ghostrider000 Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 @ThunderByte - iti multumesc frumos pentru raspunsuri.am intrebat si pe topicul baietilor cu F-uri dar fara n-am primit un raspuns mai detaliat.O singura intrebare as mai avea.N-am mers niciodata cu CB-ul pe off road.Cum anume se comporta ? Cum ii influenteaza functionalitatea un drum mai lung de off road. Eu vreau sa plec in la colindat cu motoru prin lume si nu tot timpul o sa am parte de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 @ThunderByte - iti multumesc frumos pentru raspunsuri.am intrebat si pe topicul baietilor cu F-uri dar fara n-am primit un raspuns mai detaliat.O singura intrebare as mai avea.N-am mers niciodata cu CB-ul pe off road.Cum anume se comporta ? Cum ii influenteaza functionalitatea un drum mai lung de off road.Eu vreau sa plec in la colindat cu motoru prin lume si nu tot timpul o sa am parte de asfalt. Cb-ul se descurca destul de ok pe off road, fata de cbr are cursa la suspensii mai mare si totodata are amortizoarele mai moi. In caz de ceva te poti ridica in picioare pe scarite fara sa stai cat de cat in maini, lucru care la cbr nu il poti face. Fiind un naked facut mai mult pentru oras are o manevrabilitate mai mare atat on cat si off road, la viteze mici si medii, ca la viteza mare deja nu conteaza aici(nu ai sa mergi pe off road cu 150). Ca greutate amundoua sunt cam la fel dar revin, cb-ul daca l-ai scapat si ai un crash bar la el sunt sanse foarte mari sa pleci cu el pe roti de acolo, in schimb la cbr se duc carenele, capacele de la motor si asa mai departe ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 (editat) @ThunderByte - iti multumesc din nou pentru sfaturi.Cand am zis off road deja nu vroiam sa mia bag in discutie CBR-ul (am uitat sa specific) . Ma gandeam la un Transalp cu care n-am mers niciodata Editat Decembrie 23, 2010 de ghostrider000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 @ThunderByte - iti multumesc din nou pentru sfaturi.Cand am zis off road deja nu vroiam sa mia bag in discutie CBR-ul (am uitat sa specific) . Ma gandeam la un Transalp cu care n-am mers niciodata Comparatie intre cb 500 si transalp nu cred ca are rost sa faci cand vine vorba de off road, transalpul e un enduro turing innascut, cursa la suspensii foarte mare caracteristica, roata fatza de 21 ... oricum daca ai de gand sa te bagi un pic si pe off road iti sugerez niste cauciucuri all terrain sau ceva gen enduro touring ca ... Continental Conti Trail Attack care nu e prost deloc pe asfalt si pe off road e chiar demential >, are fratemiu pe motor. In rest nu pot sa zic ca are cine stie ce veleitati de off roader dar se descurca destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 @ThunderByte - iti multumesc frumos pentru toate sfaturile.scuze pentru raspunsul intarziat Mesaj completat gasesc cauciucuri cu ceva urme de crampoane pentru CB 500 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) @ThunderByte - iti multumesc frumos pentru raspunsuri.am intrebat si pe topicul baietilor cu F-uri dar fara n-am primit un raspuns mai detaliat.O singura intrebare as mai avea.N-am mers niciodata cu CB-ul pe off road.Cum anume se comporta ? Cum ii influenteaza functionalitatea un drum mai lung de off road.Eu vreau sa plec in la colindat cu motoru prin lume si nu tot timpul o sa am parte de asfalt. nu e off-roader, dar cat-de-cat merge... acceleratia e destul de nervoasa si sensibila. Cand mergi incet prin bolovani asta te chinuie.... pe "ulite" mai merge, dar pe dealuri, iarba, bolovani sau conditii de genu asta...nu-i tocmai o placere, mai ales daca ai cauciucuri de asfalt. transalpul e...altceva. O tura scurta am facut cu unul, prin drumul cu cratere din cartier. Stai mult mai la inaltime, nu