florinmotoare Postat Decembrie 3, 2005 Share Postat Decembrie 3, 2005 atata timp cat exista impatimiti ai acestor motociclete in toata lumea eu zic ca merita.da un search pe google la ural sau dnepr si intra pe forumurile internationale ale impatimitilor de astfel de motoare si o sa te lamuresti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Decembrie 5, 2005 Share Postat Decembrie 5, 2005 Eu zic sa iti iei motoru`Ce daca e Ural la pretul asta?Are acest pret pentru ca merita.E un motor fantastic.Eu daca as avea bani nu m-as gandi prea mult!!Succes!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Decembrie 5, 2005 Share Postat Decembrie 5, 2005 (editat) Mai intervin si eu pentru a intari ce s-a mai spus pe aici: CRED CA O MOTOCICLETA SE ALEGE DIN PASIUNE SI NU PENTRU CA DA BINE LA IMAGINE. Asta e diferenta intre un motociclist si un "papitoi" precum aia care apar la TV explicandu-ne ce motoare au ei si cat se simt de liberi cand le "folosesc". Cand iti iei o motocicleta nu o cumperi doar ca sa mergi cu ea; Primul impuls e sa o faci a ta: sa o desfaci, sa-i faci reglaje pe gustul tau, sa-i dai o vopsea speciala, sa o schimbi, sa stii vibratia specifica fiecarui surub, sau pur si simplu sa o ingrijesti. Nu cred ca o "comunista" este doar un compromis financiar. Personal imi plac aceste motociclete pentru ce inseamna ele, pentru ca au fost fabricate intr-o anume perioada istorica si intr-un anume context si nu in ultimul rand datorita solutiilor tehnologice simple sau al aspectului (un motor de Simson parca este o sculptura) Concluzie: DACA-TI PLACE URAL ITI IEI URAL, INDIFERANT DACA CU ACEEAS BANI POT SA CUMPERI UN SH "MAI BUN"! Si ca tot vorbeam de valoare: O sa vina vremea (si nu peste mult timp) cand o motocicleta comunista fabricata intre 50-89 o sa aiba o valoare muuuult mai mare decat o occidentala de ultima generatie si asta pentru ca aceste motociclete or sa devina piese de colectie. Interesati-va cat costa un IZH 61 in Italia, de exemplu... Editat Decembrie 5, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Decembrie 5, 2005 Share Postat Decembrie 5, 2005 Mai intervin si eu pentru a intari ce s-a mai spus pe aici: CRED CA O MOTOCICLETA SE ALEGE DIN PASIUNE SI NU PENTRU CA DA BINE LA IMAGINE. Asta e diferenta intre un motociclist si un "papitoi" precum aia care apar la TV explicandu-ne ce motoare au ei si cat se simt de liberi cand le "folosesc". Cand iti iei o motocicleta nu o cumperi doar ca sa mergi cu ea; Primul impuls e sa o faci a ta: sa o desfaci, sa-i faci reglaje pe gustul tau, sa-i dai o vopsea speciala, sa o schimbi, sa stii vibratia specifica fiecarui surub, sau pur si simplu sa o ingrijesti. Nu cred ca o "comunista" este doar un compromis financiar. Personal imi plac aceste motociclete pentru ce inseamna ele, pentru ca au fost fabricate intr-o anume perioada istorica si intr-un anume context si nu in ultimul rand datorita solutiilor tehnologice simple sau al aspectului (un motor de Simson parca este o sculptura) Concluzie: DACA-TI PLACE URAL ITI IEI URAL, INDIFERANT DACA CU ACEIASI BANI POTI SA CUMPERI UN SH "MAI BUN"! Si ca tot vorbeam de valoare: O sa vina vremea (si nu peste mult timp) cand o motocicleta comunista fabricata intre 50-89 o sa aiba o valoare muuuult mai mare decat o occidentala de ultima generatie si asta pentru ca aceste motociclete or sa devina piese de colectie. Interesati-va cat costa un IZH 61 in Italia, de exemplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Decembrie 5, 2005 Share Postat Decembrie 5, 2005 Nu stiu cit costa un IJ vechi in Italia, dar pot sa spun cit se cere in Germania: 17.000 E (vazut intr-o rev. moto germana din 2002). