Sari la conținut

Turbo Pe Nipru


axi
 Share

Postări Recomandate

tu da pedala la minsk :ok:

:peace: gata , am ajuns la o concluzie: stresule- cu tine numai la bere se poate vorbi, ca asha pe uscat tzi se urca la cap! imi retrag cuvintele cu paralelismul, vad ca tzi-ai facut temele la capitolul 2T!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 101
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator stress_L&P

ce club? ragaliile tunate? :peace:

 

acum pe bune... kerosene as vrea sa vb. cu tine despre turbo pe nepra ca am si io una mai nou si iote ca ma bate gandu' :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

crezi ca pe mine nu?

dar acum nu prea am timp ca sunt ocupat pana peste cap, am cateva lucrari de facut + ca am shantier acasa, shi trebuie sa fiu ba la atelier ,ba acasa, ba prin orash sa cumpar cate una alta, etc, mai incolo, peste o luna o sa fiu mai liber.

incurajarile nu strica! 10x!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

dak ajunge nipru meu pan la tine, la vara, facem o liniutza?

:10:

nu k ar fi mai tare a meu ... X-( sper numai sa fac 500km cu el , k sa am de ce sa-i strang chiulasele :moron:

ne vedem la vara ,k deja s-a enervat si taica-meu.... deci sigur "TREBUIE" sa fie functionabil :D k ma sparge la nas :ok:

HAI BAFTA! :bore:

:finger: ;) :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne fiind in cunostiinta de cauza, vreu parerile voastre :D

MULTZAM

meriata sa incerci bafta .. :10:

eu nu vad de ce sa nu mearga:) X-(

cu un compresor de aer sau cum ai vrea sa faci acest turbo??? :10:

la urcat in panta sa bagi si sa tzasneasca :finger: :ok:

 

Nipru nici asa nu are racire prea buna.....datorita cantitatii mai mare de combustibil ars in camera de ardere...se va incinge si mai tare.....si in plus pt. turbo iti trebe sistem de injectie....in nici un caz asta nu se face pe carburator

daca pui si un radiator de ulei... :moron: si nu trebuie sistem de injecti :bore: depinde la ce turbo te gandesti..printr o turbosuflanta ..sau printr un recipient care sa inmagazinezi aer ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Vizitator DARK-RIDER-82

O SA IASA ...!!! CA DOAR NU DEGEABA SCRIE IN ORICE MANUAL DE MECANICA , CA SISTEMUL TURBO CRESTE RANDAMENTUL MOTORULUI !ADIKA SE ADAUGA ACEI 40%(PARCA) CARE SE PIERD PRIN EVACUAREA GAZELOR ARSE! parca vad ca va trece de 60cai putere (pe masuratelea disponibili la roata) si de viteza nici nu mai zic... numa sa te tii de el!:cheers:

BAFTA COSMINE!(P.S. : mai am putin , da' putin de ttot si il duc la R.A.R.!!!!!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai iara va da-tzi in barci shi vorbitzi poveshti despre turbo?

am eu impresia ca nu prea shtitzi ce-i aia dar va excita ideea...

ca sa calculezi creshterea de putere care se poate obtzine prin montarea unui sistem turbo se masoara presiunea de deschidere a valvei de evacuare la turina -waste-gate-valve- in cazul meu e undeva intre 0,6 si 0,8 bar, apoi se masoara puterea motorului care a fost initzial decomprimat, shi se inmultzeshte puterea cu indicele ala doar ca in loc de 0,6 pui 1,6. simplu!

probabil ca vor rezulta 30 x 1,6 =48. shi aia doar in sharje, nu de la relanti.

asta e matematica

va pupa tata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

ok ok , asha-i cum zici tu , dar am vazut un volkswagen care avea motor de 1,2 si era muuult mai comprimat (ceva de cu un compresor mecanic la turatii mici , si dupa intra turbo-ul ala adevarat in functiune)si se ajungea la 170C.P. si o presiune de comprimare de 2,5bari.... am si schema de functionare !si pe masura ce intra turbo-ul in functiune compresorul mecanic era deconectat treptat! mi s-a parut extraordinara treaba ! mai ales ca se obtinea o putere destul ded mare pt. un motor asha de mic.... masina e lansata in 2004 sau 2005 ...nu mai stiu cum naib..ii spunea...

ok !termin-o tu de facut si dak e ok , ma bag si eu!:cheers: ce pana mea , vreau si eu turboo!:laugh:

BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

se apropie momentul!

am alezat cilindrii la 80.00 mm, am modificat pistoanele shi bielele sa se pupe shi mai ramne sa montez motorul

dupa sarbatori il adun.

poze mai jos cu : turbina, intercoolerul shi radiatorul de ulei, carburatorul dublucorp.

post-1567-1166907351_thumb.jpg

post-1567-1166907367_thumb.jpg

post-1567-1166907407_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai carburatorul e de pe un V6 de ford, nu mai shtiu exact ce model, poate fi shi Taunus. am modificat doar actzionarea clapetei de shoc, care era pe apa shi acum e electrica.(trebuie sa-i mai pun suruburi in loc de sarmele alea)

Editat de kerosen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah, da stiu ca la auto sunt carburi speciale ptr turbo.nu mergea unul de R5 turbo?

oricum chiar daca nu creste puterea demential, ar trebui sa se simta enorm fata de

stock.daca mai se umbla si la masele motoretei....iese treaba.

 

succes in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se apropie momentul!

am alezat cilindrii la 80.00 mm, am modificat pistoanele shi bielele sa se pupe shi mai ramne sa montez motorul

dupa sarbatori il adun.

poze mai jos cu : turbina, intercoolerul shi radiatorul de ulei, carburatorul dublucorp.

 

 

de pe ce sunt luate materialele donate pt nipran? carbu' e provienenta ford, restul? :finger:

 

spor la modificari!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...