Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Jarod, nu ai CB500S ci CB 500 clasic cu carene aftermarket TCP. Dacă spargi o carenă Âşi mergi la Honda după una de schimb o să dea din umeri: nu e făcută de ei, nu te pot ajuta. Ca să Âştii ca idee cum stai.

 

Probabil e becul, posibil să fie Âşi mufa de la bec: la mine are un joc destul de mare ansamblul de prindere a becului, nu e suficient de rigid Âşi de la vibrații se poate să nu mai facă contact. Altceva nu prea are ce să fie, instalația e foarte simplă Âşi nu are ce să se strice dacă nu tai singur firele :(

 

Cum ajungi la bec: varianta 1: bagi o mână de jos în sus pe la radiator; varianta 2: dai jos capacul frontal de sub parbriz (în fața ghidonului).

 

Mircea, nu am de unde să Âştiu cum mergeai când s-a întâmplat Âşi cât de grav e pe viitor, dar probabil nu e nevoie să schimbi oala. Discurile sunt mult mai ieftine, între 10 Âşi 25 EUR bucata (sunt diferite) Âşi se pot schimba individual. Arcurile sunt Âşi ele ieftine, dacă ți se întâmplă prea des Âşi vrei să o repari mergi la service la Honda, trebuie să demonteze ambreiajul ca să vadă ce e înăuntru Âşi să îți spună ce e de făcut. E posibil să scapi cu mai puțin de 100 EUR, dar nu am glob de cristal ca să ghicesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Jarod, te rog trimite-mi o poza, cred ca si eu am aceeasi carena ca si tine. Ma intereseaza de unde procur un parbriz pentru ea.Cu ce model se potriveste,ai idee? Daca o crapi, spargi, zgirii etc,se poate repara si eu am patit-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult AdrianB1 ... daca ar mai fi completari majore le astept si nu uitati de oferte ... apropo e cineva din timisoara pe aici ... exista in tm mecanici buni de cb ... piese se gasesc pe aici? si inca ceva :( imi zice si mie cine stie ca nu am idee ... cumpar de la un posesor un cb ... ce acte ter sa fac cu el ... cum procedez cu numerele rosii ... eu sunt din mehedinti ... pot circula pana acolo cu ea pentru inscriere ... sunt firme care se ocupa de la distanta de inmatriculare ... cat ma costa si dinastea

Mersi mult si ma bucur ca existati ... abia astept sa imi iau moto ... asfalt uscat si fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jarod, nu ai CB500S ci CB 500 clasic cu carene aftermarket TCP. Dacă spargi o carenă Âşi mergi la Honda după una de schimb o să dea din umeri: nu e făcută de ei, nu te pot ajuta. Ca să Âştii ca idee cum stai.

 

Probabil e becul, posibil să fie Âşi mufa de la bec: la mine are un joc destul de mare ansamblul de prindere a becului, nu e suficient de rigid Âşi de la vibrații se poate să nu mai facă contact. Altceva nu prea are ce să fie, instalația e foarte simplă Âşi nu are ce să se strice dacă nu tai singur firele :ok:

 

Cum ajungi la bec: varianta 1: bagi o mână de jos în sus pe la radiator; varianta 2: dai jos capacul frontal de sub parbriz (în fața ghidonului).

 

 

Multumesc AdrianB1! Intr-adevar a fost doar becul. Si la mine am observat ca ansamblul de prindere al becului, cu becul are joc destul de mare, dar mai aveam un cauciuc ce intra prin cele 3 picioruse ale becului si umpic peste far, si mai rigidija ansamblul in felul asta.

 

A fost destul de usor sa ajung la bec, am demontat doar capacul de sub parbriz, si m-am descurcat. Credeam ca trebuie sa demontez toata fata si sa iau jos farul, doar pt schimbatul unui bec :ok: .La recomandarile unui prieten, am inlocuit becul cu unul mai puternic (100 watti pe faza lunga si 90 pe faza scurta, cu xenon, sau nu stiu ce gaz avea in el), cel vechi avea 65 w pe faza lunga, si nu vedeam noaptea cu viziera pusa, toate gropile din asfalt :moto: Au fost si pareri contra becului mai mare, de genul ca o sa se incalzeasca mai tare si o sa prajeasca firele, sau o sa afecteze instalatia electrica.Am consultat un electrician, si mi-a zis ca pot sa-l folosesc linistit ca nu e mare cresterea de putere, doar o sa solicite putin mai mult sistemul de incarcare (nu am inteles prea bine). Daca nu o sa tina, revin cu indicatii sa nu faceti asa ceva.

 

@fast_arrow : Nu stiu cu ce ce alt model seamana parbrizul, si nici de unde a-s putea procura unul. Pt carene si alte plasticuri, am un prieten care le toarna din fibra, in caz ca a-s avea nevoie, sper sa nu fie cazul. Iti pun o poza sa vezi cum arata carena mea.Sper sa se incarce.

