fast_arrow Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 @ cartof -Sa o stapanesti sanatos, chiar arata bine ! @Noro -- Sunt curios cum se comporta cu acele cauciucuri. Vad ca ai o janta cu spitze. E oare mai bine asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 @ cartof -Sa o stapanesti sanatos, chiar arata bine ! @Noro -- Sunt curios cum se comporta cu acele cauciucuri. Vad ca ai o janta cu spitze. E oare mai bine asa? Sincer si eu sunt curios. Abia dupa ce va fi gata o sa pot da mai multe detalii. Jantele cu spite le-am pus pentru ca vreau sa o tranform in caffe racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Sincer si eu sunt curios. Abia dupa ce va fi gata o sa pot da mai multe detalii. Jantele cu spite le-am pus pentru ca vreau sa o tranform in caffe racer. Ce tobe de shadow ai ... Pana acum arata bine, cel putin din unghiul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 din cate stiu sunt de pe un virago 750 ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salutare, am luat cauciuc, pana la urma nou, metz lasertec(de la romi), 110/80-17, toate bune si frumose, ma duc, il pun mi-l echilibreaza (cu 75 g de plumb ), la o centru pe energeticienilor, si ce sa vezi dupa 80 km incepe sa vobleze cand las ghidonul liber....acum nu stiu de la ce sa fie. Ori nu e bine echilibrat sau e cauciucul prost? (din cate am inteles ca nu am fost probleme cu ele), cu cel vechi nu aveam problema asta, ori ce fie altceva? (jocuri nu sunt in rulmenti, janta nu e lovita) Si inainte de al echilibra l-am pus, fara plumbi si la fel. Are cineva ideie pe unde se echilibreaza roti bine prin buc? (in afara de sama, la care nu am ajuns). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Langa Piata Victoriei, pe Buzesti colt cu Stevastopol, e un centru unde se pricepeau si la moto chiar bine. Langa Piata Victoriei, pe Buzesti colt cu Sevastopol, e un centru unde se pricepeau si la moto chiar bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Langa Piata Victoriei, pe Buzesti colt cu Stevastopol, e un centru unde se pricepeau si la moto chiar bine. Langa Piata Victoriei, pe Buzesti colt cu Sevastopol, e un centru unde se pricepeau si la moto chiar bine. acolo nu mai e s-au mutat nus pe unde si nu au dat drumu inca. Autozone se numeau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 salut ! are cineva idee la cati km recomanda producatorul , schimbul lantului de distributie la HONDA CB 500, tot caut in manual dar nu am gasit decat modul in care se face aceasta operatiune , despre nr de km la care se executa operatiunea nik ,.ori nu am vazut eu , din cauza oboselii ........sunt curios pentru ca am citit si eu pe net dar doar surse neautorizate si nu stiu ce sa cred !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Nu e un număr de kilometri menționat de producător sau în cartea de service, nu e operație programată ci "se schimbă când e cazul" ca și lanțul de transmisie. Ce am auzit este că la ~ 50.000 km de obicei e nevoie să fie schimbat, eu pot să confirm că a mea la 47.000 km când am luat-o făcea zgomot, la 49.500 am schimbat lanțul și întinzătorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 The 499cc parallel twin DOHC engine was designed, according to Honda engineers, to last for 300,000 km. One bike was tested by Moto Revue from 1993 to 1996. Dismantled at 50,000 km, the engine was in perfect condition. At 100,000 km only the distribution chain and the pistons were replaced, although, in the tester's opinion, it could have run with the original parts for longer with no problems. Depinde cine si cum a condus-o, de obicei mersul cu motorul rece / ulei prost / forja termina mai rapid distributia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 acolo nu mai e s-au mutat nus pe unde si nu au dat drumu inca. Autozone se numeau. Eu