la un pret destul de piperat (zic eu), 90 lei un sul de 5/0,5 metri. Ar ajunge pt mai multe motoare. Am sa mai caut, poate cine stie gasesc vreo plasa de sarma pe la vreun aparat ceva. Vreau sa-mi montez neaparat la faruri, asemenea protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 rockere pai la banii astia daca faci pt mai mult motoare le poi vinde si faci un ban, recuperezi investitia imediat si faci si un profit frumos. sunt o gramda cu africa twin, supertenere, tenere, f650, care ar vrea asa ceva. ya studiaza tu ideea de afacere si sa-mi faci una cadou cand dai drumu la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.