Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

eu am semnalizarile astea puse pe spate:http://www.accesorii-moto.ro/product_info.php?cPath=2_39&products_id=289. nu s-au potrivit perfect, dar ideea e ca le poti atasa.a trebuit sa largesc umpic gaura . si astea sunt si frumoase, si cu halogen si cel mai important, ieftine

 

pe louis astea sunt faine si la reducere, si eventual cu o largire a gaurii, le poti potrivi pe cb-10033613. stilul choper nu prea merge la cb. daca nici toba nu e nichelata ...:P

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am luat cauciucuri HEIDENAU nemtesti(cod K63 si K64) (firma din Sag-Tm) super multumit :P 180 ron pe spate si 120 ron pe fata.

Cam cit ar costa schimbarea simeringurilor si uleiului de fuca (prin Buc ) ? si unde ? :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am terminat de montat radiatorul, dupa ce o zi intreaga l-am puricat cu acul sa scot mizeria din el. cred a 1/3 din suprafata era infundata, dupa ce am facut o tura de endureala pe ploaie

 

si am facut si un tratament cu calgon, dar nu stiu ce efect o fi avut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni... caut si eu.... ptr CB lu fata mea... un suport scarita pe dreapta la pilot.... complet.......HELP.... ma ajutati, vre-o informatie.... un detaliu.... un second doresc, nu trebe nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni... caut si eu.... ptr CB lu fata mea... un suport scarita pe dreapta la pilot.... complet.......HELP.... ma ajutati, vre-o informatie.... un detaliu.... un second doresc, nu trebe nou.

da cautare pe bikeshop dupa cb500. o sa gasesti un anunt cam de 1-2 spt vechime, la pretul de 950e. tipul respectiv il dezmembreaza. scarita e in stare buna daca nu a vandut-o deja

 

tocmai am vb cu baiatul, nu are scaritele :bigstar:

 

ce ziceti de cb-ul asta? as vrea sa imi fac si eu saua la fel, mai ales ca pasagera aluneca peste mine la franari.

post-20895-1215025026_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate eu trebuie sa ma despart de cb-ul meu :bigstar:( pt ca nu am unde sa il repar. daca e cineva doritor poate sa ma sune la nr de tel 0744511199 Mihai

cer pe el 1200 euro, ii trebuie furca, far si ceasuri de bord, in urma unui mic impact cu o conserva ( m-am ridicat imediat si m-am suit pe un Hornet... )

Cadrul nu e atins , l-am verificat la 2 service-uri, e inmatriculat anul trecut in octombrie......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Cam cit ar costa schimbarea simeringurilor si uleiului de fuca (prin Buc ) ? si unde ? :bigstar:

Codurile Louis le ai mai sus, manopera te mai costa vreo 100 RON, pret de Bucuresti :crack: Cred că iesi destul de ieftin la Honda (Bd. Timisoara), dar sunt mai multe unităti de service unde pot face operatia. Dacă nu ti-e jenă să te murdăresti si nu ai două mâini stângi o faci singur în parcare, dar e ceva muncă de făcut, vreo 2 ore.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat cauciucuri HEIDENAU nemtesti(cod K63 si K64) (firma din Sag-Tm) super multumit :bigstar: 180 ron pe spate si 120 ron pe fata.

Cam cit ar costa schimbarea simeringurilor si uleiului de fuca (prin Buc ) ? si unde ? :crack:

 

eu am luat de pe luis semeringuri pentru cb-ul meu si le-am schimbat singur nu este mare branza , m-am consultat si cu manualul si a mers perfect, atat ca trebuie sa fii atent cum pui semeringurile de ulei pentru ca ele au 2 gulere cu arc si trebuiesc puse cu unul dintre ele in jos, te uiti la cele vechi si iti dai seama dupa clama care le tine prinse , raman santuri mici in zig zag pe ele, ...........este foarte simplu si mai inveti cate ceva , atat sa ai grija sa nu intre praf in interirul furcii sa o cureti de uleiul vechi (daca mai are ) .in manualul pe care il am eu iti explica in detaliu cum sa faci asta. iti trebuie 450ml de ulei special pentru furca 10w20, eu am luat MOBIL este 26 lei litrul. aici pe site-ul asta gasesti manualul Haines pentru cb500 http://www.tanga-moteurs.ro/service/

