ThunderByte Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 da...am sunat si eu azi la honda, 1800 lei cu tva cu tot. e cam scumput pentru mine acum, speram sa gasesc ceva dezmembrari. multam de raspuns Ei de unde iau eu e 1673,94 Lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 da...am sunat si eu azi la honda, 1800 lei cu tva cu tot. e cam scumput pentru mine acum, speram sa gasesc ceva dezmembrari. multam de raspuns am eu contact, buson rezervor, incuietoare de sub sa, 2 chei, relatii pe pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 S-a furat in seara zileide luni HONDA CB 500, cu nr de inmatriculare TR 07 AXY, de culoare ALB-ROZ, din zona DR TABEREI, std SIBIU.gasitorului se ofera recompensa.Contact la telefon 0723.040.287 Gabone. scuze de mass, dar trebuie lucrat repede.Multumesc aniticipat. Asa cum bine ai primit MASS-ul sunt in cautarea celui care a furat pe AXY Aveti grija ce piese cumparati si de unde. Daca se intampla sa aveti dubii in privinta celui ce vine vre-o piesa de CB , sunati-ma la orice ora. promit sa ma revansez fata de cel ce imi da orice indiciu in gasirea hotului. in egala masura, daca se intampla sa gasesc vreo piesa dupa AXY pe vre-o mobra.....deja intram in conflict... DECI mare grija si ATENTIE SPORITA. Ma gasiti la telefonul din semnatura. va multumesc anticipat ptr colaborare. LE: Ganditi-va ca maine va poate fura voua motorul si sa-l gasiti de dezmembrat, oare ai putea sa dormi linistit?Ma tem ca nu. Ma inclin, va salut si va respect GABONE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 ..."am fost sa vad"... si actele, scria 2003 clar, in fine... In acte pot sa cumpar si eu o moto din 2005 cu zero kilometri la bord (avea Honda una pe stoc), dar modelul nu se mai fabrica din 2007. Nu minte nimeni, in talon apare data inmatricularii, in CIV apare anul fabricatiei conform documentelor prezentate politiei - la motocicleta mea documentul respectiv a fost un contract completat de mana, puteam scrie si 2009 ca nu putea nimeni sa verifice. De asemenea e posibil ca Honda sa fi fabricat si la inceputul lui 2003 cateva sute de bucati de Hornet S, cert e ca au renuntat la acest model si au scos CBF 600 S in 2004 ca inlocuitor, iar de atunci nu a mai existat Hornet carenat - probabil nu erau suficienti clienti care sa nu se multumeasca cu CBF-ul (e diferenta de 16 CP din carburatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Asa cum bine ai primit MASS-ul sunt in cautarea celui care a furat pe AXYAveti grija ce piese cumparati si de unde. Daca se intampla sa aveti dubii in privinta celui ce vine vre-o piesa de CB , sunati-ma la orice ora. promit sa ma revansez fata de cel ce imi da orice indiciu in gasirea hotului. in egala masura, daca se intampla sa gasesc vreo piesa dupa AXY pe vre-o mobra.....deja intram in conflict... DECI mare grija si ATENTIE SPORITA. Ma gasiti la telefonul din semnatura. va multumesc anticipat ptr colaborare. LE: Ganditi-va ca maine va poate fura voua motorul si sa-l gasiti de dezmembrat, oare ai putea sa dormi linistit?Ma tem ca nu. Ma inclin, va salut si va respect GABONE Cam toti care dezmembreaza ii stim, sau eu cel putin ii stiu, pana acum is 3 la numar si anume Dragos din valcea, care din 2 cb-uri a facut 1 si i-au ramas piese pe care acum le da, al 2-lea ar fi tipul din cluj, Monty parca ii zice pe forum, care nu ascunde deloc faptul ca are cb la dezmembrat, a pus poze cu el in starea initiala, etc ... Al 3 -lea ar fi Moto neo, din bucuresti care a avut accident frontal cu el si acum il dezmembreaza. Mai era un tip parca dar nu am mai auzit nimic de el. Dupa mine singura sansa ca cel/cei ce l-au furat sa il poata vinde bucati fara a creea ceva dubii ar fi sa aibe dezmembrari, astfel nu ar parea deloc suspicios ... Cine stie ce rromi se plamba cu el acum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Acum m-am intors din cautari......am eliminat cateva comune de pe langa