Sir Vlad Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Eu am facut un tur de aprox 90km: Baneasa - Padurea Snagov - Padurea Caldarusani - Gradistea - Colentina - Baneasa. Foarte frumos drumul pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Va saluta un posesor de CB500 din 2001.Sunt in cautare de top-case.As dori sa aud(vad)cateva pareri/sugestii/poze /idei/ din partea celor care aunsau au avut asa ceva montat pe mobrele lor.Multumesc anticipat si asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Dinu Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Eu am facut un tur de aprox 90km: Baneasa - Padurea Snagov - Padurea Caldarusani - Gradistea - Colentina - Baneasa. Foarte frumos drumul pe acolo. Am vazut tarziu postarile voastre.. Si eu am facut un tur de aprox 60 km la iesire spre Calarasi DN3 - Lehliu. Drumul intre 12:00 si 16:00 a fost super liber si vreme placuta. Daca mai sunt amatori pentru week-end-urile viitoare poate ne strangem, dar ar trebui sa discutam cu o zi inainte.. Seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 RD 02 ALX mai este valabil anuntul???Daca da,as fi interesat de mai multe detalii. » Post actualizat in 27 Apr 2015 19:53 Pentru plimbari sunt si eu deschis la asa ceva,bineinteles cu stabilire din timp a detaliilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 RD 02 ALX mai este valabil anuntul???Daca da,as fi interesat de mai multe detalii.» Post actualizat in 27 Apr 2015 19:53Pentru plimbari sunt si eu deschis la asa ceva,bineinteles cu stabilire din timp a detaliilor Salut din păcate nu îl mai am. O zi bună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
honda cb 500 Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Va saluta un posesor de CB500 din 2001.Sunt in cautare de top-case.As dori sa aud(vad)cateva pareri/sugestii/poze /idei/ din partea celor care aunsau au avut asa ceva montat pe mobrele lor.Multumesc anticipat si asfalt uscat tuturor. » Post actualizat in 28 Apr 2015 08:39 Salut eu am montat top-case pe cb 500 al meu si e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Ai ceva poze cu el montat??ce marca este si ce pret a fost?? » Post actualizat in 28 Apr 2015 10:34 Multumesc RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Salut, Intampin urmatoarea situatie : Motocicleta nu mai incarca la valorile normale . Nu am apucat sa verific alternator/releu dar citind ca releul e o problema comuna , am inceput sa caut altul. Am citit aici pe forum ca se pot folosi si ceva relee de ATV , care au un pret mult mai convenabil. Ce parere aveti ? Ce fel de releu as putea folosi ? Preferabil fara a adapta / lega pe direct . PS Nou original, sigur nu cumpar. In cel mai rau caz un releu din dezmembrari. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Eu am pus de atv linhai cu 6 fire, il am de 2 ani fara probleme. Nu cumpara sh, tot o sa ai belele. E 130 asta... » Post actualizat in 30 Apr 2015 14:28 Si are si aripioare » Post actualizat in 30 Apr 2015 14:28 Si are si aripioare » Post actualizat in 30 Apr 2015 14:28 Si are si aripioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Va saluta un posesor de CB500 din 2001.Sunt in cautare de top-case.As dori sa aud(vad)cateva pareri/sugestii/poze /idei/ din partea celor care aunsau au avut asa ceva montat pe mobrele lor.Multumesc anticipat si asfalt uscat tuturor. Salut, Topcase Krauser K5 - 47L (intra doua casti) Sidecase Krauser K4 - 42L Cu topcase-ul am facut cateva mii de km, fara nicio problema. Am pus in el ce era mai greu ( conserve, arzator+butelie, gratar, toporisca, cort ). Sidecase-urile le-am montat in toamna si nu am apucat sa le scot la drum. (le pun doar cand am nevoie, nu-mi place sa merg cu ele goale). P.S. Nu mi-a placut solutia cu scosul in afara a semnalizarilor asa ca le-am mutat mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 sa nu patesti ca un prieten cu ala de atv...a ramas cu cadrul..si ce era din fier..restu a ars tot Astfalt uscat! sa nu patesti ca un prieten cu ala de atv...a ramas cu cadrul..si ce era din fier..restu a ars tot Astfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Multumesc Guzganel pentru detalii si poze.De asa ceva as avea si eu nevoie sa'mi montez,ca si topcase.Imi poti da ma multe detalii despre vanzator/comerciant??Ai achizitionat topcase-ul impreuna cu suportul metalic pe care vine prinsa placa??Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Multumesc pentru raspunsuri. O sa verific daca releul este de vina sau altceva . Revin cu concluzia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 (editat) IMG_0661.JPGIMG_0663.JPGIMG_0664.JPG Salut, Topcase Krauser K5 - 47L (intra doua casti) Sidecase Krauser K4 - 42L Cu topcase-ul am facut cateva mii de km, fara nicio problema. Am pus in el ce era mai greu ( conserve, arzator+butelie, gratar, toporisca, cort ). Sidecase-urile le-am montat in toamna si nu am apucat sa le scot la drum. (le pun doar cand am nevoie, nu-mi place sa merg cu ele goale). P.S. Nu mi-a placut solutia cu scosul in afara a semnalizarilor asa ca le-am mutat mai jos. sistemul de prindere coburi e cumparat sau e facut artizanal? Poti sa faci cateva poze si fara cutii, doar cu suportii? MS Editat Aprilie 30, 2015 de Obed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Topcase-ul l-am achizitionat impreuna talpa de aluminiu si cu sistemul de prindere de pe Louis (acum doi ani). Sistemul de prindere al topcase-ului foloseste cele 4 suruburi ale manerului pasager (doua laterale si doua sub sa). Talpa este una universala, permite prinderea atat a cutiilor Krauser cat si a altor sisteme (are tot felul de gauri in el, cei de la krauser aveau si niste "adaptoare" pt alte marci - a se vedea https://www.louis.eu/artikel/universal-adapter-plate-for-krauser-k3-k4-k5-case/10024584?list=64958978 ) Lateralele sunt prinse in 3 puncte - in surubul lateral al manerului pasager( in care e prins si topcase-ul ), intr-un " colier " gros prins de manerul metalic de deasupra rotii si in gaura vechii pozitii a semnalizarilor. Prinderile sunt standard, nu am improvizat nimic si am folosit doar prinderile si suruburile kiturilor, mai putin "prelungitoarele" semnalizarilor, la care am renuntat. Cutiile laterale+talpile K-Wing+sistemul de prindere le-am luat de pe ebay. Nu stiu cat reiese din foto dar sistemele sunt foarte tepene - mult fier si suruburi de 8. Am atasat si foto fara cutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 salut baieti! as dori sa va intreb de unde se regleaza punctul de ambreiere/debreiere a cablului de ambreiaj, la maneta sau jos la capac? imi ambreieaza aproape chiar la sfarsitul cursei manetei, si nu ma pot obisnui nicicum cu schimbarea treptelor, dar nici n-as vrea sa ma obisnuiesc cu el asa, fiindca ma gandesc ca nu`i asa corect. As vrea ca punctul, sa fie pe undeva spre mijloc..La voi cum e? Oare sa fie uzate discurile de frictiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Despre acea prindere in locul manerului de pasager sunt si eu interesat ca nu prea o gasesc sa cumpar.Este cineva pe aici care se descurca pe louis si sa dea comanda la asa ceva daca se gaseste?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Salut, eu am surubarit la CB-ul meu zilele astea. Am curatat si intins lantul era oribil daca il impingeai putin in sus nu mai reveneau zalele de la mizerie. L-am spalat cu motorina si cu o periuta de dinti iar apoi l-am uns cu ulei pentru lant. Mi-am schimbat bujiile si in centru unde da scanteia este un roz caramiziu uscat dar pe langa negru precum funinginea( este posibil sa o las prea mult cu socul tras dimineata? Am schimbat uleiul si filtrul de aer/ulei am pus Motul 10w50 5100 filtru aer Hiflo si ulei Hiflo 303. Fisele sunt impecabile parca sunt noi. Mai este un fel de filtru de aer mic care avea un burete foarte degradat si gaurit( avea o gaura imensa in mijloc ) am taiat de la un filtru de aer auto si am pus in acea cutiuta sa nu intre mizerie acolo. La sfarsit am schimbat antigelul, am urmat procedura din manual si stupoare am scos din ea doar apa distilata chioara. Am spalat instalatia tot cu apa distilata de doua ori si la sfarsit am