Vizitator moto_comuniste Postat Ianuarie 11, 2006 Share Postat Ianuarie 11, 2006 (editat) Haideti ma sa facem un club! pe bune ... Editat Ianuarie 11, 2006 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 11, 2006 Share Postat Ianuarie 11, 2006 ce club? ragaliile tunate? acum pe bune... kerosene as vrea sa vb. cu tine despre turbo pe nepra ca am si io una mai nou si iote ca ma bate gandu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 tu da pedala la minsk bai stresule io am demaror la minsk NU CA TINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 bai stresule io am demaror la minsk NU CA TINE da, bai, shtim: pe frate-to'!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 da, bai, shtim: pe frate-to'!! :edit: ma care dintre voi (baluba/axi) ii ionel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 bwahahahahah! ce tarreeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 :edit: ma care dintre voi (baluba/axi) ii ionel? BALUBA16 II IONEL IAR AXI DEMARORUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 TURBNO TURBO TURBO!~ hai cosmine cu nipranu turbo, k ma roade sa vad ce iese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 crezi ca pe mine nu? dar acum nu prea am timp ca sunt ocupat pana peste cap, am cateva lucrari de facut + ca am shantier acasa, shi trebuie sa fiu ba la atelier ,ba acasa, ba prin orash sa cumpar cate una alta, etc, mai incolo, peste o luna o sa fiu mai liber. incurajarile nu strica! 10x! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Februarie 12, 2006 Share Postat Februarie 12, 2006 dak ajunge nipru meu pan la tine, la vara, facem o liniutza? nu k ar fi mai tare a meu ... sper numai sa fac 500km cu el , k sa am de ce sa-i strang chiulasele ne vedem la vara ,k deja s-a enervat si taica-meu.... deci sigur "TREBUIE" sa fie functionabil k ma sparge la nas HAI BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 Ne fiind in cunostiinta de cauza, vreu parerile voastre MULTZAM meriata sa incerci bafta .. eu nu vad de ce sa nu mearga:) cu un compresor de aer sau cum ai vrea sa faci acest turbo??? la urcat in panta sa bagi si sa tzasneasca Nipru nici asa nu are racire prea buna.....datorita cantitatii mai mare de combustibil ars in camera de ardere...se va incinge si mai tare.....si in plus pt. turbo iti trebe sistem de injectie....in nici un caz asta nu se face pe carburator daca pui si un radiator de ulei... si nu trebuie sistem de injecti depinde la ce turbo te gandesti..printr o turbosuflanta ..sau printr un recipient care sa inmagazinezi aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 hai cu turboul ala ca mor de curiozitate aici sa vad ce o sa iasa...ca de iesit sigur o sa iasa ceva bun.....asa ca BAFTA KEROSEN si BAGA MARE !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 nu se mai aude nimik?!?!?.....te asteptam cu detalii in continuare...sa vedem ce o sa iasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 O SA IASA ...!!! CA DOAR NU DEGEABA SCRIE IN ORICE MANUAL DE MECANICA , CA SISTEMUL TURBO CRESTE RANDAMENTUL MOTORULUI !ADIKA SE ADAUGA ACEI 40%(PARCA) CARE SE PIERD PRIN EVACUAREA GAZELOR ARSE! parca vad ca va trece de 60cai putere (pe masuratelea disponibili la roata) si de viteza nici nu mai zic... numa sa te tii de el! BAFTA COSMINE!(P.S. : mai am putin , da' putin de ttot si il duc la R.A.R.!!!!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 de unde 60 de cai? 32+40% = 45. si astia teoretici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 ADIKA SE ADAUGA ACEI 40%(PARCA) CARE SE PIERD PRIN EVACUAREA GAZELOR ARSE! Daca ar fi asa nu crezi ca totzi producatorii de motoare le-ar face turbo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Martie 26, 2006 Share Postat Martie 26, 2006 bai iara va da-tzi in barci shi vorbitzi poveshti despre turbo? am eu impresia ca nu prea shtitzi ce-i aia dar va excita ideea... ca sa calculezi creshterea de putere care se poate obtzine prin montarea unui sistem turbo se masoara presiunea de deschidere a valvei de evacuare la turina -waste-gate-valve- in cazul meu e undeva intre 0,6 si 0,8 bar, apoi se masoara puterea motorului care a fost initzial decomprimat, shi se inmultzeshte puterea cu indicele ala doar ca in loc de 0,6 pui 1,6. simplu! probabil ca vor rezulta 30 x 1,6 =48. shi aia doar in sharje, nu de la relanti. asta e matematica va pupa tata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 26, 2006 Share Postat Martie 26, 2006 ok ok , asha-i cum zici tu , dar am vazut un volkswagen care avea motor de 1,2 si era muuult mai comprimat (ceva de cu un compresor mecanic la turatii mici , si dupa intra turbo-ul ala adevarat in functiune)si se ajungea la 170C.P. si o presiune de comprimare de 2,5bari.... am si schema de functionare !si pe masura ce intra turbo-ul in functiune compresorul mecanic era deconectat treptat! mi s-a parut extraordinara treaba ! mai ales ca se obtinea o putere destul ded mare pt. un motor asha de mic.... masina e lansata in 2004 sau 2005 ...nu mai stiu cum naib..ii spunea... ok !termin-o tu de facut si dak e ok , ma bag si eu! ce pana mea , vreau si eu turboo! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 se apropie momentul! am alezat cilindrii la 80.00 mm, am modificat pistoanele shi bielele sa se pupe shi mai ramne sa montez motorul dupa sarbatori il adun. poze mai jos cu : turbina, intercoolerul shi radiatorul de ulei, carburatorul dublucorp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 teribil ce seamana cu carburatoarele de pe la Granadele mele.. (despre V6 vorbesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 (editat) pai carburatorul e de pe un V6 de ford, nu mai shtiu exact ce model, poate fi shi Taunus. am modificat doar actzionarea clapetei de shoc, care era pe apa shi acum e electrica.(trebuie sa-i mai pun suruburi in loc de sarmele alea) Editat Decembrie 24, 2006 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 mah, da stiu ca la auto sunt carburi speciale ptr turbo.nu mergea unul de R5 turbo? oricum chiar daca nu creste puterea demential, ar trebui sa se simta enorm fata de stock.daca mai se umbla si la masele motoretei....iese treaba. succes in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 se apropie momentul! am alezat cilindrii la 80.00 mm, am modificat pistoanele shi bielele sa se pupe shi mai ramne sa montez motorul dupa sarbatori il adun. poze mai jos cu : turbina, intercoolerul shi radiatorul de ulei, carburatorul dublucorp. de pe ce sunt luate materialele donate pt nipran? carbu' e provienenta ford, restul? spor la modificari!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIBANU CZ Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 BAFTA LA MODIFICAT!!!! DACA ITI IESE IMI I-AU SI EU NIPRU SA-L FAC TURBO!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 hmm, m-ar interesa CUM sa montez radiatorul de oltcit trs poate are careva poze ,idei , sugestii ,ca radiatorul il am ... da am retineri.... ma mai gandesc si la bietii cuzineti de calitate a' la rusia' BAFTA COSMINE! CAND IL TERMINI DA SFOARA IN TARA, CA VREAU SA FAC UN DRUM PANA LA TINESA-L VAD CU OCHII MEI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.