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Decembrie 5, 2005 Share Postat Decembrie 5, 2005 Mai intervin si eu pentru a intari ce s-a mai spus pe aici: CRED CA O MOTOCICLETA SE ALEGE DIN PASIUNE SI NU PENTRU CA DA BINE LA IMAGINE. Asta e diferenta intre un motociclist si un "papitoi" precum aia care apar la TV explicandu-ne ce motoare au ei si cat se simt de liberi cand le "folosesc". Cand iti iei o motocicleta nu o cumperi doar ca sa mergi cu ea; Primul impuls e sa o faci a ta: sa o desfaci, sa-i faci reglaje pe gustul tau, sa-i dai o vopsea speciala, sa o schimbi, sa stii vibratia specifica fiecarui surub, sau pur si simplu sa o ingrijesti. Nu cred ca o "comunista" este doar un compromis financiar. Personal imi plac aceste motociclete pentru ce inseamna ele, pentru ca au fost fabricate intr-o anume perioada istorica si intr-un anume context si nu in ultimul rand datorita solutiilor tehnologice simple sau al aspectului (un motor de Simson parca este o sculptura) Concluzie: DACA-TI PLACE URAL ITI IEI URAL, INDIFERANT DACA CU ACEEAS BANI POT SA CUMPERI UN SH "MAI BUN"! Si ca tot vorbeam de valoare: O sa vina vremea (si nu peste mult timp) cand o motocicleta comunista fabricata intre 50-89 o sa aiba o valoare muuuult mai mare decat o occidentala de ultima generatie si asta pentru ca aceste motociclete or sa devina piese de colectie. Interesati-va cat costa un IZH 61 in Italia, de exemplu... In momentul in care te-ai apucat sa o schimbi,adio valoare.In plus la faza cu schimbatul: tipic romanesc!Pana nu face rumanu' din orice Dacie nu-i sade lui bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Decembrie 5, 2005 Share Postat Decembrie 5, 2005 Corect, in momentu in care ai inceput sa pui piese de Trabant/Moskvich/Dacia ai cakat batzu', adica din kur valoare. Daca vrei sa iei un ban pe ea dupa 30 de ani si/sau sa devina piesa de colectie o lasi asa cum e chit ca are claxonu gajait, instalatia chioara de 6v si carburatoarele de rakhat. Pentru tunat in spatele blocului exista japanezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Decembrie 5, 2005 Share Postat Decembrie 5, 2005 Mai intervin si eu pentru a intari ce s-a mai spus pe aici: CRED CA O MOTOCICLETA SE ALEGE DIN PASIUNE SI NU PENTRU CA DA BINE LA IMAGINE. Asta e diferenta intre un motociclist si un "papitoi" precum aia care apar la TV explicandu-ne ce motoare au ei si cat se simt de liberi cand le "folosesc". Cand iti iei o motocicleta nu o cumperi doar ca sa mergi cu ea; Primul impuls e sa o faci a ta: sa o desfaci, sa-i faci reglaje pe gustul tau, sa-i dai o vopsea speciala, sa o schimbi, sa stii vibratia specifica fiecarui surub, sau pur si simplu sa o ingrijesti. Nu cred ca o "comunista" este doar un compromis financiar. Personal imi plac aceste motociclete pentru ce inseamna ele, pentru ca au fost fabricate intr-o anume perioada istorica si intr-un anume context si nu in ultimul rand datorita solutiilor tehnologice simple sau al aspectului (un motor de Simson parca este o sculptura) Concluzie: DACA-TI PLACE URAL ITI IEI URAL, INDIFERANT DACA CU ACEEAS BANI POT SA CUMPERI UN SH "MAI BUN"! Si ca tot vorbeam de valoare: O sa vina vremea (si nu peste mult timp) cand o motocicleta comunista fabricata intre 50-89 o sa aiba o valoare muuuult mai mare decat o occidentala de ultima generatie si asta pentru ca aceste motociclete or sa devina piese de colectie. Interesati-va cat costa un IZH 61 in Italia, de exemplu... ijul planeta din 1993 ce valoare are? e si ea comunista... cand o sa-i vina vremea?... unele au valoare dar sa nu ridicam la rang de bijuterie orice "ragalie" (vorba lu' stressu' ) m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Decembrie 5, 2005 Share Postat Decembrie 5, 2005 ijul planeta din 1993 ce valoare are? e si ea comunista... cand o sa-i vina vremea?... unele au valoare dar sa nu ridicam la rang de bijuterie orice "ragalie" (vorba lu' stressu' ) m daca ai grija de ea 30 sau 40 de ani va avea si ij-ul din 93 valoare Topicul asta nu este despre motociclete de epoca, ci despre Ural nou. Eu sunt de parere ca fiecare isi cumpara (daca poate) motocicleta