Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

da jos air box-ul

 

salut, din cate stiu eu nu poti da jos air-box-ul (cutia mare neagra ce gazduieste filtrul de aer) decat dupa ce demontezi carburatoarele. cel putin la cb500r.

 

cat despre filtrul de "subair" iti recomand sa nu improvizezi. risti sa faci mai mult rau decat bine carburatoarelor. daca esti din bucuresti, si poti sa mai astepti circa 2-3 saptamani, iti pot comanda unul nou - fara adaos comercial ;)

 

spor la treaba

Editat de Andrei.Hrubaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc pentru oferta, dar nu sunt din B.

Nu poti scoate airbox-ul, fara sa dai afara carburatoarele, la CB500 din '93 pana in '01.

Eu intrebam daca se poate face parghie undeva, se poate forta in ceva... nu e mult loc.

 

 

salut, din cate stiu eu nu poti da jos air-box-ul (cutia mare neagra ce gazduieste filtrul de aer) decat dupa ce demontezi carburatoarele. cel putin la cb500r.

 

cat despre filtrul de "subair" iti recomand sa nu improvizezi. risti sa faci mai mult rau decat bine carburatoarelor. daca esti din bucuresti, si poti sa mai astepti circa 2-3 saptamani, iti pot comanda unul nou - fara adaos comercial ;)

 

spor la treaba

Editat de seadryro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Fac scoala pentru A, deci experienta zero. Uitandu-ma in stanga si-n dreapta am gasit la cineva cunoscut un CB500 frumos intretinut. Problema mea este ca am 1.94 inaltime si nu stiu daca nu cumva este prea mica. La scoala m-am dat cu un GS vreo doua ore pe zi printre jaloane si m-am simtit ok pe ea. Cu Honda n-am mers ca nu am carnet si mi-a fost nitel teama, dar m-am urcat pe ea si pozitia nu mi se pare deranjanta. Daca printre voi este unul mai inalt cu ceva experienta, vreau sa intreb daca exista riscul ca la mers mai mult sa-mi devina incomod. Aveti alte recomandari pentru incepatori inalti? (stiu BMW F650, dar ma gandeam la ceva mai street, eventual in doi cilindri).

Planul meu este sa merg prin Bucuresti cu ea, eventual o data sau de doua ori pe luna sa mai prind 200-300 Km.

 

Merci,

Adi

Salut Adi,

 

Si eu am aproape aceeasi inaltime si am avut CB 500 vreo 4 sezoane: la drum mai scurt nu e o problema, la drumuri mai lungi imi intepeneau picioarele, stateam cu ele prea stranse. Am trecut pe CBF 600 si e alta viata, are sea cu reglare in 3 pozitii si stau mai bine pe ea. Cu CB-ul am facut si cate 500-600 km pe zi mai multe zile in sir, dupa 200 km incepea sa devina incomod. Daca vrei unul necarenat o sa zboare vantul cand iesi din oras, mai ales ca esti atat de inalt, eu macar l-am avut carenat complet si pana la 140 nu aveam probleme, iar mai mult merge, dar nu ii e prea bine nici lui nici tie, pe cel necarenat Adam (cu care am facut niste ture mai lungi) isi blestema zilele si injura in casca marunt si indesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am incercat sa curat "sub filtrul de aer". Din pacate a imbatranit buretele si prezinta o gaura. Nici nu l-am atins de frica sa nu se dezintegreze.

Se poate inlocui cu ceva facut in casa :unsure:... provizoriu?

 

Doi la mana.

Am incercat sa dau jos carburatoarele. Parca sunt sudate. Nu e nici mult spatiu. Lovesc in incinta filtrului de aer. La manualul zice sa tragi de ele cu incredere.

Stie cineva vreo metoda (jmecherie)?

 

Multumesc.

 

Se dau jos carburatoarele cu tot cu cutia de la filtrul de aer.

 

Multumesc pentru oferta, dar nu sunt din B.

Nu poti scoate airbox-ul, fara sa dai afara carburatoarele, la CB500 din '93 pana in '01.

Eu intrebam daca se poate face parghie undeva, se poate forta in ceva... nu e mult loc.

 

Sunteti culmea.... se da jos, la toate, nu ca la ala dintre anii cutare si cutare nu merge, la cb 500 r(94) sigur iese, ultima oara asa le-am scos, si eu tot cb 500r am. E un pic mai greu pana prinzi susta ... are pe partea stanga spate o prindere de plastic pe o teava, si trebuie fortat un pic airbox-ul in fatza (gen dat un pod de palma). Iar cu sub air filter, pune mana si cauta ceva burete mai des un pic din care taie o bucata cat iti trebuie si pune mana si schimba-l ce atata tam tam pentru un (cuvant urat).

 

Ma bate gandul serios sa imi iau niste leviere mai scurte, cu reglaje pe 5 trepte, am vazut live pe un SV varinata asta http://cgi.ebay.co.uk/Pro-Clutch-Brake-levers-Honda-CB-599-600-HORNET-/220775919684?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3367453044 de leviere si mi se pare super faine, la banii astia sunt foarte foarte ok ... ce parere aveti.

