easy_rider Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Kte feluri de sisteme de frane sunt? care e cea mai usor de montat pe roata fata??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Kte feluri de sisteme de frane sunt?care e cea mai usor de montat pe roata fata??? Cu adica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easy_rider Postat Ianuarie 28, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2009 Cu adica! Adik .. de kte feluri is... ci lichid.. fara sau cum d-zeu o fi k nu ma pricep.. de aia intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Salut! Trebuie sa fii mult mai explicit daca vrei un raspuns. In general...ai sa intalnesti urmatoarele feluri de frane: - actionate mecanic - actionate hidraulic de tip: - disc - tambur Astea sunt cel mai des intalnite. Pana nu ne spui mai exact de ce ai nevoie sau ce anume vrei sa faci cu franele alea de care zici tu....nu stiu daca iti vom putea da un raspuns. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) Adik .. de kte feluri is... ci lichid.. fara sau cum d-zeu o fi k nu ma pricep.. de aia intreb... Decat cu lichid pe disc si placute!Sau tambur! Editat Ianuarie 28, 2009 de SHKD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easy_rider Postat Ianuarie 28, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2009 Salut!Trebuie sa fii mult mai explicit daca vrei un raspuns. In general...ai sa intalnesti urmatoarele feluri de frane: - actionate mecanic - actionate hidraulic de tip: - disc - tambur Astea sunt cel mai des intalnite. Pana nu ne spui mai exact de ce ai nevoie sau ce anume vrei sa faci cu franele alea de care zici tu....nu stiu daca iti vom putea da un raspuns. Numai bine! Scuze.. dar nu prea stiam despre ce si cum... ideea e in felul urmator.. vreau sa pun o furca de ij la o yamaha .. furca sa fie cu totu``(roata si frana) si asta nu stiam eu.. k eu am avut hidraulik.. si sa vedem ce fac cu asta ... nu cred k are vreo treaba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Decat cu lichid pe disc si placute!Sau tambur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 HA, ha ,ha , hai radem cu totii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 frana de motor...foloseste-o cu incredere sau mai poti folosi frana "the flinstones" glumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 frana de motor...foloseste-o cu incredere sau mai poti folosi frana "the flinstones" glumesc Mai poti sa pui si o ancora de la o barcutza. Socotesti unde vrei sa te opresti, calculezi cat e lantul de lung si daca ai un lant de 5 metri, arunci ancora cu 5 metri inainte de locul unde vrei sa te opresti. Simplu si eficient. Nu uita sa te legi de manute de ghidon inainte sa pleci la drum ca e cam brusca oprirea cu ajutorul ancorei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 frana de motor...foloseste-o cu incredere sau mai poti folosi frana "the flinstones" glumesc acuma am vrut sa zic, mi s-au gatat placutele de la frana de motor, unde gasesc altele noi sau si sh, numai sa fie mai putin uzate ca si ale mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 vezi ca mai este un sistem de frana care se numeste pneumatic. adica cu aer comprimat. se foloseste mai mult la camioane autobuze, dar poate reusesti sa adaptezi si la moto. as fi si eu interesat sa pun la a mea. cica sunt cele mai eficiente si puternice. faza cu ancora nu tine. am incercat eu. daca se agatza de vreun stalp te invarti in jurul lui. baga mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 vezi ca mai este un sistem de frana care se numeste pneumatic. adica cu aer comprimat. se foloseste mai mult la camioane autobuze, dar poate reusesti sa adaptezi si la moto. as fi si eu interesat sa pun la a mea. cica sunt cele mai eficiente si puternice. faza cu ancora nu tine. am incercat eu. daca se agatza de vreun stalp te invarti in jurul lui. baga mare. la ce iti trebuie puternica? sa