care ii place... deci daca iti place Ural-ul nou si ai banii sa-l iei nu trebuie stat pe ganduri... Altminteri nu cred ca intreaba nimeni de Ural nou daca de fapt se gandeste sa-si ia o Virago (de exemplu) SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Decembrie 6, 2005 Share Postat Decembrie 6, 2005 (editat) In momentul in care te-ai apucat sa o schimbi,adio valoare.In plus la faza cu schimbatul: tipic romanesc!Pana nu face rumanu' din orice Dacie nu-i sade lui bine. In textul de mai sus dadeam mai multe "solutii" Nu-i nimic: data viitoare o sa scriu cu liniute de exemplu: -o restaurezi -> valoare istorica -o modifici (de ex.choperesti)-> arta (nu de fiecare data ) ...si atunci toata lumea intelege si e fericita Plecasem de la faptul ca daca omului ii place URALUL e pacat sa nu-l cumpere. Esentiala in alegerea unei moto trebuie sa fie pasiunea si mai putin banii (in cazul de fata). In ce ma priveste UN URAL RETRO FACE MAI MULT DECAT UN K VULCAN CU REZERVOR DE PLASTIC. Chiar daca motive pro' Ural mai sunt, ma opresc aici, din motive obiective Editat Decembrie 6, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booby-loo Postat Decembrie 6, 2005 Share Postat Decembrie 6, 2005 Pot sa spun si eu o parere? Eu zic sa-ti cumperi Ural, in primul rand este o motocicleta noua, in al doi-lea rand am inteles ca exista dealeri care-ti ofera garantie pe doi anii fara limita de kilometrii........ceea ce este un lucru destul de bun, zic eu. Iar fiind noua, nu ai de ce sa umblii la reglaje, sa-i schimbi culoarea, sa-i faci alte modificarii "de rigoare". In final o motocicleta noua este O MOTOCICLETA NOUA, parerea mea ...........ia-ti motorul . Succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Decembrie 6, 2005 Share Postat Decembrie 6, 2005 Mai intervin si eu pentru a intari ce s-a mai spus pe aici: CRED CA O MOTOCICLETA SE ALEGE DIN PASIUNE SI NU PENTRU CA DA BINE LA IMAGINE. Asta e diferenta intre un motociclist si un "papitoi" precum aia care apar la TV explicandu-ne ce motoare au ei si cat se simt de liberi cand le "folosesc". Cand iti iei o motocicleta nu o cumperi doar ca sa mergi cu ea; Primul impuls e sa o faci a ta: sa o desfaci, sa-i faci reglaje pe gustul tau, sa-i dai o vopsea speciala, sa o schimbi, sa stii vibratia specifica fiecarui surub, sau pur si simplu sa o ingrijesti. Scuze pt. faptul ca nu am inteles ce ai vrut sa spui,"unii e mai grei de cap ce sa-i faci?"Am avut impresia ca te contrazici dar nu neg,poate m-am inselat.Nu se prea potrivea ideea de valoare "old time" cu modificarea.Alegerea motocicletei se face in functie de ce vrea fiecare.Parerea mea!Daca cineva o vrea pt. imagine nu inseamna ca-i un "papitoi"!Sau poate iar n-am inteles "metafora"? Personal cand mi-am cumparat motocicleta,obiectivul principal a fost sa achizitionez un vehicul pe 2 roti cu care sa merg nu la care sa am ce surubari,demonta,monta,vopsi,vibratii de suruburi si alte alea.Oare in momentul acela n-am fost motociclist? Sa inteleg ca daca-ti cumperi un apartament nu-l iei ca sa locuiesti in el ci pt. al zugravi,muta ceva pereti......Asa este: "o motocicleta se alege din pasiune"!Dar depinde de pasine.Unii au ca pasiune calatoriile,altii surubarelile,altii fitzele si figurile...asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Decembrie 6, 2005 Share Postat Decembrie 6, 2005 (editat) Scuze pt. faptul ca nu am inteles ce ai vrut sa spui,"unii e mai grei de cap ce sa-i faci?"Am avut impresia ca te contrazici dar nu neg,poate m-am inselat.Nu se prea potrivea ideea de valoare "old time" cu modificarea.Alegerea motocicletei se face in functie de ce vrea fiecare.Parerea mea!Daca cineva o vrea pt. imagine nu inseamna ca-i un "papitoi"!Sau poate iar n-am inteles "metafora"? Personal cand mi-am cumparat motocicleta,obiectivul principal a fost sa achizitionez un vehicul pe 2 roti cu care sa merg nu la care sa am ce