Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Proaspat posesor de Cb500 vin si eu cu o problema,

Pornesc motorul, il las se incalzeste, se tureaza normal....., bag in a-1a si dau sa plec .... motorul nu are putere sa traga.... cu gazu tras la maxim merge in hopuri ( deabea se misca ).... :-s de unde poate fii problema?

 

Multumesc mult....

 

Incearca sa il pornesti cu bushonul la benzina deschis si vezi daca iti mai face asa, cu siguranta nu ii vine indeajunsa benzina, daca cu busonul deschis nu iti mai face vezi ca ai un infundat sau indoit ( cuta ) furtunul care duce aer in rezervor (problema intalnita la un cb 500). Desfaci laterala dreapta de sub sa si verifici pozitia furtunelor, ai vreo 2 sau 3, nu mai tin minte vezi sa fie toate asezare ok, de obicei fac cute cand pui rezervorul la loc si nu se aseaza bine. Cu siguranta e o chichitza, nu cred sa se fi desincronizat/dereglat in halul asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

Posibil, dar puțin probabil să fie un furtun îndoit, cred că e un carburator sau chiar amândouă înfundate. Curăță jicloarele mai ales, apoi reglează amestecul și sincronizează-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fi un pic mai explicit.

tureaza? ca de nu atunci e ceva de la carburatoare (trebuie reglate).

daca tacane ceva la motor poate ai distributia dusa si nu trage.

da-ne mai multe detalii.

 

Salut,

pe loc se tureaza ok.... in schimb in sarcina nu, mai mult ca sigur este de la carburatoare.... in orice caz multumesc pt. sfaturi

 

 

 

 

Salutari cu faru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Prietena mea are un CB500/1998 si vreau sa-i schimb capetele de ghidon.

 

Alea de tre sa le pun sunt destul de simple... in schimb alea de tre' sa le scot (am impresia ca-s cele originale).... nu pot sa le scot ioc!... am desfiletat surubul pana la jumate si am incercat sa le scot. nimic. am scos surubul de tot...iar nimic. E un siste complicat, cu crestaturi si am impresia ca am vazut si o siguranta (nu prea era lumina aseara). Stie careva care schepsisul?...cum se pot scoate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Prietena mea are un CB500/1998 si vreau sa-i schimb capetele de ghidon.

 

Alea de tre sa le pun sunt destul de simple... in schimb alea de tre' sa le scot (am impresia ca-s cele originale).... nu pot sa le scot ioc!... am desfiletat surubul pana la jumate si am incercat sa le scot. nimic. am scos surubul de tot...iar nimic. E un siste complicat, cu crestaturi si am impresia ca am vazut si o siguranta (nu prea era lumina aseara). Stie careva care schepsisul?...cum se pot scoate ?

 

La CB-ul meu (model '94) ies destul de usor, desfaci surubul din capat si gata. Crestaturile sunt pentru a impiedica rotirea lui si a lasa o anumita toleranta mansonului de la ghidon. Grija mare la montajul celui de pe dreapta, se poate bloca miscarea de revenire a acceleratiei. Sigurante nu cred sa existe, cel putin a mea nu are asa ceva...

salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La CB-ul meu (model '94) ies destul de usor, desfaci surubul din capat si gata. Crestaturile sunt pentru a impiedica rotirea lui si a lasa o anumita toleranta mansonului de la ghidon. Grija mare la montajul celui de pe dreapta, se poate bloca miscarea de revenire a acceleratiei. Sigurante nu cred sa existe, cel putin a mea nu are asa ceva...

salutare

 

deci ar trebui sa merg pe principiu "imi trebuie un ciocan mai mare" ? (in cazul meu...cleste?)

 

chestie ca trag de la sa le scot...ies cam 1 cm....si daca le dau drumu' sa apuc din nou, intra la loc. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Vand pinioanele de la lant, ala de fata si ala de spate, sunt pe marimea originala (41 si 15 dinti). Sunt in stare buna, nu au grad de uzura, eu am schimbat cu totu kitu si nu mai am de face cu ele.

 

Cine are nevoie sa dea un PM sau un msj pe chatuiesc_2 Ymess.

 

Pret 100 de ron. Pozele sunt facute asa cum le-am demontat de pe moto.

 

Sau daca vrea cineva cb 500, e la vanzare al meu. Am link in semnatura.

 

e cineva interesat de astea ?

