Sir Vlad Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 (editat) Vlad, verifica bujiile. In afara de a da drumul la benzina "mecanicul" a mai facut si altceva ca sa o porneasca? A umblat pe la carburator sau prin alta parte? PS. Esti supus britanic sau locuiesti la Lujerului langa complexul Sir? M-am uitat la el tot timpul, nu ma pricep eu aproape deloc, dar la carburator chiar nu am vazut sa umble. A mai fost o problema totusi cand incerca sa-l porneasca. Cand l-a trecut pe rezerva, desi nu inteleg de ce a facut asta in loc sa-l puna pe ON cum il tin in mod normal, a inceput sa dea benzina pe unul din furtunasele de preaplin. A zis el ca e posibil sa fi facut asta din cauza unei suprapresiuni care s-a realizat in rezervor . Dar pana la urma a luat-o si a lasat-o sa mearga o vreme. Dar am observat mult fum alb la inceput, dupa care si-a revenit. Zici ca ar putea fi bujiile ? Cat despre nick...lipsa de imaginatie, n-am gasit altul disponibil pe yahoo cu numele meu, si din obisnuinta l-am folosit si aici de ce ? deranjeaza pe cineva ? Editat Aprilie 6, 2008 de Sir Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 Vad ca tot s-a discutat pe subiectul asta mai devreme asa ca o sa va spun si ce am patit eu, poate ma ajutati cu niste sfaturi. Am fost la un mecanic pentru a-mi schimba antigelul, placutele de frana si cu ocazia asta sa vad si care e problema cu stopul de ramane aprins. Eh problema care ar fi...pentru a putea alimenta cu antigel trebuie ridicat rezervorul. Inainte de a-l ridica, a pus comutatorul de pe OFF de la rezervor. Dupa ce pus antigelul, a pornit motorul ca sa circule prin radiator, sa porneasca si ventilatorul si sa mai completam dupa daca mai e nevoie. Dar a ramas pe OFF si a mers saracul pana s-a dus benzina care o mai avea pe circuit si s-a oprit. Dupa faza asta s-a chinuit sa-l porneasca vreo 10-15 min dar intr-un final totul s-a rezolvat, sau cel putin asa am crezut. Dupa ce am plecat am observat ca la relanti merge mult sub ce eram eu obisnuit si mai precis 900-1000 ture si asta dupa ce mi-a murit motorul incercand sa plec de pe loc (fiind obisnuit sa o turez f putin). Initial nu am dat f mare atentie ma gandeam doar ca trebuie sa-i cresc la un moment dat turatia la relanti, ca trebuie reglata. Dar in momentul in care am accelerat calumea am observat ca nu vrea pur si simplu, parca ar fi limitata, cred ca si un logan accelereaza mai repede. M-am gandit ca s-a infundat si ca a tras mizerie cand a mers pana la ultimul strop de benzina asa ca am turat-o un pic, dar mai mult de 80 KM/h nici nu mai vrea sa urce Ce pareri aveti ? care ar fi cea mai probabila problema ? si care ar fi cel mai idicat mod de a remedia-o ? parca mi-e si mila de ea, vreau sa o rezolv cat mai repede Se poate remedia in propriul garaj cu minime cunostinte sau mai bine ma duc la service ? Help please La motorul pe care l-am avut inainte de cb am avut exact aceiasi problema.Am depistat-o cand am vazut ca pe una din evacuari nu iesea deloc fum(o yamaha in 2 timpi-2 carburatoare). Cum a zis Adrian, am dat jos bujiile si am observat ca una era varza, nu dadea deloc scanteie. Cam asta ar fi problema si la tine, cred. Bafta si asfalt curat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 (editat) Am zis k pun ceva poze cu noul "el",cu haine noi.. ..eu zic k a iesit bine..... tot nu merge site-ul...nu se vad pozele.... shit Editat Aprilie 6, 2008 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 Am zis k pun ceva poze cu noul "el",cu haine noi.. ..eu zic k a iesit bine..... tot nu merge site-ul...nu se vad pozele.... shit Incearca sa scalezi pozele, sa le faci mai mici, chiar daca pierzi din calitate. Poate asa o sa reusesti sa le postezi, si o sa se vada. Eu deja m-am saturat de site-u asta. Asa naspa merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 Am redimensionat pozele....incerc sa le pun sa vad dc se pot vedea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 salutareee sunt fericit mi-au aprobat si mie