 

Multumesc inca odata pt ajutor. Asfalt uscat! :(

post-15747-1207064410_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad decit o mica parte din poza dar sunt sigur ca este aceeasi carena si parbriz.Intrebarea este, cum aflam cu ce este compatibil, de la ce model si un pret.Pe mine m-a dat unul jos virind de la semafor stinga peste mine si l-a zgiriat, au ramas niste zgirieturi negre probabil de la cauciucul lui. Mi-ar fi placut sa il schimb la un moment dat, dar momentan merg cu el asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luni am programare la RAR, de marti sper sa ies pe strazi cu noua mea Hondita :( Sunt incepator si pana acum nu am mai avut parte de motoare pe carburatie nici macar pe masina. Ce vreau sa va intreb, la o temperatura de vreo 10 grade in cam cat timp motoru merge rotund fara a fi nevoie sa il ajutati cu socul sau din acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o nelamurire: este normal ca uleiul din baie sa aiba un usor miros de benzina? va intreb pt ca la CB - ul meu cand i-am verificat prima data uleiul joja cu uleiul pe ea mirosea a benzina. Este posibil sa am benzina in ulei? (avand in vedere si ca bujiile erau terminate cand am cumparat-o iar dupa ce le-am schimbat a pornit din prima dupa cateva luni de ''somn''). Sunt alte semnale care sa-mi indice un ulei contaminat? (culoare, vascozitate la rece etc)

 

Multumesc anticipat!

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jarod, nu ai CB500S ci CB 500 clasic cu carene aftermarket TCP. Dacă spargi o carenă Âşi mergi la Honda după una de schimb o să dea din umeri: nu e făcută de ei, nu te pot ajuta. Ca să Âştii ca idee cum stai.

 

Probabil e becul, posibil să fie Âşi mufa de la bec: la mine are un joc destul de mare ansamblul de prindere a becului, nu e suficient de rigid Âşi de la vibrații se poate să nu mai facă contact. Altceva nu prea are ce să fie, instalația e foarte simplă Âşi nu are ce să se strice dacă nu tai singur firele :moto:

 

Cum ajungi la bec: varianta 1: bagi o mână de jos în sus pe la radiator; varianta 2: dai jos capacul frontal de sub parbriz (în fața ghidonului).

 

Mircea, nu am de unde să Âştiu cum mergeai când s-a întâmplat Âşi cât de grav e pe viitor, dar probabil nu e nevoie să schimbi oala. Discurile sunt mult mai ieftine, între 10 Âşi 25 EUR bucata (sunt diferite) Âşi se pot schimba individual. Arcurile sunt Âşi ele ieftine, dacă ți se întâmplă prea des Âşi vrei să o repari mergi la service la Honda, trebuie să demonteze ambreiajul ca să vadă ce e înăuntru Âşi să îți spună ce e de făcut. E posibil să scapi cu mai puțin de 100 EUR, dar nu am glob de cristal ca să ghicesc.

 

am si eu o intrebare: lucrezi cumva pt cei de la service Honda de le faci atata reclama?, ca au niste preturi care provoaca adevarate cosmaruri :ok: , nu mi-o lua in nume de rau, te repect foarte mult pt ajutorul pe care l-ai oferit tuturor de aici prin experienta ta :ok: :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragos, in maxim 1 minut merge fara soc.

 

 

 

La mine merge rotund fara soc abia dupa vreo 5-10 minute, daca il reduc dupa doar 1 minut incepe sa se balbaie si intr-un final se opreste. Ce ar trebui sa verific si eventual sa schimb ca sa se rezolve aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine merge rotund fara soc abia dupa vreo 5-10 minute, daca il reduc dupa doar 1 minut incepe sa se balbaie si intr-un final se opreste. Ce ar trebui sa verific si eventual sa schimb ca sa se rezolve aceasta problema?

 

Nu ma pricep sa iti spun care ar fi problema, insa pot sa spun ca nu e normal sa lasi socul tras 10 minute.

Eu folosesc socul doar la pornire, si dupa 30 secunde il imping la loc de tot.

E adevarat ca pana se incalzeste (2-3 minute) turatia la relanti e mai scazuta, insa nu moare motorul si merge rotund.

Apropos: dupa ce motorul e cald la ce turatie sta motorul vostru la relanti? La mine e pe la 1900 rot.

E mult? Putin? sau e ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alex, e posibil sa fi fost inecata si sa fi ajuns ceva benzina in ulei. Cand ai facut schimbul de ulei ultima data? Daca a trecut ceva vreme nu strica sa il schimbi.