surubari,demonta,monta,vopsi,vibratii de suruburi si alte alea.Oare in momentul acela n-am fost motociclist? Sa inteleg ca daca-ti cumperi un apartament nu-l iei ca sa locuiesti in el ci pt. al zugravi,muta ceva pereti......Asa este: "o motocicleta se alege din pasiune"!Dar depinde de pasine.Unii au ca pasiune calatoriile,altii surubarelile,altii fitzele si figurile...asa ca... "Ai perfecta dreptate". Ne-am lansat intr-o discutie foarte "constructiva" asa ca ma opresc aici. Am mai scris "totusi" postul de fata ca sa-ti spun ca nici prin cap nu nu mi-a trecut varianta marcata in citatul din cele spuse de tine. Daca vrei sa ne contram de dragul contrelor o putem face pe pm, DAR nu la modul serios Bafta! Editat Decembrie 6, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Decembrie 6, 2005 Share Postat Decembrie 6, 2005 Ghost.dog@: daca vrei musai o comunista studiaza si www.mz.ro.Din ce am vazut eu acolo la 5000 euro nu prea gasesti ceva la cilindreea Uralului dar daca mai pui ceva banuti....sau daca te multumesti cu un motor mai mic care prezinta avantajul darilor,asigurarilor si consumului mult mai mici,eu zic ca vei fi mult mai incantat decat de produsele sovietice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Decembrie 6, 2005 Share Postat Decembrie 6, 2005 si eu am vrut sa imi iau Ural, vroiam modelul wolf, si inca cred ca era o optiune buna, dar pana la urma am optat pt un Kawasaki Vulcan 800 Classic model 2005. Mai scump putin dar nu cu mult ca era la reduceri de iarna la United Motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Decembrie 6, 2005 Share Postat Decembrie 6, 2005 (editat) Eu zic ca este mult 5600 euro pt un Ural fie el chiar nou. La banii astia gasesti un motor SH de moare lumea fie din Germania adus fie de la o firma din Romania chopper sau nu, cum vrei tu. Parerea mea ca arunci banii pe fereastra ...nu face nici ca performante, nici ca fiabilitate nici ca nimic. nu vreau sa ofensez pe nimeni dar rusii nu stiu sa faca motoare adevarate...doar clone...nereusite. uite aici scula http://www.mobile.de/SIDgDpuZ-BGTzuHRZF1BO...11111175219551& sau: http://www.mobile.de/SIDIFbI7PJgNAlevrMh4n...11111184959295& sau: http://www.mobile.de/SIDIFbI7PJgNAlevrMh4n...11111188016138& vorbesti cu baietii de aici de pe forum care fac Germanica toata ziua si-ti aduc o scula ca lumea parerea mea......mai mai O iarna uscata. Editat Decembrie 6, 2005 de Marinero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booby-loo Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 Cred ca ne-a cerut o parere pentru un model de motocicleta NOU, iar crede-ma pe cuvant un motor SH este exact un motor SH, iti spun asta din cunostintza de cauza, iar daca ti-o aduce din Germania va ajunge cam la aceiasi banii, pentru ca trebuie sa-i faci vama, trebuie s-o inscrii, sa nu uitam TVA-ul si poate te dai o data cu el si incepe sa-ti faca probleme pentru ca totusi este un SH, si incepi sa bagi banii in el, mai mult decat face...... Nu stiu eu una asa vad lucrurile... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 Si in topicul asta si in altele mai vechi ce au avut acelasi subiect de discutie s-a venit cu alternative noi!Mici ex:Jawa,Mz,Suzuki Marauder si cred ca mai sunt si alte oferte care se incadreaza in banii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 Daca vrei sa iesi ieftin si bine poti face ceea ce recomanda americanii: iti iei un Ural sau un Nipru cu motor vechi si bulit, dar cu cadru, furca si restu bun si pui motorul nou de 750 , cutia de viteze noua, sau una noua de Nipru (e f. buna), si daca vrei mai pui un alternator Denso, bobina de tip nou, aprindere noua. Carb le lasi pe alea de Nipru ca-s mai bune decat Mikuni pe boxer. iesi cu totul pe la 3500 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 Daca vrei sa iesi ieftin si bine poti face ceea ce recomanda americanii: iti iei un Ural sau un Nipru cu