Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dragi colegi CB-isti, am cumparat o Hondita care e cam zgomotoasa a fost un pic mesterita toba sa fie oleaca mai audibila, as dori sa ii pun un db killer daca dau in oras de garcea puteti sa ma ajutati de unde as putea face rost ? Asfalt uskt si rezervoare pline !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi CB-isti, am cumparat o Hondita care e cam zgomotoasa a fost un pic mesterita toba sa fie oleaca mai audibila, as dori sa ii pun un db killer daca dau in oras de garcea puteti sa ma ajutati de unde as putea face rost ? Asfalt uskt si rezervoare pline !

E toba standard? Ce tip de modificari are? Nu ar strica niste poze.

Userul Thunderbyte face/facea tobe, cred ca el te poate ajuta cu niste sfaturi.

 

Daca tot vorbim de tobe, ce parere aveti de http://www.delkevic.co.uk/?section=shop&bike_manufacturer=honda&bike_model=cb500_19942003&product_category=exhaust_s7rhj&sub_category=silencers_hl3s5&product=350mm_stainless_steel_oval_silencers&variant=oval_350mm_silencer_s.r.e.____stainless_steel_cb500_sport ?

Mi se par mai accesibile ca pret decat alte tobe aftermarket si arata destul de bine (plus ca producatorul zice ca n-ar fi nevoie de refacerea carburatiei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari

 

De AZI sunt si eu posesorul unei Honda CB 500 din 1996 model PC 26

 

O sa pun si poze mai pe seara :D

Felicitari pentru achizitie.

Vroiai o toba mai zgomotoasa, fa schimb cu Ares-bh

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie.

Vroiai o toba mai zgomotoasa, fa schimb cu Ares-bh

 

 

Momentan stau linistit ca na am altceva in plan cu ea. Vreau sai schimb/reglez lantu de distributie, uleiul trebuie schimbat, ambele cauciucuri trebuie schimbate, eventual un parbriz ceva sai pun. Plus de asta suna destul de bine si cu toba care o am, ea este stock, dar a fost scos din ea afara si suna destul de bine :D

Editat de Sandy123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se aude doar un pic si nu e intins la maxim intinzatorul e clar ca e intinzatorul dus, daca e intinzatorul dus la maxim e treaba din lant si atunci e nasol tare, o sa te cam usture la buzunar.

Sa speram ca s-a referit la lantul de transmisie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se aude doar un pic si nu e intins la maxim intinzatorul e clar ca e intinzatorul dus, daca e intinzatorul dus la maxim e treaba din lant si atunci e nasol tare, o sa te cam usture la buzunar.

 

 

Lantul de distributie bate destul de tare cand e motorul rece, dupa ce se incalzeste nu se aaude nimic, oricum motorul merge perfect, numa na daca tot lam cumparat recent as vrea sa il duc la un prieten sa i-mi desfaca motoru bucati, sai verifice uzura, sa vada cei cu lantu de distributie curatat carburatoare... Motorul in bord imi arata 51 000 km deci nu ar trebui sa aiba o uzura mare doar ii Honda.

 

 

Omu' de unde l-am luat zicea ca de 3 ani de cand la cumparat el bate (nu se pricepe, deci nu stia ce bate, o vazut ca merge si na la folosit 3 ani). De 3 ani nu a mai schimbat nici lantu de transmisie dar ma mai duce si pe mine inca un sezon ii in stare buna.

Editat de Sandy123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E toba standard? Ce tip de modificari are? Nu ar strica niste poze.

Userul Thunderbyte face/facea tobe, cred ca el te poate ajuta cu niste sfaturi.

 

Daca tot vorbim de tobe, ce parere aveti de http://www.delkevic.co.uk/?section=shop&bike_manufacturer=honda&bike_model=cb500_19942003&product_category=exhaust_s7rhj&sub_category=silencers_hl3s5&product=350mm_stainless_steel_oval_silencers&variant=oval_350mm_silencer_s.r.e.____stainless_steel_cb500_sport ?

Mi se par mai accesibile ca pret decat alte tobe aftermarket si arata destul de bine (plus ca producatorul zice ca n-ar fi nevoie de refacerea carburatiei).

 

E toba standard dar se vede o linie de sudura acolo in capat, voi reveni cu poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/

 

scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute.

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul de distributie bate destul de tare cand e motorul rece, dupa ce se incalzeste nu se aaude nimic, oricum motorul merge perfect, numa na daca tot lam cumparat recent as vrea sa il duc la un prieten sa i-mi desfaca motoru bucati, sai verifice uzura, sa vada cei cu lantu de distributie curatat carburatoare... Motorul in bord imi arata 51 000 km deci nu ar trebui sa aiba o uzura mare doar ii Honda.

