Sari la conținut

Turbo Pe Nipru


axi
 Share

Postări Recomandate

Din ce imi aduc eu aminte de prin scoala nu stiu daca e vorba de volume aici.Nu te contrazic s-ar putea sa ai dreptate,dar totusi....nu stiu daca maresti debitul de aer daca si obtii putere mai mare,ca atunci,logic,motoarele ar merge numai cu aer si ar avea o putere...de numa' numa'.Eu stiu ca racirea aerului la admisie se bazeaza pe principiul ala cu sursa rece --> sursa calda!Cu cat diferenta de temperatura este mai mare atunci ai randament mai bun.Era o formula,dar crede-ma, nu o mai tin minte.

PS.Si inca ceva: intercoolerul este la MAC-uri,dar iar nu sunt sigur.Poate ma luminezi tu.La MAS-uri e poanta aia cu pata calda. :P

intercooler poti folosi si la MAC si la MAS. Rolul lui este de a raci aerul comprimat pt ca astfel sa ocupe un volum mai mic si sa poti sa bagi in piston mai mult aer si deci mai mult oxigen si deci mai mult carburant decat de obicei pentru a arde cu surplusul de oxigen, ca sa obtii in felul asta mai multa putere din motorul ala. Formula aia de care stii tu are legatura cu teoria. In practica energia cheltuita pt racirea aerului nu o recuperezi din cresterea de randament a motorului. Procesul de racire are si el randamentul lui..... subunitar

 

@Hellryder otelul de bmw e otel de bmw, ala de nepra - e ca al nepra.

 

Parerea mea: decat sa bagi atatia bani intr-un motor de cacao mai bine iei direct un motor de r80 (sau alte r)sh si gata. Putere mai mare decat o sa scoti din ala de nepra cu turbo si fiabilitate la greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 100
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa cum mai spunea cineva, nu trebuie uitate franele la procesul de modificare, obligatoriu macar un disc in fata!

 

- Shefu' , da trei discuri de frana ajung? ca sa shtiu, daca nu mai pun unul la roata de la atash.

-da, am shi intercoolerul de la turbo-doar asta creshte puterea motorului cu 15% la sistemele turbo. blow-off-valve inca nu am dar probabil ca o sa-l fac eu-apropo- nu e pentru a proteja motorul ci turbina-cand iei gazul turbina mai are inca inertzie, se face presiune mare in admisie shi merge inapoi in paletele de la turbina.

-varianta cu compresor mecanic e ok, dar "mananca" din puterea motorului, pe cand turbina foloseshte puterea gazelor evacuate pentru a comprima aerul in admisie.

- normal ca schimb supapele shi ghidurile, shi va fi cu doua bujii pe cilindru=>front de ardere injumatatzit=>ardere mult mai eficienta, completa=>nu se incinge motorul asha cum credetzi voi,+ ca se mai fac nishte shmecherii la racire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

amandoua "mananca" din puterea motorului daca e s-o iei asa :P si turbina ingreuneaza evacuarea, nu? deci si asta papa! oricum nu asta ew important, important e cata putere castigi peste puterea motorului :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

@Hellryder otelul de bmw e otel de bmw, ala de nepra - e ca al nepra.

 

Parerea mea: decat sa bagi atatia bani intr-un motor de cacao mai bine iei direct un motor de r80 (sau alte r)sh si gata. Putere mai mare decat o sa scoti din ala de nepra cu turbo si fiabilitate la greu

 

parerea mea: ma simt mult mai bine sa fac eu un motor cu ce specificatzii vreau , decat sa dau banii pe un motor de serie. nu imi place ideea de a avea acelashi motor cu inca n'shpe mii de altzi "utilizatori fericitzi"

a shi din motorul ala de "cacao" a mai ramas doar carcasa asha ca oricum nu ma bazam oricum pe fiabilitatea made in cccp, ci am luat motorul asta ca baza de pornire. vreau sa fac ceva deosebit.