pus antigel Auto HEPU nemtesc G12 care respecta ce cere cartea amestec 50% antigel 50% apa distilata. Problema pe care o am este ca nu am putut sa bag in ea mai mult de 2 L de lichid. Am turnat foarte incet si nu m-am grabit i-am dat drumu si am apasat pe furtune sa mai faca loc si sa scoata aerul etc dar nimic. Am mai completat foarte putin aproximativ 100 ml fata de ce a intrat prima oara. Am sa o supraveghez si dupa cateva zile am sa dau jos rezervorul si am sa mai verific. M-am plimbat cu ea si nu se mai incalzeste asa de tare ca inainte. PS: CB Rules o iubesc:))))) » Post actualizat in 04 May 2015 18:47Câteva poze. Daca are cineva nevoie de bujiile vechi sa le aibă ca rezerva le dau gratis. Mai am 2 la mine. Merg perfect si nu am avut probleme cu ele. Am vrut sa le schimb ca sa stiu ce sa schimb si când. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Vezi ca dupa ce schimbi antigelul trebuie sa aerisesti pe la busonul de sus, nu trage singura din rezervor. Nu mai tin minte cat a intrat cand am facut schimbul, dar scrie in manualul de service, daca iti intra mai putin inseamna ca nu e aerisit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
honda cb 500 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Salut, eu am surubarit la CB-ul meu zilele astea. Am curatat si intins lantul era oribil daca il impingeai putin in sus nu mai reveneau zalele de la mizerie. L-am spalat cu motorina si cu o periuta de dinti iar apoi l-am uns cu ulei pentru lant. Mi-am schimbat bujiile si in centru unde da scanteia este un roz caramiziu uscat dar pe langa negru precum funinginea( este posibil sa o las prea mult cu socul tras dimineata? Am schimbat uleiul si filtrul de aer/ulei am pus Motul 10w50 5100 filtru aer Hiflo si ulei Hiflo 303. Fisele sunt impecabile parca sunt noi. Mai este un fel de filtru de aer mic care avea un burete foarte degradat si gaurit( avea o gaura imensa in mijloc ) am taiat de la un filtru de aer auto si am pus in acea cutiuta sa nu intre mizerie acolo. La sfarsit am schimbat antigelul, am urmat procedura din manual si stupoare am scos din ea doar apa distilata chioara. Am spalat instalatia tot cu apa distilata de doua ori si la sfarsit am pus antigel Auto HEPU nemtesc G12 care respecta ce cere cartea amestec 50% antigel 50% apa distilata. Problema pe care o am este ca nu am putut sa bag in ea mai mult de 2 L de lichid. Am turnat foarte incet si nu m-am grabit i-am dat drumu si am apasat pe furtune sa mai faca loc si sa scoata aerul etc dar nimic. Am mai completat foarte putin aproximativ 100 ml fata de ce a intrat prima oara. Am sa o supraveghez si dupa cateva zile am sa dau jos rezervorul si am sa mai verific. M-am plimbat cu ea si nu se mai incalzeste asa de tare ca inainte. PS: CB Rules o iubesc:))))) » Post actualizat in 04 May 2015 18:47 Câteva poze. Daca are cineva nevoie de bujiile vechi sa le aibă ca rezerva le dau gratis. Mai am 2 la mine. Merg perfect si nu am avut probleme cu ele. Am vrut sa le schimb ca sa stiu ce sa schimb si când. Mulțumesc. » Post actualizat in 05 May 2015 01:07 Si la cb-ul meu tot doi litri a intrat, daca pui prea mult o sa-l dea afara pe furtunul dela vasul de expansiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) Salut, am aerisit instalatia dar nu a intrat mai mult. M-am uitat si la câteva filmulețe pe youtube cu aerisirea la moto si am facut identic. Am sa mai merg cu ea si îl verific din nou diseară unainte sa plec spre casa de la serviciu. Mulțumesc pentru info. PS facem si noi o întâlnire sa ne cunoaștem? Editat Mai 5, 2015 de RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Am 4 bujii de rezerva acum. Doua in permanent la mine in afara de cele din motor. Din cauza asta am spus ca donez doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Am verificat din nou nivelul antigelului astăzi dupa aproape 100km si este la nivel. Tot nu inteleg de ce nu are bușonul de la antigel pe radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Cum nu are? Are buson sus pe radiator in dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.