am o Honda CB 500, din 97, 30.000 km Am un amic , foarte bun mecanic, si la el imi fac tot ce am nevoie. Plus faptul ca nu este scump. Este pe undeva pe la P-ta Chibrit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) salutari caut disperat detali despre motoru si cutia de viteze de cb450s (rapoartele de transmitere mai exact), am cautat peste tot pe net, n-am gasit nicaieri, poate am noroc aici. Care ma puteti ajuta? E vorba de un motor de cb450s din 89, l-am cumparat pentru al monta pe un cart. Ms Editat Martie 4, 2009 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 salutari caut disperat detali despre motoru si cutia de viteze de cb450s (rapoartele de transmitere mai exact), am cautat peste tot pe net, n-am gasit nicaieri, poate am noroc aici. Care ma puteti ajuta? E vorba de un motor de cb450s din 89, l-am cumparat pentru al monta pe un cart. Ms intreaba pe @rocker de pe forum, el avut pana de curand cb450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Are cinva idee cat costa semeringurile, aparatorile si uleiul de furca ca am vazut ca a inceput sa imi curca ulei dintr-un telescop ... cat e de grav si cam cat ma mai pot cara cu ea ... astept raspunsurile voastre. Ms si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 evident ca se modifica ceva la manevrabilitate, spun doar ca nu cred ca ar fi asa de rau. va opune un pic mai multa rezistanta la inclinare, dar nu cred ca va fi semnificativ. cine face experimentul? aici nu e ideea ca repari ceva ce nu e stricat, e vorba de faptul ca pe 120/70-17 gasesti o gramada de cauciucuri sh. adrianb1, se stie parerea ta, nu e nevoie sa imi dai reply Mi-am comandat eu un contiGO cu inaltimea de 70, inca nu l-am pus sus dar mai spre sfarsitul lunii o s-o fac, o sa va spun daca sunt ceva diferente ... pana atunci sa auzim de bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rp34ics Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 acolo nu mai e s-au mutat nus pe unde si nu au dat drumu inca. Autozone se numeau. Buna Ne-am intalnit cu cateva ore in urma la Dristor si am schimbat cateva cuvinte despre motoare. Te rog, daca mai ai numarul de telefon al baiatului din Tulcea mi-ar fi de mare folos sa comand si eu un cadru. Nu de alta, dar n-as vrea sa-mi inaugurez motorul in primavara cu zgarieturi, ca de talentat cred ca sunt la faze de genul asta... . Mii de multumiri. Robert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Are cinva idee cat costa semeringurile, aparatorile si uleiul de furca ca am vazut ca a inceput sa imi curca ulei dintr-un telescop ... cat e de grav si cam cat ma mai pot cara cu ea ... astept raspunsurile voastre. Ms si asfalt uscat Scrie câteva pagini în urmă, Adam le-a schimbat anul trecut, eu le-am schimbat acum doi ani și au fost vreo 2-300 RON. Poți să mergi o vreme dacă nu curg prea tare, doar să mai completezi uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) Scrie câteva pagini în urmă, Adam le-a schimbat anul trecut, eu le-am schimbat acum doi ani ?i au fost vreo 2-300 RON. Po?i să mergi o vreme dacă nu curg prea tare, doar să mai completezi uleiul. e complicat, capetele furcii nu se pot demonta decat daca dai ghidonul jos sau scoti roata si lasi telescoapele mai jos. si daca te gandesti ca mai trebuie sa repeti operatiunea asta de cateva ori, mai bine faci efortul si schimbi simeringurile din prima. sau nu completezi uleiul deloc, asa cum am facut eu, si cand le-am schimbat nu-mi mai recunosteam motocicleta Are cinva idee cat costa semeringurile, aparatorile si uleiul de furca ca am vazut ca a inceput sa imi curca ulei dintr-un telescop ... cat e de grav si cam cat ma mai pot cara cu ea ... astept raspunsurile voastre. Ms si asfalt uscat simeringurile de praf si cele de ulei costa cate 10 euro perechea pe louis. un litru de ulei luat de mine de la mymoto