creditul si in week-end sper sa merg dupa un cb, la cata futeala am luat la astia cu bancile pana sa imi aprobe cineva chiar se pierdusera sperante dar ... in scurt timp sper sa am si eu o hondica pe mana, abia astept asfalt uscat tuturor si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 salutareee sunt fericit mi-au aprobat si mie creditul si in week-end sper sa merg dupa un cb, la cata futeala am luat la astia cu bancile pana sa imi aprobe cineva chiar se pierdusera sperante dar ... in scurt timp sper sa am si eu o hondica pe mana, abia astept asfalt uscat tuturor si sa auzim de bine O vei aduce de afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 O vei aduce de afara? o sa imi caut in tara ca tot pe acolo ajung si nu mai am rabdare sa mai stau sa vina de afara, sa umbluu dupa acte si dinastea crezi ca ar fi mai bine sa o aduc de afara sau ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Am nevoie de un manual de intretinere pentru cb500, tradus.Daca ma poate ajuta cineva i-as fi recunoscator,platesc, nu moca. Astept PM pentru oferte si detalii. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 AdrianB1, desincronizarea carburatoarelor de ce se intampla? In afara de vibratii si lipsa putere, ce alte efecte mai are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Uite v-am urmat sfaturile si azi dupa serviciu impreuna cu un prieten am dezmembrat-o incet incet sa ajung la bujii. In afara de mici peripetii pe ici pe colo, am reusit sa le scot dar nu au mai nimic, totul pare in regula cu ele. Le-am curatat bine si le-am pus inapoi. M-am uitat si la filtrul de aer dar nici el nu pare prea murdar, sezonul asta n-ar trebui sa aiba probleme cu el. Deci raman doar carburatoarele. Mi-e cam teama sa ma duc la orice mecanic asa ca o sa imi fac o programare la honda service. Probabil o sa mananc seminte o luna dupa aia dar de....voi ce ziceti ? alte recomandari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Salutare de ieri am si eu CB500 Vreau sa merg cu el la service Honda. Trebuie ceva programare ? Cit costa curatarea si reglarea carburatoarelor ? Am luat deja cauciucuri cu 314 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Salutare de ieri am si eu CB500 Vreau sa merg cu el la service Honda. Trebuie ceva programare ? Cit costa curatarea si reglarea carburatoarelor ? Am luat deja cauciucuri cu 314 ron. Chiar azi am sunat sa intreb Manopera ar costa undeva la 150 de lei curatarea si reglarea carburatoarelor. A ramas ca ma suna ei sa-mi zica in ce zi ma pot duce Poate mergem impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian222 Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 (editat) am incaltat cb-ul Dunlop 110/80-17 57H GT501FJ Dunlop 130/80-17 65H GT501J anvelopele vechi le dau fara bani daca are cineva nevoie fata: Dunlop Dunlop 110/80-17 57H GT501FJ spate Pirelli sport demon 130/80/17 este destul de buna Editat Aprilie 10, 2008 de traian222 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 o sa imi caut in tara ca tot pe acolo ajung si nu mai am rabdare sa mai stau sa vina de afara, sa umbluu dupa acte si dinastea crezi ca ar fi mai bine sa o aduc de afara sau ...? Mie mi-a adus-o cineva din Italia, acolo CB-urile sunt cam la 1000- 1500 Euro (vezi site-urile lor). Daca gasesti pe cineva sa-ti aduca te costa cam 300 E. Aici in schimb sub 2000 Euro nu prea gasesti un CB bun si cu acte tot trebuie sa umbli ca doar vrei sa ti-o transcrii. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 O motocicleta care e 1500 EUR in Italia te duce la 2000 cu adus si inmatriculare si inca 3-400 ca sa o pui la punct: kit de lant , cauciucuri, carburatie, schimb de ulei, filtre etc. Una care e 1000 in Italia probabil e bine forjata si te costa si mai mult sa o faci, deci diferenta de pret nu e foarte mare. In general cele care merg in RO nu sunt vandute cand ajung cu cauciucurile la plasa si lantul da sa pice, desi nu stii dinainte in ce stare e. Macar in Bucuresti poti sa mergi sa vezi 2-3, vezi in ce stare sunt si iti alegi si mai negociezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Ma ajutati cu un nr de tel de la service Honda Buc. ? In plus imi trebuie un filtru de aer - pe comanda louis 10 euro dar vine in 7-14 zile Am montat si cauciucurile si sunt multumit. Unde gasesc carenele mici de la rezervor si bari de protectie motor ? Am gasit in jud. CT bari cu 200 ron. --- Mesaj completat în 11 Apr 2008 14:57 -------------Cred ca inainte de reglarea carburatoarelor am nevoie de filtru aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Vezi www.honda-bikes.ro, Contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 O motocicleta care e 1500 EUR in Italia te duce la 2000 cu adus si inmatriculare si inca 3-400 ca sa o pui la punct: kit de lant , cauciucuri, carburatie, schimb de ulei, filtre etc. Una care e 1000 in Italia probabil e bine forjata si te costa si mai mult sa o faci, deci diferenta de pret nu e foarte mare. In general cele care merg in RO nu sunt vandute cand ajung cu cauciucurile la plasa si lantul da sa pice, desi nu stii dinainte in ce stare e. Macar in Bucuresti poti sa mergi sa vezi 2-3, vezi in ce stare sunt si iti alegi si mai negociezi. ms AdrianB1, nus ce sa zic am vazut pe bikeshop doua in oradea una de 95-1600 si una de 94 - 1700,in schimb am vazut una in tg mures de 2001 - 2300 arata bestial asta dar nici banii nu imi cresc in pom, ar fi bani si de asta dar imi zice un prieten ca e super k si asta de 95 are chit nou, baterie si nu mai stiu ce noi. chiar nu stiu ce sa zic, as vrea-o pe asta din 01 dar mai am nevoie de ceva bani dupa si nu imi mai raman cine stie ce sa zic, imi e foarte greu sa iau o decizie tu ce zici ... Ms gabriela25 dar chiar nu mai am rabdare sa stau pana imi vine de afara si dinastea, si tot pe acolo ajung, vreau sa ma dau cat mai repede, maine o sa merg pe la oradea sa vad ceva oferte, sa imi tineti pumnii si apropo AdrianB1 daca iti mai vine cate-o idee in leg cu la ce trebuie sa ma uit cand il iau sa imi zici asfalt uscat all --- Mesaj completat în 12 Apr 2008 15:47 -------------AdrianB1 zimi repede sau oricare zicetimi, am de ales intre un cb din 2001 la 2300e si unul de 95 la 1600e. ce ati alege si de ce asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 ms AdrianB1, nus ce sa zic am vazut pe bikeshop doua in oradea una de 95-1600 si una de 94 - 1700,in schimb am vazut una in tg mures de 2001 - 2300 arata bestial asta dar nici banii nu imi cresc in pom, ar fi bani si de asta dar imi zice un prieten ca e super k si asta de 95 are chit nou, baterie si nu mai stiu ce noi. chiar nu stiu ce sa zic, as vrea-o pe asta din 01 dar mai am nevoie de ceva bani dupa si nu imi mai raman cine stie ce sa zic, imi e foarte greu sa iau o decizie tu ce zici ... Ms gabriela25 dar chiar nu mai am rabdare sa stau pana imi vine de afara si dinastea, si tot pe acolo ajung, vreau sa ma dau cat mai repede, maine o sa merg pe la oradea sa vad ceva oferte, sa imi tineti pumnii si apropo AdrianB1 daca iti mai vine cate-o idee in leg cu la ce trebuie sa ma uit cand il iau sa imi zici asfalt uscat all <small>--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 15:47 -------------</small><br/>AdrianB1 zimi repede sau oricare zicetimi, am de ales intre un cb din 2001 la 2300e si unul de 95 la 1600e. ce ati alege si de ce asa ... Acum depinde cum stai tu cu banii. Eu mi-am luat din 2002 cu 2400 de euro, pentru ca am avut banii. Daca aveam mai putin as fi optat pt una putin mai veche. Insa m-am gandit ca vreodata ii va veni vremea si ei sa fie vanduta, si mult mai usor o sa imi fie, fiind mai noua. Daca te hotarasti pt cea din 2001, vezi sa fii sigur ca nu ai de schimbat cauciucuri, kit lant, pentru ca ar insemna ca o iei cu 2500-2600.Bafta ! ps: am vazut cb-uri din 95-95 care aratau mai bine ca al meu, si cu mai putini km la bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 (editat) A mea este din oct 2000, pretul platit 1700 Euro livrata la domiciliu . Daca mai