Jump to content
Sign in to follow this  
CrisLuca

Honda Cb500 - Home

Recommended Posts

Busonul de pe radiator se utilizeaza pt reumplerea completa a circuitului de racire, vasul de expansiune pt completarea si verficarea lichidului pt racire

exact!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tare acel ghidon.Mai multe poze te rog daca se poate??Si mai multe detalii?? Pozitie la mers/Pret/prindere/etc??Oglinzi asemanatoare(prindere pe cap de ghidon) am cumparat eu din Galati cu 200 lei perechea/noi ;)

Edited by MariusCB500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kitul l am luat de pe ebay... trebuie furtun mai lung de frana si modificat traseul la ambreiaj... e prima etapa in drum spre cafe racer... e mai putin comod dar mie imi place mai tare :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact acolo vreau sa ajung si eu cu el...un viitor cafe racer...si ''treaba'' cu ghidonul ar fi un inceput bun ;) mai exact,un link catre ebay ai??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scotocit pe acolo... nu e greu de gasit... eu caut totusi taiat deja ca sa vad exact ce si cum... oricum... mai am de lucru... vreau sa ma ocup de jante, jambe si capacele lateralesi eventual sa ma uit de un bord mai de doamne ajuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

va salut....fost posesor de honda ntv si de vfr 750 , actual de aprilia pegaso , m-ar bate gandul la un cb500 , dar am nevoie neaparat sa ma sui pe unul sa vad cum stau din cauza fizicului meu...vfr-ul l-am dat din cauza greutatii dar stateam relativ ok pe el....ntv-ul l-am dat din cauza ca pozitia la ghidon era normala de touring dar scaritele erau ca de supersport , tare incomoda.....sunt ca o prajina si slab la 1,88 cu picioare f lungi.... este cineva din constanta cu cb500 stock sa ma sui pe el sau sa dau o tura de 2-3km? platesc deranjul :eek:

Edited by mad_max_86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Doresc sa cumpar un side-case rack pentru Honda CB 500 din 1997.

Eventual si side-case-uri.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am pus ghidon clubman si e cu totul alta notoreta :)

Felicitari arata foarte bine! Sincer sa fiu nu prea am vazut multe CB-uri cu modificari. Am CB-ul din '99 si parca e old school acel stop. Eu am tot cautat sa modific ceva prin spate, eventual led sau ceva sa se potriveasca dar, nimic. Nici n-as vrea sa stric tot spatele. Are cineva idei, a facut cineva astfel de modificari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

va salut....fost posesor de honda ntv si de vfr 750 , actual de aprilia pegaso , m-ar bate gandul la un cb500 , dar am nevoie neaparat sa ma sui pe unul sa vad cum stau din cauza fizicului meu...vfr-ul l-am dat din cauza greutatii dar stateam relativ ok pe el....ntv-ul l-am dat din cauza ca pozitia la ghidon era normala de touring dar scaritele erau ca de supersport , tare incomoda.....sunt ca o prajina si slab la 1,88 cu picioare f lungi.... este cineva din constanta cu cb500 stock sa ma sui pe el sau sa dau o tura de 2-3km? platesc deranjul :eek:

Salut,

La 1,88 (si cu picioare f lungi) esti prea inalt pentru CB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-ar bate gandul la un cb500 , .....sunt ca o prajina si slab la 1,88 cu picioare f lungi....

Eu am schimbat CB-ul cu ceva mai mare din cauza asta, ti-ar fi prea mic. Cauta un CBF 600, e mai inalta si are si 3 pozitii reglabile la sea ca sa o mai inalti si greutatea nu e semnificativ mai mare. Si e tot Honda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat CB-ul cu ceva mai mare din cauza asta, ti-ar fi prea mic. Cauta un CBF 600, e mai inalta si are si 3 pozitii reglabile la sea ca sa o mai inalti si greutatea nu e semnificativ mai mare. Si e tot Honda :)

nu vreau 4 in linie...consum mare, carburatie mai greu de intretinut si reglat , n-am nevoie de racheta.....vreau ceva mic fiabil si usor pana in 60 cai .am avut d-astea mari cat cuprinde....am si zis...ntv,vfr... pegasul imi sede f bine doar ca motorizarea e de cacao , honda e honda :( plus ca nici bugetul nu se ridica ptr un cbf....de visat ptr ani ce urmeaza la nc700s sau x

