ThunderByte Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 eu mi-am luat unul de pe louis (id 10006548) si nici nu ma gandesc sa mai merg fara...Pe la 110 la ora insa am observat ca din cauza turbulentelor iti cam zgaltaie casca (ce-i drept, casca mea avea o aripioara care s-a pierdut, deci nu bag mana in foc ca nu-i din cauza castii). E e mai tricky cu montatul, dar aia-i o operatie care-o faci o data...si tre sa ai grija sa mai strangi suruburile din cand in cand ca eu am patit-o. Noroc ca am scris un review pe louis si s-au oferit sa-mi trimita o piesa ce-mi cazuse Eu am un miniscreen puig tot de la louis care momentan e dat jos, dar e destul de comod la viteze mici si medii, asta daca e pus cat se poate de vertical ... initial il pusesem un pic oblic (mai racing) si trebuia sa imi tin capul cu mana , in schimb la viteze mari vibreaza ca naiba, e clar ca nu e facut pentru asa ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Eu am un miniscreen puig tot de la louis care momentan e dat jos, dar e destul de comod la viteze mici si medii, asta daca e pus cat se poate de vertical ... initial il pusesem un pic oblic (mai racing) si trebuia sa imi tin capul cu mana , in schimb la viteze mari vibreaza ca naiba, e clar ca nu e facut pentru asa ceva ... Deci deaia îmi rup eu gâtul ca dreacu` peste 150. De vibrat nu prea vibrează nici la 200, dar îmi rupe gâtul urât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Salut baieti, posibil sa ma alatur si eu grupului vostru saptamana asta. Am nevoie de un manual de reparatie/servicce pentru o Honda CB 500, o sa ma duc sa vad o motoreta si am nevoie si de manualul de reparatie (sa verific o compresie de ex, sa stiu care sunt valorile normale). Ma poate ajuta cineva? Va salut. salut aici ar trebui sa gasesti http://www.manualedereparatie.info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 am eu un PDF pe la 71 mb. incearca linku' asta, cica tine 10 zile. http://dl.transfer.ro/transfer_ro-20dec-0c9bec7a810c59c.zip daca ai posibilitatea sa-l printezi mi-ar prinde si mie bine un set pe hartie - ca eu n-am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Multumesc pentru ajutor, raman dator. Nici eu nu am imprimanta, dar daca reusesc sa o scot undeva, ne intalnim si facem o copie si pentru matale. Acum problema e ca aici la compresie nu gasesc valoarea ce ar trebui sa iasa. Aveti careva care ar fi valoarea standard a testului de compresie pentru CB 500?Mesaj completat AM GASIT ) 14 BARI 14 zici ?!?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 14 zici ?!?!?! Opa Cât ziceai că iese pe cb-u` ? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Pentru 14 trebuie etanÂşat la segmenți cu niÂşte nisip, pentru o compresie mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Bre eu am gasit doua variante, una de 12 si una de 14 )) ACU...na...mai este un alt test care poate stabili daca compresia este in parametri? Sau o alta modalitate sa isi dea seama omu' daca e in regula? Nu inteleg unde ai gasit ca e 12 sau 14, tu sigur stii ce tre sa cauti ... eu stiam ca e 10,5, oricum baga un print screen si arata-ne te rog. Pentru 14 trebuie etanÂşat la segmenți cu niÂşte nisip, pentru o compresie mai mare. Asa i-ai facut tu la NSR ca sa mai mearga ???? Editat Decembrie 21, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Asa i-ai facut tu la NSR ca sa mai mearga ???? Eu nu, dar au făcut alții amestec benzină, ulei, nisip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) salut.am si eu cateva intrebari.care dintre cele doua mobre credeti ca e mai buna pentru drumuri lungi (CBR F2 sau CB 500).M-am dat cu ambele mobre.Ambele mi-au placut cum se comporta.CB-ul are bicicleta faina.La CBR ma asteptam sa stau ca pe o vitezana dar surprinzator n-a fost asa.Sunt curios voi ce parere aveti.Cu care te poti plimba prin Europa avand parte de un confort decent ? Mie imi plac ambele si d'aia as fi vrut niste pareri in plus Editat Decembrie 22, 2010 de ghostrider000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 salut.am si eu cateva intrebari.care dintre cele doua mobre credeti ca e mai buna pentru drumuri lungi (CBR F2 sau