Sari la conținut

250 sau 450? 4T


atenthondaru1203
 Share

Postări Recomandate

Salut, la toti care sunteti pasionati de moto, numele meu este george, si ptr o perioada de timp nu mai locuiesc pe plaiurile mioritice, ci sunt in SUA mai exact in San Diego CALIFORNIA

Cat timp am fost in romania mam dat pe supersport, dar, dupa 15000 de km, si dupa o cazatura zdravana, nu mam lecuit de moto, problema care este ca sa nu va mai aburesc, aici, in california astia, sunt inebuniti cu desertu, cu dunele, se dau in draci, cu crosuri si atv pe dune, in desert, cu toate ca miar surade un SS aici, cred ca m-as plictisi repede, ptr ca mergi ca prostu pe freeway, fara nicio distractie, dar sa plec la sf saptamani cu astia in desert cate 2 zile si sa rup acolo un moto cred ca e mai interesant, tin sa precizez ca mam dat cu quaduri, si chiar ma dau bine, nu sunt vreun mototol, dar, sunt cam mic de inaltime, si nu am 1.70 si nu stiu ce sa aleg, care ar fi mai potrivit, ptr mine, un 250 sau un 450, adica dati-mi si mie sugestii, ca io cred ca 250 in 4t nu are putere, ,, ma insel, nu stiu, nu mam dat niciodata cu asa ceva cros,, astia au doar 2 tipuri de 250 si 450, honda yamaha si suzuki,

Ce sa aleg, .. 250 sau 450 ? e prea puternic 450 ?? e slab 250 ?? cum e cu astea,

 

io am avut cbr 600, 2002,,deci stiu ce e aia putere, dar nu stiu cum e cu crosurile,, mai ales cu 1 piston, va rog, sugesti ca vreau sa intru in club :crack:) si promit ca indata ce imi achizitionez bag si poze

 

va multumesc,, si astept sfaturi, chiar si sa ma certati :laugh:))))) Respekt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma uitam pe aici si vad ca merge foarte bine, asta de 250,, acum mai e o problema, sa zicem ca iau de 250,, cu toate, ca tu cam ai dreptate, sar putea sal prajesc repede, acum, in 2 sau in 4 timpi, avantaje, dezavantaje,,, ,, si mai ales, daca ziceti toti ca e mai bine 450,, nu mai vb de 2 sau 4 timpy, dar inca o data zic,, cred ca merge bine si 250,, dar ,, voi stiti mai bine asa ca astept,, pareri,,ms ionutz, ptr ce miai zis,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 timpi exclus pt nisip.

trebuie 4 timpi. incearca sa inchiriezi intai un 250 si un 450 si mergi cu ele in zona unde o sa te dai cel mai mult. sigur sunt servicii de inchirieri acolo. mergi cu ambele si vezi ce-ti place mai mult. Asa e cel mai bine. Si vorbeste cu dealerul sau cu alti enduristi din zona. Vezi ca un 250 se schimba radical daca ii pui alta evacuare si ii faci alte setari la carburator. Cine stie? Poate o sa fie suficient. In state ai si optiuni de kituri de 300 pentru motoarele de 250.