 

inecata a fost cu siguranta, bujiile vechi erau negre la electrozi cand le-am schimbat. motorul l-am luat in iarna si nu i-am facut inca schimbul de ulei (filtrul pare cam nou si cam curat fata de restul motorului, iar km din bord zice 24.602, deci tocmai dupa un schimb de ulei, asa cum zice manualul). crezi ca ar dauna daca as face vreo doua ture de acomodare inainte de schimb? asa la viteza mai mica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine merge rotund fara soc abia dupa vreo 5-10 minute, daca il reduc dupa doar 1 minut incepe sa se balbaie si intr-un final se opreste. Ce ar trebui sa verific si eventual sa schimb ca sa se rezolve aceasta problema?

Aceeasi problema! Turatia, cam 1700 ture.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep sa iti spun care ar fi problema, insa pot sa spun ca nu e normal sa lasi socul tras 10 minute.

Eu folosesc socul doar la pornire, si dupa 30 secunde il imping la loc de tot.

E adevarat ca pana se incalzeste (2-3 minute) turatia la relanti e mai scazuta, insa nu moare motorul si merge rotund.

Apropos: dupa ce motorul e cald la ce turatie sta motorul vostru la relanti? La mine e pe la 1900 rot.

E mult? Putin? sau e ok?

 

e cam mult, la mine sta la 1300-1400, ii poti lasa relantiul mai moale :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep sa iti spun care ar fi problema, insa pot sa spun ca nu e normal sa lasi socul tras 10 minute.

Eu folosesc socul doar la pornire, si dupa 30 secunde il imping la loc de tot.

E adevarat ca pana se incalzeste (2-3 minute) turatia la relanti e mai scazuta, insa nu moare motorul si merge rotund.

Apropos: dupa ce motorul e cald la ce turatie sta motorul vostru la relanti? La mine e pe la 1900 rot.

E mult? Putin? sau e ok?

 

 

Dupa ce e cald motorul, relantiul ar trebui sa fie pe la 1300 +- 100 de ture, asta conform cu manualul. La mine sta la 1300..dar pana sa ajunga acolo trebuie ajutat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare: lucrezi cumva pt cei de la service Honda de le faci atata reclama?, ca au niste preturi care provoaca adevarate cosmaruri :ok: , nu mi-o lua in nume de rau, te repect foarte mult pt ajutorul pe care l-ai oferit tuturor de aici prin experienta ta :ok: :(

Nu lucrez la Honda sau la un dealer de-al lor, lucrez in alt domeniu. Din experienta cu multe masini, cu motocielta mea si din studiul cartii de service consider ca sunt operatii de rutina pe care poti sa le faci linistit acasa daca ai scule si unele chestii la care mai bine mergi la service. Sunt unii mecanici care nu se pricep, dar merg pe ideea "tot motor are si tot benzina arde" si isi baga mainile fara sa aibe habar, sunt mecanici care sunt mai scumpi la unele operatii decat la service (acum doi ani un mecanic cunoscut prin Dr. Taberei cerea 70 RON pentru schimbat lantul, eu am dat 55 pentru schimbat kitul complet la service) etc. E doar o parere proprie, ia-o ca atare.

 

Preturile sunt discutabile, mie mi se pare rezonabil sa dau 150 RON pe an pentru curatat si reglat carburatoarele, daca i se pare cuiva prea mult nu are decat sa o faca acasa cu Carburol sau ce gaseste. Daca stie cotele, are garaj, scule si timp de facut asta economiseste niste bani, daca nu se pricepe decat sa se duca la Gigi SRL care are vulcanizare si face carburatoare dupa ureche mai bine da 50 RON in plus si le face corect.

 

 

Turatia corecta e diferita la CB 500 si CB 500S si se regleaza cu motorul cald. Daca afara sunt 0 grade dureaza vreo 3-4 min pana cand motorul e cald, daca sunt 10 grade dureaza 1 minut, dar depinde de turatia in acest timp: la mine cand trag socul porneste la 2000 rpm si dupa 10-15 secunde urca la 2500-3000 rpm, daca nu reduc un pic socul urca si la 4000 rpm. La 2500 de ture se incalzeste motorul mult mai repede decat la 1800.

 

--- Mesaj completat în 04 Apr 2008 18:51 -------------

La mine merge rotund fara soc abia dupa vreo 5-10 minute, daca il reduc dupa doar 1 minut incepe sa se balbaie si intr-un final se opreste. Ce ar trebui sa verific si eventual sa schimb ca sa se rezolve aceasta problema?

Carburatia si bujiile. Carburatie inseamna curatare si sincronizarea carburatoarelor si apoi reglata turatia de relanti. La bujii e simplu :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cauciucuri vorbeste cu Bogdan.c aici pe forum, aduce repede si la preturi decente. Cu bateria intai verifica daca cu cea noua merge (poate cea veche era dusa) si apoi vezi daca mai e ceva de rezolvat.