 

cu asta o sa ma opresc de mai posta in acest topic.

cand va fi fact motorul o sa va anuntz, pana atunci discutziile ca nu merge, ca crapa, shi alte ineptzii, le las pentru aia care nu au altceva de facut. daca cineva vrea amanunte, vorbim pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

ia luati si va documentati de aici BIKERILOR:) WWW.URA.FREEUK.COM !ASTA E PT. CEA DE-A DOUA BUJIE PE CHIULASA! SI www.motopan.com.ua !asta e pt cutia de viteze , DACA VA INTERESEAZA SA AVETI RAPOARTE SPORT IN "CUTIUTZA" AR MAI FI SI WWW.THINKAUTO.COM pt un ulei mai "cool" ! asha e , trebe , banu' da' ce iese din modificarile astea , in mod sigur , nu are oricine:) ! si a mea e "un pic" modificata! da la turbo nu am ajuns! (las pe altii mai invatati decat mine:) ) da' poate ma bag si eu peste vreun an doi!

 

SALUTARI!:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Lucrurile stau cam asa:

1. omu stie ce face

2. hai sa asteptam, sa vedem ce iesese si sa nu ne mai dam cu presupusu'

3. propun inchiderea topcului si reluarea discutiilor cand motorul lui K. o sa fie gata, pe un topic nou nout cu "treburi" concrete. La povesti se pricepe toata lumea ( inclusiv eu :P ). Cu practica e mai greu ...

Editat de moto_comuniste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NUI , NU, !PRACTICA NE OMOARA:)>..............................:crack::):baldy:

Daca practica te-ar omora nu aveai tu nipru :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de asta ce parere aveti? Nipru cu motor Wankel....oare e mai puternic ca bexerul? de ce nu se fabrica in productia de serie? Stie cineva niste date tehnice despre acev motor?

da, mult mai puternic decat boxerul. Nu se fabrica datorita consumului mare, fiabilitatii reduse cu materialele rusesti si dificultatii executarii pieselor din interior

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea buna ar fi: randamentul mare, mai putine piese(motorul produce direct miscare de rotatie, nu mai transforma miscarea de translatie in miscare de rotatie prin intermediul unui arbore cotit... etc), putere mare, viteza mai mare.

 

Primele experimente de astfel de motoare puse pe motociclete au fost facute de NSU in anii '40. Nu au reusit din cauza tehnologiei de atunci. Aliajele de pe vremea aia nu rezistau la uzura pe care o are acest tip de motor. Exact de asta nu a mers nici la Nipru. Daca nu au reusit nemtii, nu prea aveau rusii cum sa o faca ei. Abia acum sunt in stare japonezii, dupa mai bine de 40 de ani de cercetare (si stim cu totii cum lucreaza japonezii cu metalele si aliajele) sa produca in serie un astfel de motor, dar pe o masina, nu pe o motocicleta. A se vedea Mazda RX8 cu motor Wankel.

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. A se vedea Mazda RX8 cu motor Wankel.

 

Ry.

si rx7 a avut tot wankel, dar nu mai facea fatza la poluare

rx8 tot consuma mult fata de masinile din clasa ei

 

 

 

apropo de nepra: Between the '70s and '80s, several prototypes of Dnepr powered by Wankel engines were realized! These bikes, never entered in production, were enginereed by the Vniimotoprom (Technical Institute for the Motorcycle Industry Research), in the city of Serpuchov, 70 km from Moscow. In the three pics up, one of the early prototypes (1974): the "RD-501B", with a single-rotor engine, 495 cc, the air cooling system with fan, and a max power of 38 hp/6300 rpm.

 

http://www.autosoviet.altervista.org/main-english.htm

sait pe care apar si pozele de mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rx8 tot consuma mult fata de masinile din clasa ei

 

da, tata, da sa scoti 250 de cai dintr-un motor echivalent cu unul in 4 timpi de 1300 cmc trebe sa bagi benzinica acolo, nu gluma.

 

Si intr-adevar, Mazda RX-7 la vremea ei rupea tot: pe forumurile de specialisti, era denumita Porsche killer, din cauza ca aspectul asemanator cu al Porsche-ului 944 si puterea apropiata o faceau concurent doar pe hartie. In practica, Porsche-ul lua mooitza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zidule....motorul Wankel este incabloc...nu are nevoie de piese. Cand e obosit...ori se schimba cu totul. Deci piesele din interior niciodata nu le vei gasi separat.