blocheze roata? nu mai degraba eficienta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) vezi ca mai este un sistem de frana care se numeste pneumatic. adica cu aer comprimat. se foloseste mai mult la camioane autobuze, dar poate reusesti sa adaptezi si la moto. as fi si eu interesat sa pun la a mea. cica sunt cele mai eficiente si puternice. faza cu ancora nu tine. am incercat eu. daca se agatza de vreun stalp te invarti in jurul lui. baga mare. adik sunt si eficiente si puternice. adik perfecte. Editat Ianuarie 29, 2009 de whiteman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 prea complicata treaba cu aerul!pe lichid cea mai sigura disc placute si pompa cum trebuie si nu ai stres.iar in legatura cu topicul tu poti decat sa ii pui frana pe tambur cu cablu la maneta.fiind fruca de ij si roata tot de ij aceasta are rambur si poti face frana pe cablu la maneta.ar mai fi o varianta sa gasesti o roata cu disc si sa adapeti etrierul pe furca dar e destul de greu si chestia asta.sau cauta o furca cu suport de etrier si roata cu disc.daca pui furca de ij alta varianta nu ai decat frana pe tambur cu cablu frumos.eficienta depinde de saboti si de roata cat de pasuit e locul unde franeaza..poate osa tian perfect poate nu!hai succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Kte feluri de sisteme de frane sunt?care e cea mai usor de montat pe roata fata??? da. m-am gandit indelung la problema ta. eu as opta pentru cel mai eficient sistem de franare, cel cu cala. pentru asta, iei o platbanda, o indoi in forma de patrat si o sudezi de partea stanga a axului rotii din fata, de piulita. asa. acum ai facut suportul pentru cala. iei frumos cala, o pui in acest minunat suport (sa nu te zgarcesti si la estetica si sa-i dai si o mana de vopsea, un roz metalizat, as zice eu ca ar da bine) si, cand vei dori sa franezi, sari repede de pe motocicleta (aici trebuie putin exercitiu inainte, dar, dupa cateva incercari te vei obisnui) si, in timp ce sari, cu mana stanga apuci cala, alergi un pic mai repede ca motocicleta, dar cu spatele, arunci iute cala din mana stanga in cea dreapta si, cu mana dreapta o pozitionezi rapid in fata rotii, la o distanta de circa 1,5m. apoi, sari repede la loc pe motocicleta si te fixezi bine in ghidon. vei fi surprins cand vei vedea ca motocicleta pur si simplu a "inghetat" pe loc, sprijinita in cala. este cel mai eficient sistem de franare. daca nu ma crezi, spune-mi tu daca exista in lumea asta vreo masina sau motocicleta care sa franeze de la 200km/h la 0 in 1,5m distanta de franare! pana si porsche carrera franeaza de la 100km/h la 0 in 36 de m. mult succes! p.s. dupa ce adaptezi sistemul pe care ti l-am descris, te astept pe la mine pe la atelier sa-ti admir lucrarea si sa dai berile mult cuvenite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 dar de ce vrei neaparat sa pui pe yamaha o furca de ij? incearca cu una tot de yamaha si nu mai modifici nici franele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 dar de ce vrei neaparat sa pui pe yamaha o furca de ij? incearca cu una tot de yamaha si nu mai modifici nici franele deci merge la fix furca de ij pe yamaha! eu stiu un prieten de-al meu care si-a pus pe y2k o furca de mobra 50 super, cu tot cu roata si sistem de franare. deci nu-ti pot spune cat de demential arata motocicleta aia! calitatea face diferenta, sa stii, estetica, la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 mai sunt si ij-uri cu frana pe disc. din fabrica. dar intrebarea mea e "de ce"? daca alte treburi te poti tigani, macar la frane si ciclistica nu o fa! nu de tine, ca tu poti sa mori da' mai iei dreq si pe altu' dupa tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 deci merge la fix furca de ij pe yamaha!eu stiu un prieten de-al meu care si-a pus pe y2k o furca de mobra 50 super, cu tot cu roata si sistem de franare. deci nu-ti pot spune cat de demential arata motocicleta aia! calitatea face diferenta, sa stii, estetica, la fel! si io care credeam ca aia de la american choper fac motoare interesante. da sunt niste copii pe langa talentele noastre autohtone. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easy_rider Postat Ianuarie 30, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2009 Bah da destepti mai sunteti mah.. nu ziceam nimeni ce fel de frana pune .. intrebam pus si simplu.. vroiam sa fac si i0 un cacao sa pocneasca... da nu se poate sa intrebi... NIMENI NU S-A NASCUT INVATAT... si kt despre frane... nu aveam de gand sa ma joc ... asa k va multumesc tare mult... celor care au fost rautaciosi si nu numai ... am rezolvat problema..... Si sa nu uitam faptu k .... pe forumu` asta nu intra numai "Cei care stiu mecanica si fac si construiesc motociclete" mai intra si cei care se chinuie sa aibe o motocicleta chiar dak cumpara un rahat si apoi se chinuie sa o faca... si lumea care nu stie intreaba... Multumes pt spijin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Bah da destepti mai sunteti mah.. nu ziceam nimeni ce fel de frana pune .. intrebam pus si simplu.. vroiam sa fac si i0 un cacao sa pocneasca... da nu se poate sa intrebi... NIMENI NU S-A NASCUT INVATAT... si kt despre frane... nu aveam de gand sa ma joc ... asa k va multumesc tare mult... celor care au fost rautaciosi si nu numai ... am rezolvat problema..... Si sa nu uitam faptu k .... pe forumu` asta nu intra numai "Cei care stiu mecanica si fac si construiesc motociclete" mai intra si cei care se chinuie sa aibe o motocicleta chiar dak cumpara un rahat si apoi se chinuie sa o faca... si lumea care nu stie intreaba... Multumes pt spijin. nu, mah! e real ce ti-am spus, sa stii! insa, mai exista inca un fel de frana, la fel de eficienta, sa stii. e frana cu bile de rulmenti direct in rulmenti. sa-ti descriu principiul de functionare. langa fiecare din cei 2 rulmenti de la fiecare roata, exista cate un ciocanel mic, ascutit, care, in momentul in care pui frana, sparge colivia bilelor, facand, astfel, bilele sa se "incalece", franand, astfel, roata, pana la blocare. apoi, pentru a elibera roata, exista un mic aparat de sudura care sudeaza la loc, automat, colivia, "descalecand", astfel, bilele. dezavantajul la acest sistem foarte eficient de franare consta in faptul ca iti mai trebuie si o cutie de vaselina si un sistem de gresare automata, pentru ca, dupa fiecare sudare, trebuie reimprospatata vaselina din rulmenti, deoarece, in timpul procesului de sudura, aceasta se arde. mult succes! Esti tovaras cu Jay Leno? nu, ma. pe prietenul meu il cheama Lay Jeno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 mai poate sa faca in felul urmator, la 50-60 la ora scoate cracu drept din scarita, il baga pana ajunge la roata din fata si apasa cu galoshu pe guma dar tre sa tina ghidonu drept si galosu tre sa fie foarte aderent in talpa si rezistent la frecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 mai poate sa faca in felul urmator, la 50-60 la ora scoate cracu drept din scarita, il baga pana ajunge la roata din fata si apasa cu galoshu pe guma dar tre sa tina ghidonu drept si galosu tre sa fie foarte aderent in talpa si rezistent la frecare pentru o eficienta sporita, as opta pentru galosul cu talpa de carbon, asa va rezista si la frecare si la temperaturi inalte, sau, eventual, galosul cu talpa ceramica, pentru motocicletele racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Mama ce caterinci imi vin si mie. Dar ma abtin. Asa ca: daca pui furca de IJ cred ca o sa trebuiasca sa pui si roata de IJ asa ca pune frana de iJ. Daca gasesti una pe disc e perfect. Daca nu, merge si pe tambur, dar in cazul asta o sa trebuiasca sa te obisnuiesti sa folosesti franarea old school, mai mult pe spate. Lumea a cam uitat in ultima vreme de spate, de cand cu frana hidraulica cu disc pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.