simti si nu-ti pasa de gropi. Acceleratia e mult mai "grea" si nu ti se bruscheaza in caz de denivelari. Zici ca-i SUV v.s. cope. Editat Decembrie 29, 2010 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Cum sa mergi ma omule cu naked-u pe offroad? Nu te gandi doar la tine, ca "merge", gandeste-te si la ea, ca nu e facuta pentru asa ceva. Si nu e vorba doar de suspensii si pneuri, ci si de toate componentele care sunt expuse la praf, mizerie, socuri, etc. Daca tii cat de cat la ea, nu o baga pe altundeva decat asfalt, si asa si asta e prost la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Cum sa mergi ma omule cu naked-u pe offroad? Nu te gandi doar la tine, ca "merge", gandeste-te si la ea, ca nu e facuta pentru asa ceva. Si nu e vorba doar de suspensii si pneuri, ci si de toate componentele care sunt expuse la praf, mizerie, socuri, etc. Daca tii cat de cat la ea, nu o baga pe altundeva decat asfalt, si asa si asta e prost la noi... De acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Oameni buni, el a intrebat de off road gen drum forestier si chestii de genu, in caz de trebuie sa ajunga din punctul A in B si are o portiune de x KM teren accidentat, nu ca o ia acum numai pentru off road ... repede sariti cu gura ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Oameni buni, el a intrebat de off road gen drum forestier si chestii de genu, in caz de trebuie sa ajunga din punctul A in B si are o portiune de x KM teren accidentat, nu ca o ia acum numai pentru off road ... repede sariti cu gura ... fix asta am vrut sa spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 poti face o tzira de offroad cu cbu'. noi am facut cu fostul cb, o iei incet si sigur si ajungi oriunde vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Oameni buni, el a intrebat de off road gen drum forestier si chestii de genu, in caz de trebuie sa ajunga din punctul A in B si are o portiune de x KM teren accidentat, nu ca o ia acum numai pentru off road ... repede sariti cu gura ... fix asta am vrut sa spun. poti face o tzira de offroad cu cbu'.noi am facut cu fostul cb, o iei incet si sigur si ajungi oriunde vrei tu. Corect! Bagati mare! La multi chilometrii de placere ON si OFF road pe naked! La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Ma bag si eu in discutie si ma alatur grupului Povestea e cam asa...proaspat posesor de carnet si proaspat posesor de Honda CB 500...de cateva zile :D Ete cateva poze cu ea Sa-l stapanesti sanatos!!! E frumos... din ce an e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Felicitarile mele in alegerea motocicletei... Multi Km cu ia... si deabea astept sa o iau la un test drive:)) Ps: Chiar mie dor de motoreta mea:(( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Felicitarile mele in alegerea motocicletei... Multi Km cu ia... si deabea astept sa o iau la un test drive:)) Ps: Chiar mie dor de motoreta mea:(( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Felicitarile mele in alegerea motocicletei... Multi Km cu ia... si deabea astept sa o iau la un test drive:)) Ps: Chiar mie dor de motoreta mea:(( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Ma bag si eu in discutie si ma alatur grupului Povestea e cam asa...proaspat posesor de carnet si proaspat posesor de Honda CB 500...de cateva zile :D Ete cateva poze cu ea Sa o stapanesti sanatos.Sa faci multi km cu ea.Cat ai dat pe ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Inca o chestie de care nu imi dau seama...motocicleta suspendata pe cricul central si cand se invarte roata spate am impresia ca discul cumva oscileaza 1mm in sus...ca si cum ar fi optat...de la ce sa fie? incearca sa pui o surubelnita ceva perpenduculara pe bascula, varful surubelnitei sa vina aproape pe disc, invarte roata