mariusspuneceva Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) Salutare... unde gasesc protecti, plastice, protectii de praf sau cum se numesc. Poza: http://www.imigi.ro/public/pview/8466/file...7_phpa0oJgA.jpg Am vazut ca sa mai discutat in ultimul timp pe aici, da nu am gasit raspuns. te referi la simeringurile de praf sau la aripioarele alea care sunt se ridica cativa centimetri in sus fata furcii ? simeringurile de praf sunt pe luis codul asta 10042060 ....... Editat Martie 20, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Salut, imi puteti spune si mie ce au deosebit suruburile de prindere ale etrierului de frana de furca? Vad ca manualul spune ca trebuie puse altele noi la montaj. Sunt nevoit sa le desfac pentru ca vreau sa schimb simeringurile la furca, si trebuie evident sa scot furca. Inteleg ca este o masura de siguranta, insa chiar nu se pot folosi cele vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 k... ..da-mi de stire cand aflii ceva.... am vorbit cu persoana si zice ca le mai are.s-ar putea sa merg sapt ce vine si sa le cumpar pe amandoua.problema e ca nu le prea poti verifica.si nici garantie nu ai.asa ca nici eu nu pot sa iti dau.sa vad cum arata.ti-am spus ca mie mi-a curs din stanga.le-am dat jos sa le verific.le-am sucit le-am comparat,le-am comprimat ,cantarit ..etc. in afara ca cel din care a curs scoate un sunet mai ciudat ca o bolboroseala si ca e mai usor cu 15-20g nimic.au aceasi cursa -comprimare -revenire.chiar m-am gandit daca sa le mai cumpar.uleiul actioneaza in special in partea a doua(pe revenire).ar fi trebuit ca cel fara sa revina mai rapid din comprimare.daca nu-i faceam semn sici nu mai stiam care e unu si celalalt. pana nu le vad si pe alea nu pot sa ma pronunt.mai vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 te referi la simeringurile de praf sau la aripioarele alea care sunt se ridica cativa centimetri in sus fata furcii ?simeringurile de praf sunt pe luis codul asta 10042060 ....... de aripioarele alea, am gasit in sfarsit ceva pe louis : aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Salut,imi puteti spune si mie ce au deosebit suruburile de prindere ale etrierului de frana de furca? Vad ca manualul spune ca trebuie puse altele noi la montaj. Sunt nevoit sa le desfac pentru ca vreau sa schimb simeringurile la furca, si trebuie evident sa scot furca. Inteleg ca este o masura de siguranta, insa chiar nu se pot folosi cele vechi? au un adeziv pe ele cand sunt noi ce impiedica desfacerea.in rest sunt normale.iti dai seama ce se intampla daca s-ar desface la trepidatii.am auzit ca exista in comert adezivi de cumparat(lock-tight)anti-desurubare.normal si cele din capatul telescoapelor(jos)trebuie lipite si schimbata garnitura. vezi ce e mai simplu si rentabil sa iei, adeziv sau suruburi. PS: eu le-am pus simplu ca si multe altele unde Honda recomanda sa fie noi(garnituri si altele),ca sa vanda marfa. cu o moarte toti suntem datori.asa ca daca ti-e scris sa mori pe motor,mori si cu ele lipite daca nu ,atunci poti merge cu ele slabite si nu se intampla nimic.toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) Salut,imi puteti spune si mie ce au deosebit suruburile de prindere ale etrierului de frana de furca? Vad ca manualul spune ca trebuie puse altele noi la montaj. Sunt nevoit sa le desfac pentru ca vreau sa schimb simeringurile la furca, si trebuie evident sa scot furca. Inteleg ca este o masura de siguranta, insa chiar nu se pot folosi cele vechi? eu am umblat la ele anul trecut , le-am desfacut si pe cele de pe fata si cele de pe spate si nu s-au slabit pana acum , anul asta le-am mai desfacut pe cele de pe fata inca odata si le-am pus tot pe alea la loc, iti recomand ca atunci cand le strangi sa te uiti sa vezi cati NM spune manualul ca trebuie stranse sa nu le strangi mai tare decat trebuie pentru ca se strica filetul , iti spun asta deoarece cred ca esti tentat sa le strangi tare ca sa nu se slabeasca Editat Martie 20, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 eu am umblat la ele anul trecut , le-am desfacut si pe cele de pe fata si cele de pe spate si nu s-au slabit pana acum , anul asta le-am mai desfacut pe cele de pe fata inca odata si le-am pus tot pe alea la loc, iti recomand ca atunci cand le strangi sa te uiti sa vezi cati NM spune manualul ca trebuie stranse sa nu le strangi mai tare decat trebuie pentru ca se strica filetul , iti spun asta deoarece cred ca esti tentat sa le strangi tare ca sa nu se slabeasca In cazul asta am sa le refolosesc si eu desi dupa ce le desfac am sa caut sa vad poate gasesc ceva similar si mai ales nou care se poate folosi. Legat de cuplul de strangere, tocmai mi-am cumparat niste chei dinamometrice cu o plaja larga de cuplu, nu mi-a venit nici macar sa desfac suruburile de la axa spate, cand am schimbat kitul de lant, fara ele. Sunt foarte utile, nu ar trebui sa lipseasca dintr-o trusa de scule. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 In cazul asta am sa le refolosesc si eu desi dupa ce le desfac am sa caut sa vad poate gasesc ceva similar si mai ales nou care se poate folosi. Legat de cuplul de strangere, tocmai mi-am cumparat niste chei dinamometrice cu o plaja larga de cuplu, nu mi-a venit nici macar sa desfac suruburile de la axa spate, cand am schimbat kitul de lant, fara ele. Sunt foarte utile, nu ar trebui sa lipseasca dintr-o trusa de scule.Numai bine. ai dreptate dar din nefericire sunt cam scumpe. de unde le-ai luat pe ale tale si cu cat? esti sigur ca scrie ca trebuie schimbate suruburile? mi se pare tare dubios. eu le-am folosit pe aceleasi si nu am mai folosit nici o pasta speciala si si nu am avut probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragoselu Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Si daca are cineva sau poate sa imi spuna de unde sa iau oglinzi(in afara de louis.de)?Nici al doilea CB nu avea oglinzi:( Aici ai putea gasi ce-ti doresti...ai la dispozitie si unele modificari, gen farul acela triunghiular: http://www.barracudamoto.ro/accesorii-moto...1&tip=Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 In cazul asta am sa le refolosesc si eu desi dupa ce le desfac am sa caut sa vad poate gasesc ceva similar si mai ales nou care se poate folosi. Legat de cuplul de strangere, tocmai mi-am cumparat niste chei dinamometrice cu o plaja larga de cuplu, nu mi-a venit nici macar sa desfac suruburile de la axa spate, cand am schimbat kitul de lant, fara ele. Sunt foarte utile, nu ar trebui sa lipseasca dintr-o trusa de scule.Numai bine. In cazul asta am sa le refolosesc si eu desi dupa ce le desfac am sa caut sa vad poate gasesc ceva similar si mai ales nou care se poate folosi. Legat de cuplul de strangere, tocmai mi-am cumparat niste chei dinamometrice cu o plaja larga de cuplu, nu mi-a venit nici macar sa desfac suruburile de la axa spate, cand am schimbat kitul de lant, fara ele. Sunt foarte utile, nu ar trebui sa lipseasca dintr-o trusa de scule.Numai bine. sau poti sa schimbi semeringurile si uleiul fara sa demontezi etrierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 ai dreptate dar din nefericire sunt cam scumpe. de unde le-ai luat pe ale tale si cu cat? esti sigur ca scrie ca trebuie schimbate suruburile? mi se pare tare dubios. eu le-am folosit pe aceleasi si nu am mai folosit nici o pasta speciala si si nu am avut probleme Iti atasez poza cu etrierul desfacut, spune ca trebuie stranse la cuplu (32 Nm) si ca trebuie folosite altele noi. Cheile sunt din pacate cam scumpe, eu le-a luat de la louis la reducere 10003929 cu 20 euro si 10003085 cu 17 euro. Daca nu ma insel euro era atunci vreo 4 lei... Oricum am preferat sa le cumpar pentru ca nu vreau sa rup filetul la vreo piesa sau, mai grav, sa mi se desfaca ceva in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gavri Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Salut, am o intrebare : am probleme cu pornirea. Daca trag socul pana la capat si nu porneste din prima am toate sansele sa o inec; daca nu-l trag si o chinui un pic din maneta da pe afara benzina din carbuatoare ! Cum naiba sa fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Contrar manualelor citite: dupa ce incerci cu socul tras fara a accelera, daca nu porneste in maxim 5-7 secunde opresti motorul si faci o pauza de 10-15 secunde. Apoi ii dai din nou la demaror fara soc si fara acceleratie inca 2-3 secunde pentru a evacua surplusul de benzina din carburatoare. Opresti, pauza 10 secunde, tragi socul si reincerci cu socul tras. Nu accelera cat timp are socul tras si e rece pentru ca atunci ai toate sansele sa o inceci. Dupa ce a pornit cu socul tras astepti sa se incalzeasca 20-30 