motor vechi si bulit, dar cu cadru, furca si restu bun si pui motorul nou de 750 , cutia de viteze noua, sau una noua de Nipru (e f. buna), si daca vrei mai pui un alternator Denso, bobina de tip nou, aprindere noua. Carb le lasi pe alea de Nipru ca-s mai bune decat Mikuni pe boxer. iesi cu totul pe la 3500 Euro si eu m-am gandit la varianta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 Cred ca ne-a cerut o parere pentru un model de motocicleta NOU, iar crede-ma pe cuvant un motor SH este exact un motor SH, iti spun asta din cunostintza de cauza, iar daca ti-o aduce din Germania va ajunge cam la aceiasi banii, pentru ca trebuie sa-i faci vama, trebuie s-o inscrii, sa nu uitam TVA-ul si poate te dai o data cu el si incepe sa-ti faca probleme pentru ca totusi este un SH, si incepi sa bagi banii in el, mai mult decat face...... Nu stiu eu una asa vad lucrurile... Bafta! Eu mi-am adus din Germania un sh BMW 650GS care mergea ceas deci si eu sunt in acceiasi cunostinta de cauza ca si tine. Motorul era cu tva inclus si am primit TVA ul inapoi de la statul german. deci nu este chiar asa de rau. Daca ai 5600 euro in buzunar (4700 fara tva zicea colegul nostru) in nici un caz nu as lua Ural nou. Tie ti-e frica de Sh dar sunt motoare care merg 60, 70 chiar si 100.000 fara probleme majore. Mie mi-e frica ca daca iau ural stau cu pistoanele in buzunar si la fiecare 5000 km trebuie sa apara o belea. Mie mi se pare mult 5600 euro pt o masina ruseasca. mai am un prieten care a luat un suzuki tot sh si nu are probleme cu ea, un altul o aprilia cu care a venit din germania cu ea pe roti, i-a schimbat in romania garnitura de chiulasa(pt ca i-a dat la oase ,mai mult decat era necesar)si a mers bine sanatos cu ea ceva kilometri...asa ca eu cred ca sunt cazuri si cazuri deci cu scuzele de rigoare ca ma repet: 5600 este mult Bafta la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 Asa este.Eu zic ca o rusoaica noaua n-ar trebui sa coste mai mult de 3000 de oiro.La pretul asta poate s-ar schimba un pic datele problemei,altfel....piata ramane a japonezilor si in viitorul apropiat,probabil a chinezilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 Salutare,in legutura cu piatza care v-a fi a chinezilor e posibil dar sa ne gandim un pic ... Chinezii au scos pe piatza cateva modele acum cativa ani deci teoretic experientza lor ca fabrici de motoare e ffffffmica... mult mai mica decat a rushilor, japonezilor,americanilor,nemtzilor. Cine isi cumpara motor chinezesc cred ca isi doreste sa fie cobai!! cat despre Ural...Hmmm nu cred ca merita banii astia chiar si nou fiind , la banii astia iti potzi lua un motor aproape nou german sau japonez. NU SE COMPARA!!!!! Am avut 3 comuniste cu care am apucat sa merg ceva... dar .... Aveam o melodie pe care o cantam pe vremea aia si versurile sunau ceva de genu!!: REPAR ZIUA ,REPAR NOAPTEA, SAPTAMANA .... TOATA LUNA... si toate astea pt cateva ore de plimbare si apoi iar cantam.... in fine asta e parerea mea. Am un amic care are un Kawa si a zis ca vrea sa-si ia Nipru pt ca s-a saturat sa nu i se strice nimic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 Salutare,in legutura cu piatza care v-a fi a chinezilor e posibil dar sa ne gandim un pic ... Chinezii au scos pe piatza cateva modele acum cativa ani deci teoretic experientza lor ca fabrici de motoare e ffffffmica... mult mai mica decat a rushilor, japonezilor,americanilor,nemtzilor. Asa s-a zis si de japonezi candva!Mai tarziu si de coreeni...asa ca razi cam degeaba.In ziua de azi,la ce posibilitati de informare exista experienta se capata repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 mda.. poate ai dreptate.. dar mentalitatzile se schimba greu si riscul de a nu procesa bine chinezii informatiile e mare, nu???? Oricum sunt subiectiv . Mie mi se par un pic kitsch-oase!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.