tg mures costa 50 de lei. daca iti curge numai dintr-unul e destul de naspa ca or sa se comprime diferit in curbe si la hopuri, poti da cu ea de pamant. hai sa zicem ca totusi poti merge, dar mai linistit. mi-e mi-au curs ambele telescoape si am mers pana s-a terminat tot uleiul din ele, nu-i bai ca ceva mai ramane pt lubrifiere, dar incepe sa "danseze" pic. simeringurile de praf nu se schimba decat daca prezinta crapaturi, chiar daca in manuale spune ca se schimba odata cu cele de ulei. la ce aparatori te referi? daca sunt plasticele alea mici care se monteaza pe furca pt a le feri un pic e mizerii, cred a sunt cam 12 euro tot pe louis Editat Martie 7, 2009 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) aducandu-se vorba de telescoape din nou....intreb si eu ink o data....nu stie cineva unde gasesc suspensie spate dreapta pe undeva ....noua /second...??? preturi eventual....ms Editat Martie 7, 2009 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 e complicat, capetele furcii nu se pot demonta decat daca dai ghidonul jos sau scoti roata si lasi telescoapele mai jos. si daca te gandesti ca mai trebuie sa repeti operatiunea asta de cateva ori, mai bine faci efortul si schimbi simeringurile din prima. sau nu completezi uleiul deloc, asa cum am facut eu, si cand le-am schimbat nu-mi mai recunosteam motocicleta simeringurile de praf si cele de ulei costa cate 10 euro perechea pe louis. un litru de ulei luat de mine de la mymoto tg mures costa 50 de lei. daca iti curge numai dintr-unul e destul de naspa ca or sa se comprime diferit in curbe si la hopuri, poti da cu ea de pamant. hai sa zicem ca totusi poti merge, dar mai linistit. mi-e mi-au curs ambele telescoape si am mers pana s-a terminat tot uleiul din ele, nu-i bai ca ceva mai ramane pt lubrifiere, dar incepe sa "danseze" pic. simeringurile de praf nu se schimba decat daca prezinta crapaturi, chiar daca in manuale spune ca se schimba odata cu cele de ulei. la ce aparatori te referi? daca sunt plasticele alea mici care se monteaza pe furca pt a le feri un pic e mizerii, cred a sunt cam 12 euro tot pe louis ma refer si la aparatori si la semeringuri ... aparatoare imi e crapata si deci trebuie schimbata si aia, mana de lucru la schimbarea lor si a uleiului a fost de 50e, mi se pare mult rau si nu as vrea sa dau atatia bani, am un prieten ce se pricepe si a zis ca am ajuta el dar... pot aparea probleme ceva la schimbul lor sau chestii dinastea. ..? ms mult de ajutor, iar imi zicea cineva ca la honda sunt mai scumpe semeringurile si aparatorile dar ca imi poate aduce si ceva mai ieftine, noi dar nu sunt originale, ce sa iau ... ? asfalt uscat !!! ma refer si la aparatori si la semeringuri ... aparatoare imi e crapata si deci trebuie schimbata si aia, mana de lucru la schimbarea lor si a uleiului a fost de 50e, mi se pare mult rau si nu as vrea sa dau atatia bani, am un prieten ce se pricepe si a zis ca am ajuta el dar... pot aparea probleme ceva la schimbul lor sau chestii dinastea. ..? ms mult de ajutor, iar imi zicea cineva ca la honda sunt mai scumpe semeringurile si aparatorile dar ca imi poate aduce si ceva mai ieftine, noi dar nu sunt originale, ce sa iau ... ? asfalt uscat !!! e si daca cunoaste cineva, nu am telescoapele de spate originale si imi e mai asezata mobra, nu stiu ce model sunt dar nu ma incanta si as vrea alea originale daca cunoasteti pe cineva care le da ... lasati un pm pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Am văzut pe bikeshop un CB500 accidentat de vânzare la 400 EUR. În funcție de ce mai are întreg se pot scoate piese (gen amortizoare) chiar ieftin. Se caută des și scărițe și manete, poate are și bateria în stare bună etc, vorbiți cu vânzătorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 ma refer si la aparatori si la semeringuri ... aparatoare imi e