 

 

 

 

 

 

 

 Si in alta ideie a pus cineva la cb filtru de benzina de ala pe furtun ? daca da va rog facetii o poza sa vad si eu cum cum ar fi montat si pe unde.

Editat de chatuiesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am impresia ca am vazut si o siguranta (nu prea era lumina aseara). Stie careva care schepsisul?...cum se pot scoate ?

 

 

in capatul ghidonului ai 2 gauri , in ele se prind sigurante, desfaci surubul intai, apoi lagi o surubelnitza ceva in unu cat sa isi dea drumul apoi si in celalant ....

 

Salve!

Aseara, cat inca era lumina, am reusit sa le scot:).

Era intr-adevar o siguranta, ca o pana ce nu ma lasa sa scot partea interioara a capatului de ghidon...si cu o surubelnita ok (nu cu improvizatia numit cutit din seara precedenta) am reusit sa le scot. Mirat-am am fost cand am vazut ce-a iesit de-acolo: capatul de ghidon original consta in "bobalca" exterioara infeletata intr-un cilindru de vreo 10-12 cm ce sta proptit bine in interiorul ghidonul in niste inele de cauciuc.

 

ThunderByte, ti-am vazut postul exact dupa ce-am intrat in casa :D

eu nu am observat nicio gaura sau crestatura...poate or fi sisteme diferite. Asta avea, cum am zis, o siguranta oarecum - pana ce inconjura cilindrul ala mare si nu-i dadea voie sa iasa.

Capetele noi arata bine si se potrivesc la fix.

 

In alta ordine de idei, de ceva timp ma dau cu CB-ul prietenei aproape zilnic, mai ales saptamana asta ca mi s-a rupt cablul de frana la vulcan si pana vine comanda mobra mea e pe bara si pretina n-are nevoie de-a ei.

O recomd oricui are de gand sa cumpere CB500. E destul de mare cat sa nu stai inghesuit pe ea si-n acelasi timp foarte manevrabila, prietenoasa dar si nervoasa cand vrei. Fetelor sub 1.65 nu o recomand decat daca picioare f puternice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aseara sunt mandrul posesor al unui CB500 din 99-00 (cel cu disc pe spate) :D

 

Intrebarea mea este , ce tip de benzina bagati ? Ati incercat si 100 ? Este ok din punct de vedere mecanic ?

 

Si ... stie cineva unde si cat ma costa sa ii scot limitarea ? (am PC26E)

Editat de LuCkYaN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

1. Benzină - merge cu orice benzină cu cifră octanică peste 90. Cifra octanică mai mare nu o face să meargă mai repede, e pentru altceva (compresie mai mare, nu e cazul dacă nu tai din chiulasă). Deci, nu da banii pe cea de 100 că îi dai degeaba.

2. Cam 150 RON a fost acum 2 ani, 50 piesele și 100 manopera (e de muncă). Oficial nimeni nu îți scoate limitarea (în service o să spună că nu știu cum e făcută), dar dacă știi ce să ceri se rezolvă.

3. Felicitări, ai făcut o alegere bună.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Benzină - merge cu orice benzină cu cifră octanică peste 90. Cifra octanică mai mare nu o face să meargă mai repede, e pentru altceva (compresie mai mare, nu e cazul dacă nu tai din chiulasă). Deci, nu da banii pe cea de 100 că îi dai degeaba.

2. Cam 150 RON a fost acum 2 ani, 50 piesele și 100 manopera (e de muncă). Oficial nimeni nu îți scoate limitarea (în service o să spună că nu știu cum e făcută), dar dacă știi ce să ceri se rezolvă.

3. Felicitări, ai făcut o alegere bună.

in practica de fapt benzina de 100 e o benzina mai pura, care arde mai bine si atunci cand trebuie. chiar daca producatorul moto specifica benzina de 95, nu inseamna ca folosind aceasta benzina detonatiile lipsesc. de aceea, pentru o ardere mai bna si fara detonatii, ajuta benzina de 100. sa nu mai zic de faptul ca denumirile astea sunt comerciale, in practica benzina de 100 nu e chiar de 100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu e diferență de puritate. În teorie și în practică puterea calorică și cifra octanică nu sunt legate, se găsește benzină de 98-99-100 proastă (Lukoil) și benzină de 95 bună (Petrom, OMV, Mol). Arderea când trebuie e legată de aprindere, nici cu benzină de 90 nu faci autoaprindere la CB, are compresia suficient de mică pentru a evita asta.