secunde si apoi in timp ce accelerezi usor pana in 2.000 rpm bagi socul la loc. O tii 3-4 secunde accelerata fara soc si apoi ar trebui sa stea la relanti fara probleme. Nu sari de 3.000 rpm cu motorul rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gavri Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Multumesc, incerc si asa ca imi parea rau sa o chinui. E primul motor si mi-e drag tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Cum iti arunca benzina afara din carburatoare? Nu am auzit de asa ceva si nici nu imi imaginez cum ar putea face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gavri Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 sunt furtunele alea care ies ...de undeva . ce-s alea ? daca o pornesc din acceleratie cu stilul smuls - turata cate un pic - se prelinge benzina din unul din furtunele care se gasesc in partea dreapta langa scarita. E modelul din 96 cu tambur pe spate. PC 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 PC32 e modelul nou cu disc pe spate, PC26 e cel cu tambur. Furtunele sunt aerisitoare, supraplinul de la rezervor, daca picura benzina pe unul (o fi cel de la carburator) e foarte posibil sa ai nivelul la carburatoare mult prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gavri Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 si ce-i de facut. Pana acum, o am din septembrie anul trecut siare 18.000 km , nu a mai facut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Nivelul in carburatoare se poate verifica si regla, dar trebuie sa le demontezi. Nu e foarte complicat dar nici simplu, dai jos capacele laterale de sub sea, apoi rezervorul si ajungi la carburatoare. Daca nu te pricepi si esti din Buc poti merge la service, nu e foarte scump (nici ieftin ) si stii sigur ca ti-o rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gavri Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 multumesc fain pt ajutor; e cam departe Bucurestiul pt mine o sa incerc la cineva local. am ocolit variatntele pt ca nu stiu cata experienta au ...dar nu am ce face. pare un pic complicata ( sau nu ) toata operatiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnywal Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 PC32 e modelul nou cu disc pe spate, PC26 e cel cu tambur. CB500-T (1996) e cu tambur pe spate, dar e incadrat ca PC32. Asamblat in Italia. http://de.wikipedia.org/wiki/Honda_CB_500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Sper sa nu fiu offtopic, am facut accident in iarna pe 5 dec cu cb-ul meu de 500 din 94, si acum dupa toate prostiile implicate cu asigurari etc etc. vreau sa dau ce a mai ramas din el, avarii la el sunt in felu urmator:telescop fata stg indoit, rezervor indoit, manete rupte, ceasuri sparte, far dezmembrat, carene sparte, si cam atat in rest totu e ok, daca e cineva interesat de el sa lase un pm, 2 luni il tin de vanzare intreg dupa care daca nu reusesc il dezmembrez, cine e interesat sa lase un pm. imi cer scuze daca am fost off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gavri Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 ce calitate au fata de "japoneze" cele produse in Italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 (editat) Sper sa nu fiu offtopic, am facut accident in iarna pe 5 dec cu cb-ul meu de 500 din 94, si acum dupa toate prostiile implicate cu asigurari etc etc. vreau sa dau ce a mai ramas din el, avarii la el sunt in felu urmator:telescop fata stg indoit, rezervor indoit, manete rupte, ceasuri sparte, far dezmembrat, carene sparte, si cam atat in rest totu e ok, daca e cineva interesat de el sa lase un pm, 2 luni il tin de vanzare intreg dupa care daca nu reusesc il dezmembrez, cine e interesat sa lase un pm. un anunt pe vreun site ceva ai pus ? , care este pretul ? poze etc Editat Aprilie 1, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 ce calitate au fata de "japoneze" cele produse in Italia. Motoarele sunt toate fabricate in Japonia. Pe forumurile din UK se plangeau proprietarii ca le rugineste tabla (aerul e foarte umed si sarat acolo), in Italia am citit chestii similare, dar asta numai la cele fabricate in Italia. In Romania nu e nici umed nici sarat daca nu stai in Constanta sau in zona aceea, asa ca nu conteaza. In rest nu am auzit de diferente de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.