Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Poate a fost motorul rece si l-ai forjat .

 

Zumzait ?de unde?ce fel?

 

Cel mai probabil ca acum dimineata cand am plecat la munca a fost totul ok :wacko:

 

Cred ca duminica ar fi cel mai potrivit .

Ora,dupa masa ?nu stiu sigur cand o sa poot!

 

Pai cand vreti eu sunt liber de vineri->duminica :laugh:

Avand in vedere ca este SMAEB putem sa ne intalnim si apoi inainte sau dupa ce dam o raita pacolo, dar sa stabilim o zi/ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sir Vlad : cum ti-ai facut saua ?ca a mea a fost cu probleme...ceva crapaturi exact acolo la rezervor si as vrea sa o reconditionez.

Atentie la drum .

 

din cate vad eu este mana lui Darian

 

cauta user-ul Darian, si vb cu el, este tapiter moto :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vreau sa-mi iau cauciucuri Michelin Pilot Active. Mai are cineva? Sunt ceva mai scumpe, dar cica au aderanta buna pe ploaie.

Sa nu fac vreo greseala...ce cauciucuri trebe/se recomanda pt CB? Radiale sau bias?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Incearca Michelin Pilot Road 2, sunt la fel de bune pe ploaie si teoretic sport-touring. Am si eu si mai am cunoscuti care au asa ceva si sunt multumiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca Michelin Pilot Road 2, sunt la fel de bune pe ploaie si teoretic sport-touring. Am si eu si mai am cunoscuti care au asa ceva si sunt multumiti.

 

or fi bune, dar sunt radiale, si de alte dimensiuni. Nu ma indoiesc ca merge bine CB-ul cu ele, dar tre sa fac si ITP-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

De ce nu? Daca e in stare tehnica buna poti pleca oriunde, daca e in stare proasta nu e bine nici in jurul blocului. Starea tehnica e cea care conteaza, nu vechimea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiale sunt OK. Nu stiu ce dimensiuni sunt disponibile, asta gasesti la Michelin.

ms. tocmai ca m-am uitat si n-am gasit dimensiunile pt CB. Pt fata este, dar aparent nu si spate. In plus, indicii de viteza, sunt diferiti...

n-as vrea sa dau 8-900 RON pe niste cauciucuri ca sa pic si IPT-ul

Tu ce dimensiuni ti-ai pus, si cum ai trecut de ITP?

 

Se poate pleca in jurul lumii pe o Honda CB 500 din 1995?

depinde pe unde vrei sa mergi, dar inevitabil cred ca ajungi si pe macadam. CB-ul se descurca cat-de-cat, dar totusi, e un motor de strada.

Probabil ca nu ma pricep eu, dar mie mi-a fost destul de greu sa-l tin in conditii de off-road (a nu se intelege drum de pamant nivelat, ci bolovani, panta sau iarba)...Mie mi s-ar parea ca un motor mai enduro, usor, ar fi o alegere mai buna.

Editat de DeepSky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate pleca in jurul lumii pe o Honda CB 500 din 1995?

 

Se poate pleca si pe scuter. Si nu, nu fac caterinca. :peace:

 

Evident, cu o Honda CB500 ai sanse mai mari sa si reusesti sa te intorci, asta daca stii ce faci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
ms. tocmai ca m-am uitat si n-am gasit dimensiunile pt CB. Pt fata este, dar aparent nu si spate. In plus, indicii de viteza, sunt diferiti...

n-as vrea sa dau 8-900 RON pe niste cauciucuri ca sa pic si IPT-ul

Tu ce dimensiuni ti-ai pus, si cum ai trecut de ITP?

Ca sa treci ITP-ul si nu numai iti trebuie dimensiunile din talon, dar nu conteaza indicii de viteza - Pilot Road sunt garantate la viteza mai mare, deci pot fi puse cu succes daca se potrivesc. In cazul asta doar pe fata, se pare.

depinde pe unde vrei sa mergi, dar inevitabil cred ca ajungi si pe macadam. CB-ul se descurca cat-de-cat, dar totusi, e un motor de strada.

Probabil ca nu ma pricep eu, dar mie mi-a fost destul de greu sa-l tin in conditii de off-road (a nu se intelege drum de pamant nivelat, ci bolovani, panta sau iarba)...Mie mi s-ar parea ca un motor mai enduro, usor, ar fi o alegere mai buna.

Ca idee am mers cu 2 CB-uri pe Transalpina neasfaltata si nu am avut probleme, am trecut prin santuri si prin rau (pod in reparatii) si a fost totul OK. Cu un set de manete de rezerva (vreo 40 EUR), cablu de ambreiaj/acceleratie si crashbar pe moto poti merge cam pe oriunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as putea sa fac la un pret relativ decent ... nu prea a cerut lumea asa ceva pana acum si de asta nu am facut

 

pe spate ma gandeam ca fix de prinderea amortizoarelor sa prins si 2 buloane ca sa protejeze carenajul coditei.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as putea sa fac la un pret relativ decent ... nu prea a cerut lumea asa ceva pana acum si de asta nu am facut

 

pe spate ma gandeam ca fix de prinderea amortizoarelor sa prins si 2 buloane ca sa protejeze carenajul coditei.

 

Ok, pai... cum facem? Imi dai tu un pret? Dupa cate observ, la descriere scrie Braila - Iasi, eu sunt din Bucuresti... Unde e atelierul, mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...