 

Zilele astea am constatat ca am rulmentii de la directie stricati ... caut set rulmenti sh la cineva daca stiti ... stau cumva in dubii daca sa ii iau sh sau sa ii iau noi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thundere. levierele alea sunt super bune

nu as cumpara copii chinezesti de caliper brembo sau alte magarii dar leviere da.

alin are pe cb varianta short, arata de milioane

UN SINGUR levier "original" la honda costa 25 lire si e dinala naspa care pe ebay e 10...

cum sa nu merite sa dai 20-30 lire pe astea?

si eu imi voi pune dar tre' sa schimb master cylinderul si sa pun de cbr, ca pt al meu nu exista leviere asa

 

off-topic:

iti amintesti cand ti-am zis ca am hideneau (made in germany de fapt)pe fatza si tu ai zis ca e o chinezarie de cacao? cand m-am dus in garaj si m-am uitat tot battlax are si pe fatza. :rusinica:

habar nu am cum de nu m-am uitat la el mai bine. asta e...my bad.

 

cumpara rulmenti noi , nu te juca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se dau jos carburatoarele cu tot cu cutia de la filtrul de aer.

 

 

 

Sunteti culmea.... se da jos, la toate, nu ca la ala dintre anii cutare si cutare nu merge, la cb 500 r(94) sigur iese, ultima oara asa le-am scos, si eu tot cb 500r am. E un pic mai greu pana prinzi susta ... are pe partea stanga spate o prindere de plastic pe o teava, si trebuie fortat un pic airbox-ul in fatza (gen dat un pod de palma). Iar cu sub air filter, pune mana si cauta ceva burete mai des un pic din care taie o bucata cat iti trebuie si pune mana si schimba-l ce atata tam tam pentru un (cuvant urat).

 

Ma bate gandul serios sa imi iau niste leviere mai scurte, cu reglaje pe 5 trepte, am vazut live pe un SV varinata asta http://cgi.ebay.co.uk/Pro-Clutch-Brake-levers-Honda-CB-599-600-HORNET-/220775919684?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3367453044 de leviere si mi se pare super faine, la banii astia sunt foarte foarte ok ... ce parere aveti.

 

Zilele astea am constatat ca am rulmentii de la directie stricati ... caut set rulmenti sh la cineva daca stiti ... stau cumva in dubii daca sa ii iau sh sau sa ii iau noi ...

 

ThunderByte, nu a zis nimeni ca nu se dau jos carburatoarele sau air-box-ul :) doar ca nu poti sa-l dai pe ultimul jos inainte sa scoti carburatoarele. daca tu ai fortat cutia cu riscul de a o strica, este responsabilitatea ta :)

 

toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ThunderByte, nu a zis nimeni ca nu se dau jos carburatoarele sau air-box-ul :) doar ca nu poti sa-l dai pe ultimul jos inainte sa scoti carburatoarele. daca tu ai fortat cutia cu riscul de a o strica, este responsabilitatea ta :)

 

toate cele bune

E ceva de genu :lol: mai ale partea cu "daca tu ai fortat cutia cu riscul de a o strica, este responsabilitatea ta" eu iti zic ca iese, fara sa o tai, sa o strici sau alte smecherii, ce mare chestie, e chiar asa greu sa intelegi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea am constatat ca am rulmentii de la directie stricati ... caut set rulmenti sh la cineva daca stiti ... stau cumva in dubii daca sa ii iau sh sau sa ii iau noi ...

clar noi...

nici nu iti dai seama ce diferenta e intre noi si vechi, parca ai avea alta motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Zilele astea am constatat ca am rulmentii de la directie stricati ... caut set rulmenti sh la cineva daca stiti ... stau cumva in dubii daca sa ii iau sh sau sa ii iau noi ...

Dacă nu i-ai mai desfăcut până acum, desfă-i unge-i Âşi apoi pune totul la loc, dar numai strânge lafel de mult piulița de la rulment Âşi cea de la jug. Eu i-am uns pe ai mei acum câteva zile Âşi merg țiplă acum. Vezi că dacă nu strângi suficient s-ar putea să facă joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut in searaasta rulmentii de tot, cuva la cel de sus e punctata, in rest pare a fi ok toate ... ma gandeam sa o iau doar pe asta dar orezarii nu dau decat rulmentul complet care e 19 euro fara tva ... la banii astia mai bine mai pun ceva si imi iau noi after market, care sunt cu rulmenti conici, nu pe bile

 

Pana una alta am scos cuva si am intors-o la 180 de grade, am sters apoi am uns tot, montat tot la loc ... pare ok acum, cel putin momentan.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut in searaasta rulmentii de tot, cuva la cel de sus e punctata, in rest pare a fi ok toate ... ma gandeam sa o iau doar pe asta dar orezarii nu dau decat rulmentul complet care e 19 euro fara tva ... la banii astia mai bine mai pun ceva si imi iau noi after market, care sunt cu rulmenti conici, nu pe bile

 

Pana una alta am scos cuva si am intors-o la 180 de grade, am sters apoi am uns tot, montat tot la loc ... pare ok acum, cel putin momentan.

