Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

@ThunderByte - iti multumesc frumos pentru raspunsuri.am intrebat si pe topicul baietilor cu F-uri dar fara n-am primit un raspuns mai detaliat.O singura intrebare as mai avea.N-am mers niciodata cu CB-ul pe off road.Cum anume se comporta ? Cum ii influenteaza functionalitatea un drum mai lung de off road.

Eu vreau sa plec in la colindat cu motoru prin lume si nu tot timpul o sa am parte de asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@ThunderByte - iti multumesc frumos pentru raspunsuri.am intrebat si pe topicul baietilor cu F-uri dar fara n-am primit un raspuns mai detaliat.O singura intrebare as mai avea.N-am mers niciodata cu CB-ul pe off road.Cum anume se comporta ? Cum ii influenteaza functionalitatea un drum mai lung de off road.

Eu vreau sa plec in la colindat cu motoru prin lume si nu tot timpul o sa am parte de asfalt.

 

Cb-ul se descurca destul de ok pe off road, fata de cbr are cursa la suspensii mai mare si totodata are amortizoarele mai moi. In caz de ceva te poti ridica in picioare pe scarite fara sa stai cat de cat in maini, lucru care la cbr nu il poti face. Fiind un naked facut mai mult pentru oras are o manevrabilitate mai mare atat on cat si off road, la viteze mici si medii, ca la viteza mare deja nu conteaza aici(nu ai sa mergi pe off road cu 150). Ca greutate amundoua sunt cam la fel dar revin, cb-ul daca l-ai scapat si ai un crash bar la el sunt sanse foarte mari sa pleci cu el pe roti de acolo, in schimb la cbr se duc carenele, capacele de la motor si asa mai departe ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ThunderByte - iti multumesc din nou pentru sfaturi.Cand am zis off road deja nu vroiam sa mia bag in discutie CBR-ul (am uitat sa specific) . Ma gandeam la un Transalp cu care n-am mers niciodata

 

Comparatie intre cb 500 si transalp nu cred ca are rost sa faci cand vine vorba de off road, transalpul e un enduro turing innascut, cursa la suspensii foarte mare caracteristica, roata fatza de 21 ... oricum daca ai de gand sa te bagi un pic si pe off road iti sugerez niste cauciucuri all terrain sau ceva gen enduro touring ca ... Continental Conti Trail Attack care nu e prost deloc pe asfalt si pe off road e chiar demential >:), are fratemiu pe motor. In rest nu pot sa zic ca are cine stie ce veleitati de off roader dar se descurca destul de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ThunderByte - iti multumesc frumos pentru raspunsuri.am intrebat si pe topicul baietilor cu F-uri dar fara n-am primit un raspuns mai detaliat.O singura intrebare as mai avea.N-am mers niciodata cu CB-ul pe off road.Cum anume se comporta ? Cum ii influenteaza functionalitatea un drum mai lung de off road.

Eu vreau sa plec in la colindat cu motoru prin lume si nu tot timpul o sa am parte de asfalt.

 

nu e off-roader, dar cat-de-cat merge...

acceleratia e destul de nervoasa si sensibila. Cand mergi incet prin bolovani asta te chinuie....

pe "ulite" mai merge, dar pe dealuri, iarba, bolovani sau conditii de genu asta...nu-i tocmai o placere, mai ales daca ai cauciucuri de asfalt.

transalpul e...altceva. O tura scurta am facut cu unul, prin drumul cu cratere din cartier. Stai mult mai la inaltime, nu simti si nu-ti pasa de gropi.

Acceleratia e mult mai "grea" si nu ti se bruscheaza in caz de denivelari. Zici ca-i SUV v.s. cope.

Editat de DeepSky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa mergi ma omule cu naked-u pe offroad? Nu te gandi doar la tine, ca "merge", gandeste-te si la ea, ca nu e facuta pentru asa ceva. Si nu e vorba doar de suspensii si pneuri, ci si de toate componentele care sunt expuse la praf, mizerie, socuri, etc. Daca tii cat de cat la ea, nu o baga pe altundeva decat asfalt, si asa si asta e prost la noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa mergi ma omule cu naked-u pe offroad? Nu te gandi doar la tine, ca "merge", gandeste-te si la ea, ca nu e facuta pentru asa ceva. Si nu e vorba doar de suspensii si pneuri, ci si de toate componentele care sunt expuse la praf, mizerie, socuri, etc. Daca tii cat de cat la ea, nu o baga pe altundeva decat asfalt, si asa si asta e prost la noi...

 

De acord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, el a intrebat de off road gen drum forestier si chestii de genu, in caz de trebuie sa ajunga din punctul A in B si are o portiune de x KM teren accidentat, nu ca o ia acum numai pentru off road ... repede sariti cu gura ...

 

fix asta am vrut sa spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, el a intrebat de off road gen drum forestier si chestii de genu, in caz de trebuie sa ajunga din punctul A in B si are o portiune de x KM teren accidentat, nu ca o ia acum numai pentru off road ... repede sariti cu gura ...

