pogor Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 o lustruiam eu foarte mndru si dau si pe capacul care acopera piulita de la bascula. si ala pica. il pun inapoi si imi zic: "las ca atunci cand plec cu ea il dau jos, sa nu-l pierd". am plecat , am uitat de el, si m-am intors fara E din plastic si pare nichelat.daca stie cineva de unde se poate face rost, i-as fi recunoscator --- Mesaj completat în 22 Nov 2007 21:10 ------------- asta e. sau sa zic era? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Si eu l-am pierdut si m-a costat cam mult, vreo 120 RON parca. Comandat la Honda, livrat intr-o saptamana. Nu stiu alta sursa, dar merita cautata la banii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 caaat? 120ron? omg bujii ngk CR 8 EH9 sau Nippon Denso U 24 FER-9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elorian Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 bine Pogor postam aci d-acum inainte Da freskko ai drepate cu bujiile daca ma uitam si eu mai atent in carte vedeam cele 2 tipuri de bujii standard Mai sant alte 2 tipuri recomandate pt cei care le alearga foarte tare, dar nu e cazul meu care sant incepator...cu toate ca ma arde pipota sa-i dau gaz dar sper sa ma mai domolesc Aveti idee cat costa o baterie la reprezentanta la Honda sau in alta parte?deja m-a lasat este a ei originala din 99 era si cazul sa faca figuri..... Numai bine la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 eu am ngk cr9eh. ce bujii ar trebui sa am a.i. sa nu am probleme la pornirea la rece? iar am inecat-o, iar se duce bateria, iar ma uit la soarele de afara fara sa conduc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Am o problema cu honda mea, sau nu stiu daca e problema, dar mi se pare ca prea dur imi schimba vitezele din I in a II a (destul de dur daca schimb incet, se simte ca si cum ar opune o mica rezistenta de arc) si din a doua in a treia se simte, dar mai putin.Mai sus nu se mai simte.Mentionez ca ambreiajul "tine", adica pot sa o turez si sa schimb vitezele cu ambreiajul tras fara sa dea semne ca ar vrea s-o ia de pe loc.Voua cum va merge schimbatorul?Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 pogor, nu prea are treaba tipul bujiilor cu pornirea - doar daca bujiile sunt defecte sau uzate (au depuneri pe ele). Daca ai probleme la pornire poate trebuie sa cureti si sa sincronizezi carburatoarele. Eventual si un test de compresie. Jarod, am mai vazut asta la un CB500 dar nu e ceva generalizat. La a mea mai agata uneori in treapta 1, restul merg bine si lin. Daca te pricepi poti demonta ambreiajul si sa verifici pinioanele (uzura, ciupituri) sau oala, se fac niste santuri pe marginile oalei si poate crea astfel de probleme. Eu am schimbat oala din cauza asta (la mai mult de 50.000 km si mult mers prin oras), dar dupa cum am mai spus: ne e ceva generalizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 o lustruiam eu foarte mndru si dau si pe capacul care acopera piulita de la bascula. si ala pica. il pun inapoi si imi zic: "las ca atunci cand plec cu ea il dau jos, sa nu-l pierd". am plecat , am uitat de el, si m-am intors fara E din plastic si pare nichelat.daca stie cineva de unde se poate face rost, i-as fi recunoscator <small>--- Mesaj completat în 22 Nov 2007 21:10 -------------</small><br/> asta e. sau sa zic era? Pe ebay.de se mai gasesc din cand in cand pt Bandit. De ex... http://cgi.ebay.de/Bandit-01-Chromdeckel-S...VQQcmdZViewItem La 5 Euro + 7 pt transport (in Germania) e altceva decat 120 Ron... Daca ti se potrivesc te ai scos pt ca apar frecvent si erau chiar si noi, de la firme aftermarket, din metal strunguit si polishat. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elorian Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Spuneti-mi si mie este ok sa pun lichid de frana de masina pt frana din spate???nivelul este la minim si vreau sa adaug putin peste minim ca peste 2 sapt ajung la bucuresti si trec si le la reprez Honda sa-i cumpar... Astept parerile voastre!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Stie careva adresa de la POLO din Viena ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Stie careva adresa de la POLO din Viena ? Nu exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 (editat) trebuie sa cureti si sa sincronizezi carburatoarele. Eventual si un test de compresie. mersi de raspuns, incerc la primavara sa ajung la un mecanic. cat despre testul te compresie,ma ingrijorez putin din urmatoarea cauza: in cartea italiana era trecuta cu 42 kw. i-am facut carte noua si mi-au scris in ea 37kw. sa inteleg ca la rar i-au masurat puterea din nou si acum mai are doar 37 din 42 kw cati avea initial? cred ca testul de compresie va spune ceva despre