ThunderByte Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Salut, Proaspat posesor de Cb500 vin si eu cu o problema, Pornesc motorul, il las se incalzeste, se tureaza normal....., bag in a-1a si dau sa plec .... motorul nu are putere sa traga.... cu gazu tras la maxim merge in hopuri ( deabea se misca ).... :-s de unde poate fii problema? Multumesc mult.... Incearca sa il pornesti cu bushonul la benzina deschis si vezi daca iti mai face asa, cu siguranta nu ii vine indeajunsa benzina, daca cu busonul deschis nu iti mai face vezi ca ai un infundat sau indoit ( cuta ) furtunul care duce aer in rezervor (problema intalnita la un cb 500). Desfaci laterala dreapta de sub sa si verifici pozitia furtunelor, ai vreo 2 sau 3, nu mai tin minte vezi sa fie toate asezare ok, de obicei fac cute cand pui rezervorul la loc si nu se aseaza bine. Cu siguranta e o chichitza, nu cred sa se fi desincronizat/dereglat in halul asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Posibil, dar puțin probabil să fie un furtun îndoit, cred că e un carburator sau chiar amândouă înfundate. Curăță jicloarele mai ales, apoi reglează amestecul și sincronizează-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Posibil, dar puțin probabil să fie un furtun îndoit, cred că e un carburator sau chiar amândouă înfundate. Curăță jicloarele mai ales, apoi reglează amestecul și sincronizează-le. Eventual schimba motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 fi un pic mai explicit.tureaza? ca de nu atunci e ceva de la carburatoare (trebuie reglate). daca tacane ceva la motor poate ai distributia dusa si nu trage. da-ne mai multe detalii. Salut, pe loc se tureaza ok.... in schimb in sarcina nu, mai mult ca sigur este de la carburatoare.... in orice caz multumesc pt. sfaturi Salutari cu faru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Salutare! Prietena mea are un CB500/1998 si vreau sa-i schimb capetele de ghidon. Alea de tre sa le pun sunt destul de simple... in schimb alea de tre' sa le scot (am impresia ca-s cele originale).... nu pot sa le scot ioc!... am desfiletat surubul pana la jumate si am incercat sa le scot. nimic. am scos surubul de tot...iar nimic. E un siste complicat, cu crestaturi si am impresia ca am vazut si o siguranta (nu prea era lumina aseara). Stie careva care schepsisul?...cum se pot scoate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Salutare!Prietena mea are un CB500/1998 si vreau sa-i schimb capetele de ghidon. Alea de tre sa le pun sunt destul de simple... in schimb alea de tre' sa le scot (am impresia ca-s cele originale).... nu pot sa le scot ioc!... am desfiletat surubul pana la jumate si am incercat sa le scot. nimic. am scos surubul de tot...iar nimic. E un siste complicat, cu crestaturi si am impresia ca am vazut si o siguranta (nu prea era lumina aseara). Stie careva care schepsisul?...cum se pot scoate ? La CB-ul meu (model '94) ies destul de usor, desfaci surubul din capat si gata. Crestaturile sunt pentru a impiedica rotirea lui si a lasa o anumita toleranta mansonului de la ghidon. Grija mare la montajul celui de pe dreapta, se poate bloca miscarea de revenire a acceleratiei. Sigurante nu cred sa existe, cel putin a mea nu are asa ceva... salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 La CB-ul meu (model '94) ies destul de usor, desfaci surubul din capat si gata. Crestaturile sunt pentru a impiedica rotirea lui si a lasa o anumita toleranta mansonului de la ghidon. Grija mare la montajul celui de pe dreapta, se poate bloca miscarea de revenire a acceleratiei. Sigurante nu cred sa existe, cel putin a mea nu are asa ceva...salutare deci ar trebui sa merg pe principiu "imi trebuie un ciocan mai mare" ? (in cazul meu...cleste?) chestie ca trag de la sa le scot...ies cam 1 cm....si daca le dau drumu' sa apuc din nou, intra la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 in capatul ghidonului ai 2 gauri , in ele se prind sigurante, desfaci surubul intai, apoi lagi o surubelnitza ceva in unu cat sa isi dea drumul apoi si in celalant .