 

E o discuție mult mai complexă, la benzină contează puritatea, puterea calorică, cifra octanică și primii doi parametri nu sunt specificați de nici un vânzător, iar ultimul nu e real de multe ori. Dar, practic nu merită dați banii pe benzină de 100.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lucrez in domeniu petrolier , sincer... nici o benzina nu este cu cifra octanica , din care se spune , cifra octanica o dau aditivii care sunt bagati in ea , si este o practica frecventa a companiilor petroliere , benzina este cam aceeasi , aditivii dau diferenta intre benzine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Benzina pură (fără aditivi) are cifra octanică mică, de aceea se aditiva pe vremuri cu tetraetil de plumb. Între timp au început să folosească aditivi care nu conțin Plumb, doar nu s-a schimbat compoziția benzinei ca să crească cifra octanică singură. Dar, cu cât pui mai mult aditiv ca să crești cifra octanică cu atât e mai puțină benzină în mixtură și puterea calorică per litru e mai mică, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Benzină - merge cu orice benzină cu cifră octanică peste 90. Cifra octanică mai mare nu o face să meargă mai repede, e pentru altceva (compresie mai mare, nu e cazul dacă nu tai din chiulasă). Deci, nu da banii pe cea de 100 că îi dai degeaba.

2. Cam 150 RON a fost acum 2 ani, 50 piesele și 100 manopera (e de muncă). Oficial nimeni nu îți scoate limitarea (în service o să spună că nu știu cum e făcută), dar dacă știi ce să ceri se rezolvă.

3. Felicitări, ai făcut o alegere bună.

 

Si mie mi se pare ca am facut o decizie buna. La prima impresie este fff ok motorul :grinbandit:

 

2. Ce trebuie sa cer ? :unsure:

 

Si mai am o problema de fapt singura care o are dupa 3 zile de plimbare :wacko:, cand semnalizez stanga da semnalul instant dar cand incerc sa dau semnal dreapta il da cam dupa vreo 10 secunde, stie cineva ce ar putea sa aiba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi se pare ca am facut o decizie buna. La prima impresie este fff ok motorul :grinbandit:

 

2. Ce trebuie sa cer ? :unsure:

 

Si mai am o problema de fapt singura care o are dupa 3 zile de plimbare :wacko: , cand semnalizez stanga da semnalul instant dar cand incerc sa dau semnal dreapta il da cam dupa vreo 10 secunde, stie cineva ce ar putea sa aiba ?

 

 

 

 

verifica, sa fie nu fie vreun contact de undeva oxidat, si mai ales la butonu de semnal, vezi releul e undeva prin dreapta spate pe sub carena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELLLP HELLLP

 

Am nevoie de ajutorul dvs, dragi CB-isti si anume; am nevoie ptr o motocicleta cb 500 din 99 care o am la reparat la mine la atelier, de:

 

-telescoape fata, eventual si indoite, fara cuta

-semi-carenele de la radiator

-aripa fata.

 

2 seturi de oglinzi stg+dr

 

 

 

in speranta ca cineva de pe acest topic, ma poate ajuta, nu pot decat sa va multumesc anticipat si sa va salut cu farul :grinbandit:

 

 

cu stima Gabone

 

ps:astept un sms, un PM sau orice forma de contact di partea celor ce ma pot ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELLLP HELLLP

 

Am nevoie de ajutorul dvs, dragi CB-isti si anume; am nevoie ptr o motocicleta cb 500 din 99 care o am la reparat la mine la atelier, de:

 

-telescoape fata, eventual si indoite, fara cuta

-semi-carenele de la radiator

-aripa fata.

 

2 seturi de oglinzi stg+dr

 

 

 

in speranta ca cineva de pe acest topic, ma poate ajuta, nu pot decat sa va multumesc anticipat si sa va salut cu farul :grinbandit:

 

 

cu stima Gabone

 

ps:astept un sms, un PM sau orice forma de contact di partea celor ce ma pot ajuta.

 

Telescoape Ice-Man are, acu nu stiu cat de indoite sunt :unsure: (vezi pagina 180)

Mesaj completat

Poza promisa de vreo 3 zile :wacko:

 

Filtru de benzina clasic de masina prins fix de capatul furtunului care in mod normal intra in rezervor, apoi din filtru dus alta bucata de furtun de vreo 10 cm ...

post-18053-1253632905_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...