Aftermarket sunt 130lei pentru mine, cei mai ieftini, dar caută dimensiunile Âşi vezi poate poate ai bulan să găseÂşti la magazinele de rulimenți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai frate :)) Care esti cu CB-ul ala negru si stai in Bucuresti? :)) M-am intalnit cu tine odata si azi ai trecut prin fata Muzeului Militar...suna bine de tot motoreta ta:P ce toba ai pe ea?

 

 

Stai sa o auzi pe a mea :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Citesc de ceva timp forumul si vazusem o discutie despre "ca cb-ul nu are o protectie la vant buna" si banuiesc ca nu o sa se imbunatateasca doar cu un parbriz.Dar despre varianta carenata ce parere aveti? Face diferenta? Astept raspunsuri!

 

Multumesc anticipat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

barbatii adevarati nu se plang :P

da sincer ce rost are sa ai un cb carenat? ca sa fie mai bun la ce?

io si ice-man am mers 2 pe cb la 180km/h, fara parbriz si n-am murit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

barbatii adevarati nu se plang :P

da sincer ce rost are sa ai un cb carenat? ca sa fie mai bun la ce?

io si ice-man am mers 2 pe cb la 180km/h, fara parbriz si n-am murit :D

Poți să mergi la 180 fară parbriz. Nu-i chiar aÂşa mare chestie. Dar poți s-o ții mai mult de 5 minute fără să te chinui ? Aici e problema cea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu din spate pot, dau mainile in spate ca mica sirena, ma tin doar cu picioarele si imi pitesc capul in spatele lui Ice-Man, daca mai ascult si muzica incep sa "bat" in coditza cu palmele.

atat e mai nasol cu cbul, pana ce ajunge la 180 te plictisesti.

dar nu de aia il are Ice-Man, pentru viteza, ci pentru ca e un motor fun de condus.

 

PS: astea-s povestiri de anu trecut.

Motoru meu abia ajunge la 90

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu capsezi nimic, are surub. tre' sa fie kit complet

cablul e mai lung decat iti trebuie, tai cat vrei apoi cilindrul ala are o gaura prin el..bagi cablul pe acolo si strangi surubul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu din spate pot, dau mainile in spate ca mica sirena, ma tin doar cu picioarele si imi pitesc capul in spatele lui Ice-Man, daca mai ascult si muzica incep sa "bat" in coditza cu palmele.

atat e mai nasol cu cbul, pana ce ajunge la 180 te plictisesti.

dar nu de aia il are Ice-Man, pentru viteza, ci pentru ca e un motor fun de condus.

 

PS: astea-s povestiri de anu trecut.

Motoru meu abia ajunge la 90

 

Sunteti mici copii ... eu am mers cu cb-ul de pasti cu 210 :burnout: :banana: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios unde gasesc o sufa de ambreiaj cu shurub dinala de care zici tu...ambele cabluri pe care le am...cel rupt si cel de imprumut aveau capetele capsate. Ca un cilindru mic turnat pe cablu..

 

 

On-topic: Alte sugestii la chestia pe care am explicat-o cateva posturi mai sus?

parca era si pe luis.

 

Sugestii ... posibil sa iti fie dus rulmentul de presiune ... dus in sensul ca e pe duca nu ca e stricat ... am mai intalnit la un 600 rr cand trageai ambreiajul sau ii dadeau drumu pe la jumatatea cursei se auzea un hrascait subtirel si enervant ... asta e tot ce imi trece prin cap la ora asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Citesc de ceva timp forumul si vazusem o discutie despre "ca cb-ul nu are o protectie la vant buna" si banuiesc ca nu o sa se imbunatateasca doar cu un parbriz.Dar despre varianta carenata ce parere aveti? Face diferenta? Astept raspunsuri!

 

Multumesc anticipat!!!

 

weekend-ul viitor sunt pe drum germania-romania, 1600km, 3 zile pe CB cu parbriz - e ok, nu mai simiti presiunea aia a vantuluji in piept care parca mai are unpic si da jos cand bate vantul mai tare...Singurul dezavantaj e ca apar ceva turbulente in casca, si ti se zguduie unpic capul, dar eu zic ca e mai putin decat fara :)

 

Sunt curios unde gasesc o sufa de ambreiaj cu shurub dinala de care zici tu...ambele cabluri pe care le am...cel rupt si cel de imprumut aveau capetele capsate. Ca un cilindru mic turnat pe cablu..

 

 

On-topic: Alte sugestii la chestia pe care am explicat-o cateva posturi mai sus?

 

eu port la mine un kit cu cabluri pt acceleratie si ambreiaj, universale. Sunt doar cablurile cu ceva surubaraie pt montare. Fara camasa.

Am dat vreo 40 de lei la mymotto in Bv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...