Bucuresti maine incep cu forte proaspete pe alt sector acel romulan ce se plimba acum cu ea....sau care a parasit-o in vre-un loc uitat de lume.....o sa aiba zile grele cu mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 Ieri, cand eram in tura, pe un DN dreeept, am incercat sa accelerez mai mult decat de obicei, surpriza, dupa 120 km/h, CB-ul se ineca, iar isi mai dadea un pic drumul, iar incetinea, sasmd. Care este cauza?Posibil ca in viteza respectiva sa nu poata trage mai mult de atat, trebuia sa schimbi viteza cu una superioara. Am patit si eu depaseam si tot trageam de aceleratie si parca facea ca atunci cand ai un gunoi sau ceva probleme de scanteie, aprindere. Venea in nas tragea sacadat. Apoi m-am prins, uitasem sa schimb viteza, era supraturata ajunsesem in 11000 ture, de unde sa mai traga saraca. Nu mai am patit asa ceva in 3 sezoan, dar uite ca le inveti pe pielea ta pe toate. Am luat cateva lectii anul asta. Mesaj completat Propun sa ne facem fiecare semne pe cat mai multe piese scrijelitturi, pilituri,pansoane, unde permite etc piesa si pozitia, ceva sa nu mai iasa sau sa necesite eforturi mari si sa se observe ca nu e normal sau diverse semne cu vopsea sa ne dam seama ca e obiectul de la noi. E o idee. Mesaj completat Posibil ca in viteza respectiva sa nu poata trage mai mult de atat, trebuia sa schimbi viteza cu una superioara. Am patit si eu depaseam si tot trageam de aceleratie si parca facea ca atunci cand ai un gunoi sau ceva probleme de scanteie, aprindere. Venea in nas tragea sacadat. Apoi m-am prins, uitasem sa schimb viteza, era supraturata ajunsesem in 11000 ture, de unde sa mai traga saraca. Nu mai am patit asa ceva in 3 sezoan, dar uite ca le inveti pe pielea ta pe toate. Am luat cateva lectii anul asta. Mesaj completat Propun sa ne facem fiecare semne pe cat mai multe piese scrijelitturi, pilituri,pansoane, unde permite etc piesa si pozitia, ceva sa nu mai iasa sau sa necesite eforturi mari si sa se observe ca nu e normal sau diverse semne cu vopsea sa ne dam seama ca e obiectul de la noi. E o idee. Vreau o idee pentru sigiliu la busonul ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 Pansonate, ar fi ok, eu cel putin as putea sa imi fac ceva cu care sa pansonez ... Ca sigiliu, ar putea fi ceva gen vopsea pe ext, si daca se crapa vopseaua e clar ca s-a umblat, sau pus loctide pe buson, daca nu pocneste un pic cand il desfaci ... sau o saiba subtire din folie de aluminiu sa zic sau orice alt material care se strica dupa o utilizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Pansonate, ar fi ok, eu cel putin as putea sa imi fac ceva cu care sa pansonez ... Ca sigiliu, ar putea fi ceva gen vopsea pe ext, si daca se crapa vopseaua e clar ca s-a umblat, sau pus loctide pe buson, daca nu pocneste un pic cand il desfaci ... sau o saiba subtire din folie de aluminiu sa zic sau orice alt material care se strica dupa o utilizare Sa le pansonam in acelasi loc si daca este sters, polizat, modificat, e clar FURACIUNE Faceti poze cu piesele pansonate sa aveti dovada, eventual si un grad ceva zgariat, caci doua semne e o dovada mai buna decat unul. Gradul, zgarietura o pune fiecare unde vrea, pansonul intr-un singur loc. Daca sunteti de acord sa vorbim, sa ne punem de acord. Asteptam idei de la mesteri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Ce parere aveti de filtrul de aer Delo? http://www.louis.de/_205e90ca138717f603432...artnr_gr=100502. E la un pret rezonabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) care se pricepe la motorul de cb, daca ii pun robinet la rezervor obisnuit (de IJ sa zicem) si nu vacuumatic, o sa functioneze? bineinteles, sa ii astup furtunasul de vacuum..... Editat Iulie 19, 2010 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Ce parere aveti de filtrul de aer Delo?... E la un pret rezonabil... Am avut pentru o vreme, nu am observat nimic diferit fata de Champion cu care l-am