CB 500).M-am dat cu ambele mobre.Ambele mi-au placut cum se comporta.CB-ul are bicicleta faina.La CBR ma asteptam sa stau ca pe o vitezana dar surprinzator n-a fost asa.Sunt curios voi ce parere aveti.Cu care te poti plimba prin Europa avand parte de un confort decent ?Mie imi plac ambele si d'aia as fi vrut niste pareri in plus Ambele au plusuri cat si minusuri ... CB-ul are mai mult cuplu, e excelent pentru oras si ture mai lungi, pozitia de condus ajutand foarte mult acest lucru, foarte fiabila cu costurile de intretinere relativ mici in comparatie cu alte motoare, totodata are consum decent, dar in schimb la drum lung cu bagaje si eventual pasager se vede ca are doar 500 de cm(cu pasager si bagaje se simte greutatea, totusi am ajuns la 190 cu ea), protectie la vant nu prea ai decat daca ii pui parbriz si viteza maxima pe borb e undeva la 200 km/h, mai mica fata de F2. Fiind necarenata, daca are montat un crash bar poate scapa aproape teafara de la cazaturi destul de urate ... F2-ul are mai multi cai, in schimb lipsa cuplului in momente de nevoie se vede dar se poate compensa cu cresterea turatiei de functionare. Nu e formidabila in oras dar se descurca ok, pozitia e deasemenea ok dar dusa un pic spre "racing"(nu e tocmai facuta pt touring). E destul de fiabila dar avand in vedere faptul ca e un motor de turatie anii de functionare incep sa se vada si fiabilitatea mult cunoscuta a cbr-ului scade mult, stiu cbr-uri cu probleme de compresie care au fost segmentate. Consumul e la fel ca la cb, decent dar usor mai ridicat in comparatie cu cb-ul. Deasemenea cu bagaje si pasager se resimte greutatea, in schimb protectia la vant e mult mai buna, e si logic, e carenata dar chestia asta e cumva cu doua taisuri, daca ai cazut papa vopsea buna sau chiar carene ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 @ThunderByte - iti multumesc frumos pentru raspunsuri.am intrebat si pe topicul baietilor cu F-uri dar fara n-am primit un raspuns mai detaliat.O singura intrebare as mai avea.N-am mers niciodata cu CB-ul pe off road.Cum anume se comporta ? Cum ii influenteaza functionalitatea un drum mai lung de off road. Eu vreau sa plec in la colindat cu motoru prin lume si nu tot timpul o sa am parte de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 @ThunderByte - iti multumesc frumos pentru raspunsuri.am intrebat si pe topicul baietilor cu F-uri dar fara n-am primit un raspuns mai detaliat.O singura intrebare as mai avea.N-am mers niciodata cu CB-ul pe off road.Cum anume se comporta ? Cum ii influenteaza functionalitatea un drum mai lung de off road.Eu vreau sa plec in la colindat cu motoru prin lume si nu tot timpul o sa am parte de asfalt. Cb-ul se descurca destul de ok pe off road, fata de cbr are cursa la suspensii mai mare si totodata are amortizoarele mai moi. In caz de ceva te poti ridica in picioare pe scarite fara sa stai cat de cat in maini, lucru care la cbr nu il poti face. Fiind un naked facut mai mult pentru oras are o manevrabilitate mai mare atat on cat si off road, la viteze mici si medii, ca la viteza mare deja nu conteaza aici(nu ai sa mergi pe off road cu 150). Ca greutate amundoua sunt cam la fel dar revin, cb-ul daca l-ai scapat si ai un crash bar la el sunt sanse foarte mari sa pleci cu el pe roti de acolo, in schimb la cbr se duc carenele, capacele de la motor si asa mai departe ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 (editat) @ThunderByte - iti multumesc din nou pentru sfaturi.Cand am zis off road deja nu vroiam sa mia bag in discutie CBR-ul (am uitat sa specific) . Ma gandeam la un Transalp cu care n-am mers niciodata Editat Decembrie 23, 2010 de ghostrider000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 @ThunderByte - iti multumesc din nou pentru sfaturi.Cand am zis off road deja nu vroiam sa mia bag in discutie CBR-ul (am uitat sa specific) . Ma gandeam la un Transalp cu care n-am mers niciodata Comparatie intre cb 500 si transalp nu cred ca are rost sa faci cand vine vorba de off road, transalpul e un enduro turing innascut, cursa la suspensii foarte mare caracteristica, roata fatza de 21 ... oricum daca ai de gand sa te bagi