MAILM4N Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) Rulmentul de la oala de ambreiaj, problema discutata acu vreo' 2-3 pagini ... ps : da,bucuresteni. Editat Aprilie 21, 2010 de MAILM4N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiann86 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 ps : da,bucuresteni. Pai cand ne intalnim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Cred ca duminica ar fi cel mai potrivit . Ora,dupa masa ?nu stiu sigur cand o sa poot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LuCkYaN Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Poate a fost motorul rece si l-ai forjat . Zumzait ?de unde?ce fel? Cel mai probabil ca acum dimineata cand am plecat la munca a fost totul ok Cred ca duminica ar fi cel mai potrivit .Ora,dupa masa ?nu stiu sigur cand o sa poot! Pai cand vreti eu sunt liber de vineri->duminica Avand in vedere ca este SMAEB putem sa ne intalnim si apoi inainte sau dupa ce dam o raita pacolo, dar sa stabilim o zi/ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 In sfarsit gata, mi-a mai ramas de facut doar itp-ul. De saptamana viitoare pot sa ies si eu iar la drum cu ea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LuCkYaN Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 @Sir Vlad - asfalt uscat sa o stapanesti sanatos Referitor la intalnire , s-a cam lasat linistea pe aici O idee ar fi maine la 12,13:30 sau 16 cand este stunt show , so ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Sir Vlad : cum ti-ai facut saua ?ca a mea a fost cu probleme...ceva crapaturi exact acolo la rezervor si as vrea sa o reconditionez. Atentie la drum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Sir Vlad : cum ti-ai facut saua ?ca a mea a fost cu probleme...ceva crapaturi exact acolo la rezervor si as vrea sa o reconditionez.Atentie la drum . din cate vad eu este mana lui Darian cauta user-ul Darian, si vb cu el, este tapiter moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 @MAILM4N: dublu JACK are dreptate la Darian am facut-o. E foarte priceput, il recomand calduros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Multumesc . Mi-am luat manusi azi ,piele,de vara ,si viziera fumurie...ca ma rupe soarele la ochi...plus ca sunt mai sensibil la lumini ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Salut, Vreau sa-mi iau cauciucuri Michelin Pilot Active. Mai are cineva? Sunt ceva mai scumpe, dar cica au aderanta buna pe ploaie. Sa nu fac vreo greseala...ce cauciucuri trebe/se recomanda pt CB? Radiale sau bias? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Incearca Michelin Pilot Road 2, sunt la fel de bune pe ploaie si teoretic sport-touring. Am si eu si mai am cunoscuti care au asa ceva si sunt multumiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Incearca Michelin Pilot Road 2, sunt la fel de bune pe ploaie si teoretic sport-touring. Am si eu si mai am cunoscuti care au asa ceva si sunt multumiti. or fi bune, dar sunt radiale, si de alte dimensiuni. Nu ma indoiesc ca merge bine CB-ul cu ele, dar tre sa fac si ITP-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Radiale sunt OK. Nu stiu ce dimensiuni sunt disponibile, asta gasesti la Michelin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Se poate pleca in jurul lumii pe o Honda CB 500 din 1995? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 De ce nu? Daca e in stare tehnica buna poti pleca oriunde, daca e in stare proasta nu e bine nici in jurul blocului. Starea tehnica e cea care conteaza, nu vechimea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) Radiale sunt OK. Nu stiu ce dimensiuni sunt disponibile, asta gasesti la Michelin. ms. tocmai ca m-am uitat si n-am gasit dimensiunile pt CB. Pt fata este, dar aparent nu si spate. In plus, indicii de viteza, sunt diferiti... n-as vrea sa dau 8-900 RON pe niste cauciucuri ca sa pic si IPT-ul Tu ce dimensiuni ti-ai pus, si cum ai trecut de ITP? Se poate pleca in jurul lumii pe o Honda CB 500 din 1995? depinde pe unde vrei sa mergi, dar inevitabil cred ca ajungi si pe macadam. CB-ul se descurca cat-de-cat, dar totusi, e un motor de strada. Probabil ca nu ma pricep eu, dar mie mi-a fost destul de greu sa-l tin in conditii de off-road (a nu se intelege drum de pamant nivelat, ci bolovani, panta sau iarba)...Mie mi s-ar parea ca un motor mai enduro, usor, ar fi o alegere mai buna. Editat Aprilie 28, 2010 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Se poate pleca in jurul lumii pe o Honda CB 500 din 1995? Se poate pleca si pe scuter. Si nu, nu fac caterinca. Evident, cu o Honda CB500 ai sanse mai mari sa si reusesti sa te intorci, asta daca stii ce faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 ms. tocmai ca m-am uitat si n-am gasit dimensiunile pt CB. Pt fata este, dar aparent nu si spate. In plus, indicii de viteza, sunt diferiti...n-as vrea sa dau 8-900 RON pe niste cauciucuri ca sa pic si IPT-ul Tu ce dimensiuni ti-ai pus, si cum ai trecut de ITP? Ca sa treci ITP-ul si nu numai iti trebuie dimensiunile din talon, dar nu conteaza indicii de viteza - Pilot Road sunt garantate la viteza mai mare, deci pot fi puse cu succes daca se potrivesc. In cazul asta doar pe fata, se pare. depinde pe unde vrei sa mergi, dar inevitabil cred ca ajungi si pe macadam. CB-ul se descurca cat-de-cat, dar totusi, e un motor de strada. Probabil ca nu ma pricep eu, dar mie mi-a fost destul de greu sa-l tin in conditii de off-road (a nu se intelege drum de pamant nivelat, ci bolovani, panta sau iarba)...Mie mi s-ar parea ca un motor mai enduro, usor, ar fi o alegere mai buna. Ca idee am mers cu 2 CB-uri pe Transalpina neasfaltata si nu am avut probleme, am trecut prin santuri si prin rau (pod in reparatii) si a fost totul OK. Cu un set de manete de rezerva (vreo 40 EUR), cablu de ambreiaj/acceleratie si crashbar pe moto poti merge cam pe oriunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Au mers oameni si cu Runu in jurul lumii dapoi cu cb ... ca sa fii sigur iti poti pune asa ceva la moto si nu te mai doare capul de manete, ghidon si chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Arata excelent, de unde mi-as putea pune (la comanda) astfel de crash-bar-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in@ Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 ce idee misto! ) giiizzz, I love this bike! Bine, mie mi-ar mai trebui ceva protectii si in jurul scaritelor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) as putea sa fac la un pret relativ decent ... nu prea a cerut lumea asa ceva pana acum si de asta nu am facut pe spate ma gandeam ca fix de prinderea amortizoarelor sa prins si 2 buloane ca sa protejeze carenajul coditei. Editat Aprilie 28, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 as putea sa fac la un pret relativ decent ... nu prea a cerut lumea asa ceva pana acum si de asta nu am facut pe spate ma gandeam ca fix de prinderea amortizoarelor sa prins si 2 buloane ca sa protejeze carenajul coditei. Ok, pai... cum facem? Imi dai tu un pret? Dupa cate observ, la descriere scrie Braila - Iasi, eu sunt din Bucuresti... Unde e atelierul, mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Ok, pai... cum facem? Imi dai tu un pret? Dupa cate observ, la descriere scrie Braila - Iasi, eu sunt din Bucuresti... Unde e atelierul, mai exact? La braila e atelierul ... mai multe vorbim pe PM sau Mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.