pun si inmatricularea ajung la 1850. In afara de anvelope care necesita a fi schimbate motocicleta cred eu este in stare foarte buna, desi in doar 7 ani a adunat 43k km; eu am preferat o moto cu ceva mai multi km decat una din 95 cu 17.000 km "reali" pe bord.In ceea ce priveste longevitatea motorului nu trebuie sa iti faci griji prea mari, am gasit articole pe net cu cb-uri 500 trecute de 150.000 de km si fara uzuri semnificative la motor. O pereche de amortizoare, un kit de lant, discuri, placute, anvelope, filtre si ulei - intra la categoria consumabile, conteaza mai putin starea lor, dar totusi sa tii cont de ele in momentul achizitiei, pretul poate urca lejer cu cateva sute de euro. @ traian : sunt interesat de perechea de anvelope uzate, ti-am trimis un MP Editat Aprilie 12, 2008 de DragosV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Eu am cumparat-o pe a mea in decembrie cu 1200 E, mi-au adus-o in tara cu 300. Arata f bine, are cauciucuri noi, consumabile noi. Singurul defect este ca i-a fost rupta scarita dreapta si este sudata la loc, dar totusi este un motor din 98. Nu cred ca exista motoare care au deja 10 ani si sa nu aibe nici un defect mai mic sau mai mare. Are 30 mii km (+ 300 care i-am facut eu ) Anuntul era pe bikeshop si aparea ca si cum ar fi fost motorul din Oradea, dar numai pers de contact era din Oradea, asa ca m-am inteles cu ei si in max 2 sapt am avut motorul. Nu mi-au cerut avans. Mi-au trimis vre-o 25 de poze cu motorul, din toate unghiurile. Vreau sa zic ca in realitate arata mult mai bine decat in poze, desi eu m-am indragostit de ea si inca era in faza de anunt ). Persoana care mi-a adus motorul a mai adus pt inca 2 motociclisti din Cj, si amandoi sunt supermultumiti. Nu vreau ca sa sune a reclama, doar ca trebuie sa analizeze toate posibilitatile ca sa iasa cat mai bine financiar. Stiu ca motorul meu nu e tocmai nou, fiind din 98, dar pt inceput este f bine, arata exceptional si plus ca mi-am permis sa investesc intr-un echipament complet de piele ceea ce e f important pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Gabriela25, hai la o plimbare pana in Cheile Turzii daca nu ai ce face in casa.locul de intalnire e sensul giratoriu din observator, acolo unde stau studentii la ocazie. Acum m-a sunat si pe mine un prieten. O duminica placuta tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Si eu am mai facut azi 60 km, in zona Leghia-Aghires-Baciu. Inca nu am intrat cu ea in Cj cred ca mai am nevoie de ceva experienta. In plus in Cj inca nu am unde sa o tin, asa ca sta saraca la parintii mei si in week end-uri ma mai dau si eu cand e vreme buna. Mersi de invitatie si cred ca voi avea curand nevoie de un tovaras mai experimentat de drum, asa ca sa nu ma plimb singura. Sper cat de curand sa facem plimbarea aia. Cred ca max 3 sapt si sigur apar si eu in traficul din Cj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian222 Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 A mea este din oct 2000, pretul platit 1700 Euro livrata la domiciliu . Daca mai pun si inmatricularea ajung la 1850. In afara de anvelope care necesita a fi schimbate motocicleta cred eu este in stare foarte buna, desi in doar 7 ani a adunat 43k km; eu am preferat o moto cu ceva mai multi km decat una din 95 cu 17.000 km "reali" pe bord.In ceea ce priveste longevitatea motorului nu trebuie sa iti faci griji prea mari, am gasit articole pe net cu cb-uri 500 trecute de 150.000 de km si fara uzuri semnificative la motor. O pereche de amortizoare, un kit de lant, discuri, placute, anvelope, filtre si ulei - intra la categoria consumabile, conteaza mai putin starea lor, dar totusi sa tii cont de ele in momentul achizitiei, pretul poate urca lejer cu cateva sute de euro. @ traian : sunt interesat de perechea de anvelope uzate, ti-am trimis un MP Trimite-mi adresa, se intorc anvelopele la Iasi de unde am luat CB-ul probabil s-au indragostit de asfaltul de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.