inlocuit. Mesaj completat care se pricepe la motorul de cb, daca ii pun robinet la rezervor obisnuit (de IJ sa zicem) si nu vacuumatic, o sa functioneze? bineinteles, sa ii astup furtunasul de vacuum..... Robinetul vacuumatic e o masura de siguranta, nu iti inunda carburatoarele. Daca pui de IJ probabil merge, dar eu l-as opri manual de fiecare data cand opresc motorul. Si as lua unul vacuumatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Robinetul vacuumatic e o masura de siguranta, nu iti inunda carburatoarele. Daca pui de IJ probabil merge, dar eu l-as opri manual de fiecare data cand opresc motorul. Si as lua unul vacuumatic ms pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Geo - e curat si nu e rrom ,am fost eu personal la el acum ceva vreme .e de treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Geo - e curat si nu e rrom ,am fost eu personal la el acum ceva vreme .e de treaba! Da de unde treaba cu e sau nu rrom, cui i-a trecut prin cap o asemenea tampenie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 hentz...nu sunt frate rrom... si fac si dush..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 S-a gasit cb-ul lui Gabone !(dublu JACK) la rromulani ,evident! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkBC Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 caut suport de topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in@ Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 S-a gasit cb-ul lui Gabone !(dublu JACK)la rromulani ,evident! ma bucur, felicitari!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Cine imi poate spune si mie care sunt simptomele ce apar in cazul defectarii "rulmentului de la jug", please ? Ce face acest rulmemt? Cat ar costa o asemenea reparatie ? Ne vedem la LIBERTY PARADE ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Cine imi poate spune si mie care sunt simptomele ce apar in cazul defectarii "rulmentului de la jug", please ?Ce face acest rulmemt? Cat ar costa o asemenea reparatie ? Ne vedem la LIBERTY PARADE ??? Cam 60 de euro costa numai rulmentii ... O solutie sa verifici daca intradevar sunt rulmentii ar fi sa ridici roata de fatza in aer si virezi stanga dreapta, daca is rulmetii dusi o sa aibe tendinta sa ramana mereu pe centru. Vezi sa nu ai joc prea mare la rulmenti si de asta sa iti faca probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Costa 60 de euro la reprezentanta sau la importator, dar sub 100 de lei la Badi. Daca stii cotele rulmentilor (cred ca sunt prin carte, dar nu am fost curios) te duci si ii cumperi din Chitila, facuti de SKF in Germania sau India (dupa model). Eu am luat la CBF acum 1 luna cu 85 de lei si la importator sunt 300 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Costa 60 de euro la reprezentanta sau la importator, dar sub 100 de lei la Badi. Daca stii cotele rulmentilor (cred ca sunt prin carte, dar nu am fost curios) te duci si ii cumperi din Chitila, facuti de SKF in Germania sau India (dupa model). Eu am luat la CBF acum 1 luna cu 85 de lei si la importator sunt 300 de lei Eu vorbesc de originali domnu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianrec Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Mai originali decat SKF nu exista. Sunt lideri in domeniu rulmentilor. Honda ii comanda la un producator mare si asta le da dreptul sa ii vanda la pret umflat de 3-4 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 (editat) Eu vorbesc de originali domnu Honda nu fabrica rulmenti, domnu'. Ii cumpara de la altii si sunt pe cote obisnuite, ca ar iesi prea scumpi la comanda speciala si oricum nu ar fi prea populari daca s-ar gasi prea greu aftermarket. In Europa nu ai nici un producator de rulmenti mai bun decat SKF. De asemenea daca mergi cu rulmentii in cutie la Honda ti-i monteaza cu placere - am incercat asta pe motocicleta proprie. Editat Iulie 23, 2010 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.