search search

vezi pareri si pe www.advrider.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg.. sti de ce inclin mai mult spre 250,,, io sunt mic de inaltime, si mi se pare ca e mai mititel 250,, fata de 450. asa mi se pare mie, da iti dai seama ca nu vreau nici sa ma plictisesc de el repede daca imi iau 250 , sau sa ma rog de el, ca stiu, cam cat ma tine pe mine , ma refer ca nu ma sperii de putere, ma sperie doar faptul, ca e mai masiv, si io sunt mititel, dar am 80 de kile :crack:) la 170 :laugh:) deci ? aa si astia aici le pun pe spate cauciucuri, dealea speciale de nisip, au ca niste lopetele, asa, deci crezi ca se prezeste 250 ?? stii, e asa aiurea, ca ma uit pe aici, draq, nici nu stiu cemi trebuie, enduro,, cross, pana mea, io vreau sa ma duc, in desert :)) si in rest pe aici e destul de arid, adica bolovani,, in afara de desert,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene pana nu papi nu stii daca-ti place prajitura asa ca baga ture si mai intrebi dupa si nu aici ca profesionistii astia nu s-au dat pe nisipuri Californiene ca sa stie cu ce se manaca intreaba la destinatie direct. sa pui poze. Maxima sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieu dupa 2 ani de 650 ,asi zice totusi sa-ti iei 450 pt. ca probabil o sa-l ti mai mult decat daca ai lua un 250 cu care te-ai plafona repede si ai dori sa poata mai mult . ieu am incercat ceva de 250 de ceva vreme si sincer nu prea mi-a placut in sensul puterii, era muult mai slab decat cu ce eram eu obisnuit .Daca vrei putere de la 250 atunci tre sa fie in 2 timpi , daca e 2 timpi nu ai fiabilitate . La 4 timpi ai fiabilitate si cuplu la ture joase dar cei drept um pic mai 'puturoase' De aceea pentru a face economie de bani si a nu-ti lua 2 motoare ,unu de 250 pe care sa-l vinzi destul de repede si sa te orientezi spre ceva mai mare zic totusi 450 si cat mai usor ca te obisnuiesti foarte repede si o sa ai impresia ca e parte din tine dupa cateva ture re desert.

 

P.S cele de mai sus sunt strict parerile mele personale, eu asa asi face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

450 fara probleme.inaltimea nu cred ca e mare diferenta si la 1,70 o sa te descurci.oricum se mai pot ajusta suspensiile poti pune un cauciuc cu talon mai mic deci nu ar fi mare scandal ca nu ajungi jos.si in desert....nu e ca la extrem sa stai numai in tensiune cu picioarele pe jos..e suficient sa ajungi si cu 1 picior jos.testeaza-le pe amandoua dar de 250 te plictisesti foarte repede!numai bine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc din suflet ptr pareri,, si chiar ma vor ajuta, aici astia inclina mult la japoneze, sunt fiabile, zic ei, si au piese eftine. ktm, sa nu vorbim au astia niste preturi de te dau pe spate, asa e aici cu europenele, adica aici smecherii au bimer adica bmw :laugh:)... sau porsche . deastea.. adica daca ai eurpoana pe aici ai bani, ceea ce nu ma cam dau afara din casa pe mine :))..

o sa ma duc sa ma dau si cu 250 si cu 450 , dar strict, japoneze, si mai spunetimi ce e de stiut, de ele, fiabilitate,, astea,, aveti dreptate, voi nu prea stiti de desert, nici io nu stiu nici de desert, nici de crossuri sau enduro, deci io chiar sunt pilaf :D). si deasta vreau pareri,

Ma duc in weekend la dune sa vad care e treaba, acolo ca nu am fost, si mai vedem dupa, fac cateva poze, :crack:

 

Respekt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg.. sti de ce inclin mai mult spre 250,,, io sunt mic de inaltime, si mi se pare ca e mai mititel 250,, fata de 450. asa mi se pare mie, da iti dai seama ca nu vreau nici sa ma plictisesc de el repede daca imi iau 250 , sau sa ma rog de el, ca stiu, cam cat ma tine pe mine , ma refer ca nu ma sperii de putere, ma sperie doar faptul, ca e mai masiv, si io sunt mititel, dar am 80 de kile :crack:) la 170 :laugh:) deci ? aa si astia aici le pun pe spate cauciucuri, dealea speciale de nisip, au ca niste lopetele, asa, deci crezi ca se prezeste 250 ?? stii, e asa aiurea, ca ma uit pe aici, draq, nici nu stiu cemi trebuie, enduro,, cross, pana mea, io vreau sa ma duc, in desert :)) si in rest pe aici e destul de arid, adica bolovani,, in afara de desert,

 

la cele dou motociclete - 250 sau 450 - cadrul , suspensia fata, monosocul spate sunt identice - deci si inaltimea este aceasi.

pentru ture lungi prin dune as opta pentru un 530 - e la fel de greu ca 450 dar ale mai mult cuplu si se comporta mai ok la vitezele m ari pe care poti sa le scoti pe portiuni intinse de desert.