Edited by mad_max_86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma gandeam doar la dimensiuni, nu la altceva. Puterea la CBF nu e uriasa, 77 CP, si nici consumul, dar tu stii mai bine ce iti doresti de la o motocicleta. Cat despre pret, pe a mea am vandut-o in 2012 cu echivalentul salariului pe o luna si era in stare foarte buna.

 

4 in linie nu e deloc rau, carburatoarele au fost mult mai simplu de intretinut decat la CB 500; daca la CB le curatam si reglam de 2 ori pe an, la CBF am facut-o o singura data in 3 ani. Mai e si diferenta de vibratii, dupa primul an pe CB am scapat de tot nisipul din rinichi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu vreau sa ma repet si nu sunt vreun pusti neinfomat ...am carnet moto din 2004 si 60k pe motor si 150k pe masina....am schimbat cate un motor la 3 ani...am mers pe 125 4 ani!! si stateam mai comod pe aia decat pe motoare de 600....nu vreau sa mai aud de 4 carburatoare, motoare peste 180kg....vfr-ul comod dar extrem de greu,si cand ma mananca sa-i dau...ai dau prea tare...si suge benzenul in timp real coboara acul de bezina.

 

vreau cat mai simplu,mic,ieftin,ceva in 2 pistoane......in v ar fi ideal , cardan vis.....dar...nu exista cum vreau eu...am avut 2 honde ntv 650 revere....nemaipomenite, dar ...grele....si scaritele erau extrem de incomode ,sus montate ,fara posibilitate de coborare......la cb exista kit de coborare....in momentul ala avusesem si operatie la genunchi si literalmente nu mai puteam indoi piciorul suficient sa stau pe scarita....acum is mai ok..

deci...rog cine are una in constanta,daca e amabil ptr o proba .

 

ar fi mers o honda vt500e dar e deja prea veche...intervin problemele de fiabilitate , lipsa piese,si ca stabilitate in viraje probabil e ca o barca....dar in genu ala de trotineta caut.

Edited by mad_max_86

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca la CB le curatam si reglam de 2 ori pe an, la CBF am facut-o o singura data in 3 ani.

 

De doua ori pe an ? ... eu am CB-ul din 2008 si nu le-am curatat niciodata. (doar de doua ori am desfacut suruburile de sub carburatoare ca sa scurg eventualele mizerii .. care nu prea au fost)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu vreau sa ma repet si nu sunt vreun pusti neinfomat ...am carnet moto din 2004 si 60k pe motor si 150k pe masina....am schimbat cate un motor la 3 ani...am mers pe 125 4 ani!! si stateam mai comod pe aia decat pe motoare de 600....nu vreau sa mai aud de 4 carburatoare, motoare peste 180kg....vfr-ul comod dar extrem de greu,si cand ma mananca sa-i dau...ai dau prea tare...si suge benzenul in timp real coboara acul de bezina.

 

vreau cat mai simplu,mic,ieftin,ceva in 2 pistoane......in v ar fi ideal , cardan vis.....dar...nu exista cum vreau eu...am avut 2 honde ntv 650 revere....nemaipomenite, dar ...grele....si scaritele erau extrem de incomode ,sus montate ,fara posibilitate de coborare......la cb exista kit de coborare....in momentul ala avusesem si operatie la genunchi si literalmente nu mai puteam indoi piciorul suficient sa stau pe scarita....acum is mai ok..

deci...rog cine are una in constanta,daca e amabil ptr o proba .

 

ar fi mers o honda vt500e dar e deja prea veche...intervin problemele de fiabilitate , lipsa piese,si ca stabilitate in viraje probabil e ca o barca....dar in genu ala de trotineta caut.