si vezi daca atinge si cam cat de mare e bataia, asta daca chiar are, la ochi pot parea multe, verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Ma bag si eu in discutie si ma alatur grupului Povestea e cam asa...proaspat posesor de carnet si proaspat posesor de Honda CB 500...de cateva zile :D Ete cateva poze cu ea felicitari si s-o stapanesti sanatos si fara incidente ti-ar prinde bine niste crashbar-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Multumesc la fel Prioritatile sunt urmatoarele: Cauciucuri noi la primavara (astept aici niste sfaturi) crash-pad-uri rim stripes si niste folie texturata de carbon sa ii acopar plasticele alea laterale si parbrizul cred ( e doar o idee, nu e batut in cuie) Cel mai indicat ar fi sa iti iei noi, la astea sh nu stii cat de vechi sunt si cand esti pe 2 roti nu prea ai chef de patinaj artistic ... Iti recomand cu caldura maxxis promaxx, eu am dat 125 de euro pe set, mai ieftin de atat nu gasesti decat hidenau care din punctul meu de vedere sunt fata de maxxis ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) Eu as avea de alocat pentru cauciucuri cam 140 de eur sa zic...tu esti multumit de cauciucurile astea? Foarte mult nu am apucat sa ma dau cu ele ca le-am pus pe toamna, diferenta se vede clar intre ce aveam inainte si Promaxx-urile de la Maxxis ... cu alea dinainte daca incercam da il ridic pe o roata patina primele de 2-3 incercari pana sa se ridice, cu astea noi prinde aproape instant ca sa nu mai zic de aderenta la rece care initial era undeva la 4-5 din 10, acum e cam 8, la rece in diminetile de toamna cand inca mai era temperatura peste 8-10 grade dimineata. Ce nu mi-a placut la Hidenau sa zic, ca sunt singurele care se apropie ca pret de Maxxis, e faptul ca nu la fel de moi si ca seamana cumva cu cauciucurile alea chinezesti de scuter din bazar, nefinisate, profil clasic chinezesti cu o textura ciudata ... nu imi inspira mie aceeasi incredere care mi-o inspira Maxxis-urile. Editat Ianuarie 5, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 vand Honda cb 500 fabricata in 1995. Suporta orice verificare tehnica. Are ambreiaj nou, kit lant nou, toba remus racing, mansoane harris, carsh bar, topcase+suport, genti laterale textil + suporti, parbriz givi...etc pret 1500 Euro /index.php?showtopic=616410 Contact: mail+ mess: negru_frozen@yahoo.com tel : 0742.948.625 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 vand Honda cb 500 fabricata in 1995. Suporta orice verificare tehnica. Are ambreiaj nou, kit lant nou, toba remus racing, mansoane harris, carsh bar, topcase+suport, genti laterale textil + suporti, parbriz givi...etc pret 1500 Euro /index.php?showtopic=616410 Contact: mail+ mess: negru_frozen@yahoo.com tel : 0742.948.625 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) Aidi breee...pleci din grupu' nostru? daca miam luat TDM...chiar n-am ce sa fac cu doua motoare....desi ma dore inima..... Cb-ul 500 e un motor "legendar" Editat Ianuarie 7, 2011 de negru_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Ma bucur sa aud astfel de pareri despre cb 500...eu mi-am luat unul de putin timp, (nu am avut timp sa ma plimb cu el) dar porneste la prima cheie si pe frig (mai pornesc motorul la 4-5 zile pentru baterie) el sta in casa (am duplex, in unu stau eu in altu motoreta) si e izolat exterior, geamuri termopan, dar nu am incalzire acolo...temperatura sa zic ca e de 4-5 grade noaptea 6-7 ziua...Motoru nu bate, schimba perfect la relanti. De abia astept sa vina primavara:D Sa iti stapanesti sanatos noul calut merci la fel ca sa nu te mai chinui si sa nu mai chinui nici motorul pt baterie poti sa o dai jos si sa o tii la caldurica si la primavara o sa fie oki "bacteria" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.