 

MULTUMESC MULT , CU BATERIA , DUPA CE AM PUS UNA STOC , AM CONSTATAT CA E RELEUL , SI AM PUS UNUL DUCATTI ENERGIA , E SUPER SI NU INCALZESTE DE LOC , AM GASIT SI CAUCIUCURI , CU BANII PE AMANDOUA INCALTAM DE 2 ORI GOLFUL DAR BOALA VECHE SE INTRETINE CU CEVA BANUTI , IN REST SUNT SUPER MULTUMIT , MAI ALES CU TRAFICUL ACTUAL , IAR DE ACASA LA SERVICIU AM CEVA , 24Km.

RESPECTE PENTRU TOTI MOTOCICLISTII DE PE FORUM !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaa...si la mine la relanti cu motorul incalzit sta pe la 1300 ture....da cand am foat la mecanic sa schimb consumabilele mi l-a dat mai jos ,da nu mi-a placut si i-am zis sa-l urce un pic mai sus...imi place sa-l simt un pic turat sub mine... :ok:

PS:mi-a terminat vopsirea si pictarea motorului,arata impecabil.....pun maine o poza cu noul el....moooor cat de tare arata.... :ok: :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare: Dupa ce iti dai seama ca ai nevoie de un sincronizat de carburatoare?

 

In legatura cu relanti-ul, la mine e intre 1300 si 1400 rot/min , porneste la rece doar cu socu pus, turatia creste pana pe la 2300...2500 rot/min, las cam un minut sa se incalzeasca dupa care reduc socu aproape la jumatate, pornesc, si dupa ce fac vreo 300 de metri il inchid de tot. De il inchid mai repede, nu merge rotund la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu la altii cum o fi, dar cand ma gandesc la carburatia mea ... (Ion Creanga, nu am luat-o razna :burnout: )

 

La mine cand sunt carburatoarele desincronizate vibreaza motorul mai mult decat de obicei (dupa o vreme incepi sa recunosti simptomele) si urla la turatie mai mare, peste 6000 rpm face urat. Dupa curatare merge linistit in ture pana la linia rosie fara sa vibreze excesiv (e un bicilindru, vibreaza prin definitie) si fara sa urle. De asemenea cu carburatia dereglata consuma mai mult (6-7 in oras) si trage mai slab.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca tot s-a discutat pe subiectul asta mai devreme asa ca o sa va spun si ce am patit eu, poate ma ajutati cu niste sfaturi. Am fost la un mecanic pentru a-mi schimba antigelul, placutele de frana si cu ocazia asta sa vad si care e problema cu stopul de ramane aprins.

Eh problema care ar fi...pentru a putea alimenta cu antigel trebuie ridicat rezervorul. Inainte de a-l ridica, a pus comutatorul de pe OFF de la rezervor. Dupa ce pus antigelul, a pornit motorul ca sa circule prin radiator, sa porneasca si ventilatorul si sa mai completam dupa daca mai e nevoie. Dar a ramas pe OFF si a mers saracul pana s-a dus benzina care o mai avea pe circuit si s-a oprit. Dupa faza asta s-a chinuit sa-l porneasca vreo 10-15 min dar intr-un final totul s-a rezolvat, sau cel putin asa am crezut.

Dupa ce am plecat am observat ca la relanti merge mult sub ce eram eu obisnuit si mai precis 900-1000 ture si asta dupa ce mi-a murit motorul incercand sa plec de pe loc (fiind obisnuit sa o turez f putin). Initial nu am dat f mare atentie ma gandeam doar ca trebuie sa-i cresc la un moment dat turatia la relanti, ca trebuie reglata. Dar in momentul in care am accelerat calumea am observat ca nu vrea pur si simplu, parca ar fi limitata, cred ca si un logan accelereaza mai repede. M-am gandit ca s-a infundat si ca a tras mizerie cand a mers pana la ultimul strop de benzina asa ca am turat-o un pic, dar mai mult de 80 KM/h nici nu mai vrea sa urce :hug:

Ce pareri aveti ? care ar fi cea mai probabila problema ? si care ar fi cel mai idicat mod de a remedia-o ? parca mi-e si mila de ea, vreau sa o rezolv cat mai repede :burnout: Se poate remedia in propriul garaj cu minime cunostinte sau mai bine ma duc la service ?

Help please :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello all.mi-am achizitionat si eu o frumusete de honda cb,sper sa am numai amintiri placute ,si poate mai vb si cu eu cu cineva din cluj sa imi fac prieteni pe 2 roti,sau eventual imi zice cand va fi cea mai apropiata intalnire...eveninment.Ms

post-35786-1207477782_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, verifica bujiile. In afara de a da drumul la benzina "mecanicul" a mai facut si altceva ca sa o porneasca? A umblat pe la carburator sau prin alta parte?

 

PS. Esti supus britanic sau locuiesti la Lujerului langa complexul Sir?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...