P.S. Mai este de recunosut si fiabilitatea acestor motoare. Motorul de pe RX-8 e garantat 1 mil de km.Cifra cam astronomica pentru un motor ordinar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TIPU ASTA DE MOTOR PAPA ULEI CIT O LOCOMOTIVA< DC AU REUSIT SA REZOLVE CU MATERIALELE INCA LA UNGERE TOT AIA RAMINE VAX DAIA SCHIMBI TOT ODATA SI NU PE BUCATI

REFERITOR LA TURBO PE NEPRA PT EVACUARE SE POTA MONTA O TURBINA IN TOBE CARE STIE AFLASI REZOLVI SI ASPIRATIA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No ba fratilor, eu m-am lamurit cu aceasta treaba. :crack:

Eu zic sa incheiem subiectul,lasandu-l pe kerosen sa-si faca treaba linistit.

Cand motoru' va fi gata sigur el o sa ne zica ce si cum a iesit :P

Oricum Multzam de parerile voastre. :baldy:

;)

 

Daca esti din Alba, sigur ai auzit povestile lui Cosmin (KEROSEN) :rose: lasal pe el sa iasa cu niprul lui turbo :lol: daca va merge vre-o data :peace: si vei trage concluzii.Tu mai crezi in povesti??? :smoke:Eu nu.Eu totusi am o experienta in modificari la nipru si la motor.post-7611-1132523747_thumb.jpg http://alexart.ro

Atata timp cat ii merge capu' si face TREABA, eu nu cred in povesti ci in vise.

Pe kerosen il cunosc fb, si stiu ce face :P

In fine, O SA VEDET SI VOI ODATA IN VIATA ASTA UN MOTOR CU ADEVARAT MODIFICAT, NU CE FACE-TI VOI(SET DE OLCIT PE NIPRU :lol: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

adika ce , mah , set motor de trs nu e modificare??? tre sa pun de alfa romeo cum a facut kerosen? nu cred ca ar trebui sa razi de cei care nu au FINANTZE ca sa POATA modifica un motor (indiferent de ce vehicul vorbim) poate sa fie si trabant , nu conteaza, ideea e sa vezi de unde a inceput si unde a ajuns , si cum functioneaza!!!

salut!...

...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, tata, da sa scoti 250 de cai dintr-un motor echivalent cu unul in 4 timpi de 1300 cmc trebe sa bagi benzinica acolo, nu gluma.

 

Si intr-adevar, Mazda RX-7 la vremea ei rupea tot: pe forumurile de specialisti, era denumita Porsche killer, din cauza ca aspectul asemanator cu al Porsche-ului 944 si puterea apropiata o faceau concurent doar pe hartie. In practica, Porsche-ul lua mooitza.

are 1300 dar echivaleaza la consum cu unul de 2500, clasa la care concureaza pe piatza. Si papa mult si fata de unul de 2500. TReaba vine de la felul in care se face arderea pe acolo.

rx7 - tot asa, cuplul preasus ca sa faca fatza la o masina cu putere si greutate apropiate dar cu cuplu disponibil la ture mici.

Zidule....motorul Wankel este incabloc...nu are nevoie de piese. Cand e obosit...ori se schimba cu totul. Deci piesele din interior niciodata nu le vei gasi separat.

P.S. Mai este de recunosut si fiabilitatea acestor motoare. Motorul de pe RX-8 e garantat 1 mil de km.Cifra cam astronomica pentru un motor ordinar.

rx8 - 1mil km am ceva dubii aici pt un motor care merge la 9500 de ture si are cuplu doar de pe la 6000 in sus

are 3 piese pe fiecare rotor, si beleaua e ca se uzeaza carcasa. vezi ca sunt saituri despre reconstructia la wankel.

P.S. am vrut motor de rx7 pe oltcit si am studiat la vremea aia :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rx8 - 1mil km am ceva dubii aici pt un motor care merge la 9500 de ture si are cuplu doar de pe la 6000 in sus

are 3 piese pe fiecare rotor, si beleaua e ca se uzeaza carcasa. vezi ca sunt saituri despre reconstructia la wankel.