 

fix asta am vrut sa spun.

 

poti face o tzira de offroad cu cbu'.

noi am facut cu fostul cb, o iei incet si sigur si ajungi oriunde vrei tu.

 

Corect! Bagati mare! La multi chilometrii de placere ON si OFF road pe naked! La multi ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in discutie si ma alatur grupului :D Povestea e cam asa...proaspat posesor de carnet si proaspat posesor de Honda CB 500...de cateva zile :cheers::D:D Ete cateva poze cu ea :lol:

Sa-l stapanesti sanatos!!! E frumos... din ce an e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o chestie de care nu imi dau seama...motocicleta suspendata pe cricul central si cand se invarte roata spate am impresia ca discul cumva oscileaza 1mm in sus...ca si cum ar fi optat...de la ce sa fie?

incearca sa pui o surubelnita ceva perpenduculara pe bascula, varful surubelnitei sa vina aproape pe disc, invarte roata si vezi daca atinge si cam cat de mare e bataia, asta daca chiar are, la ochi pot parea multe, verifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in discutie si ma alatur grupului :D Povestea e cam asa...proaspat posesor de carnet si proaspat posesor de Honda CB 500...de cateva zile :cheers::D:D Ete cateva poze cu ea :lol:

 

 

felicitari si s-o stapanesti sanatos si fara incidente

ti-ar prinde bine niste crashbar-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc la fel :cheers: Prioritatile sunt urmatoarele: Cauciucuri noi la primavara (astept aici niste sfaturi) crash-pad-uri rim stripes si niste folie texturata de carbon sa ii acopar plasticele alea laterale si parbrizul cred ( e doar o idee, nu e batut in cuie) :lol:

 

Cel mai indicat ar fi sa iti iei noi, la astea sh nu stii cat de vechi sunt si cand esti pe 2 roti nu prea ai chef de patinaj artistic ...

Iti recomand cu caldura maxxis promaxx, eu am dat 125 de euro pe set, mai ieftin de atat nu gasesti decat hidenau care din punctul meu de vedere sunt :D fata de maxxis ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as avea de alocat pentru cauciucuri cam 140 de eur sa zic...tu esti multumit de cauciucurile astea?

 

Foarte mult nu am apucat sa ma dau cu ele ca le-am pus pe toamna, diferenta se vede clar intre ce aveam inainte si Promaxx-urile de la Maxxis ... cu alea dinainte daca incercam da il ridic pe o roata patina primele de 2-3 incercari pana sa se ridice, cu astea noi prinde aproape instant ca sa nu mai zic de aderenta la rece care initial era undeva la 4-5 din 10, acum e cam 8, la rece in diminetile de toamna cand inca mai era temperatura peste 8-10 grade dimineata.

Ce nu mi-a placut la Hidenau sa zic, ca sunt singurele care se apropie ca pret de Maxxis, e faptul ca nu la fel de moi si ca seamana cumva cu cauciucurile alea chinezesti de scuter din bazar, nefinisate, profil clasic chinezesti cu o textura ciudata ... nu imi inspira mie aceeasi incredere care mi-o inspira Maxxis-urile.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand Honda cb 500 fabricata in 1995. Suporta orice verificare tehnica. Are ambreiaj nou, kit lant nou, toba remus racing, mansoane harris, carsh bar, topcase+suport, genti laterale textil + suporti, parbriz givi...etc

pret 1500 Euro

 

 

/index.php?showtopic=616410

 

Contact:

mail+ mess: negru_frozen@yahoo.com

tel : 0742.948.625

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand Honda cb 500 fabricata in 1995. Suporta orice verificare tehnica. Are ambreiaj nou, kit lant nou, toba remus racing, mansoane harris, carsh bar, topcase+suport, genti laterale textil + suporti, parbriz givi...etc

pret 1500 Euro

 

 

/index.php?showtopic=616410

 

Contact:

mail+ mess: negru_frozen@yahoo.com

tel : 0742.948.625

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aidi breee...pleci din grupu' nostru?

 

daca miam luat TDM...chiar n-am ce sa fac cu doua motoare....desi ma dore inima.....;)

Cb-ul 500 e un motor "legendar"

Editat de negru_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa aud astfel de pareri despre cb 500...eu mi-am luat unul de putin timp, (nu am avut timp sa ma plimb cu el) dar porneste la prima cheie si pe frig (mai pornesc motorul la 4-5 zile pentru baterie) el sta in casa (am duplex, in unu stau eu in altu motoreta) si e izolat exterior, geamuri termopan, dar nu am incalzire acolo...temperatura sa zic ca e de 4-5 grade noaptea 6-7 ziua...Motoru nu bate, schimba perfect la relanti. De abia astept sa vina primavara:D Sa iti stapanesti sanatos noul calut ;)

 

merci la fel

 

ca sa nu te mai chinui si sa nu mai chinui nici motorul pt baterie poti sa o dai jos si sa o tii la caldurica si la primavara o sa fie oki "bacteria"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...