un pic si pe off road iti sugerez niste cauciucuri all terrain sau ceva gen enduro touring ca ... Continental Conti Trail Attack care nu e prost deloc pe asfalt si pe off road e chiar demential >, are fratemiu pe motor. In rest nu pot sa zic ca are cine stie ce veleitati de off roader dar se descurca destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 @ThunderByte - iti multumesc frumos pentru toate sfaturile.scuze pentru raspunsul intarziat Mesaj completat gasesc cauciucuri cu ceva urme de crampoane pentru CB 500 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) @ThunderByte - iti multumesc frumos pentru raspunsuri.am intrebat si pe topicul baietilor cu F-uri dar fara n-am primit un raspuns mai detaliat.O singura intrebare as mai avea.N-am mers niciodata cu CB-ul pe off road.Cum anume se comporta ? Cum ii influenteaza functionalitatea un drum mai lung de off road.Eu vreau sa plec in la colindat cu motoru prin lume si nu tot timpul o sa am parte de asfalt. nu e off-roader, dar cat-de-cat merge... acceleratia e destul de nervoasa si sensibila. Cand mergi incet prin bolovani asta te chinuie.... pe "ulite" mai merge, dar pe dealuri, iarba, bolovani sau conditii de genu asta...nu-i tocmai o placere, mai ales daca ai cauciucuri de asfalt. transalpul e...altceva. O tura scurta am facut cu unul, prin drumul cu cratere din cartier. Stai mult mai la inaltime, nu simti si nu-ti pasa de gropi. Acceleratia e mult mai "grea" si nu ti se bruscheaza in caz de denivelari. Zici ca-i SUV v.s. cope. Editat Decembrie 29, 2010 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Cum sa mergi ma omule cu naked-u pe offroad? Nu te gandi doar la tine, ca "merge", gandeste-te si la ea, ca nu e facuta pentru asa ceva. Si nu e vorba doar de suspensii si pneuri, ci si de toate componentele care sunt expuse la praf, mizerie, socuri, etc. Daca tii cat de cat la ea, nu o baga pe altundeva decat asfalt, si asa si asta e prost la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Cum sa mergi ma omule cu naked-u pe offroad? Nu te gandi doar la tine, ca "merge", gandeste-te si la ea, ca nu e facuta pentru asa ceva. Si nu e vorba doar de suspensii si pneuri, ci si de toate componentele care sunt expuse la praf, mizerie, socuri, etc. Daca tii cat de cat la ea, nu o baga pe altundeva decat asfalt, si asa si asta e prost la noi... De acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Oameni buni, el a intrebat de off road gen drum forestier si chestii de genu, in caz de trebuie sa ajunga din punctul A in B si are o portiune de x KM teren accidentat, nu ca o ia acum numai pentru off road ... repede sariti cu gura ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Oameni buni, el a intrebat de off road gen drum forestier si chestii de genu, in caz de trebuie sa ajunga din punctul A in B si are o portiune de x KM teren accidentat, nu ca o ia acum numai pentru off road ... repede sariti cu gura ... fix asta am vrut sa spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 poti face o tzira de offroad cu cbu'. noi am facut cu fostul cb, o iei incet si sigur si ajungi oriunde vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Oameni buni, el a intrebat de off road gen drum forestier si chestii de genu, in caz de trebuie sa ajunga din punctul A in B si are o portiune de x KM teren accidentat, nu ca o ia acum numai pentru off road ... repede sariti cu gura ... fix asta am vrut sa spun. poti face o tzira de offroad cu cbu'.noi am facut cu fostul cb, o iei incet si sigur si ajungi oriunde vrei tu. Corect! Bagati mare! La multi chilometrii de placere ON si OFF road pe naked! La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Ma bag si eu in discutie si ma alatur grupului Povestea e cam asa...proaspat posesor de carnet si proaspat posesor de Honda CB 500...de cateva zile :D Ete cateva poze cu ea Sa-l stapanesti sanatos!!! E frumos... din ce an e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Felicitarile mele in alegerea motocicletei... Multi Km cu ia... si deabea astept sa o iau la un test drive:)) Ps: Chiar mie dor de motoreta mea:(( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.