 

daca folosesti motorul dual sport sau ca pe un rally ride atunci iti recomand si un 690 enduro r. asta e mai scund decat 250 sau 530 ul cu 8 cm

 

pe situle ktm.com model comperison nu merge ok asa ca iti pun un link de pe siteul austriac (modelele alese sunt disponibile si la voi)

http://www.ktm.at/Modellvergleich.96.1.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentr portiunile cu nisip 4t este ideal, e un pic mai greu si mai stabil la viteze mari dar e net in dezavantaj pe portiunile stancoase unde 2t-ul e mai usor de fata si te poti juca cu el cum vrei, mai ales la sarituri. daca faci o comparatie a motoareleor 400-450 4t vs 250 2t acesta din urma este mai puternic si mai usor, se apropie de puterea unui 525-530.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la nisip e bine sa ai motor cu cuplu bun sub tine. 450 e mai potrivit. Un 250 e mai usurel si mai manevrabil dar o sa-l prajesti la tura frecvente in nisip.

 

ktmul tau il prajesti. o honda nu o poti omori cat ai dori...

250 tata sa-ti iei ca e destul.

 

va multumesc din suflet ptr pareri,, si chiar ma vor ajuta, aici astia inclina mult la japoneze, sunt fiabile, zic ei, si au piese eftine. ktm, sa nu vorbim au astia niste preturi de te dau pe spate, asa e aici cu europenele, adica aici smecherii au bimer adica bmw :laugh:)... sau porsche . deastea.. adica daca ai eurpoana pe aici ai bani, ceea ce nu ma cam dau afara din casa pe mine :))..

o sa ma duc sa ma dau si cu 250 si cu 450 , dar strict, japoneze, si mai spunetimi ce e de stiut, de ele, fiabilitate,, astea,, aveti dreptate, voi nu prea stiti de desert, nici io nu stiu nici de desert, nici de crossuri sau enduro, deci io chiar sunt pilaf :D). si deasta vreau pareri,

Ma duc in weekend la dune sa vad care e treaba, acolo ca nu am fost, si mai vedem dupa, fac cateva poze, :crack:

 

Respekt

tata lasa papitoii astia cu ktm uri ce le repara toata ziua...ia o honda xr de 250 si stii o treaba. austriecii stiu sa faca si ei ceva...red bull ca sa poti face pipi pe ceva portocaliu cu 2 roti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ktmul tau il prajesti. o honda nu o poti omori cat ai dori...

250 tata sa-ti iei ca e destul.

 

 

tata lasa papitoii astia cu ktm uri ce le repara toata ziua...ia o honda xr de 250 si stii o treaba. austriecii stiu sa faca si ei ceva...red bull ca sa poti face pipi pe ceva portocaliu cu 2 roti...

 

 

mon cher da-mi un weekend honda ta multlaudata sa o duc eu un picut la plimbare si sa vedem daca o mai tin curelele dupa... promit sa fac cu ea jumate din ce fac cu coaja mea de ktm. hai sa ne uitam un pic in clasamentele internationale de enduro sa vedem cate honda gasim in primii 10 :crack: vrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar au inceput astia sa se certe :crack:) ),, frate, problema aici este ca motoretele, europene, si tot ce este european este foarte scump, si nu se gaseste usor, deci nu sunt nebun sa imi iau un ktm, chiar daca e cel mai bun, ptr ca nu gasesc piese. si e f scump, deci imi iau japoneza, asa ca nu va mmai certati, dar cred ca cititi printre randuri si deasta nu stiati :crack:) ca io am zis

deci. :P) va multumesc, mult. si inca mai astept, pareri, dar cred ca incep sa inclin spre 450, mai ales ca stiu ce inseamna moto, nu sunt vreun parlit care nu sa dat vreodata. sau isi prinde mainile la lantu de la bicicleta,, dar mai astept,, pareri, am zis si repet , mie mi se pare ca e mai mare la cadru si la inaltime, 450, da in pana mea o sa ma duc la un deasta sa ma uit la ele, fata in fata

aa si am gasit sa inchiriez, dar frate e cam scump ptr mine, adica e 275 dolari ziua, sa ma dau cu un 450, de la cine vreau io, suzuki, yamaha, honda, toate sunt 275 ziua, plus ca tre sa inchiriez echipamentu, plus, asigurare la moto, ca daca io fac praf cine plateste ?, deci cred ca ma costa vreo 350 , si vorba lu nevastamea, fac leasing aici si vine la una noua rata vreo 150 dolari e luna, deci, astept,, sa vad ce e de facut,,,,