 

 

Omu' de unde l-am luat zicea ca de 3 ani de cand la cumparat el bate (nu se pricepe, deci nu stia ce bate, o vazut ca merge si na la folosit 3 ani). De 3 ani nu a mai schimbat nici lantu de transmisie dar ma mai duce si pe mine inca un sezon ii in stare buna.

Faci cea mai mare prostie daca te pui sa desfaci motorul de aiurea ... pune mana si vezi intinzatorul ala, ai sa te legi la cap fara sa te doara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci cea mai mare prostie daca te pui sa desfaci motorul de aiurea ... pune mana si vezi intinzatorul ala, ai sa te legi la cap fara sa te doara.

 

Ok atunci o sa verific mai intai intinzatorul. Am vrut sa te mai intreb cum imi dau seama daca cb'u meu ii limitat la 25kw?

Editat de Sandy123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok atunci o sa verific mai intai intinzatorul. Am vrut sa te mai intreb cum imi dau seama daca cb'u meu ii limitat la 25kw?

intre carburatoare si motor ai sa gasesti in gaturile de cauciuc niste "saibe" de aluminiu care limiteaza cantitatea de amestec ce intra in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. imi da si mie careva o idee va rog ? :unsure: cum fac sa reduc inaltimea motocicletei ? am un cb de 500 din 2001 si este prea inalt pt prietena mea si in curand o sa ia permisul si nu ajunge bine cu picioarele jos. a dat cateva ture prin poligon a luat si cateva trante tot din cauza asta ca nu poate sa o tina cand opreste , motocicleta fiind prea inalta. amortizoarele sunt date deja la minim si tot e prea inalta pt ea :( .. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. imi da si mie careva o idee va rog ? :unsure: cum fac sa reduc inaltimea motocicletei ? am un cb de 500 din 2001 si este prea inalt pt prietena mea si in curand o sa ia permisul si nu ajunge bine cu picioarele jos. a dat cateva ture prin poligon a luat si cateva trante tot din cauza asta ca nu poate sa o tina cand opreste , motocicleta fiind prea inalta. amortizoarele sunt date deja la minim si tot e prea inalta pt ea :( .. multumesc

I-as recomanda, in lipsa de alte solutii si daca isi permite, sa cheltuiasca 300 de euro pe o pereche de cizme Daytona Lady Star GTX:

 

http://www.louis.de/_40323c70b282e83f2b97baee984b95ddc0/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=190&wgr=821&list_total=20&anzeige=0&page=0&artnr_gr=202420

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca el mai simplu in cazuri de genul asta ar fi sa cauti niste arcuri de amortizoare ceva mai scurte gen ... EN 500, din ce imi aduc aminte alea parca sunt mai scurte, sau daca nu gasesti asa ceva cauta de ceva comunista. Arcurile originale de cb ies foarte usor de pe amortizor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt doua variante de putere pentru motorul de CB 500: 58 CP si 34 CP

 

Ce consum are un CB 500 limitat la 34 de cai?

Cam 4%, in afara, mers lejer, max 130 km/h. In trafic urban nu stiu, pentru ca nevasta-mea nu prea foloseste mobra in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati-mi si mie un hint, unde as putea sa-mi schimb cauciucurile.

Merci.

/index.php?/topic/331600-unde-schimbam-anvelope-in-bucuresti/

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-as recomanda, in lipsa de alte solutii si daca isi permite, sa cheltuiasca 300 de euro pe o pereche de cizme Daytona Lady Star GTX:

 

http://www.louis.de/_40323c70b282e83f2b97baee984b95ddc0/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=190&wgr=821&list_total=20&anzeige=0&page=0&artnr_gr=202420

mda merci :laugh:

 

Cred ca el mai simplu in cazuri de genul asta ar fi sa cauti niste arcuri de amortizoare ceva mai scurte gen ... EN 500, din ce imi aduc aminte alea parca sunt mai scurte, sau daca nu gasesti asa ceva cauta de ceva comunista. Arcurile originale de cb ies foarte usor de pe amortizor.

da parca sunt mai scurte ca am vazut unele pe un en500 , dar nuj daca se nimeresc la cb, dar banuiesc ca se pot face modificari, iar la comuniste nu ma pricep, cineva imi recomandase sa skimb punctul de prindere dar dupa aia cred ca o sa bata in cap daca e prea scurt, iar aleaa reglabile noi cica nu se fac si pt cb. ma gandisem sa iau inca o sa si sa i iau un rand de burete si asa mai scade din inaltime :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...