 

Daca ai macar 1,75, cred ca Transalpul ar fi o surpriza placuta pentru tine, in special legat de confort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De doua ori pe an ? ... eu am CB-ul din 2008 si nu le-am curatat niciodata. (doar de doua ori am desfacut suruburile de sub carburatoare ca sa scurg eventualele mizerii .. care nu prea au fost)

Era un CB din 1994, prima generatie, am facut destul de multi kilometri cu el si am mai bagat si benzina cu apa de la Lukoil, mai avea si ceva diferenta de compresie intre cilindri si atunci avea nevoie de mai multa bibileala. La astea mai noi nu mai era nevoie, are si vara-mea unul fabricat prin 2000 si nu a umblat la carburatoare in 2 ani de cand a luat-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai macar 1,75, cred ca Transalpul ar fi o surpriza placuta pentru tine, in special legat de confort.

m-am gandit dar jumate de motocicleta e urata cu spume......plus ca e la limita maxima de greutate pe care o doresc....si sunt cam "overpriced"...nu dau 2000 euro ptr un motor ok...modelele noi sunt urate,doar modelul vechi frntal imi place....spatele l-as taia pe tot cu drujba si i-as pune spate de pegaso,cu tot cu tobe....

 

cand am fost la circuit si am intrat 5 ture moka dupa cursa la 1 mai, decat o troaca de enduro mai degraba aleg un commuter bun la toate....cb-ul pot sa-l bag pe oriunde,daca si cu ntv-ul am facut enduro pe unde am apucat,dar fiind grea ma solicita enorm.....sau formula 125 pana la gura portitei,a fost mega aventura si distractie....n-ar fi rau un supermoto,dar costurile de conversie/intretinere sau achizitie sunt mari.

 

de peste tot unde am citit cb-ul e printre top 5 cele mai buletproof motoare...si nu aud lumea sa-si bage nasul in ele,decat daca chiar sunt cazane forjate sau neingrijite rau.

hai cu cb-ul prin constanta :tempted:

Edited by mad_max_86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca CB ul e frumos tare, mai ales ala semicarenat :))))

Astea nu sunt motoare pe care sa le alegi dupa frumusete.

gusturile nu se discuta...nici curu de cb nu-i grozav ( de fapt zona lampii ) dar e digerabil....in schimb ala de transalp nu-l suport. :stuck: ..iar cele 2 prajini de evacuare strica tot..provoaca alergie :alcy:

sunt si carenate complet...si din alea o sa aleg ceva

Edited by mad_max_86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am facut sincronizare in 4 ani cat am avut CB-ul !

Super motorul !!!!!

asa am auzit si eu la multi...reglezi si cureti odata cand cumperi motorul si uiti de el minim 2-3 ani! oricum, honda e honda..3 am avut, odata reglate n-am mai umblat la ele pana le-am dat :eek:

Edited by mad_max_86

Share this post


Link to post
Share on other sites

aloha!

stiti pe cineva care se pricepe la electrica/are service & e pret bun? nu-mi merge stopul cand pun frana fata (de franat franeaza dar nu se aprinde becul)

merge la aia de pe spate (se aprinde becu')

 

+ claxonu' n-a mers de cand am luat-o. In mod normal nu ma deranjeaza, da' mi se pare ca claxoneaza incetisor de capu' ei in mers - si asta ma cam enerveaza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aloha!

stiti pe cineva care se pricepe la electrica/are service & e pret bun? nu-mi merge stopul cand pun frana fata (de franat franeaza dar nu se aprinde becul)

merge la aia de pe spate (se aprinde becu')

 

+ claxonu' n-a mers de cand am luat-o. In mod normal nu ma deranjeaza, da' mi se pare ca claxoneaza incetisor de capu' ei in mers - si asta ma cam enerveaza...

» Post actualizat in 15 May 2015 13:18

Verifica cablurile electrice care intra la manerul de frana. E posibil sa fie iesit de la locul lor, e foarte simplu tragi de ele , dupa care le pui la loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de sfat - daca te referi la alea 2 usor accesibile din exterior - am facut deja asta & nimic.

ma mai uit si la restul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...