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, nu stiu cum ai calculat tu ca iti trebuie 450 ml, din moment ce scrie ca intre 320ml in fiecare telescop. exista ulei special de furca, dar intr-adevar nu vad de ce n-ar merge si alt ulei. totusi, eu am vrut sa fiu sigur...

 

pt cine vrea sa se apuce de shimbat singur simeringuri, trebuie sa se gandeasca la o modalitate de a "bate" semeringul nou in pozitia corecta--eu am folosit un pinionul vechi de la roata(are niste gauri potrivite in el, si folosind ca amortizor simeringul vechi)

 

pt dublujack: baiatul de care ti-am vorbit, cel care dezmembreaza cb-ul, a zis ca l-a cumparat DOAR pt scarita pasagerului, pt ca timp de un an nu a gasit. mi-a mai zis ca la reprezentanta costa 300 E :crack: :laugh: :blbl: :blbl:

 

 

vine cineva la tg secuiesc? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, nu stiu cum ai calculat tu ca iti trebuie 450 ml, din moment ce scrie ca intre 320ml in fiecare telescop. exista ulei special de furca, dar intr-adevar nu vad de ce n-ar merge si alt ulei. totusi, eu am vrut sa fiu sigur...

 

pt cine vrea sa se apuce de shimbat singur simeringuri, trebuie sa se gandeasca la o modalitate de a "bate" semeringul nou in pozitia corecta--eu am folosit un pinionul vechi de la roata(are niste gauri potrivite in el, si folosind ca amortizor simeringul vechi)

 

pt dublujack: baiatul de care ti-am vorbit, cel care dezmembreaza cb-ul, a zis ca l-a cumparat DOAR pt scarita pasagerului, pt ca timp de un an nu a gasit. mi-a mai zis ca la reprezentanta costa 300 E :laugh: :blbl: :blbl: :blbl:

 

 

vine cineva la tg secuiesc? :crack:

 

Pogor....baiatul ala e cumva Thomas din Carei? Ca si eu l-am sunat...si l-am intrebat de cateva peise de CB500. Bineinteles ca scarita nu o avea ;)

Eu am cazut acum ceva vreme si mi s-a rupt scarita...insa am sudat-o. M-a costat vreo 80 Ron insa acum arata bine si mi s-a spus ca sudura e rezistenta.

Cine imi poate recomanda ceva oglinzi pt CB500? In afara de cele originale de la Honda :bigstar:

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer...nu dau 300 euro pe scarita:D

Oglinzi mai bune decat alea originale..... de la Honda, eu nu vad sa fie, ma uit in ele si parca ma vad pe mine.... ...........serios, alea originale sunt chiar OK, ai camp vizual....berechet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice oglinda cu filet de 10(?). pe louis scrie la fiecare ce filet au, asa ca ia-ti ce-ti place. le-am avut si pe astea, pana sa le rupoglinzi, recomand (suprafata mare si concave, vezi mult in spate).eu mi-am gasit in piata cu 20 ron perechea, nu am camera foto sa va arat. chiar asa, ma gandesc ca trebuie sa va fie dor de hondita mea...

 

mircearm: nu, cel cu care am vb eu e din baia mare.