P.S. am vrut motor de rx7 pe oltcit si am studiat la vremea aia :baldy:

No ba voi nu intelegeti ca gata cu subiectu asta! :crack:

am inteles ca va stiti :P , dar eu n-am nevoie de destia care isi dau cu parerea fara sa stie.

Scuzati cu exceptia unora(zidu',auxois,etc)

in fine

SUBIECT INCHIS :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de ce e forum fratilor? Sa discutam, nu? Daca nu va convine,sau nu aveti lucruri interesante de spus nu mai postati mesaje. Daca ar fi dupa voi...ati inchide tot forumul. Ma adresez celor care posteaza "SUBIECT INCHIS"

 

Zidule...eu cred ca acest motor este atat de fiabil....tine cont ca turatia arborelui este mai mare decat a turbinei...pentru ca acolo este un angrenaj...roata dintzata mare pe roata dintzata mica...care amplifica turatia. Din cate citeam eu in literatura de specialitate am inteles ca e de 3 ori mai mare turatia arborelui de unde deducem ca daca arborele are 9000 rot/min, turbina are 3000 rot/min (am atasat documentul din care am citit chestia asta....daca e ceva gresit rog cunoscatorii sa ma corecteze).

Mai trebuie luat in calcul si faptul ca la un motor clasic sunt niste schimbari bruste de traiectorie (de ex miscarea sus-jos a pistoanelor, a supapelor) care duc la o uzura mai mare a componentelor acestuia, ceea ce nu se intampla la Wankel.

 

Pe langa toate acestea motorul Wankel are si un anumite dezavantaje: Este foarte poluant, datorita raportului de compresie mic (de ex: Mazda RX8 are raportul de compresie 9:1, un raport foarte mic pt un motor de turatie, daca tinem cont ca o Jawa are 10.5:1) Tot din acest motiv are un consum de carburant foarte ridicat.

Motorul_rotativ_WANKEL.doc

Editat de Auxois350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de ce e forum fratilor? Sa discutam, nu? Daca nu va convine,sau nu aveti lucruri interesante de spus nu mai postati mesaje. Daca ar fi dupa voi...ati inchide tot forumul. Ma adresez celor care posteaza "SUBIECT INCHIS"

Decu uite cum sta treaba:

Mi-at scris, am inteles, GATA!!!!!!!!

Unii dintr-e voi si-au dat cu parerea chiar daca habar-n-aveau despre ce era vorba :P

Oricum lui kerosen nu-i plac pareri ca: creapa, sare biele si pistonuetc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decu uite cum sta treaba:

Mi-at scris, am inteles, GATA!!!!!!!!

Unii dintr-e voi si-au dat cu parerea chiar daca habar-n-aveau despre ce era vorba :P

Oricum lui kerosen nu-i plac pareri ca: creapa, sare biele si pistonuetc.

 

Da' care pareri va plac voua?Nu inteleg de ce mai ceri pareri daca esti de principiu "ce parerea mea aveti"?Fa tu racheta din nipra si gata.Ce te tine cineva?Si eu am facut ceva modificari la niprana si n-am cerut atatea sfaturi si pareri.Oricum aveam de gand sa o modific si mai mult, dar mi-a trecut.Mi-au mai suierat si mie pe la urechi vorbe de genul "nu merita" care initial nu le-am bagat in seama dar ulterior,dupa un calcul facut mai bine mi-am dat seama ca sunt de la niste oameni care stiu ce vorbesc si care daca au vrut o imbunatatire chiar au facut-o: au luat ceva de calitate!Nu corceli d'astea...de merg pana-n colt la terasa.Personal am nevoie de un motor cu care sa fac drumuri cat mai lungi si cat mai sigure,nu sa merg cu el 200 m pana-n centru si inapoi,cat sa ma vada poporul.Asa ca vorba ta:GATA!..si astept cu nerabdare sa vad si eu nipra aia turbo care sta in fata unui BMW,a unei italience sau a unei japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...