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) Salutare tuturor. Vand pinioanele de la lant, ala de fata si ala de spate, sunt pe marimea originala (41 si 15 dinti). Sunt in stare buna, nu au grad de uzura, eu am schimbat cu totu kitu si nu mai am de face cu ele. Cine are nevoie sa dea un PM sau un msj pe chatuiesc_2 Ymess. Pret 100 de ron. Pozele sunt facute asa cum le-am demontat de pe moto. Sau daca vrea cineva cb 500, e la vanzare al meu. Am link in semnatura. e cineva interesat de astea ? Â Si in alta ideie a pus cineva la cb filtru de benzina de ala pe furtun ? daca da va rog facetii o poza sa vad si eu cum cum ar fi montat si pe unde. Editat Septembrie 17, 2009 de chatuiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 am impresia ca am vazut si o siguranta (nu prea era lumina aseara). Stie careva care schepsisul?...cum se pot scoate ? in capatul ghidonului ai 2 gauri , in ele se prind sigurante, desfaci surubul intai, apoi lagi o surubelnitza ceva in unu cat sa isi dea drumul apoi si in celalant .... Salve! Aseara, cat inca era lumina, am reusit sa le scot:). Era intr-adevar o siguranta, ca o pana ce nu ma lasa sa scot partea interioara a capatului de ghidon...si cu o surubelnita ok (nu cu improvizatia numit cutit din seara precedenta) am reusit sa le scot. Mirat-am am fost cand am vazut ce-a iesit de-acolo: capatul de ghidon original consta in "bobalca" exterioara infeletata intr-un cilindru de vreo 10-12 cm ce sta proptit bine in interiorul ghidonul in niste inele de cauciuc. ThunderByte, ti-am vazut postul exact dupa ce-am intrat in casa eu nu am observat nicio gaura sau crestatura...poate or fi sisteme diferite. Asta avea, cum am zis, o siguranta oarecum - pana ce inconjura cilindrul ala mare si nu-i dadea voie sa iasa. Capetele noi arata bine si se potrivesc la fix. In alta ordine de idei, de ceva timp ma dau cu CB-ul prietenei aproape zilnic, mai ales saptamana asta ca mi s-a rupt cablul de frana la vulcan si pana vine comanda mobra mea e pe bara si pretina n-are nevoie de-a ei. O recomd oricui are de gand sa cumpere CB500. E destul de mare cat sa nu stai inghesuit pe ea si-n acelasi timp foarte manevrabila, prietenoasa dar si nervoasa cand vrei. Fetelor sub 1.65 nu o recomand decat daca picioare f puternice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 e cineva interesat de astea ? Â Si in alta ideie a pus cineva la cb filtru de benzina de ala pe furtun ? daca da va rog facetii o poza sa vad si eu cum cum ar fi montat si pe unde. eu am , iti fac maine o poza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LuCkYaN Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) De aseara sunt mandrul posesor al unui CB500 din 99-00 (cel cu disc pe spate) Intrebarea mea este , ce tip de benzina bagati ? Ati incercat si 100 ? Este ok din punct de vedere mecanic ? Si ... stie cineva unde si cat ma costa sa ii scot limitarea ? (am PC26E) Editat Septembrie 18, 2009 de LuCkYaN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 1. Benzină - merge cu orice benzină cu cifră octanică peste 90. Cifra octanică mai mare nu o face să meargă mai repede, e pentru altceva (compresie mai mare, nu e cazul dacă nu tai din chiulasă). Deci, nu da banii pe cea de 100 că îi dai degeaba. 2. Cam 150 RON a fost acum 2 ani, 50 piesele și 100 manopera (e de muncă). Oficial nimeni nu îți scoate limitarea (în service o să spună că nu știu cum e făcută), dar dacă știi ce să ceri se rezolvă. 3. Felicitări, ai făcut o alegere bună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 1. Benzină - merge cu orice benzină cu cifră octanică peste 90. Cifra octanică mai mare nu o face să meargă mai repede, e pentru altceva (compresie mai mare, nu e cazul dacă nu tai din chiulasă). Deci, nu da banii pe cea de 100 că îi dai degeaba.2. Cam 150 RON a fost acum 2 ani, 50 piesele și 100 manopera (e de muncă). Oficial nimeni nu îți scoate limitarea (în service o să spună că nu știu cum e făcută), dar dacă știi ce să ceri se rezolvă. 3. Felicitări, ai făcut o alegere bună. in practica de fapt benzina de 100 e o benzina mai pura, care arde mai bine si atunci cand trebuie. chiar daca producatorul moto specifica benzina de 95, nu inseamna ca folosind aceasta benzina detonatiile lipsesc. de aceea, pentru o ardere mai bna si fara detonatii, ajuta benzina de 100. sa nu mai zic de faptul ca denumirile astea sunt comerciale, in practica benzina de 100 nu e chiar de 100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) Nu e diferență de puritate. În teorie și în practică puterea calorică și cifra octanică nu sunt legate, se găsește benzină de 98-99-100 proastă (Lukoil) și benzină de 95 bună (Petrom, OMV, Mol). Arderea când trebuie e legată de aprindere, nici cu benzină de 90 nu faci autoaprindere la CB, are compresia suficient de mică pentru a evita asta. E o discuție mult mai complexă, la benzină contează puritatea, puterea