 

am decoperit azi ca filtrul de aer e cam murdar, desi in urma cu 5500km era curat. si e din hartie deci tre sa-l schimb. ceva pareri despre filtrul delo de la louis? e cel mai ieftin, numai 9 e

 

sa nu va mirati de asa multe posturi de la mine, dar sunt in concediu, si inca nu am plecat nicaieri :bigstar:

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei consum cam 5%, dar in ultima saptamana am ajuns sa consum la 66Km-- 5litri de benzina, ceea ce nu e prea normal cu tot traficul din Bucuresti. Ma intreb ce se intampla oare, de la ce ar putea fi chestia asta. De tras, trage normal. Cine are idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
De obicei consum cam 5%, dar in ultima saptamana am ajuns sa consum la 66Km-- 5litri de benzina, ceea ce nu e prea normal cu tot traficul din Bucuresti. Ma intreb ce se intampla oare, de la ce ar putea fi chestia asta. De tras, trage normal. Cine are idee?

Poate tragi prea tare de gaz, mergi repezit, turat, franezi mult si consumi benzina pe paine. Se poate. Incearca sa schimbi vitezele la 4-5000 rpm, sa mergi cu a 4-a si a 5-a in loc de a 2-a si a 3-a si poate scazi la 4 litri la 100 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate tragi prea tare de gaz, mergi repezit, turat, franezi mult si consumi benzina pe paine. Se poate. Incearca sa schimbi vitezele la 4-5000 rpm, sa mergi cu a 4-a si a 5-a in loc de a 2-a si a 3-a si poate scazi la 4 litri la 100 de km.
Consumul asta il am dupa 5 zile de mers prin oras, dus si intors de la si spre munca. In zilele libere sambata si duminica aveam cam 5% in oras. Combinat cu iesiri prin preajma Bucurestiului tot 5%. Voi cat aveti in Bucuresti ? Si cu a-4-a si a-5-a unde, cand abia pleci si te opresti deabia ii dai a-3-a.? Mai are cineva acest consum, ma refer la acelasi trafic, la Bucuresti? Daca era nasoala benzina ar fi trebuit sa traga mai greu, dar se duce normal. Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul asta il am dupa 5 zile de mers prin oras, dus si intors de la si spre munca. In zilele libere sambata si duminica aveam cam 5% in oras. Combinat cu iesiri prin preajma Bucurestiului tot 5%. Voi cat aveti in Bucuresti ? Si cu a-4-a si a-5-a unde, cand abia pleci si te opresti deabia ii dai a-3-a.? Mai are cineva acest consum, ma refer la acelasi trafic, la Bucuresti? Daca era nasoala benzina ar fi trebuit sa traga mai greu, dar se duce normal.

HA HA vezi filtrul de aer :bigstar: . nu cred ca consumul a crescut chiar asa brusc, poate abia acum ti-ai dat tu seama. cred ca suntem colegi de suferinta :crack:

 

plus ca 66 de km nu e cine stie ce masuratoare precisa. incearca si tu sa condsumi un rezervor intreg si sa vezi cati km faci

ar mai fi una: socul...

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HA HA vezi filtrul de aer :kiss: . nu cred ca consumul a crescut chiar asa brusc, poate abia acum ti-ai dat tu seama. cred ca suntem colegi de suferinta :laugh:

 

plus ca 66 de km nu e cine stie ce masuratoare precisa. incearca si tu sa condsumi un rezervor intreg si sa vezi cati km faci

ar mai fi una: socul...

 

Ce va plangeti voi de consum de 5%???

 

Am facut intr-o zi aprox 300 km in afara orasului si consumul mediu mi-a iesit de 8% :lol:

Eu cred ca asta e consumul maxim ce se poate scoate pt ca am mers constant in 9-10 mii de ture.

 

Cu alta ocazie...am mers aprox 500 km pe autostrada si atunci am scos consum de 6.3%. Treapta 6, aprox 150 km/h.

 

Este drept ca se poate scoate si consum de 4%, chiar si in oras...daca nu tragi peste 5000 rpm.