crapata si deci trebuie schimbata si aia, mana de lucru la schimbarea lor si a uleiului a fost de 50e, mi se pare mult rau si nu as vrea sa dau atatia bani, am un prieten ce se pricepe si a zis ca am ajuta el dar... pot aparea probleme ceva la schimbul lor sau chestii dinastea. ..? ms mult de ajutor, iar imi zicea cineva ca la honda sunt mai scumpe semeringurile si aparatorile dar ca imi poate aduce si ceva mai ieftine, noi dar nu sunt originale, ce sa iau ... ? asfalt uscat !!! e si daca cunoaste cineva, nu am telescoapele de spate originale si imi e mai asezata mobra, nu stiu ce model sunt dar nu ma incanta si as vrea alea originale daca cunoasteti pe cineva care le da ... lasati un pm pls mai ieftin decat ti-am zis eu nu se gaseste, nu sunt originale dar sunt noi, si eu cred ca destul de bune. singura problema care poate aparea este sa nu poti desface un surub de la baza furcii, dar eu am rezolvat-o batand in furca un bat invelit in carpa pentru a tine fixa o teava din interior, teava in care este infiletat acel surub. o privire la schema furcii te va lamuri. eu la cb cand am schimbat am avut noroc si totul s-a desfacut fara probleme, chestia cu batul in carpa am aplicat-o acum la sv, oricum e usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Salutare, Stie cineva daca carburatoarele de CB 500 au vreun filtru pentru benzina (gen sita metalica etc.)? Va intreb pt ca am vazut asa ceva la un carburator de masina (si era destul de murdar chiar daca benzina era intai filtrata de filtrul propriu-zis de benzina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 mai ieftin decat ti-am zis eu nu se gaseste, nu sunt originale dar sunt noi, si eu cred ca destul de bune. singura problema care poate aparea este sa nu poti desface un surub de la baza furcii, dar eu am rezolvat-o batand in furca un bat invelit in carpa pentru a tine fixa o teava din interior, teava in care este infiletat acel surub. o privire la schema furcii te va lamuri. eu la cb cand am schimbat am avut noroc si totul s-a desfacut fara probleme, chestia cu batul in carpa am aplicat-o acum la sv, oricum e usor. e problema man, m-am interesat si pe louise sunt semeringuri dar fara aparatorile alea ... si trebuiesc si alea ca unu( ala din care curge ) e crapat si trebuie schimbat si ala.alte obtiunu nu mai stiu decat de la honda in care se dau si aparatorile ale si e 23e setul adica un semering si cauciucul ala ... adica 46e semeringurile + uleiul de furcama ajunge la 60e ... + mana de lucru e clar ca e scump .... mai stie cineva alte modalitati, oferte la semeringuri si aparatorile de praf prin alta parte ... ? pls ca sunt disperat, trebuie facuta si costa o gramada de bani, deja vremea tine cu noi si l-am dus la garaj numai sa nu il tin in fata caminului ca ma zgaraii pe ochi :D pls help me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Vorbesti de o reparatie de 80 EUR la o motocicleta de 1500-2000 EUR, crezi ca e prima sau ultima reparatie si crezi ca pe termen lung in afara de cumparat motocicleta si de benzina nu sunt si alte costuri? Piesele moto costa mult, uleiul e mai scump ca cel de masina, cauciucurile si mai scumpe, kitul de lant trebuie schimbat din cand in cand, trebuie sa iti faci calculele si sa pui bani deoparte din timp ca sa intretii motocicleta. Un set de cauciucuri, un kit de lant, 3 schimburi de ulei, un set de bujii, un fitru de aer, doua filtre de ulei, doua seturi de placute de frana cam la fiecare 20.000km, asta inseamna vreo 600 EUR fara manopera, iar cei 20.000 km se fac lejer in 2 ani, deci 300 EUR pe an e minimul de cheltuieli pe care trebuie sa fii pregatit sa le faci sau sa renunti la motocicleta pentru ca nu ti-o permiti. Eu cred ca daca ai putut strange 2000 EUR pentru moto poti sa gasesti si banii de intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.