merkerik Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Salutare Unde pot achizitiona protectii motor pentru un Cb 500 din 2003 la un pret mai decent ? si suport topcase multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Pune-ti locatia la profil, daca nu stie nimeni in ce oras sau tara esti nu o sa primesti informatiile cele mai bune. In functie de oras sunt diverse variante, erau vreo 2 baieti pe forum care fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Salut, am la vanzare un motor de cb500 si carburatoare daca este cine va interesat. La motor lipseste intinzatorul de lant si electromotorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 (editat) am gasit un cb de vanzare la mine in oras, la 950 euro. e inscris pe ro. http://postimg.org/gallery/eeycbvzg/ecfc70c9/ as vrea sa merg sa-l vad. imi puteti spune cam ce sa verific la el? cu ce probleme se confrunta modelu d-a lungu anilor? mentionez ca e primul meu motor. Editat Septembrie 7, 2015 de Cristian Filip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 (editat) Negative scenario: Cauciucul "nou" de pe spate pare ca trebuie schimbat, probabil si cel fata. Uite-te si ce DOT au sa nu fie mai vechi de 4 ani (ar fi ideal)... A fost vopsita, uite-te atent pe rezervor in stanga si in dreapta lui sa nu fi avut reparatii de prost gust. Uite-te in rezervor si vezi sa nu fie plin de brobonele de rugina (cateva e normal sa aiba, dar nu in exces). Daca vrei sa studiezi si cadrul, daca tin minte bine, in spatele carenutelor alora mici dintre aripa spate si rezervor, se vad imbinarile. Trebuie sa il rogi sa te lase sa le dai jos. La imbinari acolo daca e sarita vopseaua poti sa te intorci sa pleci, cadrul a fost strambat si indreptat in cel mai bun caz, stiu asta pentru ca eu am strambat unul de CB. (mentiune: nu l-am indreptat sau dat mai departe spre utilizare de bun) Inainte sa o pornesti incearca sa te asiguri ca motocicleta nu a functionat verificand caldura evacuarilor si a motorului. Desi pe caldurile astea chestia asta poate fi relativa, ar trebui sa porneasca fara soc. Singura problema pe care o cunosc la modelul asta e incarcarea. Stiu ca releul de incarcare stock tinde sa crape si cand se intampla asta e indicat sa il schimbi cu unul aftermarket. Mai poti arunca un ochi si pe la suspensiile fata (cele spate nu par sa aiba probleme dar la cele fata ai putea sa te uiti macar sa nu scape ulei pe la simeringuri), frane (cata viata mai au discurile si placutele), lant (cat de intins e)... Dar daca spui ca e prima motocicleta nu cred ca poti evalua corect ultimele 3 chestii... Positive scenario: Arata bine, estetic si motocicleta a fost cu adevarat intretinuta. Si doar cateva din cele spuse la negative scenario sunt adevarate Mechanic scenario: Cauti un service moto in Timisoara si rogi pe cineva de acolo sa-ti faca un test de compresie si vezi daca se poate ca in pretul lui sa intre o scurta verificare tehnica a motocicletei. Iti spune el ce ar trebui schimbat si-ti dai tu seama singur daca merita sau nu investitia. Personal note: Ti-ai ales un model bun ca prima motocicleta, dar nu uita sa-ti cumperi si echipament complet cu protectii certificate de grad cat mai mare. Pretul este foarte mic pentru cum arata motocicleta si cum o prezinta proprietarul... Iar din cele 3 de mai sus, sa fiu in locul tau as alege varianta mecanic. Nu ar trebui sa te coste mai mult de 50-70 lei evaluarea asta si e indicat sa ajungi acolo oricum imediat dupa ce o cumperi. Mult succes iti doresc! Editat Septembrie 7, 2015 de mikehit47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 o sa merg cel mai probabil cu unchiul meu, care e mecanic si totodata pasionat de moto, avand si el un gs500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Am cautat vreo cateva luni un CB500 in stare buna si ce am vazut erau destul de uzate, se vedea varsta pe ele. Din pacate CB 500 in stare buna e o pasare din ce in ce mai rara, ultimul s-a fabricat in 2003, adica acum 12 ani, iar cele mai multe la vanzare erau de dinainte de 2000. Povestea mea s-a sfarsit cu final fericit, am luat ceva mai nou: CBF 500. Dar a fost si pretul pe masura (sensibil mai mare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 (editat) revin cu poze. maine merg s-o vad. uploading images screenshot software image upload windows screenshot upload a picture photo hosting sites free image host Editat Septembrie 7, 2015 de Cristian Filip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 (editat) Ce vad eu: -lipsesc acele mici carene laterale -cauciucurile par in regula si se vad ca au "carne" pe ele.conteaza DOT-ul -lantul pare ca mai are viata.In poza cu toba finala se observa ca intinzatorul este abia la 1/4 din "intindere" -saua(tapiteria)a fost modificata/schimbata -ambele capace bloc motor sunt atinse(unul mai putin ca celalalt).In cazul asta eu le-am facut asa cand am cazut cu ea In rest pare ok mobra.Grija mare la furca fata,discuri frana si sunet/mers motor atunci cand vei merge sa o vezi/probezi. P.S. mie unul imi pare ca a fost revopsita Editat Septembrie 8, 2015 de MariusCB500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 am eu carenele alea mici daca te hotaresti sa o cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 am renuntat la achizitionarea ei, astept pana in primavara sa vad ce mai apare pe piata. @robyb, am vazut ca ai avut multe cb-uri la vanzare. le aduci de dincolo sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) De ce ai renuntat ca arata bine din poze + avea accesorii ?. ( nu-l cunosc pe vanzator) ps: aveam cb-uri Editat Septembrie 9, 2015 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) oarecum probleme financiare, nu aveam toti banii. vroiam sa-i dau tipului un avans de 15 milioane si restul in februarie-martie. in tot acest timp motocicleta sa stea la el, fiindca eu incep facultatea si voi fii 5/7 la timisoara. dar am inteles ca el se ocupa de vanzari si nu e a lui, e un fel de "samsar" asa. mi-a specificat ca tipul care vinde cb-ul are nevoie urgenta de bani pentru a-si lua ceva mai mare. desi nu inteleg graba ca sezonul e pe terminate... dar e fierul lor si le dau dreptate. mai sunt vreo 2-3 persoane care vor sa vina, una din iasi din ce mi-a spus. daca n-o vinde, in primavara sigur va fii a mea Editat Septembrie 9, 2015 de Cristian Filip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Ai link cu anuntul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=866147570105547&set=gm.878431088915231&type=1&permPage=1 apare ca fiind SOLD cica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 stiu, stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ifklikk Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Salut, Doresc sa cumpar suport monokey top case (si side case) pentru Honda CB 500 din 1998. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 stie careva cum putem vedea daca senzorul de la frana de mana e busit? (presupun ca firele le putem verifica cu o baterie...nu?) si daca da - e vreun magazin de unde-l pot lua sa-l aiba pe stock? ar trebui sa fie ieftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 stie careva cum putem vedea daca senzorul de la frana de mana e busit? (presupun ca firele le putem verifica cu o baterie...nu?) si daca da - e vreun magazin de unde-l pot lua sa-l aiba pe stock? ar trebui sa fie ieftin... Iei un multimetru, il pui pe masurarea rezistentei, pui cablurile pe cei doi papuci ai contactului frana (nu este senzor) si, daca atunci cand apesi butonelul, valoarea de pe ecran se duce spre 0 inseamna ca este bun. In caz contrar se poate desface foarte usor pentru curatare. Nou gasesti pe Louis ( https://www.louis.eu/artikel/brake-light-switch-honda-front-wheel-fuer-honda-cb-500/10032206?filter_bike_id=0810&list=110427302 ) » Post actualizat in 23 Sep 2015 09:21 ... de fapt ... cred ca este exact invers ... ar trebui sa aiba continuitate cand este eliberat, iar cand il apesi sa intrerupa circuitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Iei un multimetru, il pui pe masurarea rezistentei, pui cablurile pe cei doi papuci ai contactului frana (nu este senzor) si, daca atunci cand apesi butonelul, valoarea de pe ecran se duce spre 0 inseamna ca este bun. In caz contrar se poate desface foarte usor pentru curatare. Nou gasesti pe Louis ( https://www.louis.eu/artikel/brake-light-switch-honda-front-wheel-fuer-honda-cb-500/10032206?filter_bike_id=0810&list=110427302 ) » Post actualizat in 23 Sep 2015 09:21 ... de fapt ... cred ca este exact invers ... ar trebui sa aiba continuitate cand este eliberat, iar cand il apesi sa intrerupa circuitul aaa... al meu n-are boton... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Salutare, Mi-a murit bateria (cel putin astea au fost simptomele si la concluzia asta am ajuns eu) si am zis sa mai cer o parere.Treaba a fost cam asa: Mi-a pornit putin mai greu intr-o dimineata iar mai dupa-amiaza cand am dat sa pornesc iar nu a mai vrut. A fost sunetul si scaderea intensitatii luminilor ca si cum nu ar mai avea de unde trage curent. A pornit din prima de la o masina cu cabluri asa ca am dus-o acasa si a mers pornita din nou.Mi-am vazut de treaba iar pe seara iar nu pornea, asa ca am masurat urmatoarele: - 11.6-11.7 V fara nimic pornit (deci bateria clar descarcata) - am verificat curentul de scurgere poate este ceva in neregula (un scurt sau ceva): valoare de <100 uA mi se pare in parametri si destul de mica (in manual scrie ca tr sa fie max decat 1mA) - am pus bateria la incarcat la un redresor peste noapte (~12 ore) dimineata avea aprox 12.8V (In manual scrie ca ar tr sa fie undeva la 13 o baterie optima, insa nu mai incarca redresorul, imi indica full si nu mai trecea curent prea mult) a pornit din prima dupa remontare. Cu aceasta ocazie am verificat voltajul de alimentare cand avea motorul pornit: 14.7-14.8V pe la 4500 de ture , mai sus nu am dat ca sa nu supar vecinii de dimineata. am plecat la o plimbare de ~100km fara nici un fel de problema. - idea e ca peste doar o zi de nefolosit motocicleta am patit aceiasi figura. Ce parere aveti, este vorba de baterie? Eu consider ca nu mai tine sarcina la fel de bine, bateria ne stiind cu exactitate de cand este pe motocicleta. Nu m-ar deranja sa o schimb sa stiu ca e noua dar am zis sa intreb daca ar mai fi ceva de verificat si daca cei 14.8V sunt pentru o functionare normala in mers. O zi buna, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nemosergiu Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Salutare, Mi-a murit bateria (cel putin astea au fost simptomele si la concluzia asta am ajuns eu) si am zis sa mai cer o parere.Treaba a fost cam asa: Mi-a pornit putin mai greu intr-o dimineata iar mai dupa-amiaza cand am dat sa pornesc iar nu a mai vrut. A fost sunetul si scaderea intensitatii luminilor ca si cum nu ar mai avea de unde trage curent. A pornit din prima de la o masina cu cabluri asa ca am dus-o acasa si a mers pornita din nou.Mi-am vazut de treaba iar pe seara iar nu pornea, asa ca am masurat urmatoarele: - 11.6-11.7 V fara nimic pornit (deci bateria clar descarcata) - am verificat curentul de scurgere poate este ceva in neregula (un scurt sau ceva): valoare de <100 uA mi se pare in parametri si destul de mica (in manual scrie ca tr sa fie max decat 1mA) - am pus bateria la incarcat la un redresor peste noapte (~12 ore) dimineata avea aprox 12.8V (In manual scrie ca ar tr sa fie undeva la 13 o baterie optima, insa nu mai incarca redresorul, imi indica full si nu mai trecea curent prea mult) a pornit din prima dupa remontare. Cu aceasta ocazie am verificat voltajul de alimentare cand avea motorul pornit: 14.7-14.8V pe la 4500 de ture , mai sus nu am dat ca sa nu supar vecinii de dimineata. am plecat la o plimbare de ~100km fara nici un fel de problema. - idea e ca peste doar o zi de nefolosit motocicleta am patit aceiasi figura. Ce parere aveti, este vorba de baterie? Eu consider ca nu mai tine sarcina la fel de bine, bateria ne stiind cu exactitate de cand este pe motocicleta. Nu m-ar deranja sa o schimb sa stiu ca e noua dar am zis sa intreb daca ar mai fi ceva de verificat si daca cei 14.8V sunt pentru o functionare normala in mers. O zi buna, Alex Bateria ta nu mai are amperajul, poate sa iti indice si 14v daca are 2 sau 3 amperi nu poti sa pornesti, sigur bateria a ajuns la sfarsitul duratei de exploatare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Aceeasibproblema cu bateria am patit-o si eu.Dupa schimbarea ei,totul a redevenit la normal.Bateria veche,inlocuita tot de mine,avea o vechime de fix 2 ani(cat se zice ca tine o baterie moto).Parerea mea este sa o schimbi cu alta noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Mai da i niste ture si vezi sa nu ti faca si releul de incarcare figuri... lasa vecinii ca o sa se invete ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 (editat) Mai da i niste ture si vezi sa nu ti faca si releul de incarcare figuri... lasa vecinii ca o sa se invete ei... Salut, o sa incerc. ce figuri ar putea face? sa mearga la 14-15V la 4500-5000 de ture si apoi sa scoata mai putin? nu ma gandeam ca s-ar putea intampla asa dar o sa ma uit. o sa verific si amperajul daca tot o sa merg iar cu multimetru la ea. Aveti idee cam cat ar tr sa scoata ca amperaj la incarcare Ca nu am gasit decat despre voltaj in manualul de la heynes pe care il am? Editat Septembrie 24, 2015 de menseph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.