 

 

 

 

 

HA HA vezi filtrul de aer :D . nu cred ca consumul a crescut chiar asa brusc, poate abia acum ti-ai dat tu seama. cred ca suntem colegi de suferinta :P

 

plus ca 66 de km nu e cine stie ce masuratoare precisa. incearca si tu sa condsumi un rezervor intreg si sa vezi cati km faci

ar mai fi una: socul...

 

 

Am inteles de la un prieten care a schimbat recent filtrul de aer ca s-au diminuat foarte tare rateurile pe care le da motorul cand intra in frana de motor.

E adevarat?

Voi ce stiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Am facut intr-o zi aprox 300 km in afara orasului si consumul mediu mi-a iesit de 8% :kiss:

Eu cred ca asta e consumul maxim ce se poate scoate pt ca am mers constant in 9-10 mii de ture.

La sfarsitul sezonului dezmembrezi motocicleta? Stiu pe cineva care vrea scarita de stanga, daca nu uiti pana atunci.

 

La drum lung de 2000 km am scos cam 4.5-5.5 pe diverse segmente, in oras scot sub 6. In treapta a 6-a nu ajunge la 9000 rpm sub nici o forma, iar in a 5-a e pacat sa mergi constant la 9000, 10.000 poate doar intr-a treia. Faci motorul praf, nu e facut pentru asa ceva.

 

Rateurile nu dispar o data cu filtrul decat daca ai un filtru de-a dreptul jegos. In mod normal se schimba la 18.000 km, daca mergi si pe coclauri il schimbi la 9.000 km (e destul de ieftin), daca ajungi sa dea rateuri nu mai e filtru, e carpa de sters uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer...nu dau 300 euro pe scarita:D

Oglinzi mai bune decat alea originale..... de la Honda, eu nu vad sa fie, ma uit in ele si parca ma vad pe mine.... ...........serios, alea originale sunt chiar OK, ai camp vizual....berechet

 

salut, o problema cu scaritza am si eu, de fapt cu suportul ei, care e o piesa compacta din aluminiu. A mea a crapat (harba-nam cum) chiar in zona unde vine scaritza, inca mai rezista dar intr-un final va trebui sa o inlocuiesc sau poate o sudura fina in aluminiu...

pe unde se mai gasesc piese ?

intr-o alta ordine de idei, martzi o duc la revizia de 12 000 km. Motoru e din 96, dar nu prea a fost folosit. Daca avetzi vreun sfat ar fi mai mult decat bine-venit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
intr-o alta ordine de idei, martzi o duc la revizia de 12 000 km. Motoru e din 96, dar nu prea a fost folosit. Daca avetzi vreun sfat ar fi mai mult decat bine-venit.

Du-o la un mecanic bun, e suficient :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am calculat deloc, am completat in fiecare brat asa cum specifica in manual, adica pana la 160mm, masurat din partea de sus a furcii, cu arcul scos afara si piciorul furcii compresat la maxim si la ambele brate la un loc , mi-a intrat aproximativ 450ml, atata tot ..........

 

nu se face praf nici un motor daca mergi cu ea in 10000 de ture nu are nimic , nu stiu daca v-ati uitat la specificatiile ei tehnice , abia la 9500 ture isi dezvolta cei 58 cai si la 7500 cuplul maxim , eu personal in a 6-a , la 9000 de ture aveam 193 km/h. manualul da un consum mediu de 5.8 l/100km mie mi-a luat si 6.3 iar cel mai putin mi-a consumat 4.8 la un drum in afara orasului cu pasager.dupa parerea mea daca iti consuma doar 5% ,asta in cazul in care i-ai facut corect consumul , sa fii multumit, iar sa mergi cu ea sub 4000 ture ca sa iti consume mai putin este o idee foarte proasta pt ca daca motorul este bine incalzit nu are nik daca mergi cu el in 10000 ture , in schimb daca il chinui cu turatii mici in trepte de viteza mari il uzezi prematur, mai repede ca un mers cu el supraturat .Atata timp cat el nu este pe rosu in turometru, nu se strica, caci altfel daca avea ceva producatorul il trecea pe rosu de la 10000 turatii/min. pe deasupra consumul nu iti va scadea daca mergi cu el subturat............