calorică, cifra octanică și primii doi parametri nu sunt specificați de nici un vânzător, iar ultimul nu e real de multe ori. Dar, practic nu merită dați banii pe benzină de 100. Editat Septembrie 18, 2009 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 lucrez in domeniu petrolier , sincer... nici o benzina nu este cu cifra octanica , din care se spune , cifra octanica o dau aditivii care sunt bagati in ea , si este o practica frecventa a companiilor petroliere , benzina este cam aceeasi , aditivii dau diferenta intre benzine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Benzina pură (fără aditivi) are cifra octanică mică, de aceea se aditiva pe vremuri cu tetraetil de plumb. Între timp au început să folosească aditivi care nu conțin Plumb, doar nu s-a schimbat compoziția benzinei ca să crească cifra octanică singură. Dar, cu cât pui mai mult aditiv ca să crești cifra octanică cu atât e mai puțină benzină în mixtură și puterea calorică per litru e mai mică, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LuCkYaN Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 1. Benzină - merge cu orice benzină cu cifră octanică peste 90. Cifra octanică mai mare nu o face să meargă mai repede, e pentru altceva (compresie mai mare, nu e cazul dacă nu tai din chiulasă). Deci, nu da banii pe cea de 100 că îi dai degeaba.2. Cam 150 RON a fost acum 2 ani, 50 piesele și 100 manopera (e de muncă). Oficial nimeni nu îți scoate limitarea (în service o să spună că nu știu cum e făcută), dar dacă știi ce să ceri se rezolvă. 3. Felicitări, ai făcut o alegere bună. Si mie mi se pare ca am facut o decizie buna. La prima impresie este fff ok motorul 2. Ce trebuie sa cer ? Si mai am o problema de fapt singura care o are dupa 3 zile de plimbare , cand semnalizez stanga da semnalul instant dar cand incerc sa dau semnal dreapta il da cam dupa vreo 10 secunde, stie cineva ce ar putea sa aiba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Si mie mi se pare ca am facut o decizie buna. La prima impresie este fff ok motorul 2. Ce trebuie sa cer ? Si mai am o problema de fapt singura care o are dupa 3 zile de plimbare , cand semnalizez stanga da semnalul instant dar cand incerc sa dau semnal dreapta il da cam dupa vreo 10 secunde, stie cineva ce ar putea sa aiba ? verifica, sa fie nu fie vreun contact de undeva oxidat, si mai ales la butonu de semnal, vezi releul e undeva prin dreapta spate pe sub carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 HELLLP HELLLP Am nevoie de ajutorul dvs, dragi CB-isti si anume; am nevoie ptr o motocicleta cb 500 din 99 care o am la reparat la mine la atelier, de: -telescoape fata, eventual si indoite, fara cuta -semi-carenele de la radiator -aripa fata. 2 seturi de oglinzi stg+dr in speranta ca cineva de pe acest topic, ma poate ajuta, nu pot decat sa va multumesc anticipat si sa va salut cu farul cu stima Gabone ps:astept un sms, un PM sau orice forma de contact di partea celor ce ma pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Oglinzi găsești pe Louis la alegere, formă și preț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 HELLLP HELLLP Am nevoie de ajutorul dvs, dragi CB-isti si anume; am nevoie ptr o motocicleta cb 500 din 99 care o am la reparat la mine la atelier, de: -telescoape fata, eventual si indoite, fara cuta -semi-carenele de la radiator -aripa fata. 2 seturi de oglinzi stg+dr in speranta ca cineva de pe acest topic, ma poate ajuta, nu pot decat sa va multumesc anticipat si sa va salut cu farul cu stima Gabone ps:astept un sms, un PM sau orice forma de contact di partea celor ce ma pot ajuta. Telescoape Ice-Man are, acu nu stiu cat de indoite sunt (vezi pagina 180) Mesaj completat Poza promisa de vreo 3 zile Filtru de benzina clasic de masina prins fix de capatul furtunului care in mod normal intra in rezervor, apoi din filtru dus alta bucata de furtun de vreo 10 cm ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LuCkYaN Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Vreo intalnire ceva a CB-istilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in@ Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 intre timp mi-am gasit si oglinda, tot la gabone (dublu_jack) la atelier. multumesc celor ce au raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009  Ms de poza @ thunder.  A pus cineva pe spate guma de 150-70-17 ?. Intra ? se simte in mers ? vreo diferenta buna, rea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.