 

hai cu parerilee aleeeaaaaaaaa care e mai buna acum,, din japoneze ? si daca 450 e mai mare,, cu mult decat 250 ? si daca e,, mai inalt, pot sa il mai las jos macar acolo un pic ?

 

Respekt , aaa si apropo.,sar putea sa ma duc, saptamana care vine, la o iesire off road cu astia de aici , cu trackuri americane, sper sa mergem, sa fac poze, si sa pun,, :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum arata desertul ala din punct de vedere moto dar optiunile mele pt motorete 450 ccm cu ochii oblici ar fi:

Enduro: WR

Motocross: YZ, CRF, RMZ, KX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi la sigur si cu un wr450 de la yamaha si cu crf450 de la honda. si daca nu te incomodeaza verdele sau galbenul merge si un kwa de 450 si un rm de 450. deci la dune e foarte bun si cross-ul daca te tin bratele. Eu am wr 450 si am mers mult si cu crf-ul. sunt mai mult decat OK. Am si un ktm 450 sx de cross cu care ma dau de cativa ani si ma umple de bucurie de fiecare data cand ii vine randul. Din pacate pentru el cred ca o sa-l vand curand. Nu de altceva dar am 4 motoare si... Ia oricare dintre ele, in america sunt super preturi si nu ai probleme de piese. Chiar si ktm nu e scump. Noi luam de acolo multe piese si chiar motoare. Cu tot cu transport sunt mai ieftine ca la noi. Crede-ma ca, daca nu esti pilot de uzina, poti lua oricare dintre japoneze cu ochii inchisi. Vezi la pret care e mai bun si treci la treaba ca timpul e pretios. Hai, la treaba!!! Nu mai intreba mult. I-al si ......

 

Bafta multa

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as alege xr650R

 

 

:crack: Si....Soso primeste o bere de la mineeee

P.S: nu l-am platit sa spuna asta

 

 

Da, XR650 R e o motocicleta foarte buna pentru enduro mediu, forestiere si zone de nisip. Marea ei problema, zic eu, este cantitatea mica de ulei(1.8L la schimbul cu filtru care se schimba, dupa carte, la 1000 km). Greutatea cu fluide, fara benzina este undeva pe la 126 kg(cantarita dupace am scos diverse chestii nesemnificative...suporti de semnalizari, semnalizari, releu de semnalizare, oglinda, semicadrul de sub aparatoarea spate...claxon :crack:). Pornirea la pedala NU este o problema daca reglezi carburatorul si te obisnuiesti cu motorul. Are un dispozitiv anti-kickback, care te scapa de dureri si temeri... Motorul este foarte puternic si are cuplu de te sperie (De ex: calcatura 15/45 dinti care imi permite ridicarea p-o roata din gazuri si viteza maxima de 170km/h pe ceasul motocicletei ).

Dezavantaje:

-scumpa(dar isi tine f bine pretul)

-greu de accesorii after-market in europa...dar ebay.com e plin

-cam grea pt hard...o recomand pt mediu, fara pasaje extremale si trial pe bolovani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ovidiule mai lamurit,, :rolleyes: ms si tie si la toata lumea,, o sa vad care ce si cum si o sa ne auzim, sau vedem cu poze cand imi iau,,

 

Pai daca tot te fofilezi prin state si zici ca japonezele sunt ieftine,trage-ti o Yamaha WR450 2wd si gata....Daca crezi ca e prea grea ia un cross.Eu am o Yamaha Yz 450F din 2008 si e ca o pana de usoara.Si daca ti se par inalte ia-ti un lowering kit.Si sa nu mai aud pe cineva spunand ca croserele sunt grele.Intre 250 si 450 e vorba de cateva kg.amarate.Sau daca si astea iti par grele,atunci ce sa zic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...