cristian_k83 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Stiti cumva cum desfac robinetul de benzina de pe rezervor? Merge prin rasucire, sau tre sa fol o cheie. E destul de mare piulita. Am incercat cu 22 dar e prea mica cheia. Deci imi trebuie o cheie mai mare. Ma gandeam in schimb sa il desfac manual. Oare merge? Sau ce cheie tre sa folosesc? Mesaj completat Poate fi bobina de inductie? Are asa ceva? Am scos fisele si le-am incercat. Una ma cam zgaltait, ailalta mi-a fost frica sa mai incerc odata, ca prima data a dat asa o scanteie mica. Sugestii??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Ieri am auzit ceva zgomot ciudat...verific cand opresc ,,,surpriza,lantul meu este mai moale...adica nu mai e asa intins si il aud cum face cand demarez...De la ce poate sa fie asa brusc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Posibil sa fie foarte uzat, spre sfarsitul vietii uzura e mai rapida, nu liniara. Dar poate nu ai strans bine axul pe spate la ultimul reglaj si nu s-a lasat lantul ci s-a deplasat axul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Ieri am auzit ceva zgomot ciudat...verific cand opresc ,,,surpriza,lantul meu este mai moale...adica nu mai e asa intins si il aud cum face cand demarez...De la ce poate sa fie asa brusc? Si mie mi s-a intamplat odata. Chiar in mijlocul Bucurestiului. Strange bine roata spate. Da BINE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Ieri, cand eram in tura, pe un DN dreeept, am incercat sa accelerez mai mult decat de obicei, surpriza, dupa 120 km/h, CB-ul se ineca, iar isi mai dadea un pic drumul, iar incetinea, sasmd. Care este cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Ieri, cand eram in tura, pe un DN dreeept, am incercat sa accelerez mai mult decat de obicei, surpriza, dupa 120 km/h, CB-ul se ineca, iar isi mai dadea un pic drumul, iar incetinea, sasmd. Care este cauza? Filtru de aer, bujii, amestec ... ar fi ele multe variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 ThunderByte, multumesc de informatie...amestec de la ce putea fi?Mentionez ca in aceeasi zi, pana sa se intample treaba asta, am luat o mica tranta, sa fie asta cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Bai baieti...am vazut un hornet...de cred ca m-am indragostit ...si o sa fie next bike !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) Bai baieti...am vazut un hornet...de cred ca m-am indragostit ...si o sa fie next bike !!! Io-s indragostit mai demult de ea. Am si mers putin cu una. Nici nu se aude! Doar se simte... Pozitie foarte comoda de pilotaj, asemanatoare cu CB. Din ce stiu, te cam bate vantul la viteze mai mari, la naked. Varianta semicarenata ar fi mai touring asa. Oricum merita!!! Editat Iulie 6, 2010 de cristian_k83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Io-s indragostit mai demult de ea. Am si mers putin cu una. Nici nu se aude! Doar se simte... Pozitie foarte comoda de pilotaj, asemanatoare cu CB. Din ce stiu, te cam bate vantul la viteze mai mari, la naked. Varianta semicarenata ar fi mai touring asa. Oricum merita!!! Hornet semicarenat (Hornet S) s-a fabricat pana in 2002, in 2003 nimic, iar din 2004 e CBF 600 S - au in mare cam aceleasi piese, inclusiv motorul, difera carburatoarele care la CBF sunt mai mici si proiectate pentru un mers mai lin si putere ceva mai mica. Cei de la Honda s-au prins ca nu are rost sa faca 2 moto similare (Hornet S si CBF 600) si au lasat doar una pe piata. Ce difera mult fata de CB si nu se vede la prima vedere: e mai lat (normal, e motor in 4 cilindri transversal), consuma sensibil mai mult (peste 6 pe carburatie) si se incinge rau, eu tot am tendinta sa ma ard la genunchi. De asemenea e mai greu cu vreo 20 de kilograme, se simte in oras, la viteze mici sau offroad. Parbrizul se simte clar la 150 km/h, nu te rupe vantul, daca e reglat corect e comfortabil pana spre 180 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Am gasit si problema Cb-ului meu. Tineti-va bine de scaune! Io unu n-am auzit sau vazut asa ceva. M-am si speriat cand am desfacut capacul. APA in camera filtrului de aer. Cred ca vreo juma de kil a curs. Nu mi-a venit sa cred. Ce zice=ti daca usuc filtrul (asta daca se mai usuca) pot sa il mai folosesc pana imi vine altul pe comanda??