asta. mentionez ca motorul merge foarte frumos cand e cald si porneste usor. dar daca e rece, pana cum nu l-am putut porni decat incalzit bine cu aeroterma . fara incalzire externa se ineaca, chiar daca da cateva rateuri, nu porneste si bujiile cred ca sunt noi Editat Noiembrie 28, 2007 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 La RAR nu se masoara puterea, scriu ce e pe factura sau ce au ei in computer introdus anterios pentru acel model. In cazul tau nu stiu cauza, dar e o simpla greseala. Posibil sa ai amestecul prea bogat daca zici ca se ineaca la pornire dar merge bine dupa aia. Oricum e nevoie de un mecanic priceput (sa se priceapa la motociclete cu carburatoare multiple, nu la Dacii 1300). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 sper ca intr-o zi experientele mele sa foloseasca si ele cuiva asa cum imi foloseste mie ce imi spuneti voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 mersi de raspuns, incerc la primavara sa ajung la un mecanic. cat despre testul te compresie,ma ingrijorez putin din urmatoarea cauza: in cartea italiana era trecuta cu 42 kw. i-am facut carte noua si mi-au scris in ea 37kw. sa inteleg ca la rar i-au masurat puterea din nou si acum mai are doar 37 din 42 kw cati avea initial? cred ca testul de compresie va spune ceva despre asta. mentionez ca motorul merge foarte frumos cand e cald si porneste usor. dar daca e rece, pana cum nu l-am putut porni decat incalzit bine cu aeroterma . fara incalzire externa se ineaca, chiar daca da cateva rateuri, nu porneste si bujiile cred ca sunt noi te rog nu te supara ca te intreb dar socul i-l tragi cand motorul este rece ? cand motorul este rece tragi socul la maxim si nu te atingi de mansonul de acceleratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elorian Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 V-am mai intrebat da n-a raspuns nimeni.... Cu ce lichid de frana trebuie completat la frana spate???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 V-am mai intrebat da n-a raspuns nimeni.... Cu ce lichid de frana trebuie completat la frana spate???? Salut, DOT 4 poti completa, ca sigur acest lichid este bagat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elorian Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Salut, DOT 4 poti completa, ca sigur acest lichid este bagat Sa traiesti Rocker!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Sa traiesti Rocker!!!! Ma bucur ca te-am putut ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 binenteles ca si cu socul tras...dar degeaba --- Mesaj completat în 03 Dec 2007 14:55 -------------...rocker stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 am reusit sa pornesc motorul, din a doua cheie dupa 2 spt de nepornit. secretul? in urma unui sfat al fostului proprietar, eu nu trageam socul la maxim . noroc de avic71 care a spus cuvintele cheie: cu socul tras la maxim. si a pornit la cheie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elorian Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Puteti sa-mi spuneti si mie unde gasesc baterie pt CB????si cam la ce pret aproximativ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) Puteti sa-mi spuneti si mie unde gasesc baterie pt CB????si cam la ce pret aproximativ??? Salut elorian, am sa-ti las un link cu baterii de unde iti poti alege (din tabel) tipul de baterie potrivit pentru tine, probabil bateria ta e cu gel si e de 9 amperi, 12 volti http://www.louis.de/_105d35a2f93d63bff70a6...tnr_gr=10036802 Poate te ajuta cu ceva Numai bine Editat Decembrie 9, 2007 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elorian Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Salut elorian, am sa-ti las un link cu baterii de unde iti poti alege (din tabel) tipul de baterie potrivit pentru tine, probabil bateria ta e cu gel si e de 9 amperi, 12 volti http://www.louis.de/_105d35a2f93d63bff70a6...tnr_gr=10036802 Poate te ajuta cu ceva Numai bine Salut si merci de informatii.Am sa ma interesez si la reprez la Honda sa vad daca au.Apropo stie cineva un nr de tel de la reprez Honda in Bucuresti? Duminica am mers si eu cu ea cu 110Km/ora si mi se parea ca ma cam bate vantu n-am avut curaj sa-i dau mai mult...Dar a venit un prieten la mine care are permis de mai multi ani sa-i faca o proba.Am vazut eu ca pleaca as mai naravas....nu a iestit pe DN1 doar din localitatea un de stau pe o distanta de vreo 2 km pana la intrare in DN1 si mi-a zis ca a luat 195Km/ora.Sincer nu l-am crezut si nici acum nu sant sigur ca nu se lauda...Mi-a zis ca a urcat in toate treptele pana la 8ture.Cica e mai fasneata de la 5 incolo....Acum ma roade si pe mine sa incerc aceasta performanta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.