 

PS: eu mi-am luat filtru delo pentru cb-ul meu si sunt multumit de el ....

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand merg cu o viteza medie de 110...pana in 130...consuma cam 5...6 litri %...

o data am mers 140 de km cu o viteza de 170....180...si nu am lasat sub 160 mai mult de 2 ori..si mio consumat cam 8...9 litri % ...cea ce mi se pare super tare...

in oras...depinde de trafic...ca de conduc mai agresiv...tureaz mai tare...sprintez mai tare...si dinalea...ii bag un consum de 7....daca merg calm...lejer...accelerez treptat si incet...si dinalea...abia ating 5...6...litri %

 

CB 500 isi merita toti banii....mi se apre cea mai potrivita motocicleta de oras....si nu numai...cel mai lung traseu parcurs cu ea intr-0o singura zi or fost 300 de km....singura problema o fost funduletu meu...era amortit :kiss: in rest nici o treaba...

 

acum vreau cva mai mare...ori CB 1000 ori CB 1300...dar pe asta nu vreau sa il vand...am zis ca il pastrez...e prea tare :D

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
nu se face praf nici un motor daca mergi cu ea in 10000 de ture nu are nimic , nu stiu daca v-ati uitat la specificatiile ei tehnice , abia la 9500 ture isi dezvolta cei 58 cai si la 7500 cuplul maxim , eu personal in a 6-a , la 9000 de ture aveam 193 km/h. manualul da un consum mediu de 5.8 l/100km mie mi-a luat si 6.3 iar cel mai putin mi-a consumat 4.8 la un drum in afara orasului cu pasager.dupa parerea mea daca iti consuma doar 5% ,asta in cazul in care i-ai facut corect consumul , sa fii multumit, iar sa mergi cu ea sub 4000 ture ca sa iti consume mai putin este o idee foarte proasta pt ca daca motorul este bine incalzit nu are nik daca mergi cu el in 10000 ture , in schimb daca il chinui cu turatii mici in trepte de viteza mari il uzezi prematur, mai repede ca un mers cu el supraturat .Atata timp cat el nu este pe rosu in turometru, nu se strica, caci altfel daca avea ceva producatorul il trecea pe rosu de la 10000 turatii/min. pe deasupra consumul nu iti va scadea daca mergi cu el subturat............

Toate motocicletele dezvoltă puterea maximă destul de aproape de linia roșie, dar nu înseamnă că aia e și turația optimă. La drum lung zona optimă e cea la care acul stă vertical, pe la 6000 rpm. Cât despre consum, am făcut 2000 în 4 zile și am măsurat corect, la 160 consumă sub 6 dacă sunt bine reglate carburatoarele, iar la 100 km/h constant consumă chiar și 3.5, doar că nu merge nimeni așa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand merg cu o viteza medie de 110...pana in 130...consuma cam 5...6 litri %...

o data am mers 140 de km cu o viteza de 170....180...si nu am lasat sub 160 mai mult de 2 ori..si mio consumat cam 8...9 litri % ...cea ce mi se pare super tare...

in oras...depinde de trafic...ca de conduc mai agresiv...tureaz mai tare...sprintez mai tare...si dinalea...ii bag un consum de 7....daca merg calm...lejer...accelerez treptat si incet...si dinalea...abia ating 5...6...litri %

 

CB 500 isi merita toti banii....mi se apre cea mai potrivita motocicleta de oras....si nu numai...cel mai lung traseu parcurs cu ea intr-0o singura zi or fost 300 de km....singura problema o fost funduletu meu...era amortit :lol: in rest nici o treaba...

 

acum vreau cva mai mare...ori CB 1000 ori CB 1300...dar pe asta nu vreau sa il vand...am zis ca il pastrez...e prea tare :laugh:

 

:D :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...