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Am gasit si problema Cb-ului meu. Tineti-va bine de scaune! Io unu n-am auzit sau vazut asa ceva. M-am si speriat cand am desfacut capacul. APA in camera filtrului de aer. Cred ca vreo juma de kil a curs. Nu mi-a venit sa cred. Ce zice=ti daca usuc filtrul (asta daca se mai usuca) pot sa il mai folosesc pana imi vine altul pe comanda??? Merge fara nici o problema ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Tin sa va reamintesc ca se dezmembreaza un CB.... pare rau de el dar trebuie... Cristian... ti-ai rezolvat problema?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Tin sa va reamintesc ca se dezmembreaza un CB.... pare rau de el dar trebuie... Cristian... ti-ai rezolvat problema?? Imi trebuie un filtru de aer. Pana imi vine comanda, sper sa mai circul cu asta. E cam umed, saracia. Dar e pe cale sa se rezolve. Multumesc de sfaturi si asfalt uscat. Ce culoare are CB-ul pe care il dezmembrezi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Tin sa va reamintesc ca se dezmembreaza un CB.... pare rau de el dar trebuie... Cristian... ti-ai rezolvat problema?? Poze omule, poze ... sa vedem si noi cam ce e afectat si ce nu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HonditaCBR Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 (editat) Hornet semicarenat (Hornet S) s-a fabricat pana in 2002 ieri am fost sa vad una din 2003... http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Editat Iulie 8, 2010 de Hondita500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 ieri am fost sa vad una din 2003...http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Mai minte Âşi omu`. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HonditaCBR Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Mai minte Âşi omu`. ..."am fost sa vad"... si actele, scria 2003 clar, in fine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Astea se fac Pe mine m-au întrebat la RAR când au făcut cartea dacă vreau să îmi treacă alte dimensiuni la gume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmm Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 salut, am nevoie de butucul de contact, busonul de benzina si incuietoarea de sub sa, de preferat second, poate s-a mai lovit cineva de problema asta... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvandg Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Tin sa va reamintesc ca se dezmembreaza un CB.... pare rau de el dar trebuie... Cristian... ti-ai rezolvat problema?? Salut! Poti sa dai mai multe detalii in legatura cu CB-ul care se dezmembreaza, eventual ceva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 sal. am si eu un cb500 din 94 si cautam manual de service. vazusem intr-un post de al tau mai vechi ca aveai... il mai ai? mi l-ar trebui si mie daca se poate. ms fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 salut,am nevoie de butucul de contact, busonul de benzina si incuietoarea de sub sa, de preferat second, poate s-a mai lovit cineva de problema asta... mersi Ca sa deslusesc enigma, e 314 euro fara TVA tot setul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 S-a furat in seara zileide luni HONDA CB 500, cu nr de inmatriculare TR 07 AXY, de culoare ALB-ROZ, din zona DR TABEREI, std SIBIU.gasitorului se ofera recompensa.Contact la telefon 0723.040.287 Gabone. scuze de mass, dar trebuie lucrat repede.Multumesc aniticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmm Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Ca sa deslusesc enigma, e 314 euro fara TVA tot setul ... da...am sunat si eu azi la honda, 1800 lei cu tva cu tot. e cam scumput pentru mine acum, speram sa gasesc ceva dezmembrari. multam de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.